vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 »


Re: Ny logo till vaken.se
#49


See User information
Här kommer min version: Resized Image

Posted on: 2008/10/30 2:02
All conditioned things are unsatisfactory — when one sees this with wisdom, one turns away from suffering. This is the path to purification.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny logo till vaken.se
#50
Så där ja, nu börjar det lossna med lite logos. Tack Jimmy.

Lorax, posta den du skickade till mig fast i redigerat format efter de önskemål jag skrev i mailet!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny logo till vaken.se
#51


See User information
[img width="640"]http://vaken.se/Filer/bilder/other/cearbear-vaken.jpg[/img]

Resized Image

Posted on: 2008/10/31 19:34

Edited by micro on 2008/11/1 0:03:46
Edited by micro on 2008/11/1 0:04:59
Edited by micro on 2008/11/1 0:05:24
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny logo till vaken.se
#52


See User information
Resized Image


Resized Image


Resized Image

Posted on: 2008/10/31 23:58
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny logo till vaken.se
#53
[quote]
micro skrev:

Vet du att vårt pengasystem...
Korrupt...
Kollapser...
... utfördes av... (genomfördes av...)

Det ska vara tre punkter på slutet av en mening...

Ta riktiga tomma burkar med klyschor:
Frihet jämlikhet broderskap...
Becouse you worth it...
KOMA.SE - connecting sheeps...
(Får jag på pälsen nu...)


Dags att öppna ögonen...

Kul annars, om det inte vore för björnen med den något malplacerade och svarta trekanten...


Edited by The Lorax on 2008/11/2 12:47:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny logo till vaken.se
#54


See User information
style.css line 48

sätt margin: 0px; istället för 7 så ligger björnen bättre.

Gillar nya vaken!!! =) Björnen rockar

Posted on: 2008/11/1 10:11
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny logo till vaken.se
#55
Yeah! Krambjörnar!
Resized Image


Mer teletubbies och krambjörnar till folket.

Illuminati-symbolik på knattenivå


Men vaken blev lite gladare iallafall.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny logo till vaken.se
#56

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny logo till vaken.se
#57


See User information
lite lunarstorm varning, de ville ju hade den där kos stämning hmm.

skippa björnen om ni frågar mig, bakgrunden funkar, skippa engelsk text. skriv något istället som visar att det finns konspirationer. Eller, man skulle kunna skriva citat från olika personer under vaken.se texten, kunde inspirera.
oh well vad vet jag.

A magnet will deliver

Posted on: 2008/11/1 14:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny logo till vaken.se
#58


See User information
Passar bra med litet blått tycker jag

Posted on: 2008/11/1 16:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny logo till vaken.se
#59


See User information
Är det bara jag eller har allt blivit väldigt 'centrerat'? jag har två stora vita marginaler både till vänster och till höger, hemsidan är i mitten av webbläsaren. Använder IE 7.

Andra element och text är också centrerat inom det centrerade området.

Posted on: 2008/11/1 17:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny logo till vaken.se
#60


See User information
Samma här, allt är centrerat.

Varför en björn? jag hajar inte.... Sen när blev false flags positivt? Om man har en site eller forum som undersöker konspirationer och fokuserar på 11 september som ni gör varför försöka sätta en positiv prägel?

Posted on: 2008/11/1 19:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny logo till vaken.se
#61


See User information
hehe... all denna centrering får mig att koppla till typ inbjudningskort till bröllop. Hela tiden.

Posted on: 2008/11/1 21:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny logo till vaken.se
#62


See User information
Det är ett problem i scriptet i länkarna "visa forum, senaste inläggen, medlemmar och användarmenyn" bakgrunden den blå stripen lägger sig över länkarna när man ska klicka på de.

Posted on: 2008/11/1 22:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny logo till vaken.se
#63


See User information
Quote:

void skrev:
Så där ja, nu börjar det lossna med lite logos. Tack Jimmy.

Lorax, posta den du skickade till mig fast i redigerat format efter de önskemål jag skrev i mailet!


Jag posta det eller mejla idag...

Posted on: 2008/11/2 12:32
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny logo till vaken.se
#64


See User information
Verkar vara lite mer positivt nu, fattar inte det där med björnan...

Är det något kände bjorn?

Vem har designat detta?

Posted on: 2008/11/2 12:34
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny logo till vaken.se
#65
Lorax! Det är en KRAMBJÖRN! En care bear!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny logo till vaken.se
#66


See User information
Jasså! Ok, jag kände igen detta, fast inte VART ; )

Roligt att använder denna på ett sätt...

But then again (with everything corporate):

"Care-a-lot/Camelot?
One point of inspiration in the Care Bears story was the legend of King Arthur. The name Care-a-lot was a play on Camelot, King Arthur's wonderful castle.

The Bears all met in Care-a-lot castle around—not a round table as in the Arthur legends—but a heart-shaped table. Like the Knights of the Round Table, the Care Bears set off from their castle into the world on missions of caring representing the powers of good.

Even Love-a-lot Bear owes a lot about her name to the old tales. Her name is based on Sir Lancelot's—one of the Knights of the Round Table."

http://www.planetcarebears.com/contentid-1.html

Always the double edged sword.. ; )

Skulle vara roligt om man skulle använda mera teknade figurer så där...

Posted on: 2008/11/2 13:07
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny logo till vaken.se
#67


See User information
Quote:

Parsifal skrev:
OK då! Härär enlänk till Ubuntu. Logga med cirkel och tre punkter. Cirkeln känns positiv tycker jag.
Kanske en cirkel med Vaken skrivet mitt i? Fast det känns rätt likt många komersiella loggor med swoshar eller saturnusringar runt. Vad tycker andra?



Cirklar är roliga, solen osv... många folk identifera sig starkt POSITIVT till detta symbolen, därför O-BOMB-A använder denna nu...

Och Nazisterna... Bägge två VET att folk är positiva till detta (och kan luras däremot).

Class War var roliga med Nike Swoosh ideen på sina sätt...

Det finns något däremot med den där Care Bear jag gillar oxå, förrutom den där Camelot Connection..men men.. ; /

Posted on: 2008/11/2 13:17
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny logo till vaken.se
#68
Klart du gillar dom Lorax!
De är ju speciellt framtagna för att vara söta. Sen används dom som propagandaverktyg för barnen...
Fri kärlek till alla!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny logo till vaken.se
#69
Quote:

The Lorax skrev:
Jasså! Ok, jag kände igen detta, fast inte VART ; )

Roligt att använder denna på ett sätt...

But then again (with everything corporate):

"Care-a-lot/Camelot?
One point of inspiration in the Care Bears story was the legend of King Arthur. The name Care-a-lot was a play on Camelot, King Arthur's wonderful castle.

The Bears all met in Care-a-lot castle around—not a round table as in the Arthur legends—but a heart-shaped table. Like the Knights of the Round Table, the Care Bears set off from their castle into the world on missions of caring representing the powers of good.

Even Love-a-lot Bear owes a lot about her name to the old tales. Her name is based on Sir Lancelot's—one of the Knights of the Round Table."

http://www.planetcarebears.com/contentid-1.html

Always the double edged sword.. ; )

Skulle vara roligt om man skulle använda mera teknade figurer så där...


Lorax,

Om du inte känner till krambjörnarna så måste vi se över din uppväxt!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny logo till vaken.se
#70


See User information
Är det över med log ideen eller?

Inget mer att diskutera?

Förslag?

Posted on: 2008/11/4 18:38
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny logo till vaken.se
#71
Ni borde ta bort centreringen av allt. fruktansvärt jobbigt.
Loggan eller layouten förändrar ingenting. Vaken är sig líkt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny logo till vaken.se
#72
Vaken är väl emot centralisering?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 5 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
66 user(s) are online (66 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 66

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS