vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Blev anmäld pga vaken-artikel

See User information
Det verkar som att jag har blivit rapporterad till Abuse hos Twingly bloggsök pga en artikel om Vaken och ESF seminariet:

http://gryningensljus.blogspot.com/20 ... sjs-seminarium-p-esf.html

Min blogg är borttagen från blogglänkar hos sydsvenskan:
http://sydsvenskan.se/opinion/aktuell ... -pa-ESF-seminarierna.html

Jag har nu mailat Twingly för att få svar på vilket fel jag har gjort och väntar på svar.

Har bildbevis i form av skärmdumpar från min besökarstatistik...

Posted on: 2008/9/10 15:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Blev anmäld pga vaken-artikel

See User information
välkommen till verkligheten :)

Posted on: 2008/9/10 18:58
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jo, jag vet hur det är. Men det ska bli intressant och se om de svarar. Jag undrar om de antog att jag skulle se detta eller inte. Sydsvenskans artikel genererade ganska bra med trafik.

Föresten, har Micro tänkt tanken om en replik till artikeln? Detta borde han kunna kräva från Sydsvenskan...

Posted on: 2008/9/10 19:27

See User information
Hon är kanske Israeli?

Och som jag föstår detta, är det många flera som
http://www.jewsagainstzionism.com/ till ex

som berättar bla:

"This site was created to provide historical documentation refuting the misconception that all Jewry supports Zionism (the existence of the so-called "State of Israel") for website visitors seeking information on the history of Zionism, its historical and current day impact on the Jewish community worldwide and the danger it presents to us all.

For decades renowned Rabbinical leaders and scholars have opposed the creation of a "Jewish State", supporting their opposition with words of the scriptures and of the Torah, as being diametrically opposed to the ideology of Judaism. We have provided many such quotations for the inquiring website visitor who is seeking such information."

De är Rabbis och Judar föstås---

Hon är kanske förvirrade och tror att de i Truth Movement säger att det var JUDAR som är backom eliten.

Som jag föstår det är det många miljontals judar som har LIDAT under NWO konstant, som de flesta människor här på jorden.

Detta var kanske känsligt för henne och fatta inte att Vaken har ALLTID haft en fredligt inställning till info spridning.

Att hon är RÄDD för information är märkligt.

Posted on: 2008/9/10 19:31
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Vill bara berätta att länken är uppe igen från deras artikel. "Det måste ha blivit ett misstag" skrev den som ansvarar för sydsvenskans internetsida.

Posted on: 2008/9/12 9:40

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper