vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Dom är överallt!

See User information
Tja, mitt första inlägg här. Jag har "lurkat" runt en tid utan att egentligen bidra med nåt. Bra att folk börjar vakna upp även här i sverige. Såg en trailer på svt för deras nya ungdomsserie, tyckte jag såg nåt skumt i slutet av trailern. Hittade trailern på nätet,
och mycket riktigt där hade vi det! all seeing eye

Så ser hennes logga ut tydligen. Detta börjar bli smått bizarrt, man ser sånt här överallt nuförtiden.
Här är an länk till trailern på svt, så kan ni kolla själva.
Trailer avsnitt 1

Man blir fan mörkrädd av all jävla NWO-propaganda.
Tackar för en bra sida, hoppas att fler och fler hittar hit.

Posted on: 2006/3/18 22:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Dom är överallt!

See User information
Hej och välkommen RuZz_77

Posted on: 2006/3/18 22:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Lite mera symboler och sånt..

See User information
Tack neo.

Kul grej, jag laddade ner en film åt min syrras pojk som är typ 5 år.
Den här: Yu-Gi-Oh!: The Movie ,närmare bestämt. Skummade igenom den lite och fick nästan en chock.
Pyramider, all seeing eye, mumier, demoner, onda vättar och troll, och fan och hans moster.
Tog lite "screenshots" och laddade upp här: slideshow

Helt jävla sjuk film, barnen måste få men för livet ju. Förresten så verkar det som alla är mer eller mindre onda i denna film, och frammanar demoner och mörka krafter mot varann. Men det är väl det som dessa ockulta symboler används för även av NWO/Frimurarna och annat pack, så dom vill väl att barnen ska lära sig antar jag.

Kan säga att den här filmen tänker jag inte kopiera till lillgrabben, den deletar jag direkt.
Ren och skär hjärntvätt ju..

Posted on: 2006/3/19 4:15

Anonym
Jojo,...visst är det så att sånt förekommer mer och mer nu för tiden. De vise menar tydligen att vi lever i den yttersta tiden till ett nytt "paradigm-skifte". Är övertygad att det kommer bli än värre framöver...

Re: Lite mera symboler och sånt..

See User information
Så.. De använder en pyramid som en symbol för deras fantasivärld, därför är de onda frimurare? :) Undra jag vem det är som är hjärntvättad. Håller med om att barnprogram idag är helt wicked, men jag tror knappast de använder symboler som denna för att hjärntvätta barnen på det sättet :D

Posted on: 2006/3/19 9:16

See User information
Säg inte det, min mormor brukade säga till min mamma efter hon tillrättavisat mig som barn:
"man ska ta dom när de är unga"
Precis som med en hund lär man dem bäst i tidig ålder, och att de kommande generationerna ser illuminati symboler som något positivt i deras barndom kan mycket väl räcka som motivering.

Hej förresten Billy heter jag, och har varit vaken i flera år. trevligt att se detta svenska forum.

Jag minns för nästan ett år sedan såg jag en reklam på nickelodeon när min flickväns dotter satt och tittade, väldigt underlig reklam nästan kuslig. Glömde den snabbt igen men när Alex jones rapporterade om det på sin hemsida minns jag den mycket väl.

Ni ser bilder från den här:
http://www.prisonplanet.com/articles/ ... 005/301105nickelodeon.htm

Det kan inte tolkas på något annat sätt , vad gör dessa symboler på en barnkanal och änu en gång all seeing eye.
För det är inte pyramiderna runt nacken på tecknade figurer i barnprogramen som gör det, utan "Ögat". Jag ryser när jag ser det.
Så visst är barn som en dag ska bli vuxna självklart ett motiverat mål i deras agenda. Ta dom när de är unga.

Posted on: 2006/3/19 15:15

See User information
Tjabba, Billy- man... Väl Mött...
Så här ser jag på detta - allt har att göra med att liksom "triggas" att återigen bli intresserade, utav grejer vi redan "känner" till - - Man blir påmind, liksom... Det är det symboler är till för - på gott och ont - jag minns när jag var liten - jag älskade att rita och göra saker som var så där lite skumma - Vi skar oss i fingrana och blev blodsbröder av en massa olika anledningar - men man hade det ju antagligen - inom sig - vetskapen om att det var en slags sanning - man hade antagligen pysslat med sådant tidigare...

All denna propaganda, är väl till för att göra människorna mera mottagliga för det som komma skall - Så är det väl...
Men, man kan nog komma tillrätta med allt detta - genom att man bildar sas. "mot-gäng" och förklarar symbolerna - för vad de är - på ett annat sätt, liksom... Så försöker jag i alla fall gå till väga - Tex detta med Den liksidiga pyramiden - den är i för sig själv inte - som många ser det - ond - utan den är värde-neutral - likt solen - det som gäller är att man kan assimilera krafterna och på något sätt använda dem i kontruktiva syften - annars så "går man under", hö, hö... Alla har väl hört talas om "Vårtrötthet" - Den går att bemästra om man bara vet hur...

samt: plus: (Grymling)

Posted on: 2006/3/19 15:47
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
Psilocyber, BiReal & SHYGETS: intressanta iaktagelser och synpunkter från er, ni verkar ha fattat vad detta handlar om.
Bourlog: du får nog läsa på lite till.

När jag tog upp detta så förstod jag ju naturligtvis att jag framstår som totalt paranoid för dem flesta. Men förhoppningsvis är detta rätt forum för fritt tänkande.
Jag tror inte heller att tex en pyramid i sig är en ond symbol. Men det jag reagerar mot är att i barnprogram använda den för att frammana demoner och annat hemskt, det är svart magi och bara otäckt.

Och det där ögat, vad fan ser jag det överallt för, "Övervakar" det oss alla? (retorisk fråga)

Posted on: 2006/3/20 1:14
God said, Let us make man in our image, after our likeness.
Genesis, 1. 26

Anonym

Hello Ruzz.
Nejdå du är inte Paranoid och du har kommit rätt.

Symboliken finns överallt i vårat samhälle.
Här kommer en tidigare tråd från Vaken om du missat den.

http://www.vaken.se/modules/newbb/vie ... php?topic_id=412&forum=10

Resized Image

Anonym
hum.

See User information
The All-Seeing Eye är inte = ondska eller NWO eftersom det är en 'ancient' symbol som ör positiv inte negativ. Självklart har vissa 'onda' organisationer användts sig av den men som jag alltid säger allt e inte svart och vitt.

Posted on: 2006/3/27 10:49
UNITED WE SLEEP, DIVIDED WE DREAM!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper