vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

« 1 2 3 (4) 5 6 7 ... 9 »

Anonym
Re: vakensucks-gänget
jag försvarar master för att han verkar snäll och du verkar elak, du vill bara säga elaka saker till honom medan han bidrar med något nytt och spännande.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
"Skulle du kunna ha någon kontroll över "ondskan" tror du?
Du kan ju inte ens behärska dig själv"

Jag heter inte Master från luften.

Zzzäger den som inte ens tagit itu med sin egen själ, sitter och kikar på stjärnorna efter svar, snarkar i numerologi och tror man kan lösa världsproblem med geometri.

Jag gör iallfall ett försök, och jag tänker inte sluta förens jag slutar andas.
Vad har du gjort för försök då min Andlige mästare? har du inte vågat göra ett försök ens för att dina egna tankar skrämt dig så pass mycket att du nu på likadant sätt försöker skrämma iväg andra.. eller väntar du också på Jesus ska komma en dag och hjälpa dig?

Geometri finns överallt, och allting i oss själva och omvärlden, från atomer och celler till hela galaxer, har en geometrisk struktur

Om du är en 25:a så kan jag tala om för dig att som 33:a kommer du se, fyrkanter,trianglar,tub-form- kub-form och våg forms geometri för det mesta av allt som existerar.

Livets blomma
Resized Image

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

rollergirl skrev:
jag försvarar master för att han verkar snäll och du verkar elak, du vill bara säga elaka saker till honom medan han bidrar med något nytt och spännande.
Titta lite på de trådar han skapat och jag har ödmjukt rättat honom. Detta har hans ego inte kunnat ta och han därför kallar mig för bland annat tjakis och att jag borde våldtas... WTF liksom??? Öppna ögonen!

Vad tycker du han bidrar med egentligen?

Försök att förstå att hans ordbajseri är efterkonstruerat.
Följer du trådar kronologiskt ser du att det är han som hela tiden ger sig på mig och jag besvarar elden.

Anonym
Här kommer tre trådar ni kan läsa så ni ser att det är Master som valt att ge sig på mig bara för att jag rättar hans enorma faktafel. Då jag nämligen anser det olyckligt om någon tar efter hans felaktigheter.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=17955&forum=9

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... =&topic_id=17978&forum=10

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... =&topic_id=17946&forum=10

Det är förresten inte bara mig han gett sig på, utan alla som ifrågasatt hans trams.

Quote:

mata skrev:
men lilla computerror.. du är allt annat än ödmjuk.. du har utan tvekan flest inlägg på vaken och 90% av allt är tillsägelser mot andra medlemmar.. du skickar konstant pm till allt o alla o säger hur de ska vara på forumet... du har ju för fan blivit forumets nya novax.. om inte värrre...
Det är er jag inte är ödmjuk mot. Efter era hot osv

Anonym
har inte läst alla trådar på hela vaken.se, men generellt så ser jagn det här mönstret:

Någon postar i ett fora på vaken.se, någon postar något som av kanske flera olika anledningar drar till sig uppmärksamhet.
Din stående reaktion är att hitta "fel" (enligt dig) och sedan framföra det på ett sätt som kanske för någon om inte minst dig själv
(därför du aldrig förstår att du blivit ägd)
framstår som att du förstått budskapet, granskat det och sedan tryckt på svara knappen, vilket försätter dig i en slags överposition (återigen är det bara du som uppfattar det så)

istället för vad det egentligen är, ett mönster som definierar dig som person.

Anonym
tror man kan glömma computerror nu.. han fattar inte

Anonym
Quote:

rollergirl skrev:
har inte läst alla trådar på hela vaken.se, men generellt så ser jagn det här mönstret:
Mönstret jag ser och som är väldigt tydligt är hur nya användare direkt hoppar in i trådar som berör vakensucks-gänget.

Du lurade mig ett tag, då det faktist fanns en annan användare på vaken som hette just Rollergirl.

Men detta är väl ytterligare ett försök av er att låtsas vara en tjej i debatten så killarna ska försvara dig. Samma sak var det med stackars 15-åriga Jaga som var uppe hela natten för att hennes föräldrar bråkat.

Ni kommer inte klara att hålla detta nick trovärdigt heller.

Angående om jag skulle vara ägd eller inte med hjälp av en tråd Master skapat är det bara ni som vill se detta som ser detta. Att tråden redigerades och efterkonstruerades ser man direkt, men inte ens då skulle jag vara "ägd"

De som är ägda är dessutom ni från vakensucks-gänget som slår ihop era huvuden och ändå inte har någon chans mot en ensam sjuk gammal gubbe som ni skrev till mig i mailet
"du är en ensam tönt som lider av massa sjukdomar, varför ska vi bry
oss? jag ser dina uttalanden som dödsryck från en väldigt liten och
ensam gammal gubbe.. önskar bara att ditt lidande inte behöver bli
utdraget.. hehe horunge..."

Varför bryr ni er då? Är det för att jag lurat er först hit och sen dit?

Anonym
Fick just detta hot från vakensucks-gänget.

"behöver du hjälp att hämta dina barn på skolan/dagis?"

De tror de känner till min identitet, men tyvärr har de valt ut någon ifrån flera stycken som heter på det sätt jag lät mitt mailprogram meddela att jag hette...

Anonym
Det är ungefär 50% chans att man föds som tjej.

Anonym
Quote:

rollergirl skrev:
Det är ungefär 50% chans att man föds som tjej.
Fast jag tvivlar på du är det.
Tjejer och framförallt kvinnor brukar ha mer vett i skallen än du, som ansluter dig till Master och vakensucks-gänget.
Att dessutom, det första du gör, att söka upp en konflikt som råder är inte likt en tjej eller kvinna på ett forum.

Varför utger ni er hela tiden för att vara tjejer? Förstår ni er inte på kvinnor?

See User information
Drama queens and attention whores on parade.

Tänk dig att du har en granne som lånar din hammare, och som sedan ställer sig utanför ditt fönster och gråtandes oavbrutet slår sig i skallen med den, samtidigt som han om och om igen säger -Det är din hammare! Det är din hammare! Varje försök att resonera blir fruktlöst, och att handgripligen försöka förhindra att grannen slår sig resulterar i att han ryggar tillbaka och anklagar dig för att använda våld.

Somligas egon är beroende av segregation och att ha en fiende. Lägg till detta ett behov av uppmärksamhet och dramatik, och du får en absurd oaptitlig soppa. Smaklig måltid!

Posted on: 2010/2/27 16:03
Första regeln för hur man handskas med en fanatiker: Låt bli!

-Michael A Gilbert, Handbok i argumentation

Anonym
beror din bild av en kvinna som något överting på det faktum att du aldrig kommit i kontakt med en?

mvh:is

Anonym
ungefär 0.000000000001% chans att man föds som cputerror..

TACK GODE GUD FÖR ATT ODDSEN INTE ÄR HÖGRE ÄN SÅ!

och ja, det är uppenbart att computerror vill skapa fiender för att mata sitt ego..
varför skulle han annars ha dragit igång den här motbjudande tråden?

Anonym
Quote:

rollergirl skrev:
beror din bild av en kvinna som något överting på det faktum att du aldrig kommit i kontakt med en?

mvh:is
Och så vänder vi det direkt i en uppenbar projicering.

Jag är övertygad nu du är från vakensucks, så se min signatur.

Tack.

See User information
Första regeln för hur man handskas med en fanatiker: Låt bli!

Tack TTime

Posted on: 2010/2/27 16:06
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa

Anonym
Hur skulle det då yttra sig computerror med tanke på att jag tidigare "påstått" att jag är kvinna?

Det är snarare du, som gång på gång, gräver en grop i ämnet kvinna och faller själv däri.

Det är ingen annan som tycker att det är konstigt att vara tjej.
bara du. jag lovar, det är bara du.

Varför skulle det vara så märkligt?
kan du lista de kvinnliga egenskaper jag inte uppfyller?

Anonym
rollergirl säger: Din stående reaktion är att hitta "fel" (enligt dig) och sedan framföra det på ett sätt som kanske för någon om inte minst dig själv.

Exakt vad jag också säger hela tiden om han, jag ska berätta exemplet när jag allra först reggade mig och tänkte visa en lite annorlunda intressant grej. jag skrev först i forumet att jag skulle visa något som inte behöver betyda så mycket men som är intressant om man väl förstår den.

gissa vem som först skrev i den tråden , ju damperror.
och gissa vad han skrev där innan han ens sett vad jag skulle visa. Ju han skrev på följande sätt... ahh det är väl säkert nåt från wikipedia såklart såsom alla andra kommer med...

Ni förstår säkert hans inställning i förväg, och det säger en hel del om han..

Sen om någon finner ett enda artikel -tråd där jag försöker sänka nån- eller säga nedlåtande ord till någon som försökt visa nåt fint så lovar jag att aldrig skriva något igen innan jag tar itu med mig själv och ser vad min problem är.

De ända jag har attackerat och kommer attackera är de som från början bestämt sig att det bara kan vara på ett visst sätt, och på det sätt som de själva tror, sådana typer är farliga att ha här inne,
för nya medlemmar är faktist inte inställda på att det skulle finnas demoner här som försöker på alla sätt deppa folk och tala om för de hur de ska tänka och tro istället. De Andliga borde väl ha som regel att veta, hur man behandlar nya medlemar , nya sökare och visa de det vita och ljusa vägen på alla sätt. Dessa demoner jag mött har från första minut försökt skrämma livet ur mig om hur fel jag har o hur okunnig jag är. Men de hade nog inte räknat med att träffa på en HUNTER.

See User information
Har haft så roligt när jag läst i den här tråden, av det som tillkommit på bara de ca 15 minuter sen jag lämnade den.

Jag skulle dock vilja veta mer vad för inlägg som har raderats av vakensucks, om det nu är så illa som de påstår och inte bara beror på deras ohyfsade sätt och trakasserier.
Om ni har dem sparade så skicka dem i ett mejl till mig om ni inte kan publicera dem här.
Ja, även ni blir trakasserade givetvis, som följd av splittringen.

Men snälla berätta hur ni lyckats värva alla dessa vilsna själar kring er sak som enbart är att hata Vaken, er existens är ett värdevakuum.

Till master, jag utger mig inte för att vara en mästare alls, likt vissa andra gör som sedan får höra från fakenicks att de är som ädla riddare som blir antastade av skrytmånsar, det är så bakvänt det kan bli.
Du har från ruta ett sett din egen info som ofelbar på något sätt, varför vet jag inte, men det vet ju bara du och dina andar givetvis.

Det jag gör är att kultivera om du undrar om min andliga läggning, och just nu när jag bemöter er på er nivå gör jag ett riktigt dåligt jobb med att kultivera. Egentligen borde jag totalt igga er och bara släppa taget om att försvara mig från kufiska egoattacker, men jag har mina mänskliga brister.

Posted on: 2010/2/27 16:17
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

Anonym
Quote:

rollergirl skrev:
Hur skulle det då yttra sig computerror med tanke på att jag tidigare "påstått" att jag är kvinna?

Det är snarare du, som gång på gång, gräver en grop i ämnet kvinna och faller själv däri.

Det är ingen annan som tycker att det är konstigt att vara tjej.
bara du. jag lovar, det är bara du.

Varför skulle det vara så märkligt?
kan du lista de kvinnliga egenskaper jag inte uppfyller?
Det är inget konstigt att vara tjej, det är en del av mognad. Vad jag undrar över är varför ni från vakensucks-gänget så ofta väljer att gestalta tjejer?

Jag är som sagt trött i era projiceringar och vändande och vridande på saker och ting, så vill ni mig någonting finns jag som sagt på mail eller PM.

Quote:

Master skrev:
Sen om någon finner ett enda artikel -tråd där jag försöker sänka nån- eller säga nedlåtande ord till någon som försökt visa nåt fint så lovar jag att aldrig skriva något igen innan jag tar itu med mig själv och ser vad min problem är.
Som sagt... Det är bara att läsa dina trådar.

Quote:

Master skrev:
för nya medlemmar är faktist inte inställda på att det skulle finnas demoner här som försöker på alla sätt deppa folk och tala om för de hur de ska tänka och tro istället. De Andliga borde väl ha som regel att veta, hur man behandlar nya medlemar , nya sökare och visa de det vita och ljusa vägen på alla sätt. Dessa demoner jag mött har från första minut försökt skrämma livet ur mig om hur fel jag har o hur okunnig jag är. Men de hade nog inte räknat med att träffa på en HUNTER.
Wow... en Hunter... och en Master. Du tror gott om dig själv du... Du kanske skulle lägga ner din konsumption av fantasy... Eller är det "Buffy - Vampyrjägaren" du försöker härma?

Försök du att på vilket forum som helst sprida dessa felaktigheter, lögner och fantasier du gjort, så ska du se de inte visar dig samma tålamod som vi gjort här.

Du roar mig inte längre. Man ska inte ge sig på de som är förståndshandikappade.

Anonym
Nej, det är inte en del av mognad, det är en fråga om x och y.

Anonym
vilken fin tråd du har bidragit med computerror.. tror tyvärr inte micro kommer tacka dig.. eftersom du bara göder ett bråk som utspelar sig på hans bakgård... förstår inte hur du kan springa in här och använda han forum till uppvigling... visst att saker o ting måste lösas.. men inte på ditt osmidiga sätt...

Anonym
HAR INTE STÖTT PÅ SÅ MÅNGA MEDLEMMAR SOM VARIT HELT KÖNSNEUTRALA PÅ ALLA PLAN

Anonym
Quote:

mata skrev:
vilken fin tråd du har bidragit med computerror.. tror tyvärr inte micro kommer tacka dig.. eftersom du bara göder ett bråk som utspelar sig på hans bakgård... förstår inte hur du kan springa in här och använda han forum till uppvigling... visst att saker o ting måste lösas.. men inte på ditt osmidiga sätt...
För sista gången är det ni som uppviglar med era hot om fysiskt våld och era hot mot min förmodade familj ni skickar via mail.
Hur ska ni ha det egentligen? Är jag en ensam sjuk gubbe, eller en familjefar?

Jag förväntar mig inte att Micro ska tacka mig, jag bara vill ha bort såna där energitjuvar som ni.

Jag ber dig åter igen att se till min signatur och detta gäller även rollergirl

Ni fortsätter ju kasta bensin i elden. Ni vill inte den ska ta slut, men det vill alltså jag.

Anonym
damperrorskriver: Wow... en Hunter... och en Master. Du tror gott om dig själv du...

självklart min vän,hade jag inte trott "gott" om mig, så hade jag nog trott "ont" och blivit som du. Ungefär som du berättade att du trodde universum bara ville bli av med dig för att du var jesus samtidigt som ondskan och att det skulle bli frid på jorden endast om du dog. var glad att du inte han ta ditt liv.

och lär dig av Mästaren som bara tror gott och han finner också bara gott. Och hans universum jobbar för med honom istället och för honom , krafterna kommer därifrån. vem får du din information av egentligen?

« 1 2 3 (4) 5 6 7 ... 9 »

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper