vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 »

Re: Mobbades för hon var svensk

See User information
SVAR till emil322:

Då är det DITT EGET FEL, när DINA BARN blir mobbade och skolan vet inte ens om det. Man måste väl ta någorlunda eget ansvar. Om dina barn bojkottar hela samhället och allt i det utan att ens kunna argumentera sig varför dom gör det, så är det inte så konstigt om en del ungar blir knäppa, kan icket överleva och begripa hur saker och ting fungerar. Att ifrågasätta och vägra en del reglar betyder inte att man skall bli kriminell och skita i allt, speciellt i sitt eget ansvar. När en del föräldrar resonerar så, funderar jag över hur fint det skulle blir med kemisk kastrering för sådana och hur skulle man kunna införa och reglera det, eftersom där är jag som betalar när en del är inkapabla att ge enkel uppföstran till sina barn och lära dem till grundläggande respekt för andras frihet... Tyvärr, känner jag nog med sådana skitstövlar för att ifrågasätta om de borde få något hjälp av samhället efter de systematsikt skiter i det.

MVH

Posted on: 2007/11/8 20:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Genom att du har mycket pengar i aktier eller på banken, då du känner ränta eller kan betala till andra a jobba för dig. Det är ett sätt, annat är att fuska hela livet och parasitera samhället. Finns folk som gör det.

MVH

Posted on: 2007/11/8 20:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:
Steffo:
Varför har man speciellt mer rätt än andra, bara det är i sitt eget land, du cementerar alltså, att man är mer värd i sitt eget land, än dem som inte kommer därifrån? Tänkte du medans du skrev det här?

Frågan är om du ens använde en av Steffos hjärnceller eller var vaken när du skrev det här? Jag tycker snarare att det verkar som du Steffo skrev denna förprogrammerade, färdigtuggade "propaganda" under narkos!

Jag lägger inga värderingar i om den ena etnicititen skulle vara mer värd än en annan eller om att en bättre värld där alla är lika mycket värda inte skulle vara eftersträvansvärt. Jag lägger in överväxeln och höjer ribban och ber dig hänga med i vaket tillstånd för nu kör vi så det ryker!

Mitt råd till dig är att resa "mycket" i vaket tillstånd och ta med dig nedanstående frågeformulär!

1. Vilka andra länder tillåter nykomlingar att ställa krav på att deras hemländers kultur skall gälla framför det det nya värdlandets?

Svar:

2. Vilka andra länder tillåter att nykomlingar att ställa krav på att deras hemländers religion skall gälla framför det det nya värdlandets?

Svar:

3. Vilka andra länder stödjer nykomlingar finansiellt med boende, utbildning, sjukvård, ålderspension, d.v.s. allt som ingår i det nya värdlandets infrastruktur helt utan krav på motprestationer eller lojalitet mot det land som tagit emot dem?

Svar:

4. Vilka andra länder uppmuntrar nykomlingar att stämma och anmäla de ursprungliga medborgarna för rasism och hets mot folkgrupp i varje konflikt som uppstår mellan de rotfasta medborgarna och nytillkomna?

Svar:

5. Vad skiljer en romantiker från en realist?

Svar:

Anonym
Quote:
Steffo:
Om alla svenskar vart lika diskriminerade som invandrare blir i smygrasistiska sverige, kanske man inte skulle vara smygrasist.

Man kan antingen roat se på eller spy över din lillgamla ignorans. Jag vill inte göra dig ledsen eller förvirrad men inprogrammerat meningslöst kvasi-nonsens får mig faktiskt att må illa och le på samma gång.

Det är ungefär lika roande som att läsa den svenska versionen av Wikipedia om ämnet "rasism":

http://sv.wikipedia.org/wiki/Rasism

Snacka om att ha accepterat den politiskt korrekta modellen utan eftertanke! Ensidig propaganda som utesluter delar av sanningen för att killar som du "Steffo" skall svälja hela betet utan att tugga och smaka på det först. Jag ryser vid blotta tanken av att så många tillåter sig att svälja färdigtuggade "sanningar" utan att ha en aning eller reflektera över vem som tillagat den ruttna soppan!

SVENSK SMYGRASISM!
Vad fan är det? Svenskar som smyger i skogen och viskar elaka saker eller käkar Nogger? Anslut dig för katten till CMR (Centrum Mot Rasism) eller andra tokfabricerande enheter i "Absurdistan". Du skulle lätt kunna ta chefsposten där med din inställning.

Att människor som har sitt ursprung i det här landet reagerar mot sjuka beteenden och religiös analångest från nytillkomna medborgare som vill hålla fast vid gammaldags matriarkala härskarstrukturer handlar enbart om sunt förnuft eftersom ingen svensk med sinnet i behåll vill ha tillbaka det religiösa förtryck delar av vår egen kyrka utsatte oss för för hundratals år sedan.

Att människor som har sitt ursprung i det här landet reagerar mot sjuka beteenden där nytillkomna medborgare vill sätta sina egna värderingar, religioner, hedersbegrepp och andra ålderdomliga bestraffningsmetoder skall också ses som ett sundhetstecken. Vi har inte kommit dit vi nu är genom att låta gammaldags religiösa eller kollektiva hedersbegrepp styra oss.

Att svenskar reagerar på när en del nytillkomna medborgare som sysslar med kriminalitet kan begå fruktansvärda brott som gruppvåldtäkter riktade mot unga svenska tjejer eller bötning, personrån och misshandel av unga svenska killar är också ett sundhetstecken från ursrpungsbefolkningen.

Straffsatser för grova brott begågna av nytillkomna rasister och våldsverkare är länge de är under 18 år leder sällan till annat än ett frivilligt samtal med socialen.

VERKLIG RASISM!
Människor som medvetet delar in andra etniciteter i klassificeringar där vissa etniciteter är mer värda än andra, utan att ge individen rätt att hävda sin unicitet eller integritet.

RASISM RIKTAD MOT SVENSKAR ELLER ICKE MUSLIMER!
Den rasismen är en verklighet för människor som bor i segregrerade områden. Den delen av rasism är än så länge okänd för människor som är priviligierade nog att slippa bo i utsatta områden. Därför är priviligierade svenskar de som oftast sväljer betet och då de har dålig koppling till den svenska verklighet där
krigstillstånd råder mellan olika grupperingar bör de heller inte uttala sig eftersom den enda verklighet de känner till är skyddad och förljugen.

Avslutar med några raka frågor som jag kräver att du svarar på:

1. Vilka etniciteter vägrar blanda sig med andra folkslag eller gifta och föröka sig utanför familjens blodbanor, ursprungliga svenskar eller nya svenskar?

2. Vilka etniciteter vägrar att låta sina döttrar umgås utanför ras eller religionsgränser utan att det leder till att deras släkter vanhedras då de anses blivit nedsmutsade av kontakt med otrogna, ursprungliga svenskar eller nya svenskar?

Svensk smygrasism? Hallå eller? Wake up!

Anonym
Yes kalkonmanen!

Jag känner en som förut jobbade som lärare på Nytorpsskolan ( i hammarkullen angered för er som inte vet)
där hon berättade för mig att visa föräldrar inte ville att sina barn skulle umgås med "otrogna" d.v.s ickemuslimer jag har själv bevitnat märkliga händelser då jag gått förbi angereds gymnasiumets fikarum (när jag varit där och lånat böcker på angereds, bibla då de delar lokaler)
Några gånger har jag sätt unga muslimska kvinnor bli avsläppta av sina bröder och när de sedan sätt att deras broder lämnat skolans område har de tagit av sig ex deras slöjor för att försöka integrera sig i det svenska samhället medan dessa 17åriga är i skolan med en mer "svensk klädsel" så har "brorsa" fått nyss om detta och smyger runt i skolan.

Anonym
Right on target ,väl skrivet Kalkonmannen.

Anonym
Maggot det är tyvärr så det fungerar på många skolor runt om i "kulturberikade område".Jag läste för ca 1 års en artikel om hur
det gick till i visa skolor i Malmö ,där yngre killar sprang och trakasserade tjejer som ville väl anpassa sig .I närheten av där jag bodde låg en skola där det nästan bara gick somalier och araber, små flickor kom med sina slöjor och visa så inte så roade ut av det.

Anonym

av CrushNWO den 07-11-09 11:42:50

Maggot det är tyvärr så det fungerar på många skolor runt om i "kulturberikade område".Jag läste för ca 1 års en artikel om hur
det gick till i visa skolor i Malmö ,där yngre killar sprang och trakasserade tjejer som ville väl anpassa sig .I närheten av där jag bodde låg en skola där det nästan bara gick somalier och araber, små flickor kom med sina slöjor och visa så inte så roade ut av det.

------------------------------------------------------------------------
Maggot här är artiklen.
Flickor hotas av muslimska åsiktspoliser
http://sydsvenskan.se/sverige/article141430.ece

Anonym
Steffo VON Uber har du slut på argument eller har du bara gett upp tråden?

See User information
Quote:

CrushNWO skrev:
Steffo VON Uber har du slut på argument eller har du bara gett upp tråden?
Brukar inte ge upp av utmattning, kanske missat att jag borde kämpa här, vad är devisen? mucka på

Posted on: 2007/11/10 20:47
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

Anonym
Varför tror du att du låter precis som vilken "svenne" eller lärare.politiker,byrokrat som helst i denna fråga finns det något som skiljer er annars tänkt till vilka som påverkat dit tänkande

MARXIST!

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Hur känar man pengar utan att jobba?
Är mycket intreserad
Du kan skaffa inkomster som inte är beroende av insatser av arbetstimmar. Du kan tex hyra ut automater av olika slag, som så att säga säljer sina varor åt dig, bara ett exempel, i slutänden måst du göra sk arbete ändå, men kanske inte lika mycket som löneslaven. Öppna en camping, arbeta sommartid, var ledig vintertid. Arbeta till sjöss, då jobbar du 2 veckor, är ledig två veckor. Bli bankrånare, jobba 1 timme, var ledig 10 år eller mer, beroende på resultat. Torskar du kan du se fram emot ledighet i ca fem år, om du inte skjutit nån, har du det, livstid. Jobba som hallick. Varierand inslag av ironi i denna post, gillar ni inte min humor, byt humor.

Posted on: 2007/11/10 20:54
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

See User information
Quote:

maggot skrev:
Varför tror du att du låter precis som vilken "svenne" eller lärare.politiker,byrokrat som helst i denna fråga finns det något som skiljer er annars tänkt till vilka som påverkat dit tänkande

MARXIST!
Precis som i ditt fall skall jag erkänna att reptilhjärnan reagerar direkt med småaktiga rasistinlägg, men jag vet att det inte beror på detta, att det inte är en fråga om genetik, utan en fråga om social utbildning, som saknas i många invandrares fall. detta kan de inte hjälpa.
dessa faktorer utnyttjas av systemet för att öka rasismen och vi och dem känslan, personer som inte kan överkomma reptilhjärnans, läs ego tänkandet, utan faller offer för sig själva, bidrar till samhällets planerade segregation.
detta därför att de sk invandrarna invandrar, till ditt sk land.

Här är bedrägeriet. De invandrar inte. Det är inte ditt land. Dubbelfel. Invandrarna är lika lurade som du, vet av egen kunskap att i tex afrika tro alla att allt är skitbra i Europa, alla vill hit, ingen vet nåt, inte ens de som har bott i europa 10 år, ser slaveriet i europa. detta kallar vi ju ignorans, men se detta är en kultur, man skapar i tredje världen, att vårt skitslaverisamhälle, skulle vara bättre än deras, man kan sedan lura folk att flytta, och i de länder dit de kommer, luras slavarna, som helt felaktigt "tror" att de bor i sitt eget land, att dessa lurade personer, gör detta frivillight, utan att vara lurade.

Man kan nu skapa problem opinion, och NWO utveckling mot polisstaten, invandraren utmålas, som dagens jude, som snor allt som är vårt. Ivrigt påhejad av sina citizens snor sedan staten friheten för ursprungsbefolkningen. Innvandrarna bryr sig inte så mycket, eftersom dom "tror" sig vara friae och ser inte skillnaden,

så heja på bara, du bygger ditt eget fängelse. Om inte alla som bor på planeten är välkomna, kan ju du hoppa härifrån först, som en fin gest. Att göra själv, som du vill behandla andra.

Ps du har redan smädat mig med "marxist" blev inte förbannad, du kan inte påverka mig med dina "ord" bara tomhet i dem. Floskelgenerator.

Posted on: 2007/11/10 21:04

See User information
Bli dörrförsäljare å sälj försäkringar mot dörrförsäljare....hahaha

Posted on: 2007/11/10 21:05
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Gäsp...zzzzzz

Anonym
Nej men så på fan en en representant från kommunistiska palestina har reggat sig på vaken.se

Du låter som en äkta marxist marx sade att arbetarna har inget fosterland.

Sedan så kan du börja fundera på varför frimurarna skriver i deras tidningar att de avskyr nationaldemokrater,front nationa. npd mm

VI ÄR ALLA OFFER FÖR ETT MÅNGKULTURELLT SYSTEM SOM INTE FUNGERERAR

och återigen varför vill du hela tiden lyfta fram sions överrepresentatiion i NWO men vill dölja invandrare överrepresentation i brottstatestiken

Jag säger heller inte invandraren utan INVANDRINGEN
dessutom om det är rena slaverilandet här i sverige varför är sverige känt som bidragslandet utanför norden ?

See User information
Quote:

maggot skrev:
Nej men så på fan en en representant från kommunistiska palestina har reggat sig på vaken.se

Du låter som en äkta marxist marx sade att arbetarna har inget fosterland.

Sedan så kan du börja fundera på varför frimurarna skriver i deras tidningar att de avskyr nationaldemokrater,front nationa. npd mm

VI ÄR ALLA OFFER FÖR ETT MÅNGKULTURELLT SYSTEM SOM INTE FUNGERERAR

och återigen varför vill du hela tiden lyfta fram sions överrepresentatiion i NWO men vill dölja invandrare överrepresentation i brottstatestiken

Jag säger heller inte invandraren utan INVANDRINGEN
dessutom om det är rena slaverilandet här i sverige varför är sverige känt som bidragslandet utanför norden ?

visste inte att palestina var kommunistiskt, sist jag kollade var deras ledare frimurare arafat och de nya grabbarna med.

du har kollat för djupt in i marxist burken, kommer inmte följa med in där. jag är inte offer för nåt system, hade jag varit det, hade vi inte haft nåt att prata om, diskussionen är nmer resultatet av att jag avskaffade beroendet av mitt sk "system" du försvarar systemet emot dessa sk invandrare. Du går statens ärenden här, fast du inte fattar det, man tvingar hit invandrare för att senare kunna starta raskrig, detta fattar magtgot inget om, även om man säger det rakt ut. Teorin är i praktiken, lika stor som månen, man kan varken plocka ned den, eller få in den i huvet.

Jag skiter i vad nån skriver i en tidning, man kan alltid torka sig i ärslet med den, enda garanterade användningsområdet.

Läs den du om du vill, efteråt.

Posted on: 2007/11/10 21:41

Anonym
Faktum är att mindre än 10% av sveriges invandrare är flyktingar ca 4% är verkligen på flykt det har även FN gått ut med

Sedan det med kommunism och palestina är att alla de palestinskafrihetsgrupperna i sverige idag är genomsyrade av antingen vänsterlibara judar eller medlemar i andra marxistiska grupperingar såsom "nejtillkrig" eller RV

See User information
Quote:

maggot skrev:
Faktum är att mindre än 10% av sveriges invandrare är flyktingar ca 4% är verkligen på flykt det har även FN gått ut med

Sedan det med kommunism och palestina är att alla de palestinskafrihetsgrupperna i sverige idag är genomsyrade av antingen vänsterlibara judar eller medlemar i andra marxistiska grupperingar såsom "nejtillkrig" eller RV

sveriges största andel invandrare är utan tvekan finnarna, över 1 000 000 st men det hade du inte ens tänkt på, för i din lilla minihjärna är en invandrare en svartmuskig typ från mellanöstern, presis som mindcontrol hanterarna dina vill att det skall vara. Gå och knacka dörr i södertälje eller annan stad med mycket finnar och förklara att våldtäckarna finnjäklarna kan dra hem, efetrsom, "invandrargäng" våldtar "svenska" flickor. du hinner inte genom ett kvarter innan du fått stryk. men det törs du inte haha måste fylla blåsan lite så jag kan pissa på lite mer! föresten kämpar inte du EMOT nwo? Då kan du ju inte använda dem som källa?

Posted on: 2007/11/11 13:43

Anonym
Quote:

Steffo skrev:
sveriges största andel invandrare är utan tvekan finnarna, över 1 000 000 st men det hade du inte ens tänkt på, för i din lilla minihjärna är en invandrare en svartmuskig typ från mellanöstern, presis som mindcontrol hanterarna dina vill att det skall vara. Gå och knacka dörr i södertälje eller annan stad med mycket finnar och förklara att våldtäckarna finnjäklarna kan dra hem, efetrsom, "invandrargäng" våldtar "svenska" flickor. du hinner inte genom ett kvarter innan du fått stryk. men det törs du inte haha måste fylla blåsan lite så jag kan pissa på lite mer! föresten kämpar inte du EMOT nwo? Då kan du ju inte använda dem som källa?

Jag vet inte om det bor en miljon finnar i sverige det har jag svårt att tänka mig dock har sveriges muslimska råd över 400000 medlemar.
Jag har varit med på såna där utdelningar när man delar ut tidningar och fltgblad och fått bra respons av såväl invandrare som svenskar.
Södertälje är ju lustigt att du säger med tanke på att det är i just den kommunen som Nationaldemokraterna besitter 4 mandat och har ett stort stöd där av bla syrrianer
Du kanske är en av de "modiga antirassister" som är där och skriker
http://www.youtube.com/watch?v=yy6yincZiY0

Du kan gå till närmsta tingsrätt och titta där hur många utomnordiska invandrare som är misstänkta för överfallsvåldtäckter..

Känner du till fallet i gbg öppe i biskopsgården ?

See User information
Quote:

maggot skrev:
Quote:

Steffo skrev:

Jag vet inte om det bor en miljon finnar i sverige det har jag svårt att tänka mig dock har sveriges muslimska råd över 400000 medlemar.
Jag har varit med på såna där utdelningar när man delar ut tidningar och fltgblad och fått bra respons av såväl invandrare som svenskar.
Södertälje är ju lustigt att du säger med tanke på att det är i just den kommunen som Nationaldemokraterna besitter 4 mandat och har ett stort stöd där av bla syrrianer
Du kanske är en av de "modiga antirassister" som är där och skriker
http://www.youtube.com/watch?v=yy6yincZiY0

Du kan gå till närmsta tingsrätt och titta där hur många utomnordiska invandrare som är misstänkta för överfallsvåldtäckter..

Känner du till fallet i gbg öppe i biskopsgården ?

löjligt, du kollar inte ens upp om det finns 1 000 000 finlandssvenskar, uatan kör på med mer nazze propaganda, det är väl bra om dom har stöd av syrianerna, dom måste väl veta nåt om gruppvåldtäkter enligt dig. Du erkänner bara saker du redan tror på. observera ordet "tror"

Posted on: 2007/11/11 14:23

Anonym
Quote:

Steffo skrev:

löjligt, du kollar inte ens upp om det finns 1 000 000 finlandssvenskar, uatan kör på med mer nazze propaganda, det är väl bra om dom har stöd av syrianerna, dom måste väl veta nåt om gruppvåldtäkter enligt dig. Du erkänner bara saker du redan tror på. observera ordet "tror"

Vad har du för bevis för ditt påstående att det en av 9 medborager i sverige är finlandssvenskar ?

Det är ingen nazipropaganda sedan är 2+2 alltid fyra oavsett om nazist,nationaldemokrat,socialit eller sionist säger det

See User information
Quote:

maggot skrev:
Quote:

Steffo skrev:

Vad har du för bevis för ditt påstående att det en av 9 medborager i sverige är finlandssvenskar ?

Det är ingen nazipropaganda sedan är 2+2 alltid fyra oavsett om nazist,nationaldemokrat,socialit eller sionist säger det

kollade men hittar inte det jag sökte, behöver dock inte bevisa nåt alls, eftersom jag "tror" på det, jag läste detta förmånga år sedan, det kan du ju räkna ut själv, att det måste vara en jävla massa ättlingar till finnarna i sverige, och alla danskar norrmän, amerikaner och, visst tyskar och fransmän, bland andra kungen är ju en av dem med våldtäcktsmeriter, eftersom han är med i blattegänget enligt dig. 2+2 är inte alls alltid 4, allt är relativt, så ochså matematiken. Du låter som zpz, bevisa, visa mig, varför då? det är du som är rasist, jag har ingen tilltro till din övriga kapacitet av det skälet. Börja med att visa att du fattar vad jag snackar om.

Posted on: 2007/11/11 16:46

Anonym
Utomeurpiska invandrare är ingen homogen grupp utomeurpiska invandrare bildar inga blattegäng utan gängen finns i 90% av fallen med deras landsmän.

Har du någonsin steffo sätt ett mångkulturellt kompisgäng på ett fik eller en pub ?

Alltså med en svensk,en kinis,en arabisk muslim en joguslav och en somalie?

Att du inte hittar något om att det bor en miljon finlands svenskar i sverige beror på att det inte finns någon sådan information.

Jag må låta om ZPZ men du låter som Mona Sahlin

« 1 (2) 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper