vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Chemtrail - biovapen över Sverige -
Detta skrämmer mig, eftersom det sker i Göterborg:

(Saxat från www.politiken.biz, första sidan)
-------------------------------------------------------------------
Chemtrail?
Flygbesprutning över Göteborg
26.9.2004

Brevet nedan är skickat till till Kemiinspektionen, Konsumentverket
och Naturvårdsverket idag.
"Jag undrar vad det är för besprutning som pågått sedan den 16:e
september 2004 över Göteborg?
Jag har observerat sedan dess flygplan som släppt ut kondens som inte
försvinner, utan snarare stannar kvar i luften och sprider sig tills de
täcker större delen av himlen över Göteborgs innerstad. Ibland har jag
kunnat se minst 3-4, och som mest upp till 6-7 flygplan som släppt ut
denna bestående kondens i ett näst intill rutmönster, senast idag, den
25:e september, mitt på dagen. Man ser klart och tydligt skillnad
mellan molnen och utsläppen från planen. Tidigare idag var det helt
klart, men nu är himlen helt vit av dessa utsläpp.

Jag undrar vad det är för utsläpp och om de ingår i nån form av åtgärd,
och i så fall mot vad?"

Här är en förklarning på vad Chemtrails är:
http://www.politiken.biz/pentagonmedlem.htm

Någon som har kommentarer till detta?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Chemtrail
Här är mer information:

http://www.chemtrailcentral.com/

Är det frågan om populationskontroll? Ska man dö nu?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Chemtrail - FÖR TUSAN! -
Jag kunde inte riktigt sova. Jag går upp och vad hittar jag, en artikel som jag missat, FY! Nåja. Nu har jag fått nog i alla fall. Jag bor på Gotland och har sett dessa chemtrails flera ggr, men man vill ju inte tro att detta är sant så jag har slagit bort det en smula. Men nu får det vara nog. Som insatt konspirations teoretiker så kan jag säga att det är på ohyggligt många plan vi är attackerade. Nu rinner också sanden ner i timglaset relativt fort. Nu är det inte hög tid att snart ta sitt förnuft till fånga, tiden är Nu och inte i morgon. Vi är över 200 personer samlade på en sajt. Vi har en ohygglig slagkraft om vi bara kan sammarbeta.

Det är precis det som hänt tidigare som jag är rädd för hela tiden, människor runt om på jorden vet, men ändå händer inget. Det är precis det som är inprogramerat i våra hjärnor, vi skall inte ha kraft eller mod att stå upp och stå imot. Vi har dock mod att se vår frihet och vår hälsa tas ifrån oss, det är matematik jag inte kan förstå. Jag är drastisk i mina handlingar, jag förhastar mig också ibland, men jag gör så gott jag kan. Jag mailar tidningar dagligen, se här, titta här, läs, förstå. 99% av alla reportarr som läser min mail skrattar åt mig, men det gör ingeting. Jag vet att jag inom snar framtid kommer att ha så rätt. Jag vet att dom alla kommer att tänka på mig som den där som var tidigt ute.

Det är dags nu, just nu.. Aggera aggera aggera. Jag tar risker varje dag, jag har mailat till Fox news, CIA, FBI Vita huset mm. Jag vet att jag inte är ensam med att visa mitt missnöje. Nu är jag förvisso realtivt stor i truten och skäller ut alla dessa efter notor, men jag är en i mängden, jag gör vågen lite högre. Titta längst in i dig själv och fråga Dig själv, accepterar Du att någon sprutar kemikalier öevr Sverige. Accepterar Du att vaccin innehålelr kvicksilver, accepterar Du att maten innehåller micro-organismer som är tillsatta för att göra dig sjuk eller sjukare??? Accepterar Du detta?

Jag brukar lyckas med att göra människor intresserade när jag drar alla ekonomiska jämförelser i allt detta. Om ekonomi är ett intresse för Dig som intresserar dig så kan jag utlova ett helvete framöver. Det är bara en matematisk fråga.

Nå, vi behöver inte vara många personer alls som aggerar för att det skall bli effektfullt. Jag har varit med och ställt till det förr :) Slå näven i bordet och skicka ett mail till mig, än bättre, visa ditt intresse öppet genom att svara på denna tråd. Vi kan om vi vill, frågan är bara om vi vill hjälpa oss själva.

Ett tips. Dom som styr här i världen och ställer till med allt detta är väldigt få, ta mig på orden, VÄLDIGT FÅ!. Det som behövs för att krossa dessa är spridning av information. Många vet redan, otroligt många vet, och sitter bara och väntar på att något skall hända som drar tåget åt det andra hållet, kom igen nu, nu skall vi bli lokförare allihopa.

Aktion nummer ett, sprid www.vaken.se samt www.infowars.com och www.prisonplanet.tv till alla Du känner. Varenda liten kotte. Vill ni joina Peoples Voice International kan ni göra det på www.7-dayz.net/pvi

Ett hett tips är också att maila till redaktion@gotlandsallehanda.se Det är en liten lokal tidning här på Gotland. Smörj ner dom med mail angående chemtrails i Sverige, bevis på 911, vad som . Dom har fått hundratals mail redan. Lite mer press och jag har dom på tröskeln. Dom är människor som alla andra och så fort dom vaknar upp lite skriver dom. När dom väl börjat kan vi påverka resten. Det är inte upp till någon annan, det är vad flertalet tänker, det är upp till Dig.

Urladdning så det heter duga, men vad gör man :)

Ha det gott och ta hand om Er.

Anonym
Så, nu har jag gjort väg för Er andra, hur hårda i orden ni än är så blir ni inte värre än vad jag presterade :) ... Skojjar lite. Jag är inte så farlig, men jag använde relativt starka uttryck, så jag förmodar att Era mail också är välkommna.

Tjipp..

Anonym
Jag kunde inte heller sova i natt! Alltså, alla medlemmar här måste hitta på en strategi och ta upp detta problem med Chemtrails till den stora massan. Detta är högsta prioritet!

Denna information om Chemtrails måste tas upp i media! Det förekommer!

Det kan mycket väl vara ett oskyldigt projekt, men ingen ansvarig har uttalat sig om vad dessa Chemtrails är för något. Därmed kan man misstänka att det är något annat. Min värsta oroan är att detta är virusspridning som de håller på med. Kanske något immunitetsänkande virus som ska göra oss sårbara, till och med dödliga inför en kommande virusepedemi!

Skippa nu att informera om Illuminati, 911, Bush med mera, detta problem med Chemtrail är viktigast att få svar på nu! Hur gör vi? Vi måste förena oss för att det ska få effekt. En enskild person har mycket svårare att få en syl i vädret.

Anonym
Sant som Du säger, det är bara en grej som måste poängteras lite. Som sagt, Illuminati o allt som kan låta hokus pokus skall hållas undan til en början. Man behöver inte informera om det, det kommer av sig självt när man väl fått upp ögonen. Allt som kan kopplas i modern tid till detta skall läggas fram, annars förstår dom nog inte ett smack, kopplingen med att någon skulle 'chemtraila' är svår om man inte vet lite av helheten.

Det är den stora planen man måste inse för att acceptera att dom faktiskt gör så, det är vad jag tror, vad tror ni?

Hare gott folk. Ta hand om Er.

Anonym
Givetvis måste man ju förklara varför Chemtrails förekommer och på uppdrag av vem, men vad jag syftade på att själva problemet med Chemtrails måste prioriteras, eftersom det kan påverka vår hälsa i skrivande stund. Det sker ju i Sverige. Därför ser jag det mer som prioriterat att prata om just Chemtrails än varför det inte spelar någon roll att rösta på Bush eller Kerry...

Anonym
Saxat från:
http://www.politiken.biz/chemtrail.htm

----------------------------------------------------------------------------

En flygbolagschefs kommentarer:

Jag läste det e-mail som du fick av en anonym mekaniker och jag kände mig manad att svara på det. Också jag arbetar vid ett flygbolag, däremot jobbar jag högre upp på chefsnivån. Jag kan inte tala om för vilket bolag eller i vilken stad jag befinner mig i, inte heller inom vilket kontor jag jobbar, av olika orsaker. Jag önskar att jag kunde dokumentera allt jag ska berätta för dig, men att göra så, är nästintill omöjligt och kunde leda till fysiskt våld mot mig. E-mailet från mekanikern verkar stämma. Flygbolag i USA har deltagit i något som kallas Project Cloverleaf under ett antal år nu. Det tidigaste datumet som någon minns är från 1998. Jag blev varse om det 1999. De få anställda inom flygbolaget som är involverade i Project Cloverleaf, måste alla genomgå en bakgrundsundersökning, och före man gjorde den undersökningen måste vi underteckna ett tysthetslöfte, vilket egentligen betyder att om vi berättar för någon om vad vi vet, blir vi satta i fängelse.

Omkring 20 anställda vid vårt kontor undersöktes samtidigt som jag av två tjänstemän från något regeringskansli. De berättade inte från vilket. De berättade att regeringen skulle betala vårt bolag, liksom andra, för att de sprider kemikalier från kommersiella flygplan. När jag då frågade vad det rörde sig om för kemikalier och varför de ska sprutas, berättade de oss att informationen gavs endast på den nivå man behöver den, men vi tillhörde inte den. Sedan fortsatte de med att säga att kemikalierna var ofarliga, men programmet var så nödvändigt att det måste utföras oberoende av kostnaderna. När vi då frågade varför de inte utrustar militära flygplan för att spruta dessa kemikalier, svarade de att det inte fanns tillräckligt med militärplan som kunde ta med sådana stora kvantiteter som det behövdes. Därför grundade man Project Cloverleaf för att låta kommersiella flygplan assistera i sprutningen av dessa kemikalier i atmosfären. Då frågade någon varför man behöver all denna sekretess. Representanten för regeringen framhöll då att om allmänheten visste att flygplanen de flög med sprutade kemikalier i luften, kunde naturskyddsgrupper utföra ett ramaskri och forda att man slutade upp med att spruta. Någon frågade sedan regringsrepresentanten om kemikalierna är ofarliga, så varför kan man inte då berätta för allmänheten vilka kemikalier man använder och varför man sprayar dem? Han verkade orolig på grund av frågan och tilltalade oss i en auktoritär ton , att allmänheten inte behöver känna till vad som pågår, men att programmet ingår i deras bästas intresse. Han bad oss också om att inte tala om för någon, och inte heller ställa några frågor om det. Därefter var frågestunden över.

Alla dokument på vårt kontor som berör Project Cloverleaf hålls inlåsta. Ingen tillåts ta ut dessa dokument från kontoret. Mycket få anställda har tillstånd till dessa dokument, och de förblir knäpptysta om vad som står i dem.

Jag är inte galen. Jag vet att det är något som är på gång. Rent ut sagt, så är jag rädd. Jag känner stor skuldkänsla över att jag har känt till sådana operationer, men inte kunnat berätta om dem för någon. Det håller på att äta upp mig inifrån, att veta att företaget jag jobbar för förgiftar det amerikanska folket. Jag hoppas att det här brevet öppnar ögonen för vad är på gång.

Anonym
Kom och tänka på att jag såg ett passagerarplan släppa ut Chemtrails igår eller förrgår över där jag bor, och det var ingen vanlig kondens från flygplan, eftersom de ofta försvinner och löser upp sig snabbt. Detta spred sig och blev tungt kvarliggande i luften....och sedan tänkte jag inte mer på det.

Anonym
MAILA TIDNINGAR!
Skicka följande till alla tidningar ni kommer åt mail adresser till, det tar 10 minuter och har stor effekt.

Om detta inte väcker reportrar i landet så har vi problem.
Glöm inte att nämna källor.

--- /// --- /// ---

Chemtrail?
Flygbesprutning över Göteborg
26.9.2004

Det här mailet fick jag av en av våra läsare. Har du också sett något konstigt på din ort?
Maila då till yrsah@pp.inet.fi

Brevet nedan är skickat till till Kemiinspektionen, Konsumentverket
och Naturvårdsverket idag.
"Jag undrar vad det är för besprutning som pågått sedan den 16:e
september 2004 över Göteborg?
Jag har observerat sedan dess flygplan som släppt ut kondens som inte
försvinner, utan snarare stannar kvar i luften och sprider sig tills de
täcker större delen av himlen över Göteborgs innerstad. Ibland har jag
kunnat se minst 3-4, och som mest upp till 6-7 flygplan som släppt ut
denna bestående kondens i ett näst intill rutmönster, senast idag, den
25:e september, mitt på dagen. Man ser klart och tydligt skillnad
mellan molnen och utsläppen från planen. Tidigare idag var det helt
klart, men nu är himlen helt vit av dessa utsläpp.

Jag undrar vad det är för utsläpp och om de ingår i nån form av åtgärd,
och i så fall mot vad?"

- : S V A R : -

En flygbolagschefs kommentarer:

Jag läste det e-mail som du fick av en anonym mekaniker och jag kände mig manad att svara på det. Också jag arbetar vid ett flygbolag, däremot jobbar jag högre upp på chefsnivån. Jag kan inte tala om för vilket bolag eller i vilken stad jag befinner mig i, inte heller inom vilket kontor jag jobbar, av olika orsaker. Jag önskar att jag kunde dokumentera allt jag ska berätta för dig, men att göra så, är nästintill omöjligt och kunde leda till fysiskt våld mot mig. E-mailet från mekanikern verkar stämma. Flygbolag i USA har deltagit i något som kallas Project Cloverleaf under ett antal år nu. Det tidigaste datumet som någon minns är från 1998. Jag blev varse om det 1999. De få anställda inom flygbolaget som är involverade i Project Cloverleaf, måste alla genomgå en bakgrundsundersökning, och före man gjorde den undersökningen måste vi underteckna ett tysthetslöfte, vilket egentligen betyder att om vi berättar för någon om vad vi vet, blir vi satta i fängelse.

Omkring 20 anställda vid vårt kontor undersöktes samtidigt som jag av två tjänstemän från något regeringskansli. De berättade inte från vilket. De berättade att regeringen skulle betala vårt bolag, liksom andra, för att de sprider kemikalier från kommersiella flygplan. När jag då frågade vad det rörde sig om för kemikalier och varför de ska sprutas, berättade de oss att informationen gavs endast på den nivå man behöver den, men vi tillhörde inte den. Sedan fortsatte de med att säga att kemikalierna var ofarliga, men programmet var så nödvändigt att det måste utföras oberoende av kostnaderna. När vi då frågade varför de inte utrustar militära flygplan för att spruta dessa kemikalier, svarade de att det inte fanns tillräckligt med militärplan som kunde ta med sådana stora kvantiteter som det behövdes. Därför grundade man Project Cloverleaf för att låta kommersiella flygplan assistera i sprutningen av dessa kemikalier i atmosfären. Då frågade någon varför man behöver all denna sekretess. Representanten för regeringen framhöll då att om allmänheten visste att flygplanen de flög med sprutade kemikalier i luften, kunde naturskyddsgrupper utföra ett ramaskri och forda att man slutade upp med att spruta. Någon frågade sedan regringsrepresentanten om kemikalierna är ofarliga, så varför kan man inte då berätta för allmänheten vilka kemikalier man använder och varför man sprayar dem? Han verkade orolig på grund av frågan och tilltalade oss i en auktoritär ton , att allmänheten inte behöver känna till vad som pågår, men att programmet ingår i deras bästas intresse. Han bad oss också om att inte tala om för någon, och inte heller ställa några frågor om det. Därefter var frågestunden över.

Alla dokument på vårt kontor som berör Project Cloverleaf hålls inlåsta. Ingen tillåts ta ut dessa dokument från kontoret. Mycket få anställda har tillstånd till dessa dokument, och de förblir knäpptysta om vad som står i dem.

Jag är inte galen. Jag vet att det är något som är på gång. Rent ut sagt, så är jag rädd. Jag känner stor skuldkänsla över att jag har känt till sådana operationer, men inte kunnat berätta om dem för någon. Det håller på att äta upp mig inifrån, att veta att företaget jag jobbar för förgiftar det amerikanska folket. Jag hoppas att det här brevet öppnar ögonen för vad är på gång.

--- /// --- /// ---

Sätt tryck på redaktion@gotlandsallehanda.se jag har mailat dit redan, följ upp.

Anonym
Re: MAILA TIDNINGAR!
Någon som är intresserad att knåpa ihop ett brev som kan användas gällande Chemtrails att skicka ut? Det ska vara starkt intresseväckande och vara informativt. Man kan nog använda nedanstående information och framförallt påpeka att det finns vittnesrapporter från Sverige om detta. Jag kan fösöka hitta på något brev, men fler bidrag vore givande!

Mailadresser som ni kan maila och försök få dem intresserade för Chemtrail:

Expressen
tips@expressen.se

Aftonbladet
http://www.aftonbladet.se/tipsa/tipsa.html
ettan@aftonbladet.se

Dagens Nyheter
nyhetstips@dn.se

Svenska Dagbladet
nyhetstipset@svd.se

Uppdrag granskning, SVT
granskning@svt.se

Detta är från politiken.biz.

Detta är det som stod innan det uttalandet som tidigare postats nedan som är ett uttalande från en som jobbade på ett flygbolag. Detta är vad en mekaniker berättar:

En flygplansmekaniker snubblade i det närmaste över kemiska sprayapparater

Naturligtvis förstår du, när du läser det här, att jag inte kan avslöja min identitet. Jag är en flygplansmekaniker för ett ledande flygbolag. Jag jobbar vid en av våra underhållsbaser på en av våra största flygplatser. Jag har upptäckt något som jag tror att du finner viktigt.

Först av allt vill jag berätta något om "en pickande order" bland oss mekaniker. Det är nödvändigt för min historia.

Mekaniker arbetar inom tre områden. Flygteknik, maskiner och flygkontroller. Mekanikerna som arbetar med dessa system befinner sig högst uppe på denna "pickande order". Därefter kommer mekaniker som arbetar med hydrauliken och luftkonditionssystemet. Sedan kommer de som arbetar på gallerierna och inom andra bassystem. Men lägst ner på bottnet befinner sig mekanikerna som arbetar med renhållnings-systemet. Ingen mekaniker vill jobba med pumpar, tankar och rör som används för att lagra det som kommer från toaletterna. Men vid varje flygstation var jag har arbetat brukar det finnas två eller tre mekniker som gör sina första jobb vid renhållningen.

De andra mekanikerna är glada över det och låter dem göra det. Därför har de endast 2 eller 3 mekaniker i arbete sysselsatta med dessa system vid varje flygfält. Ingen lägger mycket märke till dessa killar och ingen umgås med dem. I själva verket hade jag inte tänkt så mycket över detta förrän senaste månad.

Liksom de flesta flygbolag har vi ömsesidia överenskommelser med andra flygbolag som flyger till den här flygstationen. Ifall de har något problem med ett plan kan någon av våra mekaniker sköta om det. På samma sätt kan våra plan som får problem vid någon ömsesidig flygplats få problemet åtgärdat där.

En dag i förra månaden kallades jag ut från en av våra baser för att arbeta med ett plan för ett annat bolag. När jag fick ordern visste förmannen inte var som var felet. När jag kom till planet fann jag att problemet låg inom avloppssystemet. Jag hade inget annat val än att krypa in för att fixa problemet. När jag kom in i tanken insåg jag att någonting inte stod riktigt till. Där fanns fler tankar, pumpar och rör än det egentligen borde finnas. Först trodde jag, att systemet hade blivit utbytt. Det var 10 år sedan jag arbetade med det här. När jag försökte finna felet upptäckte jag extra rörsystem och tankar som inte var förenade med avloppssystemet. Jag hade just precis upptäckt detta när en annan mekaniker från mitt bolag kom dit. Det var en av de mekanikerna som oftast arbetar med dessa system. Jag var glad över att kunna överlåta jobbet åt honom. När jag just skulle gå, frågade jag honom om utrustningen. Han sade åt mig att "sköta om min del av planet så ska han sköta om sitt".

Nästa dag sökte jag vid företagets dator upp manualen för rörschemat. När jag nu engång var där, beslöt jag mig för att titta efter den extra utrustningen som jag hade funnit. Till min stora förvåning visade manualerna ingenting om de extra tillbehören som jag hade sett med mina egna ögon dagen innan. Jag sökte också i tillverkarens filer men fann fortfarande ingenting. Nu var jag verkligen angelägen om att komma på vad det var för något som jag funnit.

Nästa vecka hade vi tre av våra flygplan inne i vår huvudhangar för en periodisk översyn. Det finns mekaniker som kryper överallt när det görs en översyn. Jag hade just slutat mitt skift och beslöt mig för att se över kloaksystemet på ett av våra plan. Med alla dessa mekaniker runt mig, antog jag att ingen skulle lägga märke till en extra inne i planet. Och verkligen, det flygplanet som jag hade valt ut hade ett sådant extra aggregat!

Jag började följa systemet bestående av rör, pumpar och tankar. Jag fann något som måste vara kontrollsystemet. Det såg ut som en vanlig kontrollbox men den hade ingen märkning överhuvudtaget. Jag kunde följa kontrolledningar från boxen till pumparna men det fanns inga kontrollmanualer för denna enhet. De enda ledningar som kom in i den här boxen var en elledning till flygplanets centralkraftstation.

Systemet hade en större och två mindre tankar. Det var svårt att avgöra i den obekväma ställningen, men det verkade som om den störra tanken kunde innehålla 50 gallon. Tankarna var förenade med ett påfyllnings- och ett avloppssystem som gick genom flygplanskroppen just bakom tömningsventilen till avloppssystemet. När jag hade en chans att se efter dess koppling under planet fann jag, att den låg gömd under en panel som man använder till att koppla in avloppet i.

Jag började följa rören från pumpen. Dessa rör ledde till ett nätverk av små rör som mynnade ut i sprutmunstycket på vingarna och på de horisontala stabilisatorerna. Om du tittar närmare på vingarna till ett stort flygplan ser du ett antal ledningar, som har ett fingers tjocklek, och de mynnar ut i dessa munstycken på vingens utsida. De finns till för att förhindra statisk elektriktricitet som bildas då planet är uppe i luften. Jag fann att rören från detta mystiska system ledde till vart tredje munstycke för dessa statiska elektriska ledare.

Jag hade varit en lång stund på vingen när en av cheferna kallade på mig. Han bad mig lämna hangarn och sade att mitt skift var över och att jag inte hade tillåtelse att stanna på övertid.

De följande två dagarna var mycket hektiska och jag hade ingen tid för att uppta mina undersökningar. Sent en eftermiddag, två dagar efter min upptäckt, ombads jag att återställa sensorn för maskintemperaturen på ett plan som tagits ur drift för två timmar. Jag slutförde arbetet och övergick till pappersarbete.

Omkring 30 minuter senare ombads jag att infinna mig hos den högste chefen. När jag kom in på hans kontor fann jag att fackets representant och två andra personer som jag inte kände väntade på mig. Han talade om för mig att det hade uppstått ett allvarligt fel. Han sade att jag hade skrivit upp och gett falska papper. Han gav mig ett disciplinärt papper där det stod att läsa att jag hade uppgett falska uppgifter om maskintemperatursensorn som jag hade installerat några timmar tidigare. Jag var däckad och började protestera. Jag talade om för dem att det här var skrattretande och att jag hade gjort jobbet. Den fackliga representanten beslöt då att vi skulle ta oss en titt på planet och se ifall vi kunde reda ut det hela. Det var här som jag kom att fråga vilka de två andra männen var. Den högste chefen talade då om för mig att de var flygplanssäkerhetsinspektörer, men han kunde inte namnge dem.

Vi gick till planet, vilket borde ha varit i luften nu, men som fortfarande stod på vår underhållsramp. Vi öppnade maskinkåpan och den fackliga representanten tryckte på sensorn. Han checkade serienumret och berättade för var och en att det var det förra instrumentet. Vi gick sedan till hangaren och upp på en ställning. Den fackliga representanten kontrollerade min rapport och drog sedan ner från ställningen en förseglad box. Han öppnade boxen och hällde ut den temperatursensor som hade det serinummer som jag just hade installerat. Man talade om för mig att jag var friställd för en vecka utan lön och måste genast avlägsna mig.

Jag satt hemma den första dagen efter att jag blivit friställd och undrade vad i helvetet det var som hade hänt mig. Den här kvällen fick jag ett telefonsamtal. Rösten sade till mig: "Nu vet du vad som händer mekaniker som snokar omkring i sådant som inte angår dem. Nästa gång du börjar arbeta med system som inte har någon anknytning till ditt arbete, förlorar du ditt jobb! Som jag ser det nu, är jag generös, och låter dig gå på arbete snart igen. Klick.

Jag måste resa mig igen. Jag drog den slutsatsen att det som hänt hade en direkt koppling till den mystiska röranläggningen. Nästa morgon ringde högste chefen mig. Han sade, att på grund av mitt tidigare utomordentliga arbete hade min friställning blivit bara en dag lång och jag kunde återvända omedelbart till jobbet. Det enda jag kunde tänka på var, vad är det som de försöker gömma och vilka är DE?

Den dagen jag återvände till jobbet händ inget speciellt. Ingen av de andra mekanikerna nämde något om friställningen och min fackliga representant bad mig att inte nämnda om det. Den här kvällen loggade jag in på internet för att försöka hitta något svar. Jag minns inte hur jag fick reda på det men jag började surfa in på en sida om chemtrails. Men nästa morgon fann jag på jobbet en anteckning innanför mitt stängda lösenord. Det löd såhär: "Nyfikenheten dödade katten. Titta inte på internetsidor som inte angår dig".

Vad var det? DE spionerar på mig.

Du vet redan vad de håller på med. Jag vet inte vad de sprayar, men jag kan berätta för dig hur de gör det. De använder sig av dessa "kära tankbilar". Det är de tankbilarna som används för att tömma latrinen från toalettankarna. Flygplatsen har dem ofta på entreprenad och ingen går nära dessa tankbilar. Vem vill stå nära en tankbil full av sk--. Medan dessa killar tömmer dessa latrintankar fyller de tankarna i detta spraysystem. De känner till planets flygrutt så de programmerar förmodligen kontrollenheten så att den startar någon tid efter att planet har uppnått en speciell höjd. Sprutningen ur munstycket är så liten att ingen i planet kan se något.

See User information
De va det värsta jag har hört. Om det stämmer så är det inte bra. Det är dock någonting som jag inte riktigt litar på med denna story. Jag skickade i alla fall vidare storyn till alla tidningar.

Posted on: 2004/10/14 13:51

Anonym
Någon som har hört någon respons från media? Tar de seriöst på sådan här typ av "alternativ" information?

Anonym
Jag har skickat mail till hundratals reportrar och inte fått mer en ett par svar. Det följt av noll intresse, det enda vi kan göra angående detta är att visa oss ordentligt. Det genom att skicka massvis från massor av personer. Jag är helt övertygad om att det har med antal mail att göra.

Anonym
Därför tror jag nog vi måste skriva ihop ett informativt och gemensamt brev, som de inte bara kan trycka "Delete" på. Det bästa jag tror som ska finnas i detta brev, information om vad Chemtrail är och det viktigaste - svenska vittnesberättelser! Då är jag säker på att om man har en handfull vittnesmål med i brevet kommer journalister och media intressera sig.

Vad tror ni? Hur ska man gå till väga? Längre ner postade jag en vittnesberättelse, men man skulle behöva komma i kontakt med vittnen och få med detaljerad information. Bildbevis på detta fenomen är också bra (svenska bilder).

Jag menar, om en mottagare av brevet, får samma brev från flera personer, alltså fler exemplar, så tror jag att de inte kommer bara tro att det är en ensam galning som skickar ut "galna" brev.

Jag kan personligen inte säga att detta med Chemtrails är helt sant, men det finns alldeles för mycket indicier och bilder på nätet som visar att något inte är riktigt vanligt, och absolut ingen vanlig flygplanskondens ;) Vi måste få veta sanningen!

Jag ska snoka själv, jag har lite kontakter - jag är vän med en rysk diplomat som känner till en del inofficiella saker. Ska fråga nästa gång om Chemtrail.

Anonym
Har ni sett den nya reklamfilmen på tv, som är för någon bil? Där ser man chemtrail som har lämnats av bilen i hela staden. Ligger kvar helt stilla och avdunstar inte som vanliga kondenser från flygplan. Kan reklamfilmen vara något sublimilt meddelande om vad som sker i vårt land och övriga världen med chemtrails?

See User information
Svårt att veta vad man ska satsa på, men jag tror inte att chemtrails är rätt story. Klart att det är bra att det får upmärksamhet, men det är inte det viktigaste ämnet,..

Posted on: 2005/3/17 22:33

See User information
Håller nog med micro lite. Om inte mitt minne sviker mig alldeles så var kondensstrimmorna förr långa och breda, tvärt emot vad som sägs på politiken. Förr var jag alltid irriterad på att soliga dagar blev hela himlen täckt av denna kondens medans det idag oftas är tvärt om, linjerna försvinner snabbt.

Om det nu sprids kemikalier via flygplanen så är det illa, oavsett anledningen. Flyget uppmärksammas inte alls i dagspressen, eller media överhuvud taget, för all skit de förorsakar. De som bor nära in- utflygning från större flygplatser vet definitivt vad sot som skitnar ner deras bil och hus. Det som kommer direkt på marken syns inte lika tydligt men är förmodligen många gånger mera.

Dessutom dumpas det flygbränsle i stora mängder, varför har jag inte riktigt klart för mig, annat än i nödsammanhang.

Men allt det "normala" utsläppet i atmosfären försvinner ju inte, det kan inte upplösas, bara sprida sig. Är det flyget som är största boven till ozonproblemen? Kanske är flyget större bov än bilismen? Bilarna får allt bättre funktion men inte flyget, där gäller bara högsta dragkraft till snabbaste turerna.

Posted on: 2005/3/21 0:37

See User information
Det ska bara dumpas bränsle i nödsituationer. Bara större plan har denna möjlighet.

Posted on: 2005/3/21 9:21

Anonym
Jag gav en privatflygare i uppgift att kolla efter chemtrails på Gotland. Jag har sett hundratals på 6 månader. ConTrails är annorlunda än Chemtrails, så är det. Contrails har jag sett flera tusen

Jag ringde en morgon till denne pilot för ca: 2 månader sedan. Det låg ca: 5-6 trails över Visby en morgon, dom hade flugit mellan Gotland och Fastlandet hela natten, bevis 1, det finns inga flygplan som tar den rutten i vanliga fall, endast när chemtrails uppstår. Dom ligger också kvar i ca: 4-8 timmar, det gör inget contrail. (kolla fotografi från -85 och bakåt, jämför dessa med bider tagna i dag)

Piloten flög upp på ca: 12.000 fot och då var han snart på samma höjd som trailsen. Ett vanligt contrail börjar uppstå vid höjder lite över 25.000 fot. Under det bildas inget. Så hur mycket bevis behövs för att en utredning skall starta? Det startar inget, alltså finns det ett massivt motstånd.

Vart är haken?

Chemtrails är ett faktum.

Tjo på er...

PS, jag har relativt bra koll på detta ämne då flygplan har varit mitt största intresse i snart 30 år. Jag har också gått trafikflygarutbildning, tills dom tyckte att min syn var för dålig jämfört med dom andra i klassen. Jag vet med säkerhet hur alla flygplan navigerar runt Gotland då jag har full koll på vart alla flygplatser ligger. 14000 timmar i MS-Flightsim sedan FS95 kom ut ser till att lära en detta :)

Förutom detta så har vi bevis på prover som har tagits i US och UK, det som sprutas ut nu, kommer att ha effekt framöver... Kolla statistiska centralbyrån och sjukdomar mm. Svaren ligger mitt framöv våra fötter.

Anonym
Intressant cee!

Contrails eller kondens sprider inte ut sig så mycket, endast liten bit, men knappt märkbart, då de upplöses helt efter ett tag. Chemtrails sprider ut sig som ett täcke och ligger länge kvar.

Bildbevis och vittneuppgifter finns. Vad fattas? Jo att det kommer ut till den breda allmänheten (och tyvärr detta via styrda och hjärntvättade medieföretag).

Anonym
Hehe, sant... Media ja, det är en historia för sig. En liten uppdatering. Operation 'coverleaf' innehåler nog mer än bara en substans då skillnader finns. HÄng med nu :) ... Med tanke på luftfuktiget, väder och vind, turbolens med mera så skiljer sig flertalet chemtrails från varandra. Men om man har koll på alla dessa data så ser man vissa mönster. Kom ihåg, vissa contrails kan stanna en längre tid beroende på alla dessa faktorer. Vad som bryr mig för övrigt är att filtret som sitter i mitt fönster som innehåller olika saker beroende på vad dom sprutar ut. Vissa dagar är det en blandning ,ellan olika aluminium pulver, kommer inte ihåg betäckningen. Men denna skall täcka så mycket som möjligt och göra att solstrålarna studsar tillbaka upp i atmosvären. Mindre sol för oss, och mer global warming. Man skall dock tänka på att flertalet skriker att globalwarming inte är något problem, men det blir det pga operation coverleaf...

Tjipp...

Skriv så det glöder, genom snack och samtal kommer vi i mål fortare :)

See User information
Jag har läst att orgone-generatorer kanske kan motverka chemtrail-effekten. jag vet inte ifall det är sant. Jag hittade en artikel som diskuterade lite av detta och påstod att det inte fungerade, men den artikeln nämnde bara "Cloud-buster" som egentligen är orgone-ackumulatorer. Orgone-ackumulatorer är inte samma sak som orgone-generatorer. Ni kan läsa artikeln på:
http://www.rense.com/general47/or.htm

Vad tror ni andra?

Posted on: 2005/4/2 18:36

See User information
Jag har sett lite liknande saker. Bland annat något som kallas holy handgranade som skall ha en renande effekt. Dock så har jag alldrig förståt var dessa saker komemr ifrån, hur de fungerar och hur man vet att de fungerar.

Posted on: 2005/4/2 21:17

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper