vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Dokumentär Vaken
#1


See User information
Tjena!
Är det någon som har haft tanken att göra en dokumentär om "vaken" rörelsen?
Jag är nyvaken och riktigt sugen på att göra en. Den kan
man ha på framsidan av vaken eller varför inte försöka få SVT
att visa den? Vad säger ni? Kom med idéer...

Posted on: 2008/11/8 14:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Dokumentär Vaken
#2
Quote:

Ting skrev:
Tjena!
Är det någon som har haft tanken att göra en dokumentär om "vaken" rörelsen?
Jag är nyvaken och riktigt sugen på att göra en. Den kan
man ha på framsidan av vaken eller varför inte försöka få SVT
att visa den? Vad säger ni? Kom med idéer...


Hej där

Another one...

Det första yrvakna bör inse är att de sover djupt.

Att studera konspirationer har ingen absolut ingen given och direkt relation till att vara vaken.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Dokumentär Vaken
#3
Hej Ting!

Tanken är inte så dum. Är nog många viljor som vill fram .. Sebben skulle kanske vilja ha ett kommentator spår som en liten extra feature, komik är ju aldrig fel

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Dokumentär Vaken
#4


See User information
Det finns fanns flera ideer, kolla lite på Aktivismen.

Välkommna föressten!

Posted on: 2008/11/8 20:16
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Dokumentär Vaken
#5
Du fattar inte hur bra idé du nyss kläckte Arthax!

Tänk dig en dokumentär som med defaultspåret bara spelar upp ljud utan kommentatorer osv.

Man får aktivt välja kommentatorspår mellan flera olika, så får man själv bilda sig en uppfattning mellan de olika 'läger' som finns.

Eller en interaktiv dokumentär där man väljer den väg man vill gå liksom.

Såna här saker älskar jag att syssla med, så jag skulle kunna vara med i det projektet och slipa det till perfektionism (enligt mig )

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Dokumentär Vaken
#6


See User information
Låter som en bra idé. Om ingen vill ta emot det så kan man alltid slänga upp det på google video, youtube, torrent och så vidare på nätet. Eller sälja filmen om den är tillräckligt bra :)

Posted on: 2008/11/8 21:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Dokumentär Vaken
#7


See User information
Intervjuer med folk i 'vaken-rörelsen', film från aktivism med mera, borde gå att ordna något. Finns säkert redan tillräckligt med material för att slänga ihop något dokumentäraktigt.

Posted on: 2008/11/8 21:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Dokumentär Vaken
#8


See User information
För cirka 8-9 månader sen träffades några från Vaken STHLM för att diskutera dokumentärfilmsprojekt. Det blev några intervjuer med folk i rörelsen, bl.a Leif Erlingsson, Måns Ekman från Investigate 9/11 och Micke från Vaken.se, men det har inte hänt så mycket sen dess. Folk har sina liv att leva, familjer, jobb osv. Intervjuerna finns på Google Video:

Leif:
http://video.google.com/videoplay?doc ... k1vjGDQ&q=Leif+Erlingsson

Micke: http://video.google.com/videoplay?doc ... MKf22gLk1vjGDQ&q=vaken.se

Hittar inte den med Måns...

Posted on: 2008/11/9 8:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Dokumentär Vaken
#9


See User information
Man kan skicka dvd skivor med orginalmaterial till mig så sparar jag det för framtida projekt..

Jag har en hel del från manifestationer mm.

Frid.

Posted on: 2008/11/9 12:17
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Dokumentär Vaken
#10
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Du fattar inte hur bra idé du nyss kläckte Arthax!

Tänk dig en dokumentär som med defaultspåret bara spelar upp ljud utan kommentatorer osv.

Man får aktivt välja kommentatorspår mellan flera olika, så får man själv bilda sig en uppfattning mellan de olika 'läger' som finns.

Eller en interaktiv dokumentär där man väljer den väg man vill gå liksom.

Såna här saker älskar jag att syssla med, så jag skulle kunna vara med i det projektet och slipa det till perfektionism (enligt mig )



Ja det lät inte alls dumt! Var det din eller min idé? Jag tycker vi skall släppa filmen med div kommentatorspår, men ett halvår efter releasen skall vi göra en Special Lim. Edition där Novax oc nån annan väl utvald har ett kommentatorspår


Du är inte så dum ändå c0mp

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Dokumentär Vaken
#11


See User information
"Intervjuer med folk i 'vaken-rörelsen', film från aktivism med mera".
Det är toppen! Antis länkar var också bra.
Är det nån som har intervjuat politiker?

Posted on: 2008/11/9 16:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Dokumentär Vaken
#12
Quote:

Ting skrev:
"Intervjuer med folk i 'vaken-rörelsen', film från aktivism med mera".
Det är toppen! Antis länkar var också bra.
Är det nån som har intervjuat politiker?


Visst är de det,


Reinfeld i Göteborg


Mona Sahlin om Bilderberg


håll till godo



Tror att det är svårt att få politiker att svara på vesäntliga frågor, Bilderberg etc. Dom har lättare för att vädra åsikter om välfärdfrågor eller invandrarpolitik. (tyvärr)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Dokumentär Vaken
#13


See User information
Quote:

anti skrev:
För cirka 8-9 månader sen träffades några från Vaken STHLM för att diskutera dokumentärfilmsprojekt. Det blev några intervjuer med folk i rörelsen, bl.a Leif Erlingsson, Måns Ekman från Investigate 9/11 och Micke från Vaken.se, men det har inte hänt så mycket sen dess. Folk har sina liv att leva, familjer, jobb osv. Intervjuerna finns på Google Video:

Leif:
http://video.google.com/videoplay?doc ... k1vjGDQ&q=Leif+Erlingsson

Micke: http://video.google.com/videoplay?doc ... MKf22gLk1vjGDQ&q=vaken.se

Hittar inte den med Måns...


Jag har ju alla dessa liggande här hos mig. Vi måste fortsätta med det här känns det som

Posted on: 2008/11/9 21:58
-------------------------------------------
http://sweden911truth.blogspot.com
swedes4911truth@gmail.com
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Dokumentär Vaken
#14


See User information
Det finns en del material på http://www.youtube.com/user/vakense

Posted on: 2008/11/10 0:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
67 user(s) are online (67 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 67

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS