Vakencorner
|
Re: Filmat jetplan utan en strimma bakom
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag är personligen inte orolig för ett skit, har man varit med å rensa elfilterna i massaindustrin bilat osläkt kalk i mesaungnarna och rensat rören från asbets vid ombyggnationer så biter inget på en. Själv då? har dom släppt dig från torken nu ?
Posted on: 2008/7/14 10:20
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Åker ogärna söder om kålmården så det som drabbar Hörby berör i huvudsak de som vistas där, och det där med torken var ett skämt, men sånt tål du väl....och bevisbördan ligger inte hos mig utan hos de som ev. släpper ut skit...och du anser att det är en bra värld som växer fram nu då?
Posted on: 2008/7/14 12:32
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jasså. Alla som påstår att aluminium i någon form släpps ut från flygplan har bevisbördan för det är redan via vanligt metoder BEVISAT just det BEVISAT att så INTE är fallet. Så nu är det upp till dig och andra att komma med BEVIS som motbevisar de analyser som redan visat att flygplan inte släpper ut aluminium. Så fram med bevisen eller så har de baserat på rena myter där jultomten är mer sannolik för honom har flera sett. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Då kan du vara lugn då, eller hur?
Posted on: 2008/7/14 14:27
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bra att du håller med mig så då kan vi lägga chemtrials från kommersiella flygplan till handlingarna som en myt som ingen längre behöver bry sig om utan kan leva ett bättre liv då chemtrails inte utgör någon fara annat i krig och då från militärflygplan och sådant är vi inte drabbade av i vårt land. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bättre liv? än när då?
Posted on: 2008/7/15 13:01
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Om man oroar sig för saker som inte finns så får man inte ett bra liv för då bygger oron på en lögn. Chemtrials som beskrivits på detta forum finns inte normalt i luften så om inte krig bryter ut så är det ingen man behöver oroa sig för. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det kanske pågår ett krig!
Posted on: 2008/7/16 9:21
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
1. Krig bryter inte ut, det sätts igång med avsikt. 2. Min oro för vad trailsen innehåller är ett uttryck för min självbevarelsedrift samt det att jag har både barn och barnbarn. 3. Om det visar sig att du har rätt, så går det ju bara en tok till här på planeten (jag), men om det visar sig att jag har rätt i mina farhågor då må fan komma å ta de som försökte vagga in mig i någon form av villfarelse, vilket å andra sidan brukar vara svårt. Vi kan bara hoppas att du har rätt, men det är inget jag tar för givet.....sorgligt om jag skulle ha rätt.
Posted on: 2008/7/16 9:43
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det har ännu inte brutit ut något krig mellan två demokratier. Krig bryter ut när konflikter inte löses diplomatiskt och med avsikt om det ligger i landets intresse. Hitler startade flera krig och Saddam Hussein två krig. Bush krig mot Irak var för att få bort oroshärden Saddam Hussein och säkra oljetillgången men det är omvittnat att USA totalt hade missuppfattat hur freden skulle komma i Irak. Quote:
Var säger du om bilavgaser och det giftiga marknära ozonet som bildas av luftföreningar? http://sv.wikipedia.org/wiki/Markn%C3%A4ra_ozon Quote:
Man har ju redan tagit reda på om du har rätt genom analyser och du har fel. Ta och inrikta din försiktighet på mer närliggande hot än avgaserna från flygplan. Quote:
Du har inte rätt. Du har varken kunna presenterat några bevis på det och dessutom vill du att de som du tror släpper ut chemtrails ska stå för analyserna vilket gör att trovärdigheten blir ett problem då de verkligen har gjort analyser och det finns inga chemtrails från kommersiella flygplan. Så om du nu har fått din vilja fram ska du tro på deras analyser. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
"Bush krig mot Irak var för att få bort oroshärden Saddam Hussein och säkra oljetillgången" Vi tar det här till å börja med...Du har alldeles rätt, men jag undrar bara över vad begreppet "säkra" betyder i detta...bara så vi är "on the same page you know".
Posted on: 2008/7/16 12:44
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Typisk desinfo teknik "Det finns inga bevis". Vem som helst kan gå ut och titta och sen titta på foton av hur skyn såg ut så sent som 1970.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Yep. http://contrailscience.com/contrail-photos-through-history/
Posted on: 2008/7/16 16:33
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Trevlig sommar på er.....
Jag har nu legat i trädgården i norra Sverige och "spanat" lite. Har hittat lite bilder på nätet och har nu lite frågor till er som är behårt övertygade att dessa gifter släpps ut av flygplan som passerar oss. Jag har lite svårt att definiera vad som är vad. Jag lägger in lite bilder och vore tacksam för lite info om vad jag skall spana efter.... Bild 1. http://www.wordsforgood.org/mirrors/e ... 2_files/clip_image050.jpg]http://www.wordsforgood.org/mirrors/educate-yourself.org/ct/Photos/chemtrails_2_files/clip_image050.jpg]http://www.wordsforgood.org/mirrors/educate-yourself.org/ct/Photos/chemtrails_2_files/clip_image050.jpg Bild 2 http://i66.photobucket.com/albums/h263/mrnicerob/AnselAdamsSF.jpg Bild 3 http://www.allthatis.co.uk/chem/chemtrails2.jpg Bild 4 http://www.softpedia.com/screenshots/ ... Project-Screensaver_1.png För min del så är dessa bilder "konstiga", inget av detta ser ut som det skulle uppkomma naturligt. Som sagt, jag skulle också gärna höra lite kommentarer från er som är helt övertygad om detta vad som skiljer dessa bilder åt, är alla chemtrails eller bara en bild eller ????? Lite tankar bara. Jag är inte helt övertygad ÄN???!!!!!!
Posted on: 2008/7/17 8:58
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vill bara påpeka att om inga contrials finns bakom ett plan innebär det att:
1. Luften är så torr att contrails inte kan bildas. 2. Planet släpper inte ut något alls = magiskt flygining. SE argument kommer jag fr.o.m. nu att kalla jultomteargument Att tro att något finns eller inte finns hel beroende på om det går att SE eller inte SE det är ett rent jultomteargument vilket innebär att jultomte som syns finns medan luften vi andas som inte syns inte finns. Det som SYNS är också jultomteargument om man anser det vara något som inte backas upp av bevis. Alla strimmor i luften kan påstås vara vad som helst till man har analyserat dem. Därför är chemtrails en ren myt tills man med bra analyser visat att de verkligen är chemtrails. Bra analyser runt chemtrails har INGEN och jag repeterar INGEN på hela webben kunna presentera så chemtrails är idag med de bevis som finns en ren myt och de är TRO och inte VETANDE som gör att de finns för vissa personer. De analyser som verkligen har gjort visat att chemtrails är rena contrials så det är VETANDET idag och därmed kommer chemtrails att förbli en myt. Gå ut och titta på contrials och tänk på att de du ser troligen landar som ett regn i Ryssland. Att de skulle trilla rakt med på dig är att en uppfattning som de som sov under fysiklektioner kan ta till sig men som saknar all fysisk uppbackning. Trillar moln i huvudet på dig? Contrials är lika lätta som moln och hur kan bara de trilla rakt ned? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Kan du inte lika gärna skriva att, alla måste följa det tankemönster du beskriver, för det har du blivit anmodad att överföra på oss, annars kan det bli oro i samhället.. ![]()
Posted on: 2008/7/17 12:00
Edited by gaston on 2008/7/17 17:40:49
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bild 3 är uppenbar, strecken kan inte hamna så där av tillfälligheter.....tveksamheter kan tänkas vara bild 2 och 4...
Posted on: 2008/7/17 12:03
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Jag famlar i blindo.. Hur skall man då veta när det kan tänka sig vara något "fuffens" på G??? Jag ser 4 bilder med formationer som jag inte sett någon gång förut. Håller med st bild 3 är väldigt "konstig", men dom andra ser inte "naturliga" ut.
Posted on: 2008/7/17 14:33
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Duckar du för denna fråga Zink, jag undrade vad du menade med "säkra"? Kan det möjligen betyda att jag kan gå in på banken med en hagelkringkastare för att säkra penningtillgången ? Tror du detta argument håller i rätten?
Posted on: 2008/7/17 17:45
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2008/7/17 19:40
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag duckar inte för några frågor på detta forum men jag bor inte på det så att jag inte svarar på t.ex. flera veckor beror på att jag gör andra saker. Att säkra oljetillgången trodde USA skulle ske när Saddam Hussein var borta för då skulle irakierna hylla USA och man skulle lätt ha infört demokrati i Irak. Felet med den idén var att de inte fanns några irakier utan tre stora folkgrupper som inte samarbetade och därför fick man kaos istället för demokrati i Irak. USA skulle behöva öka trupperna i Afghanistan men det finns inga fler trupper att ta till för USA vilket visar att USA nu har nått sitt maximum i vad de mäktar med i truppväg. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Gamla och kritiserade idéer som inte har genomförts. Jag frågar igen. Varför är det bara på detta forum man INTE håller isär ogenomförda idéer med det som redan är genomfört? Allt för mycket material om chemtrails är det som har stannat på idéstadiet och de bara betonar att man håller på med en myt. Var chemtrails en realitet skulle detta ALDRIG förekomma utan de skulle vara hårda bevis hela tiden. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Har du inte lärt dig någonting zink....................Jag skulle kunna säga detta på ett annat sätt, men......
Det handlar ine längre om vad eller vilka som flög i i dom där tornen.....hela farsen har visat sig handla om fundamentala grundläggande rättigheter.....9/11 filmen är slut....nu handlar det om det du och jag/vi vill behålla det vi är vana vid...... ![]()
Posted on: 2008/7/18 21:55
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login