Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Vaken=nazism
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag vet inte vad du skriver om. Om det är någon gammaltråd så ta fram den. Långsint för att ha haft fel... hehe...? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Märkligt då att folk över hela värkden söker sig till sina egna först och främst när det gäller samvaro och boende. Om du nu anser att Eliten är emot invandring och mångkultur men är för nationalism så är det väl dags för dig att komma upp till bevis och visa på vilka Frimurarmöten, FN-möten, Bilderbergmöten, Trilateral kommisionsmöten och/eller sammankomster med t.ex Council of Foreign relations där man tar upp denna nationellt protektionistiska agenda för nationalstaterna.
Posted on: 2008/8/8 17:35
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tacka fan för det när det finns såna som du som är emot att dom finner en plats i detta nya samhälle. Fattar du inte att du är del i en ond spiral?
Det du vurmar för är segregationspolitik - PRECIS SOM ELITEN. Detta är för att skapa motsättningar mellan grupper och ha latenta krutdurkar som man lätt kan styra hur man avser. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det finns knappt något land i världen där invandrare får så mycket ekonomisk hjälp och stöd samt förmåner och förtur som i Sverige ( Och detta t.om Med lagens hjälp ) Hela världen måste vara fylld av rasister eftersom folk ÄVEN utanför Sveriges gränser helst bor och umgås med sina likar. Lyssna inte. Svara inte på frågorna, Läs inte, förstå inte utan fortsätt blunda och sov så gott, för du behöver knappast något sömnpiller.
Posted on: 2008/8/8 18:03
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jo något måste ju göras åt invandrings situationen i sverige. Det är som en god kurdisk vän till mig sa angående att Turkiet skulle gå med EU:
"Det är mycket bra, nu kan ju hela min släkt komma, och vi är den tredje största i turkiet haha." ![]()
Posted on: 2008/8/8 18:06
|
|||
|
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Harre Javlar på ren Götebosska! Är det inte märkligt då att de länder som har mest etnisk homogen befolkning som t.ex, Finland, Korea och Japan har mycket lägre våldsbrottslighet jämfört med etniska "smältdeglar" som USA och Sverige. Tom när de gör djurförsök så visar det sig tydligt att när de blandar t.ex olika musraser så ökar aggrisiviteten och stressfaktorn markant bland djuren. Går men emot naturens ordning så bli resultatet alltid mer eller mindre destruktivt.
Posted on: 2008/8/8 18:09
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du missar gång på gång resonemanget. Passa dig så du inte blir blind av dina skyglappar.
Vill du likna oss människor med Musse Pigg så varsågod, men glöm inte att han är kompis med Långben. Disney är iofs ett dumt exempel. Du pläderar om att du minsann studerat konspirationen i 20 år... Det du ängnar dig åt är socialporr. Du bläddrar i porrtidningen med ståfräs medans jag undrar främst vad det är som får dessa kvinnor, och män också för den delen, att bete sig på detta sätt. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Lyffter speciellt för NOVAX att du är ute å reser)) Pricken över Iet;Är du GReek?Kineserna vet mer än du.. Leve ALEXANDER THE GREAT
Posted on: 2008/8/8 18:38
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du verkar instabil. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Så varför inte lite musik...?
http://www.youtube.com/watch?v=PBT7eZSSS4I&eurl= This is a refreshing change from the very many confusing dogma surrounding the runes and their applications in the modern World. Rig has never lost sight that the runes according to the sagas were given as a blessing to humanity by the Norse God Heimdall (aka RIG), although many would rightly argue it was Odin who discovered them. http://www.runewebvitki.com/about_me.html |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vicken röst ! Musiken passar en gubbe med halskedja med orkestastenen på...hehe http://sv.wikipedia.org/wiki/Orkestastenen
Posted on: 2008/8/8 22:48
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Typisk Sverigebild: |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
bennybear skrev:
>ALLA är ansvariga för sina handlingar ÄVEN invandrare. Jag håller med. Jag påstår inte att invandrare elle andra osm gör fel är oskylidiga. Jag påpekar endast att det är de styrande i landet Sverige/världen som vill att invandrare skall komma hit och skapa problem. Avsikten med att säga det är att jag tror att det vore effektivare att gå på det ursprungliga problemet istället för att syselsätta sig så mycket med att titta på symtomen. Jag tror inte på att ta bort symtomen, utan att bekämpa själva sjukdomen. >Om du eller jag flyttar till t.ex till Indien så får vi vackert ta >seden dit vi kommer och lära oss att respektera det landets >traditioner och normer. Det vore fint om alla respekterade sin omgivning. Hur skall man lösa det? Symtom=Respektlöshet, Orsak=?, Medicin=? Självklart är bygdegemenskap något bra. Det är ju bara att resa ut i landet och besöka de gamla bygdegårdarna som än finns kvar som minnen från ett naturligare samhälle. >Denna bygdegemenskap har ju marxisterna efter idogt >propagerande för urbanisering och "jämställdhetsivrande", där >man tvingat ut båda föräldrarna i arbetslivet skapat detta >alienerade och splittrade samhälle vi ser framför oss idag. Så är det säkert. >Massinvandringen som kom efter dessa slag i ansiktet på >folkgemenskapen blir ju liksom den sista spiken i kistan >eftersom alieneringen och rotlösheten ökar alltmer pga av >denna "utveckling". Massinvandringen är ett steg i en lång plan. >Klart du kan få en "enhet" även i ett stort land. Det är ju fint om man känner gemenskap med andra människor och kan relatera till andra som har samma språk och traditioner. Att skapa för stor/stark enhetskänsla är dock inte bra om det kan leda till att någon utnyttjar denna känsla till att skapa krig. Ingen vill ha krig. Det enda sättet att skapa krig är att Illuminati trummar på nationalisttrumman och påstår att nationen är hotad. - Slutligen så tänker jag att det vore bra att ligga någon stans mitt i mellan. Det finns positiva sidor med att känna gemenskap och hålla en trygg och stabil miljö. Främst i din egen by, men även i större gemenskaper. Det finns negativa sidor med att låta sig gå in i en gruppmentalitet som kan styras och kontrolleras av några få. Det kan skapa rädsla/ilska mot andra folkgrupper och nationer. Nationalism och Patriotism har alltså både positiva och negativa delar. Något som vore bra för både nationalister och icke-nationalister att förstå.
Posted on: 2008/8/9 7:28
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Citat:Du verkar instabil. ::jag lever hellre som en havsörn en dag än en höna i sjuutiofemår som en [b]HÖNA[/b.]bakbakbakbkabaaa:) I Sverige säger man att man skall "ta seden dit man kommer".Men om t ex jag som har som sed att alltid ha ordning och rent,och det kommer till mitt hem en man av oordning.Hur skall han kunna ta seden dit han kommer? Hur skall han kunna ta seden dit han kommer?En vän av oordning har ju inte ens det seendet.Om jag försöker s a s fostra(påverka)denna vän så får jag denne på mig i stället:Så det är viktigt att välja I S F att på verka
Posted on: 2008/8/9 17:51
Edited by sale on 2008/8/9 18:36:46
Edited by sale on 2008/8/9 18:37:33 |
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2008/8/9 19:04
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag sa att det positiva i nationalismen är rippat från patriotismen. Inte att det var samma sak. Det positiva är där för att det ska likna patriotism. Knappast samma sak. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Att tycka om eller inte tycka om,är egentligen samma sak. Den som är EMOT,är FÖR något ANNAT är egentligen samma sak. OSV.
Posted on: 2008/8/10 12:47
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Emil, posten var inte relvant, har inget med aktivismen att göra.
Time Waster! ; )
Posted on: 2008/8/16 13:26
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nu har jag inte läst igenom denna tråd på 115 inlägg, men rent spontant då jag ser rubriken så förstår jag att det är lätt att dra den slutsatsen.
Jag såg en artikel på vaken.se där man skryter om att ha deltagit i nazisternas marsch, "folkets marsch" som nazisterna kallar det. Är det nåt att skryta med, att man deltagit i en manifestation arrangerad av nazister? Man kan då lätt börja fundera på vilka det är som egentligen ligger bakom sajten vaken.se? Ursäkta om jag blev lite konspiratorisk här, men jag tror att många andra som besöker sajten vaken.se som ställer sig den frågan, speciellt när de ser artikeln om vakens deltagande i nazistmanifestationen.
Posted on: 2008/8/16 15:16
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Frågan är om du verkligen har läst igenom tråden ordentligt. Jag får väl återigen hänvisa till denna posten jag gjorde http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=94788#forumpost94788 Börjar ledsna på att behöva upprepa mig själv och försvara Vaken.se jämt och ständigt. Perspektiv, gott folk!
Posted on: 2008/8/16 15:54
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Som jag skrev så har jag inte läst igenom tråden på 115 inlägg. Jag har läst inägget du länkar till, men det ändrar inget i sak.
Men faktum kvarstår, vaken.se visade sig i Rålambshovsparken tillsammans med nazisterna, i en manifestation anordnad av nazisterna. Varför? Varför den skrytsamma artikeln om att ni samarbetat med nazisterna i Rålambshovsparken? Vilken målgrupp är det egentligen ni har?
Posted on: 2008/8/16 16:21
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Du har fel på flera punkter. Gör dig själv en tjänst, läs igenom IGEN. Först då kan vi diskutera vidare på ett konstruktivt sätt.
Posted on: 2008/8/16 16:32
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login