Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Öppen fråga, varför postar micro, frimurarordspsråket Ordo ab Chaos, på frimurarnas forum?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ajajajaj...nu blev jag upptäkt, okej,...det är jag som är stormästare i Göteborgs frimurar orden.
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Öppen fråga, varför postar micro, frimurarordspsråket Ordo ab Chaos, på frimurarnas forum?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jo tack maggot, som frimuare blir man välbärgad och har det bra, äter räkmacka varje dag, frodas och har det bra. Så är det att vara storpotät, oj förlåt, stormästare menar jag.
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jodu maggot, visst minns jag när du blev antagen i Göteborgs Ordnen, initierings riten i kistan tycket du var lite otäck minns jag.
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Dina frimurarbröder undrar var du är...det var ju ett tag sedan sist.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Storpotätan är det något subtilt andändarnan
Stor = stormästare Potatis tror jag symoliserar "evighet" eller nåt sånt enligt mitt symollexicon hm hm |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du kan hälsa dom att jag arbetar i det fördolda
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Citat från micro på frimurar sidan "Kom gärna med intelligenta frågor. Jag är en uppriktig sanningssökare som anser mig ha endast ett gott uppsåt att studera verkligheten och stödja andra i sitt sökande. Detta hoppas jag skall kunna leda till mindre lidande och mer kärlek i världen." OK, DU SKALL FÅ EN INTELLIGENT FRÅGA AV MIG SCHACKSNILLET. OM NU DETTA MED DURAN DURAN ÄR SÅ OERHÖRT LÅNGSÖKT OCH INTE HAR NÅGON SOM HELST BÄRING, ENLIGT DIG V A R F Ö R VILL DÅ WARREN CUCCORILLO DISKUTERA PUBLICERINGS- RÄTTIGHETER MED MIG? KAN VI FÅ ETT RIKTIGT INTELLIGENT SVAR PÅ DET, SÅ VORE JAG TACKSAM? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Arbiter, Hur ska vi veta om ditt påstående om Warren Cuccorillo är sant?
Vad gäller det för publicering? Det som micro skrev på frimurarforumet var ju till medlemmarna där inte för medlemmarna på vaken.se!
Posted on: 2007/11/13 22:45
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ladda ner 23 Oktobers show, så får du höra hur han vill komma i kontakt med Stefan Wesmauer, om publicering av en intervju med Frank Zappa. Jag använder signaturen Stefan V när jag skickar info till Alex Jones. De har gjort om publiceringen av Duran Durans anknytning till 911/NWO/Rockefeller till en Frank Zappa intervju. Varför, får du fråga dem om!? http://www.nw0.info/?p=Radio/Alex%20J ... o%20Archive/2007/October/ |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Såg bara titlen på tråden, har inte läst igenom något, jag måste bara säga, herre jävla gud, nu får ni fan ta o ge er..
seriöst. vadfan. finner inga ord.. dör.. går.
Posted on: 2007/11/13 23:39
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Steffo: Jag vill inte bidra till fler hypoteser än de som redan lagts ut i denna tråd om hur eller varför Micro gör vissa saker. Det förklarar han säkert bäst själv. Men Steffo, ursäkta att jag frågar men skulle du kunna visa din fisk? För att vara så kritisk mot andra så tycker jag mest att du kastar en massa ord omkring dig. Definiera ditt personliga engagemang och exakt på vilket sätt du gör en millimeter mer än andra för att sprida empati. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Tror faktiskt att det var jag som sa åt Micro att skriva ordo... det var på skoj.
Vi skulle ut och infokriga men satt och var lite goofy innan och Micro startade en tråd på nämda forum. Jag tror att detta inte är något att oroa sig för.
Posted on: 2007/11/14 6:40
|
|||
|
Att se är inte att förstå
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
HWO!
Förlklara två ord som är oförklarliga och negativt värdeladdade för mig! KRIGA + GOOFY! 1. Micro=Buddhist (KRIGA)? Krig är negativt laddat oavsett när, var eller hur det uppmanas till! 2. HWO=(GOOFY)? Jag högaktar i och för sig Goofy=Långben för hans karaktär men skulle inte för en sekund sätta min tillit till honom i något ansvarsfullt ärende! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Den enklaste av frågor:
Varför svarar inte Micro själv på det här? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Men herregud.....
Han skämtar,ironiserar eller kanske till och med provocerar lite... Vilken loge skulle han tillhöra "rosa templet" där invignisrituallen görs i mjukisbyxor framför en buddha staty.... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Maggot: Skulle velat se den som serieteckning! ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det där är tredje graden. Quote:
Buddister, Muslimer, Kvinnor, icke-vita kommer inte ens in i logen. Som jag sa tidigare, är man så väldigt intresserad av en massa exoteriskt trams så kan man faktiskt köpa hela hyllmeter av litteratur som beskriver allt som finns att veta om de 10 graderna. Notera dock att allt är antagligen exoteriskt trams. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du har nog fått det om bakfoten, vad det verkar. Vakna sägs efteråt, i ett sammanhang, fisken var ju redan där. Domär inte hungriga, de äter annat, men missar att det är en guldfisk som serveras. Idag har få rätt urskiljning, utan de är vilseledda, bäää och det. Vissa söker i new age, och ser inte, som "alla andra" heller, skillnad på fiskögon och pärlor när det ligger i samma skål.
Posted on: 2007/11/14 14:15
|
|||
|
Särskrivning borde bötfällas
Det är aldrig för sent att ge upp - förrän det är för sent... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Men åhhhh lägg ned. Snälla hjälp oss i tråden "hjälp inför föredrag" iställt för att lägga energi på dessa endless debates. Mitt inlägg kanske låter övergnälligt, men jag har inte ens läst vad tråden innehåller. Bara såg topic...
Tack. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nej jag har inte alls fått det om bakfoten, med att ge nån en fisk, menar jag, att ge riktiga fakta, som kan användas för att spräcka lögnen om illussionen. Man ger fakta, man säger inte upprepade ggr til nån, vakna! som vissa gör här, ett dubbelt vakna! har nu blivit sitens valspråk, det är ju dubbelt knäppt, skall man vakna mer effektivt nu? Enligt teorin, skall ju vakenkoefficienten vara 300% nu. Jag tror mer nån somnat (siteadmin) än att nån kommer vakna! av det. Dom som inget förstår är inte sovande, dom är döda, alltså kan man inte be dem vakna. Lika lite som man kan väcka nån genom att visa en skylt för dem, man måste skrika åt dem, se nedan. ![]()
Posted on: 2007/11/14 14:32
|
|||
|
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Tagga ner lite vetja...
Om jag inte misstar mig så är sloganen vakna en parodi på Aftonbladets nya kampanj. Jag talade med Micro om detta nyligen.
Posted on: 2007/11/14 21:01
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag har egna mer utvecklade teorier om detta än så. Och sen när vart detta nåt som skall svaras på i respons till aftonbladet, vilket löjes skimmer som sänker sig över detta nu, pajaserier.
Posted on: 2007/11/14 21:08
|
|||
|
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Som vanligt så är steffos dör öppen men ingen är hemma ?
Steffo ?? hallå ???? |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login