Vakencorner
|
Re: Mångfalld
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bäste patient, Novax har aldrig huvudet under armen, utan vet var skåpet ska stå... havre är ett gräs, besläktad med sädesslag. Sedan kan wikipedia med flera säga vad de vill. Dr Klot
Posted on: 2007/7/2 14:21
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Min far brukade skämta om att afrikaner akktid vann i maraton var att de hade 50 mil till skolan och var vana att ha en vit jagande efter sig. Antagligen så har afrikaner bättre kondisk och de har väl starkare lår oxå en många vita Brasiljanrare födds väl till fotbollsproffs kineser gryma i pingis osv. Jag förstår inte vad du vill ha sagt jag är inte intresserad av att dela upp de olika raserna i nån heirakisk ordning om vilka som är bäst eller sämst då jag anser vi har alla olika egenskaper |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
And err explain what this has to do with ANDLIGHET.
Posted on: 2007/7/2 18:25
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nej det handlar om doping så som Cocain och ryssfemmor... ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
maggot: Brasilianare föds väl inte till fotbollsproffs? De flesta föds snarare in till extrem fattigdom och ägnar sitt i många fall korta liv åt att överleva som barnprostituerade, knarklangare eller som delar kriminella ligor. Quote:
Inte heller föds de flesta kineser till grymma pingislirare. Det finns egentligen bara två kineser som är duktiga. Det är dessa två killar som spelar samtiga matcher i hela världen. Quote:
Vadå komma här och påstå att svarta generellt skulle ha större lårmuskler än andra? Quote:
Posted on: 2007/7/2 19:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ja här var det grejer på G som kan leda till ett och annat!
![]() ![]()
Posted on: 2007/7/2 20:10
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag vet inte varför vi är här eller vart vi kommer ifrån men en sak vet jag att vi människor är andliga varelser och jag skulle tro att vi fått våra olika egenskaper av en andledning |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
bumblebee!
Jag antar du fattar vad jag menar! Eller tror du det är "sociala konstruktioner" ? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nu larvar jag mig bara - men jag vill hemskt gärna säga detta nu - - "Alla känner väl till den indiska Jättehavret" Hö, hö...
![]()
Posted on: 2007/7/2 23:48
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
maggot: Eller tror du det är "sociala konstruktioner" ? Jag tror att det är både och som gäller. Två krafter som motverkar varandra. Kanske inte borde vara så eller så är det precis så det skall vara. Det är omöjligt för dig och mig eller nån annan att säga. Det kanske finns en väg till svaret... men den börjar snarare med empati än hat. (Satir är tillåtet och ironi är ok enligt mitt sätt att nå slutmålet. Men vad vet jag som bara är en liten nybörjare på livets stora resa).
Posted on: 2007/7/3 7:11
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Oh, ok. And thats a very interesting idea indeed. En sak vet jag: Vi LEVER här och nu, och de tidernerna eller informationen ang VAD SOM HELST..som inte är här och nu, och vi inte var med om är bara spekulation. Good luck ; )
Posted on: 2007/7/3 13:18
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag förstår faktiskt inte vad du vill ha sagt eller få ut fran mig bumblee jag tycker det är empati att låta folket få leva med de människor de känner mest samhörighet med och inte propagera för mångkultur, |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Maggot!
Sluta gå till skolan efter sommaren. Jag har aldrig tidigare sett dig skriva "jag fattar inte vad du menar" så många gånger tidigare. Jag trodde att man gick i skolan för att bli klokare och fatta mer av verklighetens alla idiotier. Men jag kanske har fel? ![]()
Posted on: 2007/7/3 13:42
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login