vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 »

Re: Lets LOOSE CHANGE - Århundradets Zionist propaganda

See User information
Ok, Hanko och wiseguy, hur mkt motbevis behöver ni?

Först vill jag ha era åsikter om dessa personer, radiostationer, organisationer:

Paul Craig Roberts
Jim Marrs
Joyce Riley
Dave von Kleist
Ex-CIA agent Robert Baer
Webster Tarpley
Mike Rivero

"Don't take any chances; assume every one of their radio hosts are Zionist agents, such as: Joe Banister, Peymon Mottahedeh, Karen Kwiatkowski, Wayne Madsen (a friend of Thomas J. Mattingly), and Kevin Smith of the Ron Paul campaign"

"A lot of Zionist propaganda comes from "alternative" radio stations, such as RBN, GCN, and We The People"

"However, during the past few years I've decided that the people von NotHaus associates with are Zionist liars, such as G. Edward Griffin, the Ludwig von Mises Institute, and Lew Rockwell."

"And look at The Liberty Dollar website. They promote such liars as the John Birch Society, Alex Jones, WorldNetDaily, and Stanley Monteith.

NotHaus är han som äger företaget som gav ut Liberty Dollar, citaten ovan och nedan är tagna från Hufschmidts hemsida..

http://www.erichufschmid.net/Hufschmid-20Nov2007.html

"The FBI should shut down the Liberty Dollar, and every other private organization that creates money.."

"What is Ron Paul going to replace the Federal Reserve with? Look at his website. I don't see any specific plan. He merely makes meaningless remarks about using gold as a base for our money supply. This proposal comes from such people as G. Edward Griffin, the Ludwig von Mises Institute, and Lew Rockwell.

The Liberty Dollar organization promotes these same people. Furthermore, the Liberty Dollar promotes Ron Paul for president, and they were creating coins with his image in order to promote his campaign."

"The people who support Ron Paul are like children who are excited to think that Santa Claus will soon bring them some gigantic presents, but it should be obvious that Ron Paul works with Zionist criminals. However, he seems to work for a small faction within the Zionist network."

"Everything Ron Paul proposes is a trick. For example, consider his promise to repeal the income tax. This sounds like a wonderful idea. So let's assume for a moment that Ron Paul gets elected, and let's assume that he somehow manages to convince the other government officials to join him in getting rid of the income tax."

"It takes only a few minutes to figure out that Ron Paul associates with, and promotes, Zionist liars. At the Ludwig von Mises Institute, for example, is a 24 page document written by Ron Paul in which he praises their "Austrian economics".

"The Mises institute is just another organization of Zionist Jews. Morgan Reynolds is part of the Mises Institute. In case you don't know who Morgan Reynolds is, he's a member of the Scholars For 9/11 Truth, and he spends his time creating fights between the so-called "truth seekers.
"

"The founder and president of the Mises Institute is Lew Rockwell who, along with Eric Garris, created Lew Rockwell.com."

"A lot of people are fooled into believing that antiwar.com is a group of loving people who want peace, but it's just another group of Zionist Jews who are trying to take advantage of the Gullible Goyim. I wrote about some of these people in the summer of 2006. I'll put a link to it in the document that has this audio file."

"Ron Paul sounds sincere and honest, but so do other political candidates. Some people have an incredible ability to lie. Listen to Daryl Smith, Alex Jones, Jeff Rense, Mike Piper, or any other radio host or television newscaster. For example, Smith sounds sincere in his audio message for November 17, 2007 when he apologizes for his arrogant remark that he's responsible for exposing Zionism. That is how he sounded to me, up until that phone call of Sept 8th."

Han hoppar även på tidningar som The Spotlight och American Free Press..

Hanko och wiseguy, enligt Hufschmidt kan man fan inte lita på nån inom rörelsen, vad är era åsikter om detta?

Vad sägs förresten om denna tillfällighet?

The Hufschmid / Murdoch Coincidence
http://www.erichufschmid.net/HufschmidMurdochCoincidence.html

"I just discovered that my half-sister, Kathryn Hufschmid (we have the same father, but different mothers), is probably the same Kathryn Hufschmid who married Rupert Murdoch's son, James."

Dessutom såg jag detta citat från Hufschmidt:

"The Zionsts use this trick with the Apollo moon landing all the time. For example, I point out that astronauts should be able to see stars, but the Zionsts respond that a camera cannot show bright objects, such as an astronaut, at the same time it shows dim objects, such as stars."

Hufschmidt tror inte att USA har varit på månen, efter att ha läst artikeln nedan så kan man börja undra vem som är den riktiga sionist-agenten?

http://www.takeourworldback.com/zionistcrimes.htm#apollo

Ni kan inte mena allvar med att ni litar en sekund på denna snubbe? Det enda han gör är att pekar ut ALLA andra som sionist-agenter..

Lorax har även länkat och utpekat framförallt Alex Jones sionist-agent, vad säger Lorax om Hufschmidts digra utpekanden?

Posted on: 2008/1/11 18:44

Edited by TeBe on 2008/1/12 16:05:55
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

Hanko skrev:
Quote:

maggot skrev:

(men vem vet han kanske har rätt men han är lika intressant som att höra på en repad gramofonskiva som hackat upp sig"

Alex Jonnnnnnnnnnnnzzzz zzzzzzioonnnist nooooottttttttt zionistjobb 911 zzzzzzionissssst

hahha bara jag som tyckte det där var roligt? (Kanske är lite övertrött)

Ja det var bara du som tyckte det, jag har kollat upp det där, och det är inget kul, ta nu dina piller, och bums i säng, hehe

Jag menade mer hans sätt att skriva om den trasiga skivan :) visualiserade en man som sitter och pratar så där, och då skrattade jag högt.

Men trots mitt skratt så tror jag mer på Eric än på AJ, inget snack om den saken.

Posted on: 2008/1/11 18:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Du missade min postning va?

Eller har du fortfarande mer förtroende för Hufschmidt än för AJ..?

Posted on: 2008/1/11 18:50
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Quote:

TeBe skrev:
Ok, Hanko och wiseguy, hur mkt motbevis behöver ni?

Först vill jag ha era åsikter om dessa personer, radiostationer, organisationer:

Paul Craig Roberts
Jim Marrs
Joyce Riley
Dave von Kleist
Ex-CIA agent Robert Baer
Webster Tarpley
Mike Rivero

"Don't take any chances; assume every one of their radio hosts are Zionist agents, such as: Joe Banister, Peymon Mottahedeh, Karen Kwiatkowski, Wayne Madsen (a friend of Thomas J. Mattingly), and Kevin Smith of the Ron Paul campaign"

"A lot of Zionist propaganda comes from "alternative" radio stations, such as RBN, GCN, and We The People"

"However, during the past few years I've decided that the people von NotHaus associates with are Zionist liars, such as G. Edward Griffin, the Ludwig von Mises Institute, and Lew Rockwell."

"And look at The Liberty Dollar website. They promote such liars as the John Birch Society, Alex Jones, WorldNetDaily, and Stanley Monteith.

NotHaus är han som äger företaget som gav ut Liberty Dollar, citaten ovan och nedan är tagna från Hufschmidts hemsida..

http://www.erichufschmid.net/Hufschmid-20Nov2007.html

"The FBI should shut down the Liberty Dollar, and every other private organization that creates money.."

"What is Ron Paul going to replace the Federal Reserve with? Look at his website. I don't see any specific plan. He merely makes meaningless remarks about using gold as a base for our money supply. This proposal comes from such people as G. Edward Griffin, the Ludwig von Mises Institute, and Lew Rockwell.

The Liberty Dollar organization promotes these same people. Furthermore, the Liberty Dollar promotes Ron Paul for president, and they were creating coins with his image in order to promote his campaign."

"The people who support Ron Paul are like children who are excited to think that Santa Claus will soon bring them some gigantic presents, but it should be obvious that Ron Paul works with Zionist criminals. However, he seems to work for a small faction within the Zionist network."

"Everything Ron Paul proposes is a trick. For example, consider his promise to repeal the income tax. This sounds like a wonderful idea. So let's assume for a moment that Ron Paul gets elected, and let's assume that he somehow manages to convince the other government officials to join him in getting rid of the income tax."

"It takes only a few minutes to figure out that Ron Paul associates with, and promotes, Zionist liars. At the Ludwig von Mises Institute, for example, is a 24 page document written by Ron Paul in which he praises their "Austrian economics".

"The Mises institute is just another organization of Zionist Jews. [b]Morgan Reynolds is part of the Mises Institute. In case you don't know who Morgan Reynolds is, he's a member of the Scholars For 9/11 Truth, and he spends his time creating fights between the so-called "truth seekers.
"

"The founder and president of the Mises Institute is Lew Rockwell who, along with Eric Garris, created Lew Rockwell.com."

"A lot of people are fooled into believing that antiwar.com is a group of loving people who want peace, but it's just another group of Zionist Jews who are trying to take advantage of the Gullible Goyim. I wrote about some of these people in the summer of 2006. I'll put a link to it in the document that has this audio file."

"Ron Paul sounds sincere and honest, but so do other political candidates. Some people have an incredible ability to lie. Listen to Daryl Smith, Alex Jones, Jeff Rense, Mike Piper, or any other radio host or television newscaster. For example, Smith sounds sincere in his audio message for November 17, 2007 when he apologizes for his arrogant remark that he's responsible for exposing Zionism. That is how he sounded to me, up until that phone call of Sept 8th."

Han hoppar även på tidningar som The Spotlight och American Free Press..

Hanko och wiseguy, enligt Hufschmidt kan man fan inte lita på nån inom rörelsen, vad är era åsikter om detta?

Vad sägs förresten om denna tillfällighet?

The Hufschmid / Murdoch Coincidence
http://www.erichufschmid.net/HufschmidMurdochCoincidence.html

"I just discovered that my half-sister, Kathryn Hufschmid (we have the same father, but different mothers), is probably the same Kathryn Hufschmid who married Rupert Murdoch's son, James."

Dessutom såg jag detta citat från Hufschmidt:

"The Zionsts use this trick with the Apollo moon landing all the time. For example, I point out that astronauts should be able to see stars, but the Zionsts respond that a camera cannot show bright objects, such as an astronaut, at the same time it shows dim objects, such as stars."

Hufschmidt tror inte att USA har varit på månen, efter att ha läst artikeln nedan så kan man börja undra vem som är den riktiga sionist-agenten?

http://www.takeourworldback.com/zionistcrimes.htm#apollo

Ni kan inte mena allvar med att ni litar en sekund på denna snubbe? Det enda han gör är att pekar ut ALLA andra som sionist-agenter..

Lorax har även länkat och utpekat framförallt Alex Jones sionist-agent, vad säger Lorax om Hufschmidts digra utpekanden?

Kanske är han lite över paranoid, men i själva sakfrågan så har han ju rätt.

Att kunna läsa zionisternas "heliga" och "visa" protokoll och sedan säga att exakt den planen är den som INTE använts av NWO för att dupera mänskligheten kräven en besynnerligt låg mental förmåga.

Sen som sagt så är det mycket möjligt att han har blivit över paranoid och ser zionist agenter överallt..

En annan mycket berömd man som såg zionist agenter överallt och desutom belönades med ett nobel pris och en film om hans liv:

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Forbes_Nash

Posted on: 2008/1/11 18:51

See User information
LITE paranoid, det är en underdrift utan motstycke..

Hur kan ni lita på nåt som den snubben skriver när han hoppar på och utpekar mer eller mindre ALLA inom rörelsen..? Mysterium för mig, efter den digra samlingen av påhopp så kommer jag tycka och tänka precis tvärtom emot vad han gör, för det som han sysslar med är inte ärligt, dessutom så är han besläktad med Murdoch??

Posted on: 2008/1/11 19:06

/Benjamin Franklin

Anonym
Many of us trusted Alex Jones, and we even promoted his videos and web site. However, many years have passed since 9/11, and it has become obvious that he is a Zionist denier; a fear monger; a member of the criminal network that gave us 9/11.

Jones and other "truth seekers" deliberately refuse to discuss the role that Zionists play in corruption, wars, sex slaves, drug trafficking, and other problems.

Jag fortsätter att vara öppen i mitt sökande och litar inte på någon.

Dom som tror att Alex Jones är Zionist-agent , respekterar jag också.

Vilka har kontroll på det viktigaste Propaganda -verktyget ?

Svaret på detta borde egentligen säga allt .

See User information
Quote:

A73 skrev:
Many of us trusted Alex Jones, and we even promoted his videos and web site. However, many years have passed since 9/11, and it has become obvious that he is a Zionist denier; a fear monger; a member of the criminal network that gave us 9/11.

Jones and other "truth seekers" deliberately refuse to discuss the role that Zionists play in corruption, wars, sex slaves, drug trafficking, and other problems.

Jag fortsätter att vara öppen i mitt sökande och litar inte på någon.

Dom som tror att Alex Jones är Zionist-agent , respekterar jag också.

Vilka har kontroll på det viktigaste Propaganda -verktyget ?

Svaret på detta borde egentligen säga allt .
Declare Mental Independence from the Corporate Media Coup

Join us in Santa Cruz, CA this January 25-27, 2008, where we'll be: STRATEGIZING FOR DEMOCRATIC SURVIVAL: A Collaborative Strategy Summit for Media Pros, Scholars, Activists and Whistleblowers Working for Truth, Transparency and an Informed Resurgent Democracy -- See the banner link, contact and register, spread the news, and help save our democracy!

“News is what somebody somewhere wants to suppress; all the rest is advertising.” Lord Northcliffe

Declare mental independence from the corporate coup. Create an information commons. Let's publicize truths with consequence. See you in Santa Cruz for the New Year.

Extinguishing Liberty’s Light and Independent Views--Thinking ffor yourself is now a crime

01/04/08 "ICH " -- -- What was the greatest failure of 2007? President Bush’s “surge” in Iraq? The decline in the value of the US dollar? Subprime mortgages? No. The greatest failure of 2007 was the newly sworn in Democratic Congress.

The American people’s attempt in November 2006 to rein in a rogue government, which has committed the US to costly military adventures while running roughshod over the US Constitution, failed. Replacing Republicans with Democrats in the House and Senate has made no difference.

The assault on the US Constitution by the Democratic Party is as determined as the assault by the Republicans. On October 23, 2007, the House passed a bill sponsored by California Democratic congresswoman Jane Harman, chairwoman of a Homeland Security subcommittee, that overturns the constitutionally guaranteed rights to free expression, association, and assembly.
'

http://www.911truth.org/

Posted on: 2008/1/11 19:22

Anonym
Jag ser inget specielt konstigt i att Alex Jones inte så gärna pratar om "sionismen" eftersom han är kristen och har en judisk fru.
Om han skulle vara en sionistagent skulle han vara extremt kontraproduktiv med tanke på hur många gånger som filmen terrorstorm laddats ner som får folk att vakna upp.
Det är många här som vill vara märkvärdiga och kritisera alex jones och jag tror det är just därför
"De ska vara märkvärdiga"
Hade Hufupphaket bott i sverige och fått nyss om min grej med reinfeldt hade han även anklagat mig för att vara sionistagent då jag på min förskola har passat judiska barn och micro likaså för han har judiska vänner.
Suck suck suck suck.

Kan denna man säga 7 meningar på rad utan att nämna ordet "zionist" ?

Alan watt är en annan som jag heller inte ofta hör prata om sionismen men spelar musik av judiska artister i sina blurbs.

PS : Det citatet med månlandningen och sionisterna är lite "lillhagen varning" som vi i göteborg säger

"

Oj ordet "Zionist" två gånger på 6 meningar

http://www.tradera.com/LILLHAGENS_SJU ... _BILDER_-auktion-51858016

See User information
Quote:

maggot skrev:
Jag ser inget specielt konstigt i att Alex Jones inte så gärna pratar om "sionismen" eftersom han är kristen och har en judisk fru.
Om han skulle vara en sionistagent skulle han vara extremt kontraproduktiv med tanke på hur många gånger som filmen terrorstorm laddats ner som får folk att vakna upp.
Det är många här som vill vara märkvärdiga och kritisera alex jones och jag tror det är just därför
"De ska vara märkvärdiga"
Hade Hufupphaket bott i sverige och fått nyss om min grej med reinfeldt hade han även anklagat mig för att vara sionistagent då jag på min förskola har passat judiska barn och micro likaså för han har judiska vänner.
Suck suck suck suck.

Kan denna man säga 7 meningar på rad utan att nämna ordet "zionist" ?

Alan watt är en annan som jag heller inte ofta hör prata om sionismen men spelar musik av judiska artister i sina blurbs.

PS : Det citatet med månlandningen och sionisterna är lite "lillhagen varning" som vi i göteborg säger

"

Oj ordet "Zionist" två gånger på 6 meningar

http://www.tradera.com/LILLHAGENS_SJU ... _BILDER_-auktion-51858016

Ja du, du påstår en massa saker, men du påstår att sverige inte är styrt av zionister, hur kan du påstå detta?

Frimurna är zionister, detta vet vi. Eftersom dom infiltrerades av Rortschild, som är zionist, eftersom han finansierade zionismen. Illuminati, som grundades av Weishaupt, på Rotchilds order och finansiering, styr i sin tur frimurarna. Illuminati Styr Usa och Eu, och därmed ochså sverige, Reinfeldt, Leijonborg, Göran Person frimurare, Lars Danielson, Knight of Malta, alltså illuminati, kungen frimurarnas beskyddare, hur mycket skall vi tugga i oss innan du inser att vi lever i en zionistisk stat? Är du programmerad att få migrän av ordet zionist? Tydligt att vissa inte kan acceptera sanningen, men dom vill vara "vakna" men sover med ena ögat.

Jag skall kontakta Eric, och höra vad han har att säga om sveriges zionism Så kan vi ju utreda detta.

Posted on: 2008/1/12 9:56
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

See User information
För att använda Hufschmidts egna ord och förklaringar så hänvisar jag till hans stycke om Ron Paul and the Nazis:
http://www.erichufschmid.net/Ron-Paul-Nazi-trick.html

Han skriver:

"Don Black, who runs the white supremacist website stormfront.org, donated $500 to the Ron Paul presidential campaign. As I explained in other articles, the white supremacist groups are run by Zionist Jews. Don Black is either a Zionist Jew pretending to be a Nazi, or he's one of their useful idiots.

So, this phony Nazi donates $500 to the Ron Paul campaign, and then other Zionists "expose" this donation to imply that Ron Paul is a white supremacist.

Sen hänvisar han till flera artiklar om denna Blacks 500 dollar-donation till Ron Pauls presidentvalskampanj..

Vi hoppar till nästa:

"Bill White, who runs overthrow.com, is another phony white supremacist. He didn't bother to give money to Ron Paul; instead, he announced that Ron Paul is a supporter of white supremacists. Zionist agents are now promoting his remark as proof that Ron Paul is indeed a white supremacist"

Sen förklarar han hur denna taktik fungerar:

The trick is simple:
1) Set somebody up to be associated with an undesirable group.
2) Expose that connection to give the victim a bad image.

This trick accomplishes two things.
1) It harms the image of the victim.
2) it gives credibility to the phony investigators who exposed the victim.

The people at the American Free Press use a variation of this trick to give themselves credibility:
1) Set up a "victim" to be condemned or threatened by the ADL or other Jewish group.
2) Promote that condemnation or threat as proof that the "victim" is truly opposing Zionism rather than a Zionist agent."

Sen skriver han massa trams om varför inte Ron Paul tar upp kopplingen mellan 911 och "inside job!" i sina tal m.m.

Avslutningsvis så försöker han att förklara och exponera dessa "vita nationalister" m.fl. som sionist-agenter:

"The Zionists expose themselves in their attempt to manipulate us.

The people who exposed Ron Paul's connection to white supremacists actually exposed themselves as Zionist agents, and that in turn exposes all of the people they promote and associate with. For example, Kevin McCullough exposed himself, and he leads us to a group called Townhall.com, which was originally part of the Heritage Foundation, and is now part of Salem Communications. All of these groups and their associates should be investigated"

www.townhall.com/aboutus.aspx
www.heritage.org
www.salem.cc/index.cfm

"Kevin McCullough claims to lead "the daily charge of The MuscleHead Revolution". He is promoted by a lot of people in the conventional media and on the Internet.

www.kevinmccullough.townhall.com
www.youtube.com/profile?user=MuscleHead570

The white supremacists are Zionists

The white supremacists are Zionist agents who try to stir up trouble between the different races and religions, and they try to attract people who are angry with the Zionist Jews. One of the white supremacists, Jim Ramm, is such an amateur that it's embarrassing to watch him:

www.youtube.com/watch?v=gNxEufr222I

"Commander" Bill White is not much better:
www.youtube.com/watch?v=M1enQdmzxXE

In response to these phony white supremacists, Zionist Jews come forward to be our saviors. These Jews pretend to be fighting racism, hatred, anti-Semitism, sexism, bigotry, and inequality. For example, here is a news report that promotes our hero, Andrew Rosenkrantz:
www.youtube.com/watch?v=f_pV5KTOpMw

Paranoian har inga gränser när det gäller denna snubbe:

"Zionists take every side of an issue

Ron Paul is getting support from such Zionist liars as the Ludwig von Mises Institute, Alex Jones, and antiwar.com, but the people who criticize Ron Paul are also Zionist liars. Some of the people who criticize the critics of Ron Paul are Zionist agents, also.

The Zionists are trying to control every side of the issue so that no matter who you decide to trust, you are trusting a Zionist Jew. The only solution is be suspicious of everybody!

Zionists dominate both the pro-war and the anti-war groups; the pro-abortion and the anti-abortion groups; and all of the political parties. They are involved with the veterans groups, the police groups, and the women's groups. It doesn't matter which group you turn to.

Det han verkar sträva efter är att utpeka alla inom patriot/truth-rörelsen som sionist-agenter, visst att det fenomenet finns, inget snack om den saken, men Huffen överdriver detta tills att det gränsar till paranoia, eller är det medvetet gjort för att få alla som ger sig in i detta kaninhål att börja anklaga och utpeka alla för att vara just sionist-agenter?

Han har ju rätt i att flera av dessa "vita-nationalist" grupperingar är mer eller mindre styrda, men dom styrs framförallt av FBI/CIA.. Sen vilka som styr dessa operationer inom FBI/CIA kan man ju bara gissa sig till..

Det vi vet är ju att dom flesta presidentskandidater, EJ Ron Paul, stöds ekonomiskt/politiskt av AIPAC/ADL/CFR speciellt Obama och Clinton, sök reda på nån youtube-video eller stillbild med nån av dessa två så ser ni AIPAC loggan tydligt i bakgrunden.. Sen kan ni söka efter Republikanernas representanter och i bakgrunden kommer ni finna bland annat CFR-loggan..

Israel borde väl rimligtvis inte ha nånting med USA's val att göra dom är väl en egen stat med egna val och presidenter, eller..!?

"No American president can stand up to Israel"
http://www.infowars.net/articles/august2007/160807Israel.htm

Posted on: 2008/1/12 10:25

/Benjamin Franklin

See User information
Du svarar fortfarande inte på varför du tycker Loose changes zionpropaganda om "kapare" är bra, fast alla fattar idag, att det inte fanns några kapare, utan att planen var fjärrstyrda, varför desinformerar dom om att ISI skickade pengar till ATTA, när man förstår att han ändå inte satt i planet, och inte de anra kaparna heller, eftersom de flesta lever i sina hemländer, och de andra förmodligen var mördade, som passagerarna på planen.

Ta tex att hela planet brann upp i pentagon, men kropparna, kunde man skicka till obduktion. Ser du ett problem här? Är det lättare att elda kött, som brinner vid 300 grader, eller Titanium som brinner vid över 3000 grader? Är det troligt att kropparna fanns kvar, fast hela planet "brann upp"?

Varför försvarar du zionismen genom att hacka på Eric? Jag tänker inte försvara allt han sagt. Han är varken min idol, eller min pappafigur, han har naturligtvis fel i en del saker, precis som alla andra inte kan ha rätt till 100%

Tråden handlar om Loose Change.

Posted on: 2008/1/12 10:38

Edited by wiseguy on 2008/1/12 11:06:17
Resized Image

See User information
Det är ju precis så här AJ gör, när man vill ha svar om zionismen sparkar han iväg bollen åt något annat håll och börjar diskutera Bush und so weiter...

Posted on: 2008/1/12 10:55

See User information
Quote:

Hanko skrev:
Det är ju precis så här AJ gör, när man vill ha svar om zionismen sparkar han iväg bollen åt något annat håll och börjar diskutera Bush und so weiter...

Jo man ser helt klart mönstret, men när man vet detta trick, så går man ju inte på detta. Så fort man ser att de skall skjuta på budbäraren, eller någon annans person, sitället för sakfrågan, då vet man att de inte har nåt att komma med, man får bara stå fast vid sakfrågan själv, så man inte i sin enfald, låter sig lockas in i nåt man skulle ha låtit bli, tex personkulten, att bara för att jag tycker Eric Hufscmidt sagt bra saker, så måste jag försvara ALLT han sagt, eller att nån kan gå in och leta i hans texter, för att hitta en felaktighet, och VIPS är hela zionistdebatten bortblåst, knappast, hur dum kan man bli egentligen??

Fast det är klart, det var nån som sa en gång, jag tror det var Antohny Hilder, man kan aldrig underskatta en idiot, dom kan vara hur dumma somhelst. hehe

Posted on: 2008/1/12 11:03
Resized Image

See User information
hmm, så är dom som styr och har kontroll över Saudi Arabien också zionister, eller?

Posted on: 2008/1/12 11:43
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
Quote:

Blackie skrev:
hmm, så är dom som styr och har kontroll över Saudi Arabien också zionister, eller?

Saudierna och Neocons/zionisterna har nära ekonomiska samarbeten, och militära gemensamma mål, Saudiarabien är ett av de länder som mest fruktar den Islamistiska drömmen om ett Storkalifat i mellanöstern, Mecka ligger som bekant i Saudiarabien. Saudi var ochså hotat av Saddam. Saudi är ochså hotat av Iran.

Posted on: 2008/1/12 11:54
Resized Image

See User information
Ok, en fråga till. Om Ron Paul är zionist, varför är det sån push för att få fram han och hans idéer av så kallade "gräsrootsfolket" när nu precis alla andra kandidater i USA är styrda av zionistiska intressen?.

Jag menar det spelar ju ingen roll då!?.

Posted on: 2008/1/12 12:03
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
Quote:

Blackie skrev:
Ok, en fråga till. Om Ron Paul är zionist, varför är det sån push för att få fram han och hans idéer av så kallade "gräsrootsfolket" när nu precis alla andra kandidater i USA är styrda av zionistiska intressen?.

Jag menar det spelar ju ingen roll då!?.

Som jag ser det är han en nödventil, de öppnar, och styr övertrycket och behovet av att ventilera missnöjet. Ha inga illlusioner om att han är den som skall frälsa världen från ondskan, vill du leta efter nån sån, får du leta i din egen spegelbild, hittar du nån där, som kan förändra detta, ja då vet du vem det är.

Och jag sa aldrig att Ron Paul är zionist. Detta utesluter inte att han är det, bara att jag inte sa det.

Posted on: 2008/1/12 12:07
Resized Image

See User information
Quote:

Blackie skrev:

Ett bra filmtips här är "Syriana" som visar hur det går till i mellanöstern filmen handlar om prinsarna i Saudi.

Resized Image

Posted on: 2008/1/12 14:50
Nu har du ingen ursäkt att förneka sanningen längre!

Vilka är NWO? vilka är Eliten? Svaret finner du här:
http://www.radioislam.org/dom/3svp.htm

Mer om zionismen:
http://www.radioislam.org/palestine/sv/jude-blottlagger-den-judis...

See User information
Quote:

wiseguy skrev:
Efter att igår ha sett filmen Loose change final cut, är jag idag övertygad att Eric Hufscmidt har rätt, att gänget bakom filmen jobbar för, eller är zionister, och samma gäng som ligger bakom konspirationen.

Vilken information bygger du denna åsikt på, det kan ju inte bara vara för att Huffen säger så, eller?
Quote:

wiseguy skrev:
Man kan se att de promotar zionistförnekaren Alex Jones, känd för att hävda att det är araberna som äger hollywood, fast det varit känt sedan Hitlertyskland att 95% ägs av Judarna.

Han har aldrig sagt att Araberna äger Hollywood.. Skulle kunna leta på exakt vad han sa men det får vi ta nån annan gång..
Quote:

wiseguy skrev:
Man kan se att filmen promotar Pakistan som skyldiga till finansiering av "kapare" fast vi idag de flesta vet att det inte fanns några "kapare" eftersom planen var fjärrstyrda.

Jag har faktiskt inte hunnit sett Final Cut ännu, ska göra det så fort jag hinner, därför kan jag inte kommentera nåt om innehållet i den..!

Det jag kan göra är att försöka blottlägga Huffens argumentation, den haltar och är väldigt motsägelsefull..

Sen vill jag ha en förklaring om hur detta är tänkt att utspela sig, som jag uppfattar det i ditt resonemang så påstår du att patriot/truth-rörelsen är en enda stor kontrollerad opposition?
-Vad vill sionisterna vinna på detta?
-Vad vinner dom på att blottlägga deras egna brott, genom rörelsens dokumentationer??
-Vill dom ha ett väpnat uppror?

Här är en motsägelse från Huffen, denna hittar man på hans hemsida på höger sida:

"The Jewish historian Arthur Koestler shows that most Jews are Khazars, not original Jews. The Ashkenazi Jews should go back to their true homeland, Khazaria."

Som jag skrev tidigare så skriver han sen detta om dom som har lagt ner tid på att forska om Khazarerna:

"We should also increase awareness to the historians that say most of the Jews today are Khazar savages, not the original Jews of Palestine."

En till:

They try to break us apart

One of the techniques that the Zionists use to keep control of us is to prevent us from working together. As individuals, we can't do very much, but when we work together, we can do a lot."

Sen tycker han själv så här:

"Don't take any chances; assume every one of their radio hosts are Zionist agents

Läser om flera personer som han utpekar som sionist-agenter, inga BEVIS bara påståenden! Att nån kan lita på ett enda utpekande från denna snubbe är för mig helt otroligt, han pekar ju ut ALLA inom rörelsen..

The American Free Press and The Barnes Review:

Ted Pike
Ted Gunderson
Edgar Steele
Fredrick Toben
Rick Adams
Mark Glenn
Anthony Hilder (notice also that Alex Jones promotes Anthony Hilder)

MI5 "whistleblower", David Shayler

"Will the Chinese and Japanese be tricked into believing that the Rockefellers are the primary enemy? Benjamin Fulford, a Zionist agent in Japan, exposes himself and other Zionist rats."

Michael Moore

Andrew ‘Don’t Tase me, bro’ Meyer

Vilka kan man lita på enligt Huffen? Endast honom själv kanske?

Vem som helst borde väl se att det är just denna snubbe som är den riktiga sionist-agenten, vilka tjänar på denna paranoia, inte rörelsen iaf?

Han är dessutom besläktad med Murdoch!

Vem betalar Huffens räkningar och lön, han har ingen reklam som han kan få in pengar på iaf?

Quote:

wiseguy skrev:
Fast det är klart, det var nån som sa en gång, jag tror det var Antohny Hilder, man kan aldrig underskatta en idiot, dom kan vara hur dumma somhelst. hehe

wiseguy hur kan du lyssna på Anthony Hilder, vet du inte att Huffen anser att han är en agent för sion?

Gjorde en snabb ABSURD lista över dom personer, websidor som Huffen anser vara agenter och sionister, blev en diger samling, han har dock missat några viktiga kuggar i rörelsen som bland annat WeAreChange och 911blogger, men han kanske letar på några väldigt övertygande bevis om en sådan koppling oxo..

G. Edward Griffin
The Ludwig von Mises Institute
Lew Rockwell.
Ron Paul
Alex Jones
Jeff Rense
Morgan Reynolds
Eric Garris
The Spotlight
American Free Press
Daryl Smith
Mike Piper
John Birch Society
WorldNetDaily
Stanley Monteith
Joe Banister
Peymon Mottahedeh
Karen Kwiatkowski
Wayne Madsen
Kevin Smith
Paul Craig Roberts
Jim Marrs
Joyce Riley
Dave von Kleist
Ex-CIA agent Robert Baer
Webster Tarpley
Mike Rivero
RBN
GCN
We The People
Liberty Dollar
antiwar.com
Anthony Hilder
Michel Chossudovsky
Kurt Nimmo
Mike Berger
Bob Bowman

Posted on: 2008/1/12 16:17

/Benjamin Franklin

See User information
TeBe skrev:
Quote:

wiseguy skrev:
Efter att igår ha sett filmen Loose change final cut, är jag idag övertygad att Eric Hufscmidt har rätt, att gänget bakom filmen jobbar för, eller är zionister, och samma gäng som ligger bakom konspirationen.

Vilken information bygger du denna åsikt på, det kan ju inte bara vara för att Huffen säger så, eller?

Tja dom promotar ju zionistförnekaren med judiska barn Alex Jones, som bla förnekar att Judarna äger hollywood, och påstår att araberna gör det, som ochså vägrar kalla zionister vid ordet zionist, utan använder ordet "they" för att slippa kalla dem zionister. till exempel, han kallar Rotschild "engelsman" instället för zionist, jojo
och för att de promotar zionist iden att Pakistan ligger bakom NWO istället för zion, detta genom att nära den tidigare Fahrenheit 9/11 myten och den oficiella zion osanningen att det bar "kapare" som låg bakom att planen flög in i byggnaden, man gör detta genom att förklara kopplingen mellan "Atta" och ISI. Alla fattar idag att inga kapare existerade, så detta är klart desinformation, och på dagisnivå, detta röjer dem totalt, och kan absolut inte vara ett misstag. På denna sida kan man se lite godis om alex, http://iamthewitness.com/Alex-Jones-summary.html

wiseguy skrev:
Man kan se att de promotar zionistförnekaren Alex Jones, känd för att hävda att det är araberna som äger hollywood, fast det varit känt sedan Hitlertyskland att 95% ägs av Judarna.

Han har aldrig sagt att Araberna äger Hollywood.. Skulle kunna leta på exakt vad han sa men det får vi ta nån annan gång..

Det behöver vi inte alls göra eftersom jag har klippet, till allas beskådan. http://iamthewitness.com/audio/2007.09.21.Alex.Jones.mp3

wiseguy skrev:
Man kan se att filmen promotar Pakistan som skyldiga till finansiering av "kapare" fast vi idag de flesta vet att det inte fanns några "kapare" eftersom planen var fjärrstyrda.
[/quote]

Jag har faktiskt inte hunnit sett Final Cut ännu, ska göra det så fort jag hinner, därför kan jag inte kommentera nåt om innehållet i den..!

Jag rekommenderar inte min värsta fiende att se den skitfilmen, och jag har sett en del i mina dagar.

Det jag kan göra är att försöka blottlägga Huffens argumentation, den haltar och är väldigt motsägelsefull..

Vad han säger eller inte säger, fritar inga zionister från ansvar, det tillfogar inte heller världs historien varken eller, vad han sagt, zionismens historia, förblir blodsdrypande, och makttörstande, och domedagsskapande, inte minst. Vem är du att döma honom, du vet väl inget om zionismen, du "tror" ju inte på den?

Sen vill jag ha en förklaring om hur detta är tänkt att utspela sig, som jag uppfattar det i ditt resonemang så påstår du att patriot/truth-rörelsen är en enda stor kontrollerad opposition?

-Vad vill sionisterna vinna på detta?

Att det är en kontrollerad nödlandning av den förlorade psyopen 9/11
-Vad vinner dom på att blottlägga deras egna brott, genom rörelsens dokumentationer??

Att dom kan styra hur informationen tas emot, vilka som levererar dem, och vilka som tar skulden för den. Kort sagt, en kontrollerad nödlandning, som satidigt hijackar stora delar av en yr befolkning, som de kan föda med vad de behagar under tiden, kapare, bin ladin, pakistanier, osv

-Vill dom ha ett väpnat uppror?

Ja det är vad jag tror dom vill i alla fall, som sagt, man kan genomföra mer under fem år av krig, än vad man kan göra under femtio år av krig. Tror inte vi skall ge dem den chansen

Här är en motsägelse från Huffen, denna hittar man på hans hemsida på höger sida:

"The Jewish historian Arthur Koestler shows that most Jews are Khazars, not original Jews. The Ashkenazi Jews should go back to their true homeland, Khazaria."

Som jag skrev tidigare så skriver han sen detta om dom som har lagt ner tid på att forska om Khazarerna:

"We should also increase awareness to the historians that say most of the Jews today are Khazar savages, not the original Jews of Palestine."

Jag tror du får förklara i vad motsägelen består i, som jag ser det talar han om samma sak, det var arthur koestler, själv ashkenazi jew ( falskt judisk) som avslöjade detta, men han är inte ensam om detta, andra historiker jobbade vidare ochså, som om Eric nämner detta är det ingen motsägelse,

En till:

They try to break us apart

One of the techniques that the Zionists use to keep control of us is to prevent us from working together. As individuals, we can't do very much, but when we work together, we can do a lot."

Sen tycker han själv så här:

"Don't take any chances; assume every one of their radio hosts are Zionist agents

Återigen, visa motsägelsen, detta är ingen motsägelse, han talar om två olika saker. Personligen tror jag han har helt fel, ingen behöver någon för att göra motstånd, samma fel som vaken.se ledning tror på, så känn dig hemma.

Läser om flera personer som han utpekar som sionist-agenter, inga BEVIS bara påståenden! Att nån kan lita på ett enda utpekande från denna snubbe är för mig helt otroligt, han pekar ju ut ALLA inom rörelsen..

Hur kan du utan att nämna ett enda fel, påstå att han har fel, är du rädd för att han skulle ha ett enda rätt?

Vilka kan man lita på enligt Huffen? Endast honom själv kanske?

Jag tror man tar parti på eget bevåg, inte litar på eric eller dig eller nån annan, inte heller mig för den delen, man kanske är zionist utan att man ens fattar det, snacka om Orwell 1984, jag vet att zionisternaq utnyttjar och supportar folk som jobbar för deras agenda utan att veta detta själva, men hur kan man veta hela deras agenda? Tror man får rannsaka sig själv varje dag,

Vem som helst borde väl se att det är just denna snubbe som är den riktiga sionist-agenten, vilka tjänar på denna paranoia, inte rörelsen iaf?

Rörelsen? Du menar den infiltrerade 9/11 thruth movement? Personligen vill jag inte ha att göra med den, eftersom den har somnat vid ratten.

Han är dessutom besläktad med Murdoch!

Ja, jag har aldrig upphöjt honom till mer än att ha rätt om zionismen, vad är det du begär egentligen, och varför detta korståg om hans person istället för att svara¨på varför det är bra att Losse change sprider propaganda, som ingen fattar är realistisk, utan att ens ha sett filmen?

Vem betalar Huffens räkningar och lön, han har ingen reklam som han kan få in pengar på iaf?

Han jobbar med sin site själv, webhotell kan ju kosta en par tusenlappar per år.

wiseguy skrev:

wiseguy hur kan du lyssna på Anthony Hilder, vet du inte att Huffen anser att han är en agent för sion?

[/b]Jag lyssnar inte på anthony hilder, men han har sagt det, jag har hört flera disinfo agenter än så. Är du personligen medveten om nån?[/b]

Gjorde en snabb ABSURD lista över dom personer, websidor som Huffen anser vara agenter och sionister, blev en diger samling, han har dock missat några viktiga kuggar i rörelsen som bland annat WeAreChange och 911blogger, men han kanske letar på några väldigt övertygande bevis om en sådan koppling oxo..

Vad gör den absurd, vi vet idag att minst 100 000 zionister jobbar aktivt, synd bara om dina favoriter skulle vara här, du kanske borde fundera på detta?[/B]

G. Edward Griffin
The Ludwig von Mises Institute
Lew Rockwell.
Ron Paul
Alex Jones
Jeff Rense
Morgan Reynolds
Eric Garris
The Spotlight
American Free Press
Daryl Smith
Mike Piper
John Birch Society
WorldNetDaily
Stanley Monteith
Joe Banister
Peymon Mottahedeh
Karen Kwiatkowski
Wayne Madsen
Kevin Smith
Paul Craig Roberts
Jim Marrs
Joyce Riley
Dave von Kleist
Ex-CIA agent Robert Baer
Webster Tarpley
Mike Rivero
RBN
GCN
We The People
Liberty Dollar
antiwar.com
Anthony Hilder
Michel Chossudovsky
Kurt Nimmo
Mike Berger
Bob Bowman

[b]Ja vad jag kan se ställer jag mig frågande till flertalet av de personer som jag ser ovan, har inte information om alla dock, men jag vill poängtera att jag hittils inte sett att eric har haft fel till den milda grad att jag anser att han har en dålig agenda med det han säger, visst kommer man hitta misstag och felaktigheter om man letar, men detta ändrar inte vad han håller på med, avslöjar zionismen, vilket i sak är riktigt och underbyggd, men som sagt, alla forskare begår sina misstag, och man kan inte skylla på att sin profet inte hade rätt om allt, man har sitt eget ansvar ochså.

Till sist vill jag påpeka att inte ett skit du postat om detta hjälper loose change, som fortfarande är zionistik propaganda, varför vill du försvara detta, speciellt om du inte ens sett skitfilmen, tycker du att den har ett coolt namn, eller har du kompisar som tycker den är skkkkiiiiiitbra, och du kan inte bilda dig en egen uppfattning, så du håller med, innan du ens sett skitfilmen.....

Visst vore det jobbigt om du jobbade för fel sida va?

Posted on: 2008/1/12 17:48
Resized Image

See User information
Intressant att i filmen kommer Alex Jones och hans gäng, och i filmen poängteras att dom är klädda i svart och vitt.
Svart och vitt är starkt kopplat till frimurar symbolik, och var den ursprungliga färgerna för Tempelriddarna, The Knight Templars.

Men det är ju bara en slump att det råkade bli så, eller?

Posted on: 2008/1/13 9:02
Resized Image

See User information
Som sagt jag har inte sett den ännu men jag ska göra det med dig och Huffens ståndpunkt i åtanke..

Posted on: 2008/1/13 12:26

/Benjamin Franklin

See User information
Ja gör det, men du kan lasta på en kommentaren från Tsarion ochså, som förklarar, att svarta och vita uniformer, har samma symbolik som Tempelriddarna, det var deras färger, svart och vitt, som Alex Jones kör med.

Men det är såklart bara slumpen.

Svart plus vitt blir ochså symbolen för de som går mellan vitt och svart, de sk "grey men" kan alex vara en sån?, you bet, säger jag. Finns ju ochså på golven i frimurartemplen, checkerboard.

checkerboard floor
Resized Image

Knights Templars
Resized Image

Alex's adults in action, svart och vitt
Resized Image

Posted on: 2008/1/13 14:59
Resized Image

See User information
Quote:

Vadå promotar Pakistan, ISI-chefen skickade en massa deg till M Atta, vad är det för konstigt med att Pakistan skulle vara inblandat i 11/9? Var säkerligen många fler.

Och förklara gärna hur du "vet" att det inte fanns några kapare.

Och klart att "judarna ligger bakom allt och utomjordiska ödlor öser omkring"-folket inte gillar LCFC, för den försöker ju hålla sig till fakta och såna fåniga saker.

Posted on: 2008/1/13 18:44

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

« 1 (2) 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper