vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Cynthia McKinneys 9/11-kommissionsrapportsutredning [video]

See User information
Kongressledamoten Cynthia McKinneys leder denna 9/11-kommissionsrapportsutredning med utgångspunkt från att ifrågasätta om den blev rätt.

Cynthia McKinney är "VÅR" kvinna i det Amerikanska etablisemanget. För den som inte tidgare känner till henne.

http://www.innworldreport.net/video/McKinneyn.wmv

Medverkar gör bland annat Michael Ruppert fförfattare till Crossing The Rubicon som anger Dick Cheney som högst ansvarig för 9/11 attackerna och Paul Thompson från coorperativeresearch.org .

Posted on: 2006/3/14 8:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Cynthia McKinneys 9/11-kommissionsrapportsutredning [video]

See User information
Tjabba, alla "Kultur-Revolutionärer"...
Kollade lite på "Videon" och fick då lite "Viobbar" - som man kan kalla det för - lite tidigare så var jag inne på "Stockholms Fria Tidning" och såg då där att en "FI" -influerad organisation - önskade se en kvinnlig FN-ledare - Eh? Nåja - jag som lider fortfarande av misstänksamhet mot etablissemanget (man tillhör ju dessa som kallas för "Konspirations-teoretiker") - så nog har jag ju alltid ansetr att dessa människor som får möjlighet att delges "poster" som är i verkligheten betydelsefulla de är ofta manipulerade människor som på så sätrt kan vara språkrör och "nickedockor" - för det rådande systemet...

DEt är alltså möjligt att denne McKinneys - är en "vår man" - men det förhåller sig oftast tvärtom - Ta Mandela som exempel - han är tydligen inte vår man - man kan tro det - men verkligheten visar ju på något helt annat! - eller vad tänker ni?
Naturligtrvis kan man ju lungt tänka sig att detta med denna sk. "komission" - faktum är underställd andra intressen, än dem som folk tror... jag kan i alla fall - tänka mig något i den vägen - De är ju inte dumma i huvudet och har all kunskap i världen ang. socialpsykologi - De vet hur man skall handha sådana här problem - men hur går de då tillväga?

samt: plus: (Grymlingen)

Ps. Jag måste ändå medge att allt som sägs i Videon är relevant och det och sånt - men... Ds.

Posted on: 2006/3/14 11:06
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det är uppenbart att du inte vet vem Cynthia McKinney är och vad hon gjort för sanningsrörelsen. Hon var den första att ifrågasätta valfusket 2000. Den första att i frågasätta oegentligheter kring 9/11. Den första att ifrågasätta Irakinvasionen.

Som tack för det försökte Republikanerna och ProZionistiska lobbygrupper stöta ut hene genom att plocka bort hennes namn från vallängderna i kongressvalet och finansiera hennes motståndare. Med hjälp av en advokat fick hon dock sitt namn inskrivet och hon vann.

I samband med hennes kongressförhör om 9/11 kommissionens rapport bjöd hon bland annat in skeptiska släktingar till offren i WTC samt både Chossodovsky och Ruppert. Bara det borde ge dig en bild av vem hon är.

Hon genomförde också ett kongressförhör med försvarssekreterare Donald Rumfeld där hon tvingade honom att avslöja att DyneCore som säljer vaccin till Pentagon säljer prostituerade barn i östeuropa. Hennes förhör tvingade också dem att erkänna dom många "wargames" som pågick 9/11, m.m.

Det kan inget civil person göra och ingen officiell person vågar, utom Cynthia.

Här är ett klipp från det:
http://www.spiegltech.com/media/McKinney2.rm

Här är ett annat klipp med henne:
http://ia200113.eu.archive.org:80/3/movies/cynthia/cynthia.mov

Posted on: 2006/3/14 18:15

See User information
Jepp, Cythia McKinney är en sällsynt modig och intelligent politiker väl värd all respekt och uppmärksamhet hon kan få.

Posted on: 2006/3/14 18:57
Religion separerar - Andlighet förenar

Anonym

När Informations-Revolutionen är genomförd och skurkarna i Washington har blivit störtade...

Kommer nästa President vara en Svart Kvinna ?

Denna Svarta Kvinna har min fulla respekt !!

Om nästa val inte blir Manipulerat och ALLA Svarta röster räknas kan det mycket väl bli så...

Hoppas hon inte råkar ut för nåt, risken är stor.

See User information
Det finns stor chans att valet 2008 kommer att stå mellan Hillary Clinton och Condeleeza Rice. I så fall har det svarta kvinnan inte mitt förtroende.

Posted on: 2006/3/15 7:57

See User information
Menar du att du har förtroende för Hillary Clinton? Personligen tror jag inte att det blir något val alls i USA 2008.

Posted on: 2006/3/15 9:05

See User information
jag anser nog också att det är något skumt på gång ("Bibel-koden" + året 2006, hö, hö... Nåja, den dagen den sorgen...
Appropå goda förebilder - mandela satt ju i fängelse en massa år - det är väl också en rätt så "god" indikation på "rättfädighet"?
Men ibland kan man föras bakom ljuset - dessa sk. socialdemokrater har även dem lyckats visa på sin godhet - genom åren - men den var ändå av falskhet- anser jag i alla fall - Så kan det gå... Dessa social-psykologiskt medvetna makthavare är duktiga på att luras och att vara kunnig i detta garranterar ju inte dess "riktighet/tillförlitlighet"... Men det är en bedömningsfråga vi var och en måste ta vara på - (=Be Ware, alltså!)

samt: plus: (Grymlingen)

Posted on: 2006/3/15 10:11

See User information
Quote:

Lightsaber skrev:
Menar du att du har förtroende för Hillary Clinton? Personligen tror jag inte att det blir något val alls i USA 2008.

Varför tror du inte det?

Posted on: 2006/3/15 10:43

See User information
Tror att läget i USA är så radikalt förändrat då att undantagslagar
kommer att gälla. Lirarna som spelar nu kommer att löpa linan ut
för att ha en polisstat i USA före år 2012. Därefter samma sak i resten av världen.

Förhoppningsvis har jag fel, men jag tror inte det dröjer ens ett år innan vi ser det första tydliga tecknet.

Posted on: 2006/3/15 11:15

See User information
Quote:

Lightsaber skrev:

Av två onda ting föredrar jag Hilbilly Clinton före Oilbaron Condi.
Visste ni att hon (Condi) har en oljetanker döpt efter sig!?

Jag skulle också sätta några spänn på att man satsar på att införa Martial Laws innan valet 2008 för att kunna genomföra sin agenda.
Jag har läst att det arbetas febrilt med att försöka upphäva regeln med ett begränsat antal valperioder (3) som inte är en så gammal regel.

Posted on: 2006/3/15 12:04

See User information
Quote:

Lightsaber skrev:
Tror att läget i USA är så radikalt förändrat då att undantagslagar
kommer att gälla. Lirarna som spelar nu kommer att löpa linan ut
för att ha en polisstat i USA före år 2012. Därefter samma sak i resten av världen.

Förhoppningsvis har jag fel, men jag tror inte det dröjer ens ett år innan vi ser det första tydliga tecknet.

Jag skulle nästan våga påstå att USA redan är en polisstat.

Posted on: 2006/3/15 12:25

See User information
Jo jag hörde detta om tankern som fått hennes namn. Här är en länk till oljetankern:

Bild på Chevrons Condi Rice

BBC skrev om detta här:

BBC-reportage om bl a Condi the oiltanker

"Lustigt" hur det kan bli

Posted on: 2006/3/15 18:05
- -

See User information
Inte för att jag önskar skrämma eller fåna mig på något sätt -

Men vad f-n, är ni för ena Konspiraationsteoretiker?

Hur blir det nu med detta världskrig som snart sätter igång?

Vart tog Albert Pike och "gråingarna" det vill säga: "rymdisarna" - vägen?
Årtalet är väl satt?

samt: plus: (Grymling)

Posted on: 2006/3/15 23:32

See User information
Världskriget är redan igång. Definitionen på världskrig är när tre eller fler kontinenter är inblandade. I detta fall är både östasien, centralasien, nord- och sydamerika samt Europa och Afrika inblandat.

Gråingarna är på samma ö som Elvis och ödlefolkets mormor.

Posted on: 2006/3/16 7:02

See User information
2 valperioder menar du väl? Den regeln infördes efter att Franklin Roosevelt blivit återvald 3 gånger.

Posted on: 2006/3/16 8:47

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper