Vakencorner
|
Re: The 1975 World Trade Center Fire. Why didnt it collapse THEN?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vad du har sett är en sak, vad jag och andra har sett och vad jag har diskuterat honom om är min sak. Du vet inte det hela om detta, och perssonen har sen 2 månader sen ungefär varit VÄLDIGT stökigt, off topic och även förnedrande för folk. Han har uttalat sig fientligt mot mina önskemål att han INTE posta på mina tråd eftersom han har gått OFF TOPIC. Det här handlar om en persson som har varit ett problem för många länge. Har DU då en lösning? Berätta då... Klaga hur mycket du känner för, och dela dina åsikter, ta gärna lite ANSVAR då till ett tråd och hjälps åt lite oxå. Jag inser (efter MIN kritik mot moderators här innan) hur lätt allt går fel, ie MAN INTE HITTA INFORMATION pga off topic posts och argument osv. Det har INGET med vakens syfte eller regler. Läs de du noga, då inser man detta. Jag förväntar mig med folk som klagar på mig och även hota mig (som andra har stått ut med) och jag kommer att köra HÅRT på de som inte följa REGLERNA. Det finns gott om plats för 911 skeptiker, även Fight Club för de som vill argumentera och bråka. Prata med micro, och innan, tänk på att det är INTE demokratiskt, det är hans skapelse och det finns rådgivare osv. Vaken har regler och syfte som du och jag tackade JA till. Ha det gott M
Posted on: 2008/9/17 21:26
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Han har uttalat sig fientligt mot mina önskemål att han INTE posta på mina tråd eftersom han har gått OFF TOPIC. Det finns tydligen en liten antidemokratisk buske i oss alla. Oroande att se hur personer med någon form av makt ofta är så snabba med att utfärda straffet.
Posted on: 2008/9/20 0:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det här handlar om ORDNING på forummet i kontexten av REGLERNA. Har inget med deMOCKracy att göra eller makt. Det är snabbt KAOS på forummet utan att ett fåtal leka polis, vad skulle du göra ; ) ? VIll lägga till att VAKEN är inte demokratiskt, du verkar vara ny här...
Posted on: 2008/9/20 14:45
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login