Vakencorner
|
Re: Förlåt om jag är kritisk när det gäller 2012 teorin
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Personangrepp leder till kvasiargument.
Iaf, jag anser att denna "undergång" snarare är just slutet på åldern, inträdandet i NWO och Vattumannens Hus och allt vad det heter. Som Utopiker känns detta en aning ledsamt, men inget ont som inte för något gott med sig. Apokalyptiska drömmar har även jag med en smått pojkaktig fantasi där bilder av idealiserat nomadliv, grundläggande överlevnad, skändandet av modernismen och givetvis med de där läskiga odöda, osv förekommer. Men jag föredrar nog att detta stannar i min fantasi. Förövrigt angående vad jag uppfattar som cynism hos vissa här på forumet: Tänk på att Illuminati har makt av en anledning, ockultismen har mynnat ut i vad som idag kallas psykologi. Med andra ord känner Illuminati till en bild av verkligheten som undanhålls massan för att skapa makt åt sig själva. Gnosis är en kraft att räkna med.
Posted on: 2008/1/24 0:04
|
|||
|
Säll är den,
som för sig äger lovord och förstånd uti livet, ty onda anslag man ofta rönt alstras ur andras bröst. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bra talat! Personligen tror jag att det är det enda som räknas, i denna världen, letar alla efter den, men den finns överallt.
Posted on: 2008/1/24 11:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bert Karlsson vet man vart man har iaf. Han är "ärlig" och rak, och det är något som saknas bland maktensmän i fjoll Sverige. Absolut inget helgon, säkert en hal jävel men det visste man ju redan.
Mycket jobbigare med människor som ska vara så fina och snälla på utsidan och är monster privat. Falska leenden är det värsta som finns.
Posted on: 2008/1/29 11:29
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Och nu till 2012 jippot. Det känns som att det är lönlöst att diskutera 2012 teorin för det är verkligen en informations djungel där ute och man hugger sig fri med en smör kniv. Jag tror iaf att vi kommer kunna ta del av våran ner stängda DNA, nuvarande 2 aktiveras slutligen till 12 dna i spiralen (Luddigt förklarat, men men). Så därför är elitens plan med NWO och den totala micro-chippningen av världens befolkning så viktig i deras galenskap. Kalla en naiv och önsketänkande dåre, men vafan... jag kan bara tala för mig själv. Jag känner mig iaf mycket skarpare än tidigare och "andligare", ett par årsedan sket jag i det mesta. Vi stiger iaf in i Ljusets tid och då är detta slutat på denna "tidsålder". Inte världen!
Posted on: 2008/1/29 12:12
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login