vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5)

Anonym
Re: Maggot tackar för sig
Vi måste börja någonstans, vi kan inte börja överallt samtidigt.

Quote:

bennybear wrote:
Void!

Det ligger absolut nåt i det du säger men saken är ju den att ALLT hänger ihop.

Politik, ekonomi, samhälle, folkgruppernas ursprung osv osv.'

Ska man få en förståelse för den situation världen befinner sig i och anskaffa sig en glimt av kunskapen om verkligheten så måste folk också få en möjlighet att förstå sambanden och på vilket sätt som "All is connected to All."

Därför anser jag att all informatipn måste få en chans att se ljuset och då framför allt på en sida som kallar sig: Vaken.

Vilka ska skriva och berätta om sakernas tillstånd OM inte de som har kunskaperna?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

FuckOff wrote:

I så fall låter du, som jag skrev tidigare Elitens "blodhundar", de Robotradikala, okunniga gaphalsarna sätta dagordningen och på sätt har du gått i Satanistelitens fälla att låta sätta munkavle på dig själv.

Posted on: 2007/3/10 21:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

FuckOff wrote:

I så fall låter du, som jag skrev tidigare Elitens "blodhundar", de Robotradikala, okunniga gaphalsarna sätta dagordningen och på sätt har du gått i Satanistelitens fälla att låta sätta munkavle på dig själv.

Som vakna vet, om man tänker efter - det finns bara en plats att börja på - den enda plats som finns - som återspeglas utåt - som det yttre är en manifestation av...

Eat it or beat it... - DET ÄR EN SJÄLV - huva, så synd...

Om/när esnips är ok och uppe som de ska...

http://esnips.com/doc/e530aec6-9d32-4 ... is---Ill-find-my-way-home

http://esnips.com/doc/e819814c-d1c9-4689-9f12-b6a5ba90ebd2/KHS

Posted on: 2007/3/10 21:40
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

jaxtone wrote:
Void!

Det som du skrev alldeles nyss är samma fejk som jag sett upprepa sig vid ett flertal tidigare händelser när den intellektuella eliten vill styra de mindre vetande med överförmynderi.

Men säg till om det är så att du och ni andra vill att jag drar från forumet för den stunden kommer inte att inträffa när jag sätter mig i baksätet bakom en blind och döv chaufför. Den stunden kommer inte att komma när jag ställer upp att tiga om sjuka planer som satts i verket och som raserar samhällen mitt framför ögonen på miljoner medborgare.

För jävligt att ens tänka tanken att de som har minst kunskap eller ingen koppling till de värst utsatta områden där kulturkrockarna är hårdast skall ha veto i frågan. Patetiskt och korkat!

Det handlar inte om att debatera utan HUR man debaterar. Jaxon skriver rakt ur vad han tycker om andra och ofta är det så negativa titlar som han delar ut.

Yttrandefrihet det är OK att diskutera men det är skilnad på det och det som andra upplever som "hackande".

Ovservera dessutom att jag skriver som privatperson när jag inte modererar så det inte förväxlas med adminposten.

Som privatperson säger jag att det känns helt hopplöst att diskutera med vissa ibland, just nu är jaxton som jag för minst kontakt med och som jag ser ger minns till vaken. Jag tycker det skulle vara skönt att slippa den typen av diskussionteknik som han för.

Jag skulle heldre snacka med renrakade nazister som hade lite hyffs i debatten än att tala med jaxton som är en hyverns kille men som inte kan skriva en inlägg utan ett dömmande.

Jag skulle önska att jax skärpte till sitt sätt (obs inte vad han talar om) eller valde att skriva någon annan stans.

Posted on: 2007/3/10 22:32
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Quote:

bennybear wrote:
Jag förstår vad ni menar Lightsaber och Void, MEN problemet är:

-Kompromissar man med sanningen så är risken stor att när du är färdig så har du inte mycket att diskutera längre, EFTER att "Robotradikalerna" har skällt och gormat efter cencur så kommer det knappt finnas nåt av värde kvar längre.

Ett tydligt exempel på detta är Sverige demokraterna.

Lyssnar man t.ex på deras radioprogram så är det precis som att lyssna på vilken sosse som helst.

De har gjort allt för att kunna bli "accepterade" av mediaeliten men priset har vart oerhört högt.

"Man kan inte gå med arschlet in i framtiden"

Vad roligt att höra. Nu förstår jag dig ganska bra och du verkar förstå vad andra menar. Det är ju en skön grund att skriva vidare på.

Posted on: 2007/3/10 22:34
Administratör och grundare av vaken.se

« 1 2 3 4 (5)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper