Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nej, nationalism är inte när man kämpar när sitt land är ockuperat. Detta kallas för en motståndsrörelse.
Din rasidelning är dessutom väldigt tydlig. Man behöver bara se på din alldeles för stora signatur för att fatta hur det ligger till... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Kallar det vad du vill. Nationalster som jag vill att Sverige skall tillhöra framförallt det svenska folket, PRECIS som Palestsinierna och Irakierna vill med sina länder. Vi kämpar emot den nuvarande ockupationsrörelsen i Riksdagen med dess agenter i vänsterrörelsen som håller på att dumpa våra löner, förstöra det svenska folket, skapa rot- och identitetslöshet och massiv våldsbrottslighet bl.a medlest massinvandring med främmande folkslag.
Posted on: 2008/9/15 18:30
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
av Paradoxer den 08-09-15 20:25:32
Nej, nationalism är inte när man kämpar när sitt land är ockuperat. Detta kallas för en motståndsrörelse. Ett ord för vad som händer ja, men känslan som beskriver det är ju nationalism. Det är det som håller den samman. Skulle de inte ha känna identitet och nationalism så skulle dom bara kunna anamma den judiska tron och acceptera förtrycket lr hur?
Posted on: 2008/9/15 18:30
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Men du förstår ju fortfarande inte vad de betyder . Israelerna är inte nationalister dom är rasister fatta nån gång o inte va sån drömmare du verkar ju vilja intala dig hela tiden att det är så . Vill du de ska vara så ?
Posted on: 2008/9/15 18:49
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Du pratar fortfarande om något du inte vet något om du svarade inte ens på mitt inlägg ja skrev innan. Skriv vad jag hade för fel i det ja skrev ?Och hur du fortfarande är blind på ordets innebörd. Vad är det som är så oklart.Du måste helt enkelt vilja bara att det ska va så som du tycker även att du inte vet vad det är.
Posted on: 2008/9/15 18:52
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tydligen är det DU som vill att det ska vara på ett visst sätt.
Sionism ÄR nationalism. Nationalism ÄR rasism. De nationalister här på forumet (Du hävdar ju du inte är nationalist(?)) stödjer det onda ni säger er vilja krossa. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Med samma logik enligt dig så är ju GLOBALISTERNA som ockuperar de svenska institutionerna och medierna, Nationalister. Samma gäng som håller på att skänka bort all gammal svensk industri, välfärd och kunnande till bl.a Kommunistkina. Samma gäng som öppnat de svenska gränserna på vid gavel till all väldens lycksökare samtidigt som samhället gjorts om till en "seviceekonomi" som innebär att vi skall leva på att stryka skjortor och byta blöjor på varandra Hur får du ihop detta logiskt?
Posted on: 2008/9/15 18:52
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Fatta att nationalism är ett steg mot globalism.
Nationalister är lurade av eliten och det är så otroligt fantastiskt korkat att ni inte fattar detta. Som jag säger... När globalismen kommer... vad är lättast att kontrollera? En stor flock eller flera mindre flockar??? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
av Paradoxer den 08-09-15 20:52:23
Tydligen är det DU som vill att det ska vara på ett visst sätt. Sionism ÄR nationalism. Nationalism ÄR rasism. De nationalister här på forumet (Du hävdar ju du inte är nationalist(?)) stödjer det onda ni säger er vilja krossa. Du svarar ju fortfarande inte vad som var felet med det ja skrev om att vara natioomnalist du undviker det . Ge liknelser på det jag skrev nationalism handlar om och med sionismen och staten israel ? Vill jag ? Jag förklarar du har inget att tillföra "Sionism ÄR nationalism. Nationalism ÄR rasism" Du ser helt låst det bara är så hahah ge dig nu och kom med nått vettigt ist. "De nationalister här på forumet (Du hävdar ju du inte är nationalist(?)) stödjer det onda ni säger er vilja krossa." Du menade ja skrev som en kråka men det går inte får ut något vettigt av denna mening så omformulera gärna om du anser du hade någon poäng.
Posted on: 2008/9/15 18:57
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vad kallas den som inte vill försvara sitt lands kultur- och traditioner och som inte bryr sig om att man skänker bort och förstör dess välfärdsbas i industri och kunnande? VAd kallas den som inte vill försvara sitt EGET folks rätt till överlevnad inom sitt eget folks traditionella gränser? Enligt mig: - En feg råtta. Enligt dig: - En rasist. Ni vänstervridna liberaler har ett enormt tankefel i erat resonemang. Ni tror att man skall resa över halva jorden för att försöka rädda en mängd olika folk samtidigt som Ni inte bryr Er om erat egets folks rätt till överlevnad och trygghet. Och när Ni ser folk som uppvisar denna hållningen så kallar Ni dem för, Rasister. Detta är den högsta formen av självförnekelse. "Man skall inte gå över ån för att hämta vatten"
Posted on: 2008/9/15 19:00
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
av Paradoxer den 08-09-15 20:55:15
Fatta att nationalism är ett steg mot globalism. Nationalister är lurade av eliten och det är så otroligt fantastiskt korkat att ni inte fattar detta. Som jag säger... När globalismen kommer... vad är lättast att kontrollera? En stor flock eller flera mindre flockar??? Allvarligt ja fattar inte hur ditt resoemang går ihop och det är för att du itne har något utan att det "bara är så" Den nationalism du pratar om har inte ett enda dugg med riktig nationalism att göra inte något. DOm har tatt en god tanke och uttnyttjat den tex så som USA gör .. Det är inte nationalism du kan inte skilja på begreppen alls
Posted on: 2008/9/15 19:01
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
en människa som inte är så indoktinerad som ni förstår vad jag säger...
Era egna inlägg låter jag tala för sig själva. Jag börjar tro att ni inte alls är här för att värva folk till nationalismen, utan till kommunismen... med tanke på den höga dos av baklängespsykologi ni skriver. Jag tror helt seriöst att ni sänkt IQ-nivån på alla som läser era inlägg med fem enheter. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
VAR har du varit de senate 20 åren?? Globaliserarna ( och dess agenter bland allehanda marxister och libraler) har ju redan tagit över för länge sedan. Det svenska folket ÄR redan så splittrat, utblandat, tystat ( Enligt "hets mot folkgrupp" och "Hat lagararna" får man inte säga sanniingen längre, PRECIS som i 1984 och "Brave ew World") och SÅ hjärntvattad i Mairxistisk självförnekelse och materialistiskt tänkande att han är nästintill oförmögen till motstånd.
Posted on: 2008/9/15 19:08
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har inte varit i din Musse Pigg-värld iallafall... Du har inte sett någonting ännu.
Ni talar för sionismen. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Talar vi för sionismen hahah vilken disinformatör har tagit över din hjärna du har ju inget med dina påstånden att komma med det enda du har är ditt egna ego som du inte kan släppa för du vill ha de på ett sätt. Egoism vilket är ett av sionismens största vapen mot mänskligheten
Posted on: 2008/9/15 19:21
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du erkände dig nyss för att vara nationalist iallafall... hur ska du ha det egentligen? Är alla nationalister så fega?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Du verkar ju veta vad sionismen är för något men du verkar kommit på villovägar om det som är ett av sionismens mål utrota nationalismen
Posted on: 2008/9/15 19:26
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Paradoxxer vem erkännde att han var nationalist menar du ? Vem är feg va fan snackar du om? Hur ska du ha det skriver du ? Med vad?
Posted on: 2008/9/15 19:27
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Exakt. Det har jag sagt länge att Paradoxer inte vet vad han babblar om. Ändå så måste han babbla UTAN att ha några kunskaper i bagaget. DEn enda önskan han verkar ha är att synas.
Posted on: 2008/9/15 19:31
Edited by emil322 on 2008/9/15 19:55:20
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du har taskig läsförståelse märker jag. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jo exakt men jag förstår inte hur han kan fortsätta i en diskussion och säga att det är så, och det är så, utan ett enda belägg för någonting då hade jag blivit väldigt förvirrad. Han får nog akta sig så folk inte får uppfattningen att han är en arg tånåring som tycker illa om hemskt mycket bara utan belägg pga att han inte vill se saker på annorlunda sätt (som förövrigt är garanterat paradoxxers syn på hur en riktig "nazist fungerar" lol)och trivs med att bara tycka utan att vilja ha förklaringar.
Posted on: 2008/9/15 19:39
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ni är ju helt vrickade... Ni hittar ju på saker jag sagt tom.
|
||||
|
||||
Register To PostTopic is Locked
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login