vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

911 Missing Links Film Second Edit Released

See User information
http://www.911missinglinks.com/

Friday, August 1, 2008

MISSING LINKS is the first movie to expose the identity of the criminals responsible for 9/11.
Officially released in rough format on 8/18/2008

http://www.vimeo.com/1565381

Now you will discover the definitive truth about 9/11 and learn why even the most popular movies on the subject have failed to address the evidence exhaustively presented in this video. The facts will make it abundantly clear that the so-called 9/11 “Truth” movement has been infiltrated and is ultimately controlled by the same criminals who orchestrated the attacks. As they say, 'if you want to control the dissent you lead the dissent.' Culminating evidence from the FBI, CIA, NSA, US Armed Forces Intelligence sectors, Foreign Intelligence organizations, local law enforcement agencies and independent investigators, Missing Links goes where no other 9/11 video has dared to.

Posted on: 2008/8/21 7:30
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: 911 Missing Links Film Second Edit Released

See User information
Så judarna gjorde det? Den var ny. inte

Posted on: 2008/8/22 5:16
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag tycker filmen missing links förtjänar lite mera respons från sk sanningssökare.

En film som är oerhört intressant och om man klarar att lyfta bort vissa tvångströjor från tankeverksamheten faktiskt ger många högst rimliga teorier och inte minst ett steg framåt i uppklarandet av allt mygel

Vidare så är det värt att observera att missing links och siterna prothink och forcemultiplication blivit censurerade konstant , avstängda från betaltjänster så att inga donationer når fram och bortplockade från video hostingtjänster och youtube.

Skulle det vara dålig kvalitet och t o m inskränkt antisemitiskt skulle det garanterat få finnas kvar på internet.

Märkligt hur många vakna och fritänkande människor som redan verkar övertygade om en grupp som i alla händelser INTE kan ö h t vara skyldiga. Varför då?? HMM det vet väl alla?? eller hur var det nu.

Så länge vi låter oss bli styrda av intränade tankesätt kommer vi bara delvis se helheten.
Jag säger inte att skaparna av missing links har rätt i sin analys, men det fungerar inte att ha en tvångsföreställning om att den judiska kriminella makteliten inte finns och inte kan ställas till svars.

Det finns säkert en psykologisk term på det tillstånd och den strategi som använts förr att uppnå dit, men någon sorts hjärntvätt handlar det om

Posted on: 2008/10/19 16:53

See User information
Jag såg filmen, de flesta har väl hört om de fem israeliska 'konststudenterna' som filmade händelsen och som spred desinformation och annat i New York under dagen, de som hurrade för att denna attack skulle vara bra för staten Israel. Sedan är ju många inom Bush-administrationen Israeler/judar, liksom inom massmedia. Vaken fick också känna på Israels-lobbyn när de smutskastade vaken i sydsvenskan.

Israels elit var väl kanske med på det hela, liksom USA:s elit, är väl inte så konstigt, men om man ens föreslår det så blir man antisemit och åker i fängelse :) ... Är väl kanske därför inte så många velat gräva i det.

Posted on: 2008/10/19 17:16

See User information
Quote:

jin83 skrev:
Jag såg filmen, de flesta har väl hört om de fem israeliska 'konststudenterna' som filmade händelsen och som spred desinformation och annat i New York under dagen, de som hurrade för att denna attack skulle vara bra för staten Israel. Sedan är ju många inom Bush-administrationen Israeler/judar, liksom inom massmedia. Vaken fick också känna på Israels-lobbyn när de smutskastade vaken i sydsvenskan.

Israels elit var väl kanske med på det hela, liksom USA:s elit, är väl inte så konstigt, men om man ens föreslår det så blir man antisemit och åker i fängelse :) ... Är väl kanske därför inte så många velat gräva i det.

""
Israels elit var väl kanske med på det hela, liksom USA:s elit, är väl inte så konstigt, men om man ens föreslår det så blir man antisemit och åker i fängelse :) ... Är väl kanske därför inte så många velat gräva i det.[/quote]""

Vem är semit av de du nämner då?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Semiter

Ska man resonera så där så är väl de som bombar arabiska byar mer antisemiter...eller?

Posted on: 2008/10/19 18:23

See User information
Massmedia kallar alla som blandar in Israel eller judar i något kriminellt och konspirationer för antisemiter, t ex så är det kontroversiellt att påpeka att Israel och många israeliska medborgare och amerikaner/israeler var iblandade.

Uttrycker antisemit har etablissemanget tagit över, vad det nu betyder. Liksom de i Sverige kallar folk för nazist eller främlingförgientligt om man kritiserar massinvandringen med mera.

Posted on: 2008/10/19 19:14

Anonym
Quote:

jin83 skrev:
Uttrycker antisemit har etablissemanget tagit över, vad det nu betyder. Liksom de i Sverige kallar folk för nazist eller främlingförgientligt om man kritiserar massinvandringen med mera.
Jag tycker du har fel där.
Det är de som kritiserar invandrarna som kallas för rasister. De som kritiserar invandrarpolitiken kallas inte för det. Det är inte invandrarna i sig problemet ligger hos, det är sättet vår regering styr detta på.

See User information
Jag menar, om en Sverigedemokrat skulle säga att han inte har något emot invandrare men vill stoppa invandringen, då skulle han fortfarande kallas för rasist och främlingsförgentlig av sina moståndare.

Även om den enskilda invandraren inte är ett problem i sig så är en massinvandring av folk som inte kan svenska kanske inte så bra för övriga medborgare, de måste genom socialbidrag och så vidare betala för invandring, brottslighet ökar, bostadsbrist med mera. Genom Saltjöboavtalet så har man gömt effekterna men folk märker ju efter hand att saker och ting förrändras, de hade räknat med ett motstånd och kanske de ville ha mer våld och konflikter, Sverigedemokraterna pratas det ju om rätt så mycket nuförtiden.

Sedan blir många invandrare också lojala mot staten då de hjälpt dem, och kanske inte alltid är de som ställer sig upp mot överheten, även om det är en generalisering.

Målet är väl att blanda folken i hela europa så att det finns tiotals språk i samma bostadsområde, låga löner och allting styrs centrals från Bryssel eller FN-skrapan.

Detta är var litet offtopic, men hur som helst :) ..

Antisemit kallar etablissamanget personer som de inte gillar, tror i alla fall inte att alla som besöker vaken.se är anitsemiter som massmedia vill få det till.

Posted on: 2008/10/19 19:35

See User information

Precis och det är därför jag efterlyser lite mer civilkurage bland folk som ifrågasätter vad som hänt.
Att fler vågar motstå de pinsamma smutskastningarna som brukar följa med att diskuttera judar och Israel och att de som hänger sig åt sådant avstår.

Då kommer vi också att veta vilka "sanningssökare " som medvetet skyddar Israel och har kopplingar till den gruppen

Att uttrycka sina åsikter på internet är inte överdrivet farligt,men de som idag driver siter på internet som producerar
riktigt mycket eller riktigt bra information lever farligt tyvärr.

Se bara på vad som hände Christopher Bollyn, f ö en riktigt bra källa för information

Posted on: 2008/10/19 19:38

See User information
Quote:

frihet skrev:

Precis och det är därför jag efterlyser lite mer civilkurage bland folk som ifrågasätter vad som hänt.
Att fler vågar motstå de pinsamma smutskastningarna som brukar följa med att diskuttera judar och Israel och att de som hänger sig åt sådant avstår.

Då kommer vi också att veta vilka "sanningssökare " som medvetet skyddar Israel och har kopplingar till den gruppen

Att uttrycka sina åsikter på internet är inte överdrivet farligt,men de som idag driver siter på internet som producerar
riktigt mycket eller riktigt bra information lever farligt tyvärr.

Se bara på vad som hände Christopher Bollyn, f ö en riktigt bra källa för information

Mitt i prick, det är därför jag envisas med att påpeka att de inte är semiter som tacklas i detta.

Posted on: 2008/10/19 19:46

Anonym
Quote:

gaston skrev:
Mitt i prick, det är därför jag envisas med att påpeka att de inte är semiter som tacklas i detta.
Fast semiter är Araméer, Fenicier, Hebréer, Kananéer, Akkader, Amoriter, Assyrier, Babylonier och Kaldéer.

Dvs bla Araber, Assyrier, syrianer och Judar

Med antisemit däremot menar man bara judar.

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Quote:

gaston skrev:
Fast semiter är Araméer, Fenicier, Hebréer, Kananéer, Akkader, Amoriter, Assyrier, Babylonier och Kaldéer.

Dvs bla Araber, Assyrier, syrianer och Judar

Med antisemit däremot menar man bara judar.

Jo jag vet men det är här jag tycker att orden förblir ord, substanslösa ord.

Om nu Irakierna är ättlingar till Babylonierna så är väl folkmordet där inget annat än antisemetism...

Posted on: 2008/10/19 20:05

Anonym
Quote:

gaston skrev:
Om nu Irakierna är ättlingar till Babylonierna så är väl folkmordet där inget annat än antisemetism...
Nej, för då skulle ju inte USA kunna anfalla irak utan att bli kallade antisemiter...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper