Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Insiders gamla repotage om invandrare och brott
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Quote:
Ehh...skulle det där vara ett svar på det jag skrev. Det här börjar kännas som att försöka att argumentera med zink. Låt mig då omformulera min fråga: Har invandringen funnits som underforum? Och sedan plockats bort!? Hur tolkar du det, att det underforumet plockats bort? Quote:
Har du lyckats missa poängen? Om du klickar på länken uppe i högra hörnet som kallas "Visa forum", så får du se titlarna på de underforum som finns här på vaken. Ett av dessa forum kallas "9/11" och där diskuteras...öh...eh...911(!). Något motsvarande underforum för invandrarfrågor finns inte här. Quote:
Och till bennybear vill jag säga: Om du nu bryr dig sååå mycket om alla etnisitetsinlägg så råder jag dig att flytta till de forum som är avsedda för dessa ämnen och kämpar för dina åsikter DÄR.
Posted on: 2007/10/2 23:46
|
|||
|
Första regeln för hur man handskas med en fanatiker: Låt bli!
-Michael A Gilbert, Handbok i argumentation |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bennybear, (och Maggot), jag tror inte att deras syfte är att islamisera Europa, vad grundar ni detta i? Islam går helt mot Illuminati och strävan efter ett världsherravälde.
Däremot kan jag tänka mig likt Albert Pike sa att man vill föra ett krig mot Islam och Israel är en provikation för att göda konflikten. Flyktingar kommer till Europa och vad talar man om? Jo, att reformera Islam och göra ett Europeisk variant av Islam. Vad innebär detta? Att bli sekulära, skilja mellan stat och religion, religion och politik. Att se till att muslimer blir som de kristna, kulturellt religiösa. Ta t.ex. "The True Furqan" som ett exempel: Quote: I was notified about the book when a Christian group called TBN encouraged people to donate for sending copies of this book to Iraq to be passed out by Christian soldiers to local Iraqi civilians. Quote: The U.S. Information site published an article in April of 2005 which provides a lot of information about this book. It is produced by an Evangelical Christian group that seeks to convert Muslims to Christianity, but contrary to some allegations the group has no connection with the U.S. government. The True Furqan was written in Arabic and translated into English by Anis Shorrosh. http://www.theamericanmuslim.org/tam. ... e_true_furqan_quran_hoax/ Sedan kan man ju utnyttja den andra skaran av trogna, de så kallade bokstavstrogna genom att provicera. Se hur de ritar niidbilder på Profeten (saw) vilket upprör oss, muslimer och media skickar signaler ner till mellanöstern och provocerar folket som bränner flaggor osv. Den sekulära Europa ser givetvis Islam utifrån ett medialt intryck som fokuserar på en handfull skara människor i Pakistan och inte de 1,6 miljarder övriga. Så min fråga till er, vad är syftet att Illuminati skulle göra Europa till en islamisk stat? Vad grundar ni detta på, fakta osv? Och hur kommer det sig att t.ex. inte Turkiet släpps in i EU? Att Vatikanen är motståndare till detta och lägga in i EU-deklarationen att EU ska vara en kristen stat?
Posted on: 2007/10/3 1:04
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
TT vad gör det att 1 av de 20 senaste inläggen handlar om invandring du behöver inte läsa dom
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Dan!
Bara för att relgionens avskaffande är en del av "NWO" betyder det inte all all religon är sann Det har talats en del nu det senaste om playmothbrödernas friskola som inte lär ut evolutionsläran och kommer nog snart bekämpas (vilket är bra då de är helt galna) varför tror du att just muslimer kommit till sverige och till europa ? i sverige idag finns över 400000 muslimer och det är mycket somalier och araber. "Vi måste vara mer öppna mot muslimer och islam" Jens orback Vad de får in med islam är i sverige blir segrigation och dekadens. Muslimer som kommer hit brukar ställas inför ett dilemma att bli försvenskade eller hålla kvar i sina islamska tradiotiner det slutar i att de "integrerar sig och blir försvenskade" eller som ofta sker "de blir mer fanatiska" Jag känner till båda faller då jag har muslismka bekanta. Om muslimerna flyttar till europa så minskar även motståndet där det behövs i arabvärlden och mot judarnas ockupation medans här kommer en kamp bedrivas mot de olika religionerna istället. Om nu Islam vore "den sanna religionen" kan man fråga sig varför muslimer får synas överallt på TV,i skolor,på bokmässor,seminarium,statliga kampanjer osv |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Dan: Jag undrar två saker! 1. Vilka är de (VI) du nämner? 2. Varför ondgör du och många andra så mycket över när det svenska systemet och dess medborgare tycker att rättssystemet här är för mesigt med avseende på inresta ligor och kriminella nätverk som uppträder med en våldsam råhet som kan kallas allt annat än traditionellt svensk. Men samtidigt föreslår du "sharialagar" som ett föredömligt bestraffningssätt. Jag skall inte säga att jag generellt förespråkar hårdare tag från myndigheter när det gäller bestraffningssystem för det har genom historien visat sig att de oftast används för att kväva kritik mot korrupta religiösa och politiska system där ledarna utsett sig till gudar! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
DAN EU har tecknat samarbete med en rad länder i mellanöstern
om detta avtal kan du läsa här nedan.EU och andra unioner är ju verkyg åt Den globala makteliten med hjälp av Unioner strategiskt föra folk samman till en en ny världsordning en global världregering bla, om detta vet du redan .Om Vatikanen säger sig var i mot ett Turkiskt medlemskap mennar dom säkert tvärtimot dom vet ju redan i grund och botten att Turkiet kommer att bli medlem i EU.Eliten ser ju gärna att där är konflikter mellan kristna och muslimer så det är väl bla därför dom använder muslimer som nyttiga idioter .Dom vet att kulturena i många muslimska länder skiljer sig markant åt kulturena i Europa och att majoriteten inte vill anpassa sig samt en del ej respekterar våra normer och värderingar. Så det blir kulturkrockar.Samtidigt vet eliten att genom att skydda minoritetsgrupper så kan man inte kritisera utan att riskera att bli ev dömd för "hets mot folkgrupp"på så sätt kan man inte föra en dialog och stryper kritiska argument .Kritik är ju inte detsamma som diskriminering.Det kommer att bli etniska konflikter i Europa frågan är inte om utan när.Många ej etniska Svenskar i Sverige pratar helt öppet om att "blattarna kommer att ta över Sverige".Mångkulturella samhällen har aldrig och kommer aldrig att fungera utan etniska konflikter.Naiva och hjärntvättade Svenskar verkar att tro att allt kommer att gå jättebra i Sverige ,samtidigt bor dom inte i områden som är multikulturella. Europa-Medelhavsavtalet http://www.riksdagen.se/webbnav/index ... y=Europa-Medelhavsavtalet Förbindelser med länderna i södra Medelhavsområdet och Mellanöstern http://europa.eu/bulletin/sv/200401/p106114.htm Massmedia skriver inte om det. Politikerna talar inte om det. De har ingått en tyst ohelig pakt om det politiska experiment som kommer att ödelägga Europa så som vi alla minns det. Året var 1995 då EU-politikerna ingick ett särskilt avtal med Marocko, Algeriet, Israel, Tunisien, Egypten, Syrien, Libanon, Turkiet, Palestinska regeringen och Jordanien. Avtalet, The Euro Mediterranean Declaration, medför följande för Européerna: * Fri rörlighet för varor, tjänster, kapital och människor från mellanöstern och nordafrika * Respekt för islam garanteras av EU * Multikulturalism respekteras för att skapa tolerans mellan de etniska grupperna * Frihandel och ekonomiska integration länderna emellan (med början år 2010) * Kulturell gemenskap mellan deltagarländerna * Mer pengar till deltagarländerna * Resoluta kampanjer mot rasism, främlingsfientlighet och intolerans Avtalet har funnits i över tio år och ännu har inte massmedia berättat om det för medborgarna. Politikerna har inte tagit upp frågan och ingendera har för avsikt att låta gräsrötterna vara med och påverka överhuvudtaget. Kanske är det dags för folken att resa sig? Kanske kan du fatta pennan och ifrågasätta våra EU-politiker? Nu har du vetskapen – hur väljer du att använda den? Ditt land – ditt val. http://rakryggad.blogspot.com/2007/07 ... -det-hemliga-avtalet.html |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
TT SKREV:
Problemet är att ni inte lever som ni lär. Ni tar uppenbarligen inte seden dit ni kommer. Svar: Jo det gör jag ,jag följer forum reglerna och förolämpar inte någon.Samt skriver i en redan skapad katogeri "den nya världsordningen" Som jag skrev i en tidigare tråd: "Ponera att vi har ett internetforum för SPORTINTRESSERADE. Någon gör tio inlägg per dag, och åtta av dem handlar om fotboll. Fotboll är onekligen en sport, men har den personen verkligen hamnat på rätt forum?" Svar: För det första postar jag inte så mycket som 8 inlägg om mångkultur och invandring per dag dessutom så finns där ju en tråd vi kan använda oss av "den nya världsordiningen". Jag håller med Maggot att vi får vi ju se till att det blir lite balans i forumet . Om de som håller i det här forumet hade ansett att massinvandringen var ett problem som borde diskuteras i den utsträckning som ni gör, så hade det funnits ett underforum med rubriken MASSINVANDRING. Nu gör det inte det. Svar :Är du någon form av åsiktpolis?Det är ingen som ber om din åsikt då du ändå uppenbarligen inte lyckats att avprogramera dig i från "Politisk Korrekthet".Även om du inte röstar eller tar avstånd från riksdagspartierna så sitter indoktrineringen från bla skolan tydligt kvar. Att intensivt ägna sig åt något som underblåser främlingsfientlighet är inte en lösning. Var inte blinda för det ni gör! Svar:Du vet inte själv vad du snackar om .Vi som tar upp dessa ämnen bla Maggot ,bennybear och kalkonmannen är dom sista du kan kalla främlingsfientliga.Det är alla politiskt korrekta som behandlar ej etniska Svenskar som barn somhar rasistsiska tendenser. Maggot, jag har lyssnat på din blurb och jag gillade redan tidigare din Reinfeldt-grej, så jag vet att åtminstone du kan bättre. Svar kan bättre än vad? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
MAGGOT SKREV:CrushNWO skåne föredetta bosatt i Rosengård
Tror du det är en slump ? SVAR: Maggot jag har inte bott i Rosengård men i Norra Sofielund (södra innerstaden Malmö)som ligger i närheten av Rosengård och Möllan . |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bara för att relgionens avskaffande är en del av "NWO" betyder det inte all all religon är sann Hur menar du? Quote: Det har talats en del nu det senaste om playmothbrödernas friskola som inte lär ut evolutionsläran och kommer nog snart bekämpas Kan tyckas, samtidigt så var Charles Darwin en 33 gradig frimurare och om du är kritisk mot deras agenda så hur kan du ställa dig bakom den massindokrinering de har lyckats med? Darwins evolutionslärar har ännu inte bevisats som 100% sanning. Det är en teori som passar NWO otroligt bra. Quote: varför tror du att just muslimer kommit till sverige och till europa ? Det är inte bara muslimer som kommer till Sverige. Quote:
Ja, gulla lite här och där, sedan en smäll på tjäften. Quote:
De flesta ligger någonstans mitt i mellan. Quote: Om muslimerna flyttar till europa så minskar även motståndet där det behövs i arabvärlden och mot judarnas ockupation medans här kommer en kamp bedrivas mot de olika religionerna istället. Konstig analys tycker jag. Det finns hur mycket som helst man kan göra i väst i kampen mot Israel. Om alla araber befann sig på en plats så hade NWO säkert kunna börja fundera på att folkreducera jordens befolkning på allvar. Quote: Om nu Islam vore "den sanna religionen" kan man fråga sig varför muslimer får synas överallt på TV,i skolor,på bokmässor,seminarium,statliga kampanjer osv Vi är ca 4% av Sveriges befolkning och borde alltså synnas ca 4%? Jag tror att du förstora det hela och ser muslimer bakom varje sten? Du bor ju i ett område med många muslimer, självklart att de syns.
Posted on: 2007/10/3 13:58
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
CrushNWO, det faller ju efter den första punkten i detta program du säger har satts upp.
Posted on: 2007/10/3 14:07
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Du ät totalt blind Dan!
Det finns flertalet antropologoger och etnologer som forskat och skrivit om att inom en snar framtid (cirka 30-60 år ) kommer etniska utomeuropéer och då framför altt araber vara i en majoritet i västeuropa, om inte den nuvarande vansinniga massinvandringen stoppas snarast. DETTA ingår i planen att radera ut den vita etniska befolkningen i Europa. Den höge frimuraren Greve Richard Coudenhove-Kalergi som var den fösta presidenten i Pan-Europeiska-Unionen skrev i sin bok "Praktischer Idealismus": "Framtidens människa blir av blandras. Beträffande ett Paneuropa önskar jag där en euroasisk-negroid blandning med stor variation på personlighetstyperna" och vidare "Judarna skall inta de ledande ställningarna, ty den den goda försynen har i judarna skänkt Europa en ny andligt högstående adelsras. Det förklarar ju varför extremjudarna ser mångkulturen som sin hjärtefråga samtidigt som för dem är otänkbart och att en jude gifter sig med en icke-jude Vilka låg då bakom Pan-EU ? Rothschild och Warburg, samma nissar som finasierade nazisterna OCH bolsjevikerna. Wake Up!
Posted on: 2007/10/3 14:45
Edited by bennybear on 2007/10/3 15:07:16
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tja, om det blir så så blir det väl kanske så? Även då samma skräckpropaganda hyste liknande argument för 20-25 år sedan.
Jag har hört talats om studier att barnen i "blandäktenskap" ofta blir mer intelligenta en i etnisk homogent äktenskap. Kan tänkas att barnen blir flerspråkliga och lära sig i tidigt stadie att kompromissa och problemlösning. Du vet, en framtidsforskare sa under 1800-talet att om utvecklingen skulle fortgå som den gjorde så skulle stockholms gator inneha 1,5 meter med hästskit. Men sen kom bilen och problemet var bortblåst. Nu är bilen uppe på tapeten igen, och man har ju tagit kål på el-bilen. Men det lär komma ett nytt alternativ. Det skulle vara intressant att läsa lite om era konspirationer, att makteliten vill utradera den vita rasen. Ge mig några tips tack!
Posted on: 2007/10/3 15:18
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2007/10/3 15:29
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
ÄR du helt blind och döv, eller?
Se dig omkring vad som hänt i Sverige de senaste 30-åren. Invandringen av etniska utomeuropéer har varit massiv. Dessa välfärdparasiter ( Under 5% av de har flyktingstatus. De flesta av de gör sig av med passen INNAN de kommer genom den svenska tullen ) föder dessutopm mycket fler barn än etniska svenskar. Att underminera våra västerländska kulturer är en viktig punkt i Satanist-iluminaternas agenda. Läs bl.a "Sovjetiskt unflytande i Sverige" av Juri Lina. Islam är som sagt en religion sprungen ur de arabiska folkslagens kynne och karaktär och hör hemma i arabiska områdena och INTE här i Europa. Flera gånger har européerna fått förvara sig mot de muslimska härernas erövringståg, bl.a på 700- och 1400-talet. Det är därför som Frimurare likt ovanstående, Kalerigi just anser det viktigt att bryta ned våra civiliserade samhällsystem här i Europa med sådana vilt skilda religoner och seder som de arabiska folkslagens för med sig i och med den nuvarande massiva invandringen från de arabiska områdena.
Posted on: 2007/10/3 15:30
Edited by bennybear on 2007/10/3 16:08:36
Edited by bennybear on 2007/10/3 16:09:15 Edited by bennybear on 2007/10/3 16:11:36 |
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Dan din arabwannebe!
Du det handlar inte om den vita raser utan om alla raser eller menar du att raser inte finns? Men okej vi kan ju se hur människor som ex expos som förespråkar rasblandning får statligt bidrag deras grundare sade "Må den vita rasen gå under i blod och lidande" Det pågor en systematisk utomeurpoisk invandring till europa men inte till ex sydamerika eller asien varför ? Albert pike skrev i en av sina böcker hur han ville se den vita rasen dö ut med hjälp av araberna! Det jag menar med islam är att bara för att det är en religion och Illuminati vill bekämpa all andlighet behöver det innebära att relgionen är sann. Varje dag på TV eller i Radio pratas det om att muslimer inte är terrorister och i hammarkullen har relgionsböckerna skrivits om för att SKAPA EN MER POSSITIV BILD AV ISLAM! Vem pratar om en mer possitiv syn på kristendomen ! ? Dit snack om att rasblandadebarn skulle vara mer intelligenta är ju rent skitsnack vad har du fått det ifrån? De olika raserna har ju olika IQ dessutom Jag kan berätta lite om adoption och hur de barnen upplever eftersom jag nyss hade ett skolarbete om det att adoptera innebär alltid att barnets identitetsbildning försvåras. Det märks tydligt i tonåren då man skall försöka finna sig själv och vem man är. Detta försvåras avsevärt om man inte kan identifiera sig med föräldrar och släktingar, utan hela tiden tänker: Vem är min far? Hur var min mor? Varför fick jag inte växa upp hos dem? Hade de inte tid, ville de inte ha mig? Alla dessa känslor om svek och brist på biologiska förebilder är psykiskt påfrestande. Adopterade är 2-3 gånger överrepresenterade i kliniska material inom barn- och ungdomspsykiatri, psykiatri samt i social dygnsvård. Det har visats att förekomsten av sådana negativa upplevelser snarare än ankomståldern i sig har starkt samband med hur den adopterades liv utvecklas. Skolproblem bottnar ofta i språksvårigheter, men hyperaktivitet och koncentrationssvårigheter är också vanligare hos adopterade, vilket försvårar skolarbetet. Adopterade kan ha svårigheter att integrera sina föreställningar om den biologiska familjen och sina upplevelser av adoptivfamiljen under uppväxten. Det kan också vara svårt att identifiera sig med två ursprung och/eller två kulturer. Adoptivföräldrarna kan underlätta identifikationsprocessen genom att engagera sig i ursprungslandets kultur m.m. I en ny undersökning vid Socialstyrelsen har forskarna jämfört dödsfall bland internationellt adopterade och långtidsplacerade fosterbarn i Sverige. Resultatet visar att självmord är fyra gånger vanligare i de här grupperna jämfört med andra jämnåriga i åldern 13-18 år DN 16 oktober 2003 adoptivbarn är även överrepresentarade brottstatestik det samma gäller rasblandade barn (adoptivportalen.se) Invandrare andra generationens svenskar ofta med en utomnordiskförälder inte som helsvensk och identiferar sig med invandrare och specielt ofta om man har en "ickeuropisk" religon "jag är svensk" " de länderna vi kommer från" |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nu blir man kallad för ett och annat? Maggot, visste du att araberna är en minioritet bland muslimerna? Vilket är det största muslimska land? Och hur blev det muslimskt?
Senare så är Islam strikt mot den form av adoption som du beskriver. Självklart ger detta konsekvenser, likt men kanske inte på samma sätt att familjer splittras även här i Sverige... Enligt Islam så tar barnen faderns namn och om det skulle bli aktuellt för en fosterfamilj, kanske pga död eller missförhållanden så byter man inte efternamn på barnen. Dessutom så bör fosterfamiljen helst vara en nära släkting.
Posted on: 2007/10/3 17:04
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag vet inte vilket land som är det största men finns ju flera länder med muslimskprägling i arabvärlden och i afrika samt turkiet här i europa. Nej jag visste inte att arabiska muslimer var minorite- men tar nu en sak och vrider den till en annan. Jag har ingen direkt åsikt om arabvärdens igentligen men tycker givetvis de olika araberna ska ha rätt att behåla sin kultur och sin särart men vi kräver den rätten för svenskar oxå! Visste du att svenskar är på väg att bli minoritet i sitt eget land och är det enda folket i landet sverige som inte räknas som en folkgrupp ? Adoptionsgrejerna tog jag mest upp som ett exempel på rotlöshet! Enligt islam tar man vad man vill se ex Mohamed som stal sin styvsons fru! Galen man! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
När man läser somligas inlägg här på vaken så slås man av hur de ständigt strävar efter en "vi och dem"-känsla. Det pratas om dem. Det pratas om invandrarna, sionisterna, araberna, de i 911forumet etc. Hela tiden grupperas det upp i "vi och dem". De som anses tillhöra "oss" ryggdunkas och försvaras på det mest ogenomtänkta sätt, medans "de andra" många gånger nedvärderas.
Vad inbillar sig dessa individer att ett kroniskt segregationtänkande skall leda till? Någon form av sammanhållning? Ha ha ha. Tänk efter lite nu! Har man ett så pass integrerat kroniskt segregationstänkande så kommer man alltid hitta "fiender". Om det inte är något folkslag, anhängare till någon religion eller invandrare, så kommer det att vara Stockholmare, Moderater, AIKare, Felparkerare, Rökare, Rika, Hårdrockare, Bidragstagare, Hemmafruar, de som går omkring i träskor, de bekanta som alltid ska prata mer än en själv etc etc etc i all oändlighet. Är det någon som inbillar sig att ett sådant tänkande är nyttigt för en själv, så för all del fortsätt bara, men tänk dig för innan du försöker pracka på andra det. Det är inte alla som är intresserade av "ett evigt krigande". Hur får dina tankegångar dig att må? När jag skrev: "Maggot, jag har lyssnat på din blurb och jag gillade redan tidigare din Reinfeldt-grej, så jag vet att åtminstone du kan bättre. , så undrade CrushNWO: "Svar kan bättre än vad?" Svar: Bättre än att totalt snöa in på segregationsfrågor. Maggot, det är tredje gången jag tar upp det här nu: Har invandringen funnits som underforum? Och sedan plockats bort!? Hur tolkar du det, att det underforumet plockats bort?
Posted on: 2007/10/4 0:05
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vad gör du i denna tråd igentligen ?
Jag är väl medveten om att micro inte gillar dessa ämnen men jag vet oxå att han inte har något emot om dessa diskuteras men inte får för mycket plats i forumet. Saken är det att om någon postar ett inlägg som är invandrarrelaterat så får det 20svar till skillnad från något annat och då ser det ut som det får mycket plats men igentligen är de en liten del av alla trådar som finns på vaken.se Det handlar inte om "vi" och "dom" utan om hela världens mångfalld! men det inkluderar förviso "mitt och vårt folk" men även om andra folkslags rätt till sin kuktur. "DOM" är inget skällsord vi lever på samma jord och fått våra världsdelar till oss |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
CrushNWO svarade: Quote:
Att jag inte vet vad jag snackar om, hur vet du det? "Det är alla politiskt korrekta som behandlar ej etniska Svenskar som barn somhar rasistsiska tendenser." Det där var förvisso sant, MEN det är inte BARA dessa "politiskt korrekta" som har rasistiska tendenser. För att knyta till ett tidigare inlägg från CrushNWO: Tycker du att rasism, främlingsfientlighet och intolerans är fint? Tycker du att kampanjer mot rasism, främlingsfientlighet och intolerans är fult? Hur anser du att man bär man sig åt för att "underblåsa främlingsfientlighet"? Det skulle vara intressant att få ett svar på den frågan. Jag kan komma på ett litet exempel som har med skrivande på forum att göra. Tycker du att kampanjer FÖR rasism, främlingsfientlighet och intolerans är fint? Maggot undrade: "Vad gör du i denna tråd igentligen ?" Svar: JAG har inget eget forum.
Posted on: 2007/10/4 16:58
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Sicket förbannat marxistdrypande idiotinlägg! Klart som f-n att det finns olika sorters människor, raser, olika djurarter, växter, färger, ljus och ljud, smaker, lukter, musik, solsystem, sjukdomar m.m m.m m.m Skall man inte få diskutera saker och ting menar du? Anser du att alla människor på hela planeten har samma tankesätt, hudfärg, kulturella historia, koder och normer, traditioner, smaker och tycke och att det då är meningslöst att diskutera detta eftersom alla ändå är likadana och att det då enligt ditt resonemang heller inte finns NÅGON eller NÅGRA som är ansvariga för att historien har utvecklat dig som den gjort till dags dato. Hela ditt resonemang stinker naturvidrigt marxistiskt dubbeltänk som man lär ut i skolorna idag, även kallat; Politiskt korrekthet, som många rädda harar och komflikträdda typer ofta tyr sig till eftersom de inte vill göra någon "ledsen". Hellre då förvränga verkligheten och sopa alla problem under mattan i hopp om att de ska försvinna när man väl öppnat ögonen.
Posted on: 2007/10/4 16:58
Edited by bennybear on 2007/10/4 17:47:43
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Verkar jag särskilt konflikträdd?
Posted on: 2007/10/4 17:04
|
|||
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login