vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Vaken.se besöksstatistik, varför så många från US?

See User information
kom igen nu grabbar hetsa inte upp er i onödan.

Att nån säger du skall få se på bråk irl, är inget hot.
Inte heller att maggot skall sätta en "jävla boll i rullning"

bråk är inte enbart våld, så det blir inte per automatik ett hot, om ni tror detta, anser jag att ni skall göra ett försök till polisanmällan, den faller direkt.

Bara tomt pladder anser jag, klart folk hetsar upp sig och blir förbannade för att de hjar blivit bannade, hade han velat ge Void stryk, hade han väl redan gjort det?

allt tyder på att han är arg och besviken, helt normalt om man blivit bannad.

Blev själv bannad pga av en bagatell, och vet hur det känns, man glömmer inte sånt, jag glömmer det aldig i vart fall, och detta kommer ochså få konsekvenser i framtiden.

Dock inte av personlig karaktär, så det är inget hot. Hade jag haft denna avsikt hade detta redan skett. Vad jag menar tänker jag inte berätta, men inget heller att oroa sig för. Tråkigt för vaken kommer det dock bli. Nu är det ju bara att lista ut vad jag menar.

Ibland kan det löna sig med en ödmjuk attityd Micro, du saknar allt av detta. Inte heller Void eller Tebe har detta. Jag har inte direkt detta själv, men jag utger mig inte heller för att vara nån ledare eller sagotomte, som andra skall lyssna till eller rätta sig efter.

Posted on: 2008/1/24 11:23
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Vaken.se besöksstatistik, varför så många från US?
Quote:
Wiseguy: Blev själv bannad pga av en bagatell, och vet hur det känns, man glömmer inte sånt, jag glömmer det aldig i vart fall, och detta kommer ochså få konsekvenser i framtiden.

Dock inte av personlig karaktär, så det är inget hot. Hade jag haft denna avsikt hade detta redan skett. Vad jag menar tänker jag inte berätta, men inget heller att oroa sig för. Tråkigt för vaken kommer det dock bli. Nu är det ju bara att lista ut vad jag menar.

Konsekvenser i framtiden? Tråkigt för Vaken kommer det dock bli?

Vad fan är det här... varför envisas med att sänka nivån så lågt?

Micro är ju ett stolpskott emellanåt, det är ju fler som fattar nu än tidigare, men han skriver ju sällan här nuförtiden. Det är däremot fler och fler nya som kommer in med frågor och påståenden.

Det är ju dem du siktar på! Helt fel!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper