vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 »

Anonym
Re: Protestlista mot "nya vaken"
Quote:

Anonym wrote:
Quote:

I förlägningen kommer förhoppningsvis vaken få bort sitt skamfilade ryte som en semi-nazistisk organissation

Så fungerar det inte, vaken kommer alltid att kallas för "semi-nazistisk" och "anti-semitisk" helt oavsett vad eftersom den talar om "den nya världsordningen.

Det råkar vara deras äldsta trick som fungerar hur bra som helst, tycks det. Det är ungefär som i USA där man kallar Alex Jones för vänsterextremist när Bush är president och sen blir han högerextremist om Klinton tar över (igen).

Bara att nämna CFR/Bilderberger får psy-ops och deras nyttiga papegojor och skrika "konspirationskäppskalle" och "antisemit" helt oavsett hur du än paketerar informationen eller hur mycket du än citerar dem själva på CFR/Bilderberger.

Inte för att tala om, 9/11 inside job, det leder bums till att alla deras gatekeepers kommer att skamfila dig, som flugor på en sockerbit. De vill ju inte ha sitt viktigaste vapen oanvändbart, vapnet av statsterrorism.

Exakt!
David icke mm är sk antisemiter!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

micro wrote:
Jag ska försöka försklara mina känslor runt vaken genom att skriva några rader på härskarspråk.

Jag är trött på alla besserwissiga idioter som sitter uppe hela nätterna och skriver en massa idiotisk smörja om deras problem med andra människor.

Det är sorgligt och tragiskt och jag skulle vara glad om dom bara försvann för gott. Kanske till månen där de kan slåss inbördes.

Alla som känner sig utpekade ber jag dra åt pipsvängen och inte skriva sin dynga här.

När dessa idioter har försvunnit hoppas jag att friska människor kan ta deras stinkande platser och ränsa upp lite efter skiten som dom lämnat. I förlägningen kommer förhoppningsvis vaken få bort sitt skamfilade ryte som en semi-nazistisk organissation och få en ny klang av försoning, lösningar, stödjande mm.

Igen, Om ni inte håller med. Dra till månen!

Men tar inte du till härkartekniker när du beslutar om vad som ska få diskuteras på vaken.se
Det är ju precis som iran (man får diskutera vad som helst "UTOM"...)

När jag kallar folk för idioter blir det ett jävla liv och folk vågar då tracka ner mig för jag inte är admin längre
Men när du gör det så vågar ingen ta ställning

Jag hoppas andvändarna på vaken skäms för ni är fega små kräk allehop!

Sedan har jag försökt få efekto att flytta hem till chile men inte lyckats jag vet att du micro ibland är öppe i dina rosa moln men jag vet faktiskt inte hur ja ska ta mig dit och ännu mindre till månen...

som tomten sade har man filmer med david icke länkar till alan watt juri lina mm
så kommer vaken alltid få antisemit stämpeln av expo

och de har dessutom lyckats att tysta dig...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

micro wrote:
Varför har inte tomten och novax lämnat forumet ännu om dom inte gillar hur sakerna sköts här?

Jag skulle då gilla om ni inte var här det är säkert. Det skulle ge mig lugn och harmoni och underlätta mitt behov av att bidra till nya personer.

Kände du inte redan av hur "bra" vaken.se hade blivit

See User information
Quote:
micro:
Varför har inte tomten och novax lämnat forumet ännu om dom inte gillar hur sakerna sköts här?

Jag skulle då gilla om ni inte var här det är säkert. Det skulle ge mig lugn och harmoni och underlätta mitt behov av att bidra till nya personer.

Gäller det även mig! Tala gärna mer klarspråk! Det underlättar mitt behov av att förstå vad du menar vilken sorts människor som du vill skall ha VIP kort till din klubb!

Posted on: 2007/6/5 11:52

Anonym
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
micro:

Gäller det även mig! Tala gärna mer klarspråk! Det underlättar mitt behov av att förstå vad du menar vilken sorts människor som du vill skall ha VIP kort till din klubb!

Yes gäller det även mig ?

och svara för fan inte "om du sköter dig inom reglerna"

Jag fortsätter som vanligt och jag är inte medlem i något nationalistisk parti eller organisation

Anonym
50% stödjer dig micro i undersökningen "pollen" och de som gör det vågar inte ens komma fram

See User information
Quote:
micro:
Jag är trött på alla besserwissiga idioter som sitter uppe hela nätterna och skriver en massa idiotisk smörja om deras problem med andra människor.

Men snälla Micro... man brukar ju säga att en olycka sällan kommer ensam och eftersom du under de senaste dagarna uppträtt lite mäkligt med härskarbeteende och allt så måste jag faktiskt fråga, vad är det du startat, ett mentalt jordskred!

Vad fan spelar det för roll vilken tid på dygnet någon skriver ett inlägg? Blir innehållet och faktagrunden bättre om man skriver på dagen då eller?

Bevis för denna slutsats tycker jag att den minoriteten nattdjur jag själv tillhör omgående skall kräva av herr overstormbahnfuhrern. Vi som mobbats under hela vår livstid av fårskockens övriga lydiga slavar som vaknar när klockan ringer kanske borde överlämna en petition till Centrum mot rasism?

Posted on: 2007/6/5 12:03

Anonym
Ny regel

"Inga inlägg mellan kl 22.30-06.00"

De som inte vill delta i detta får regga sig på tankefrihet.se

See User information
Fan jag får gå och lägga mig tidigare då!

Posted on: 2007/6/5 16:48

Anonym
LOL...

har maggot fått tillbaka sin rang nu?

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:
LOL...

har maggot fått tillbaka sin rang nu?

Har inte du åkt hem än ?

See User information
OK,

Nu har jag fått ur mig mina agressioner.

Alla som vill stanna här. Stöd vaken, slue kritisera. Om ni inte vill hjälpa och tycker vaken är dålig, slute komma hit!

Novax <- Roligt att du gillar sidan. Jag är lite orolig för dig när du skriver om andlighet då jag verkligen inte tror att du har förstått det men det är holt ok att vi tror olika i den frågan.

Maggot <- Var gärna kvar om du följer vakens regler och tankegångar medans du är här. Vill du ändra vaken.se och klaga så är du inte välkommen.

Bumbelbee <- Jag tycket inte om att läsa dina inlägg och skulle tycka det var skönt om du inte skrev här, men du får vara här om du vill bidra till sidan.

Nu tänkte jag slute diskussionen för min del. Vi har pratat ut detta länge nog. Skiv en avslutande mening om ni vill.

Posted on: 2007/6/6 10:23
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Jag tänker fortsätta som jag gör och tänker inte ta emot några varningar
Du kommer få radera mitt konto när du fått nog och då kommer jag inte regga mig igen.

See User information
Quote:
Micro:
Jag tycket inte om att läsa dina inlägg och skulle tycka det var skönt om du inte skrev här, men du får vara här om du vill bidra till sidan.

Dina tårar måsta ha orsakat vattenskador i hjärnkontoret!

Den senaste tidens aggressioner från dig har varit ett tecken på att du inte varit i balans. Du har av någon anledning valt att ta ut din vrede genom att vilja stoppa "hard facts" om saker som inte passat din agenda.

Snacka om att känsloreagera fett!

Posted on: 2007/6/6 12:27

Anonym
Debunkers och administratör.

Resized Image

Anonym
är inte detta nazi'onal'ister?

;D

micro och voids kusiner.?

maggot: du är en adopterad blatte, get over it..

Anonym
LOL!!!

Quote:
micro skrev:
Skiv en avslutande mening om ni vill.

och sen då.?? ska vi rätta oss i ledet och bli politiskt korrekta ?

See User information
Quote:

micro wrote:
Bumbelbee <- Jag tycket inte om att läsa dina inlägg och skulle tycka det var skönt om du inte skrev här, men du får vara här om du vill bidra till sidan.

Men allvarligt talat...vad är det här???

"skönt" ??? Det här är ingen avslappningssida Goddammit !!!

Verkligheten är allt annat än "skön" väldigt ofta...

Bumbelbee är förbövelen bland de som verkligen bidrar !!!

VAKNA !!!

Posted on: 2007/6/7 0:21

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:
är inte detta nazi'onal'ister?

;D

micro och voids kusiner.?

maggot: du är en adopterad blatte, get over it..

Jag är vit och stolt

Anonym
micro wrote:

Bumbelbee <- Jag tycket inte om att läsa dina inlägg och skulle tycka det var skönt om du inte skrev här, men du får vara här om du vill bidra till sidan

Är inte detta personangrepp och emot reglerna här antihärskare ?

Anonym
nu blev det lite många avslutande meningar här..

ibland undrar man om det verkligen existerar någon betraktare där någonstans i microns förvirrade och sönder mediterade själ.

börjar få känslan av att dagens programerare själva är enkla program..

Anonym
Det finns ingen vits att vara kvar på forumet, det "nya vaken" kommer bli lika intressant som tex. http://www.foxnews.com/hannityandcolmes/index.html

Det enda som kommer att vara kvar är en bunt Co-2 troende som tycker att en världsregering löser alla problem och en massa andra rangens psy-ops.

Själv tänker jag spendera mer tid till att distribuera vettiga filmer snarare än att argumentera hurvida påståendet att solen går upp är en konspirationsteori eller inte.

See User information
Quote:

Anonym wrote:
Det finns ingen vits att vara kvar på forumet, det "nya vaken" kommer bli lika intressant som tex. http://www.foxnews.com/hannityandcolmes/index.html

Det enda som kommer att vara kvar är en bunt Co-2 troende som tycker att en världsregering löser alla problem och en massa andra rangens psy-ops.

Själv tänker jag spendera mer tid till att distribuera vettiga filmer snarare än att argumentera hurvida påståendet att solen går upp är en konspirationsteori eller inte.

nya vaken är två steg tillbaka.

Posted on: 2007/6/7 14:00

Anonym
Majoriteten har röstat nej

Men micro gör som när det var val i sverige ang högerpolitik kör över sina undersåtar

« 1 2 3 (4) 5 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper