vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Ny video

See User information
http://jp.youtube.com/watch?v=Dn744ioM23M

få se vad dom tycker om denna!

Posted on: 2008/11/8 21:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ny video

See User information
Tack=)

Posted on: 2008/11/8 21:37
Making nature against the law seem a bit unnatural!
http://se.msnusers.com/OrGone
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Inga problem mannen,vi sitter alla i samma båt

Posted on: 2008/11/8 22:56

Anonym
Quote:

BadSushi skrev:
Inga problem mannen,vi sitter alla i samma båt

"... vi sitter alla i samma båt".

Källa på det tack.

See User information
Om du är på det här forumet så förmodar jag det, annars så jobbar du åt dom.
Paranoia är livet på en finare skala.

Posted on: 2008/11/8 23:06

Anonym
Quote:

BadSushi skrev:
Om du är på det här forumet så förmodar jag det, annars så jobbar du åt dom.
Paranoia är livet på en finare skala.

"...dom" -vi och dom...

Å Seilon som länge har försökt att sälja kroken "Alla är En"...

See User information
Novax-Varför blev du bannad?
varför är du på den här sidan och det här forumet när du inte kommer med något konstruktivt utan bara dissar andra.
Livet är för kort för personer som du, jag ber dig att aldrig kommentera något mer som jag skriver här.
Jag kommer ändå inte att svara tillbaka.

Posted on: 2008/11/8 23:28

Anonym
Quote:

BadSushi skrev:
Novax-Varför blev du bannad?
varför är du på den här sidan och det här forumet när du inte kommer med något konstruktivt utan bara dissar andra.
Livet är för kort för personer som du, jag ber dig att aldrig kommentera något mer som jag skriver här.
Jag kommer ändå inte att svara tillbaka.

Ryck upp dig.

Hoppas du kan hitta riktig och vacker musik om du ska göra videos framöver...

See User information
Vill inte lägga mig i, men tror inte att sebben vill någon illa. Men vissa kanske uppfattar hans kommentarer på ett negativt sätt. Hur som helst, när man har en massa olika personer på ett forum så blir det kaos. Man ser bara en avatar, litet text och ett 'nickname'. Men folk klarar inte av för mycket kritik utan att höra något positivt samtidigt. Det är ju hur som helst bra att lägga upp videos på youtube där man försöker sprida sanning, bättre än att inte göra det.

Kommer själv att lägga upp några videos på denna kanal. Än så länge inget egenproducerat. Då många youtube-account tas bort och digital information lätt försvinner så laddar jag upp litet.

http://se.youtube.com/user/marcusborg83

Posted on: 2008/11/8 23:37

Anonym
Quote:

jin83 skrev:
Vill inte lägga mig i, men tror inte att sebben vill någon illa. Men vissa kanske uppfattar hans kommentarer på ett negativt sätt. Hur som helst, när man har en massa olika personer på ett forum så blir det kaos. Man ser bara en avatar, litet text och ett 'nickname'. Men folk klarar inte av för mycket kritik utan att höra något positivt samtidigt. Det är ju hur som helst bra att lägga upp videos på youtube där man försöker sprida sanning, bättre än att inte göra det.

hehe... jag tycker det kallas för "video" för vårdslöst. Det finns inte för få utan alldeles för många sådana där "bilder på tråd-filer" att glo på. Till vilken nytta är det? Vad är syftet, drivkraften bakom. Det ärlätt att säga att man gör det "för andra" - det mesta männiksor gör är bara för ddom själva, komma ut... promota sig, försöka att etablera sin egen illusoriska bild av verkligheten därute, så den kan bli större, och ens egen lilla förljugna världsbild blir som sannare i ens eget sinne.

Vad blir effekten av sådana snuttar? Vad har det med att vara "vaken" att göra? Vakna sprider väl inte utan speciella anledningar våld, pessimism, hopplöstlägebilder etc.?

Bara för att personer är på vaken så innebär det inte att det har med att vara vaken att göra, eller hur?

Människor behöver hopp, det vackra, upplyftande saker/bilder.

Det där är inte Sanningen, bara bilder.

Det ger inte männiksor en väg att klara sig på, utan tvärtom att bli som karman/agendans krafter önskar. Så "musiken"...illa, disharmoniskt, vanställt... spegel av det destruktiva - man ska göra tvärtom.

Vakna... om man inte klarar av att få icke-pajas-bra-ord... utan får höra att det där tyckte någon inte var så bra...

See User information
Saken är att man aldrig vet hur andra reagerar på vad man skriver, speciellt på ett forum där det kan vara svårt att tolka någon annans text, sedan om man vill tänka på det eller inte är ju ens eget val, blir i och för sig tråkigt om man måste censurera sig själv för att andra uppfattar en på ett visst vis.

Det där med att vara vaken kanske man kan definera själv, vakenhet för en person kanske är något helt annat för någon annat.

Posted on: 2008/11/9 0:05

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper