vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

(1) 2 »

Anonym
Alex Jones, ren vilseledning. No-planes.
Först o främst. September Clues. Bevisar utan något tvivel att TV-bilderna från de stora TV-bolagen på 9/11 var fejkade digitalt:
http://video.google.com/videoplay?doc ... ei=HQkfSf3_C6f22gKj1LX8Bg

Alex Jones manipulerar fakta och ljuger, allt för att försöka hålla så många sanningssökare borta från sanningen: Inga plan träffade WTC.
http://www.youtube.com/watch?v=_ZmYxxeDxfg

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Alex Jones, ren vilseledning. No-planes.

See User information
EGENTLIGEN så är det väl skitsamma om det var plan inblandade eller inte, komplotten/konspirationen utfördes fortfarande av samma elit, eller hur? Och allt bygger på en lögn om att det var Al-Qaida som gjorde det..

Men säg att det bara var manipulerade bilder, so what! Problemet är bara att om alla går med på att det inte var några plan inblandade överhuvudtaget så kan eliten sen plocka fram bevis på att det faktiskt var flygplan inblandade, sen faller hela den teorin..

Men det finns fortfarande för mycket bevis som pekar på att det faktiskt var flygplan inblandade, så jag tror att det där är ett villospår.

Posted on: 2008/11/15 18:39
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag håller helt med. no-plain är helt fel approach vare sig den är sann eller inte. Dessutom kan inte jag avgöra äktheten på filmer som ligger på YouTube.

Men klassiskt fortfarande...
Ingen har 100% rätt och de andra 100% fel.
Bara för att Alex Jones snackar skit om mycket betyder det inte att allt är skit.

Ingen kan väckas med no-plane teorin.
Så enkelt är det bara.

Släpp 9/11 bara... Ämnet är för infekterat. Acceptera sannolikheten att du förmodligen aldrig kommer att få reda på sanningen.
Koncentrera dig på det som är fel istället.

Har du odjur i huset dödar man inte ohyran vartefter, utan man hittar deras koloni. Annars blir du aldrig av med dem.

En krash är KAOS...

Anonym
Självklart har Alex Jones mycket rätt också. Det säger sig självt att om man ska manipulera måste man använda sig av 90% sanning o blanda in 10% lögn för att få publiken att svälja lögnen.

Jag är ute efter sanningen och om sanningen visar sig vara kontroversiell och obekväm så kommer jag hålla mig till sanningen.

Jag kommer inte att anpassa mitt budskap på grund av att sanningen visade sig vara för svår för gemene man att smälta..

Driver ingen väckelserörelse.
Skiter fullständigt i hur många andra som "vaknar", det är inte mitt jobb att engagera andra i att ta reda på sanningen.
Det enda man kan erbjuda är ett val, det blåa eller röda pillret. Det funkar inte att trycka ner det i halsen på folk, för de kommer ändå att spotta ut det.

Så du menar att det är 'September Clues' som är manipulerad och inte TV-sändningarna från de stora nyhetsbolagen?

Om det du påstår stämmer, borde det då inte finnas andra versioner av TV-bilderna från 9/11 där det INTE är så uppenbart manipulerat?

Hur kan nosen från flygplanet färdas genom hela byggnaden intakt?
Hur kommer det sig att en bro i bakgrunden flyttar sig flera kilometer i två klipp från olika nyhetskanaler, trots att byggnaderna filmas i exakt samma kameravinkel?

Har du sett den löjliga "helikopterfilmen" där man klart och tydligt har använt en "static" bild på WTC, medans man lagt på "helikopterns" landningsställ o rör landningsstället lite fram och tillbaka för att det ska se ut som om det är filmat från en riktig helikopter..

Framförallt, har du TITTAT på September Clues innan du dömer ut den som fejk?

Här kan du titta på arkiverat material från 9/11 o jämföra med egna ögon: http://www.archive.org/details/television_archive_911_Summary

Anonym
Fast det blir en slags porr för mig att sitta och frossa i de bilderna.

Och jag håller kvar vid det jag säger att no-plane teorin är ingen bra approach att få någon att inse någonting.

Medans du koncentrerar dig på att hitta sanningen dör människor.

Vi säger att du har två barn och det ena barnet slår det andra brutalt. Är det viktigaste för dig att få reda på HUR ditt ena barn slår ditt andra, eller är det viktigast att förstå varför och få honom eller henne att sluta?

Jag förstår inte vad det är du säger jag dömer ut, då jag sagt att jag inte kan avgöra detta.

Anonym
zpz2, nu har jag tittat på din skitvideo, totalt slöseri med min viktiga tid.

Du har bevisat gång på gång här på vaken att du är helt och hållet intelligensbefriad. Du märkte säkert inte ens att den här "debunkaren" inte ens tittade på de mest övertygande bevisen?

Jag talar bl.a om helikopterscenen som du kan se här vid 7 min:
http://www.youtube.com/watch?v=oU7VHf4TVIY

Zpz2, kom tillbaka hit och "debunka" helikopterscenen, med egna ord tack. Jag utmanar dig. Visa att du är så smart som du vill verka.

Jag vill också ha en förklaring till vad som händer vid 4:56 i denna video:
http://www.youtube.com/watch?v=qbYAV5fCGiM

Kom igen, om du ska kritisera ska du också kunna förklara det här på ett övertygande sätt..

Jag talar också om bron som "tar en promenad", trots att man tydligt ser att utzoomningen slutar. Den flyttar sig också flera kilometer, mellan två olika nyhetskanaler vilket man kan se i September Clues.
Jag talar om "hats off"-glitchen, jag talar om nosen på planet som passerar intakt rakt genom byggnaden. Och i scenen med brandmannen, där debunkaren hakar upp sig på en förstoring, så tittar han inte ens på bevisen med den mycket märkliga reflektionen av planet i rutan på en bil, för den kan han inte debunka.

OK, att zpz2 kommer med ett idiotisk svar som det här, annat kan man ju inte förvänta sig av en elitens lakej som honom, men att folk som ska föreställa "vakna" inte kan ta till sig de övertygande bevisen förvånar mig.

Anonym
Jag har absolut ingenting emot dig Raybeam.
Det är inte därför jag säger detta, men allting handlar om vad man är redo att tro på. Jag tycker apelsinfilmen har rätt i jättemycket. Iofs har jag inte sett September Clues. Men deet har du och eftersom du inte sagt att apelsinfilmen tog upp saker som inte var med i September Clues så litar jag på dig.

Vips har vi genast en ny sak att bråka om. Du blir upprörd kanske för att jag inte delar din åsikt i detta fall.

För att referera till Zeitgeist Addendum. "Framgång mäts inte i pengar, utan hur väl man kan leva ihop med andra"
Här kommer också mitt ego in och vill göra gällande att jag faktist tyckt så själv långt innan jag såg Z2. Därför tycker jag extra mycket om Z2 - Eftersom den tillfredsställer mitt ego.
Hade de sagt någonting annat i Z2 som tex "Framgång mäts i pengar och ägodelar och för att införskaffa dessa behövs pengar. Pengarna i sin tur styrs av bankerna. Därför styr bankerna våran framgång."
Hade det förmodligen känts träffande för en större del av befolkningen

Denna framgång jag och Z2 menar däremot, får man inte här på vaken.se alls.

Vi kan inte samsas om nåt.

Quote:

raybeam skrev:
OK, att zpz2 kommer med ett idiotisk svar som det här, annat kan man ju inte förvänta sig av en elitens lakej som honom, men att folk som ska föreställa "vakna" inte kan ta till sig de övertygande bevisen förvånar mig.
Här säger du indirekt att jag och flera inte är vakna. Det är ok för mig.
Du får tycka det. Jag har fortfarande ingenting alls emot dig.

Anonym
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Jag förstår inte vad det är du säger jag dömer ut, då jag sagt att jag inte kan avgöra detta.

Jag missförstod tydligen dig, är för snabb att reagera ibland.

Jag trodde du menade att September Clues nyhetsbilder skulle vara fejkade..
Visst är September Clues editerad för att filmskaparen vill berätta något, men apelsinmannen hänger upp sig på detaljer och missar den stora bilden.

Apelsinmannen tar upp saker som är med i September Clues, men väljer att inte titta på de viktigaste bevisen, de som jag hoppas zzpspzpzz ska "debunka" åt oss snart.
Haha.

Rekommenderar en titt på September Clues iaf.

Anonym
Herregud. du har inga beivs på din no plane teori. att prata om det är som att sprida hård propaganda. det är inget fel med att diskutera det men man diskutera inte det som sanning öppet. det är skratt retande när folk säger "blir dit liv mer spännande för du tror på konspiration teorier?" men i no planers fall stämmer nog detta. dom flesta i no plane rörelsen har även mentala problem och visa är disinfo personer som försöker att få 911 sannings rörelsen att se dålig ut.

Allt du gör är att länka till en video och säger "titta här, detta e mina beivs, du kan inte motbevisa det" du har inga riktiga bevis. det finns mycket bevis på att plan träffa tornen.

Ta några av dom riktiga hårda bevisen ur högen istället. vill du prata om inga plan kan du lika bra börja med att prata om att det var flygande renar som skött en laser stråle på tornen, för med tanke på att du inte har några bevis så är det bara lite mer galet, inte stor skillnad.

Respekterar man att någon pratar om det öppet som sanning så måste man oxå respektera och tycka det är okej om någon sprider propanda.

Fint att du smutsar ner en patriots namn med. du är en liten kackerlacka.

Anonym
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Fint att du smutsar ner en patriots namn med. du är en liten kackerlacka.
Sionister är också patrioter/nationalister.

Men det är skönt att veta att du står på en amerikansk patriots sida.
Kämpa för det amerikanska!!!

Du är Alex Jones lilla gullgosse. Ni delar samma hjärna.

Din avatar är en underbar paradox. Och blir väldigt rolig för oss som förstår.
Det du egentligen menar är "Tänk som Alex Jones. Det är inte olagligt ännu"

Du och Alex Jones står inte för en fredlig lösning. För dig, Alex Jones och hela förbannade bankväsendet och eliten handlar allt om skuld.
Provokationer...

http://www.youtube.com/watch?v=AfqDVP_0O0c

Edited by c0mputerr0r on 2008/11/16 0:58:26
Edited by c0mputerr0r on 2008/11/16 1:00:06

Anonym
En av Alex Jones fotsoldater som står redo att ta till vapen för sitt land när Alex kallar, eller?

Nedsmutsningen av Alex Jones namn sköter han så fint själv, det är han som är den största disinfoagenten.

Eftersom du är så kritisk till September Clues, kan du då förklara "helikopterscenen" t.ex? Du har väl tittat på filmen? Eller du kanske inte behöver eftersom Alex Jones har sagt att det inte är något att se?

Är medveten om att en del av no-planemänniskorna har gått från att vara mentalt stabila till att ha flippat ut väldigt fort, vilket är väldigt tragiskt.
Kan någon stava till mind-control?

Anonym
Quote:
Men det är skönt att veta att du står på en amerikansk patriots sida.
Kämpa för det amerikanska!!!

Jag trodde man skulle samarbeta vilket land man än kommer ifrån. handlar inte om att välja någon sida, vi är alla en enda stor familj vilket land man än kommer ifrån.

Quote:
Du och Alex Jones står inte för en fredlig lösning. För dig, Alex Jones och hela förbannade bankväsendet och eliten handlar allt om skuld.

Jag och Alex jones står inte för en fredig lössning?. Du gillar att ljuga mycket va?. Du är oxå en liten smutsig kackerlacka.

Var har jag sagt att jag inte står för en fredlig lösning?. Min fråga till dig är hur kan man ha en fredlig lösning om dom knackar på dörren och vill ha dina vapen och säger att du ska gå upp på bussen och följa med till ett läger. Tycker du att man ska ge bort sina vapen och gå på bussen, ja eller nej?

handlar allt om skuld?. jag antar att du inte är en psykopat så du förstår att människor kan tappa rättigheten till att leva. om nån kasstar in några ungar i ett brinnade rum och låser dörren så är det ditt beslut om han/hon ska leva eller inte om du är där när det händer, ingen annans.

Men det betyder inte att man måste jaga ner och mörda alla psykiskt sjuka som begår hemska mord på barn, man kan sätta dom på hem och undersöka dom hur och varför dom blev som dom blev och lära sig av det. men i vissa fall så måste man försvara sig för att andra inte ska komma till skada, som nog alla förstår.

Nu kan ni fortsätta med era inlägg som är på en nivå med en tre åring och komma med en massa anklagelser ni inte kan backa upp.

See User information
Så, att ta upp en subjekt som detta till en DISKUSSION på Vaken betyder att vi ska ändå BRÅKA över vem är rätt och vem har fel....?

Är det så jävla svårt att bara hålla oss till ämnet.

Alex Jones SJÄLV har sagt att han bryr sig INTE om hans namn, rykte eller något smutskastas....varför gör andra detta?

Personligt VET jag hur korrupt läget är, att massmedian ägs av ett fåtal perssoner och att digital teknik kan "bevisa" vad som helst.

Detta kommer inte vara bättre under tiden.....eller det BLIR det beroende på åsikten.

Jag är öppet för no planes, particle beam weapons och tror på det när jag har rätt bevis för mig.....

Är tacksamma om en persson tar sin tid och dela med mig vad de tror är viktigt, även om jag inte håla med.

Verker som raybeam är med att det finns en stor konspiration, det verkar vara lite osams om HUR.

So fucking what, pick your fights, eller finns de som tror att ALLA ska tänka LIKA här?

Posted on: 2008/11/16 11:50
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
det är mycket propaganda från visa personer på detta forumet lorax. respekterar man det kan man lika bra själv ljuga och sprida propaganda. fast dom är nog unga bara och förstår inte bättre, alla måste bli lurade nångång och vakna upp

Anonym
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Jag och Alex jones står inte för en fredig lössning?. Du gillar att ljuga mycket va?. Du är oxå en liten smutsig kackerlacka.
Jag ljuger så gott som aldrig. Tet tar för mycket energi att komma ihåg lögner.

Detta handlar om MIN åsikt... och den kan du aldrig få till en lögn.
Den som sprider propaganda är du med ditt ständiga försvar av Alex Jones.

Försök inte få detta att handla om ålder, för jag är förmodligen äldre än dig med mina snart 38 år och jag har hunnit med att tänka alla tankar du redan tänkt.
Jag har också haft idoler...

Men har man inga argument får man hoppa på personen.

Ena sekunden klagar folk på media för att i nästa hylla Alex Jones som är journalist och syns i media. HALLÅ????

Alex Jones säger bara åt andra att tycka och tänka vad han vill... och lyckas tyvärr.

Folk säger så fort det blir kontroversiellt att "Alex Jones tycker..." inte "Jag tycker..."

Jag är innerligt trött på hur folk beter sig.

Jag tror själv inte på no-plane, men jag tror det skulle vara fullt möjligt att genomföra.

Raybeam sa förut att inte kunde begripa hur folk inte kunde ta till sig bevisen för ett no-plane scenario, men jag kan inte det.
Han missuppfattade mig och kritiserade mig, men jag känner inte att det finns någon som helst fnurra på tråden han och mig emellan. Han är en trevlig kille tycker jag.

Du däremot kallar mig för kackerlacka trots att jag liksom du tror det var plan som kraschade i WTC. Jag tycker precis som Alex Jones att no-plane teorin kan inte göra annat än att misskreditera sanningssökare. Att no-plane teorin inte kan få någon medveten.
Jag tycker som du i sakfrågan, men du är den som misskrediterar folk.

Samtidigt säger du detta: "Jag trodde man skulle samarbeta vilket land man än kommer ifrån. handlar inte om att välja någon sida, vi är alla en enda stor familj vilket land man än kommer ifrån."

Detta står du inte för för fem öre, för trots att vi tycker olika i sakfrågan skulle jag hellre bjuda hem Raybeam i mitt hem än dig.

MEN både du och Raybeam och många andra, däribland mig själv även om jag jobbar på det, måste lära oss att man inte kan säga åt människor vad de ska tycka.
Däremot anser jag man ska bry sig om detta tyckande blir destruktiv och jag anser du gett Alex Jones kontrollen till din hjärna.
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Jag trodde man skulle samarbeta vilket land man än kommer ifrån. handlar inte om att välja någon sida, vi är alla en enda stor familj vilket land man än kommer ifrån.
Hur ska du ha det? är du patriot eller globalist?

Anonym
Quote:
Jag ljuger så gott som aldrig

Där ljög du igen.

Quote:
snart 38 år

38 år och du anklagar fortfarande folk för saker du inte kan backa upp? blev du aldrig knockad när du var yngre så du lärde dig att man inte ska prata skit om andra? du behöver nog gå på en krog runda och börja prata en massa skit om folket som är där så du lär dig det den hårda vägen.

Quote:
klagar folk på media för att i nästa hylla Alex Jones

Vem har sagt att media bara är propaganda? men det är klart man är trött på media. hur kan man inte bli glad om en person som alex jones kommer på media som bara pratar sanning?. Du har riktigt hjärndöda argument. sluta dricka ramlösa snälla.

Quote:
men du är den som misskrediterar folk

Raybeam sa att alex jones är ren vilseledning och att sanningen är att inga plan träffa tornen. vem igen misskrediterar folk sa du?.

Quote:
jag anser du gett Alex Jones kontrollen till din hjärna.

Inget jag vet kommer från alex jones det kommer ifrån historia. Jag har svarat på några mycket hjärndöda argument på detta forumet om honom och det gör att han har kontroll över min hjärna?. Du har inga argument du vet det själv, du vill bara kalla folk för namn. igen gå till krogen så du kan lära dig hur man uppför sig till en vuxen.

Quote:
Hur ska du ha det? är du patriot eller globalist?

herregud. jag mena självklart att alla mulisha, anti nwo människor världen över är en enda familj inte att jag vill ha en global regering....

See User information
Divide and RULE, oldest trick in the book.

While we fight and bitch among each other over small details, the elite go about their plans.

Lets face it, 9-11 = Afghanistan, Irak and War on Terror.

Even IF we were to see the TRUTH behind 9-11 revealed to all by ALL sources, the fact is, that like weeds and viruses the Elite's agenda spreads visciously and quickly.

9-11 scared the shit out of alot of us and was a wake up call.

Stop fighting over small details and UNITE in what we DO understand together, that the ELITE are here to fuck us all.

Raybeam, George Clooney, The Pope, My Mom, so fucking WHAT.

They ALL have their opinions, and thats THEIR business.

Some person shares information on a little forum and people get angry.

Holy shit!

How the fuck are we "grown-ups" gonna take care of the solutions?

I am glad for a few alternative ideas here, but lets DISCUSS, not argue.

Make your own " I fucking LOVE everything about Alex Jones and am willing tio kill and DIE for him" post somewhere else and give us room for our own opinions.

Does everybody have to use the same kinda toothbrush as well?

Posted on: 2008/11/16 16:20
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:
det är mycket propaganda från visa personer på detta forumet lorax. respekterar man det kan man lika bra själv ljuga och sprida propaganda. fast dom är nog unga bara och förstår inte bättre, alla måste bli lurade nångång och vakna upp

Förressten vad DU inte gillar och kallar som propaganda kanske JAG tycker är bra.

Vad jag inte håla med om är min business.

Jag har, ibland ÄNDRAT mig väldigt mycket ang någons propaganda... har inte DU det?

Kan vi inte inser att en persson vill något positivt ibland?

Kan vi inte tänka på VARFÖR jag eller andra vill tysta ner folk här som INTE bryta reglerna?

Vaken är till för FORSKNING och diskussion.

Att man hoppa på en person rakt av ang någon snubbe i Texas är förmodligen lite försvar för att...vi...kanske inte VET så mycket om Alex Jones?

Jag har försökt flera gångar, går till prisonplanets forum och ställa frågor. Kolla hur länge du få vara kvar innan du blir bannade.

Kontakta mannen själv.

Jag vill inte går offtopic mer, men låt andra tycker vad de vill här, så länge de inte bryta reglerna.

M

Posted on: 2008/11/16 16:28
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

Anonym
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Där ljög du igen.
Och det är du i stånd att avgöra? Jag sa "så gott som" dessutom.

Quote:

Malmoesoldier skrev:
38 år och du anklagar fortfarande folk för saker du inte kan backa upp? blev du aldrig knockad när du var yngre så du lärde dig att man inte ska prata skit om andra? du behöver nog gå på en krog runda och börja prata en massa skit om folket som är där så du lär dig det den hårda vägen.
Vad har jag anklagat dig för?
Bra sak du propagerar för där... Verkligen bra.
Jag menar att folk ska gå och knocka varandra så fort det inte passar. Vad har jag pratat för skit om dig?
Det jag delger är en klarsynt observation av ditt beteende som blir allt klarare. Det är tydligt vad du står för.

Quote:

Malmoesoldier skrev:
Vem har sagt att media bara är propaganda? men det är klart man är trött på media. hur kan man inte bli glad om en person som alex jones kommer på media som bara pratar sanning?. Du har riktigt hjärndöda argument. sluta dricka ramlösa snälla.
Ja, Alex Jones blir man glad av... Folk som ringer in och vill diskutera saker och får höra att ens dotter är en hora...

Jag har slutat dricka ramlösa för länge sedan.
Detta är förövrigt en tråd jag skapat om ämnet:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=10454&forum=6

Här anklagade du mig för någonting du inte hade en aning om enligt ditt eget resonemang.
Kanske bättre då att göra som du rekommenderar att springa på krogen och supa?

Quote:

Malmoesoldier skrev:
Raybeam sa att alex jones är ren vilseledning och att sanningen är att inga plan träffa tornen. vem igen misskrediterar folk sa du?.
Alex Jones och du... Åter igen är det Alex Jones som skriker att folks döttrar är horor när de ringer in till honom för att diskutera och bara det säger mycket om honom.
Du kallar folk för kackerlackor osv...

Quote:

Malmoesoldier skrev:
Inget jag vet kommer från alex jones det kommer ifrån historia. Jag har svarat på några mycket hjärndöda argument på detta forumet om honom och det gör att han har kontroll över min hjärna?. Du har inga argument du vet det själv, du vill bara kalla folk för namn. igen gå till krogen så du kan lära dig hur man uppför sig till en vuxen.
Dina argument att folk ska springa på krogen för att BETE SIG VUXET är rent löjligt.
Du är så långt borta från lösningen så det är tragiskt.

Quote:

Malmoesoldier skrev:
herregud. jag mena självklart att alla mulisha, anti nwo människor världen över är en enda familj inte att jag vill ha en global regering....
Nej, jag vill inte heller ha en världsregering, men du propagerar för att folk ska slåss osv.
Det är tydligt att Alex Jones är skadlig för dig.

Anonym
Quote:
Förressten vad DU inte gillar och kallar som propaganda kanske JAG tycker är bra.

Det jag kallar propaganda ÄR propaganda. Det jag har kritiserat här är anklagelser folk inte har kunnat backa upp. Om du gillar propaganda och folk som kommer med anklagelser som dom inte kan backar upp så får du göra det.

Quote:
Kan vi inte inser att en persson vill något positivt ibland?

c0mputerr0r vill inget positivt när han kommer med anklagelser han inte kan backa upp. Såna skrattar man ut så dom känner sig som en idiot och kommer tillbaka mer seriösa och bara nämner saker dom kan backa upp med källor.

Quote:
Jag menar att folk ska gå och knocka varandra så fort det inte passar. Vad har jag pratat för skit om dig?
Det jag delger är en klarsynt observation av ditt beteende som blir allt klarare. Det är tydligt vad du står för.

menar att ute i den riktiga världen så kanske man ser stjärnor efter man sagt en massa lögner om någon om personen träffar en. det är lågt att hitta på saker man inte kan backa upp.

Tydligt vad jag står för?. varför är du så svag mentalt och hittar på saker hela tiden?.

Quote:
Här anklagade du mig för någonting du inte hade en aning om enligt ditt eget resonemang

Sa inte att du dricker ramlösa som fakta, sa det som ett skämt för du värkar ha lite IQ. Kanske bror på att du inte blev ammad när du var liten? man får mindre iq då.

Quote:
Ja, Alex Jones blir man glad av... Folk som ringer in och vill diskutera saker och får höra att ens dotter är en hora...

Du ljuger. Du kan såklart inte ge källa. så vi kan inte se hur du har tagit det ur sitt sammanhang. Vad är fel med att kalla någon hora om dom är en hora? det finns många horor i media som är köpta av företagen. media horor.

Quote:
men du propagerar för att folk ska slåss

Lögn igen. har inte sagt någonstans att folk ska slåss. Allt jag sagt är att man ska försvara sig om dom börjar köra ut bussar och kör en till läger. Du undvek min fråga innan, tycker du man ska ge upp sina rättigheter och göra som mördare säger om det jag pratar om händer ja eller nej?

Du är en riktigt kackerlacka. Hur mycket ska du ljuga?.

Du behöver inte svara, kan sluta disskusionen här. du har fått dig att se ut som en jubelidiot. Dina CIA taktiker funkar inte

Anonym
Quote:

Malmoesoldier skrev:

Ärligt talat c0mp, tycker du inte att det var en smart lösning? Jag kommer in till Sthlm nån dag så kan vi "gå den hårda vägen" bland stockholms gator och knocka folk ...

herregud

[edit] missade att vi skulle dricka också .. så jag lägger till alkohol och våld till våran vandring. [/edit]

Anonym
Quote:
Ärligt talat c0mp, tycker du inte att det var en smart lösning? Jag kommer in till Sthlm nån dag så kan vi "gå den hårda vägen" bland stockholms gator och knocka folk ...

herregud

[edit] missade att vi skulle dricka också .. så jag lägger till alkohol och våld till våran vandring. [/edit]

Herregud ja. ska vi meditera lite så vi blir av med bebis mentaliteten?

Att prata lögner om någon är lågt. har man problem med någon tar man det med händerna som en vuxen människa gör. man pratar inte lögner som en liten flicka, det är lågt om något.

Ska jag få höra en rad med inlägg nu hur det är mer vuxet att prata skit om folk? och att det är såå farligt att ta slag till huvet medans man är medveten? lessen vetenskap håller inte med.

See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:och att det är såå farligt att ta slag till huvet medans man är medveten? lessen vetenskap håller inte med.

Nä, det märks att du inte aktat dig för våld mot huvudet.

Folk, ska vi låta tråden handla om "no-planes" igen eller ska admin flytta den till Fight Club? För nu får ni skärpa er, hela bunten...

Posted on: 2008/11/16 18:53

Anonym
Quote:
Nä, det märks att du inte aktat dig för våld mot huvudet

För att jag har rätt i precis allt jag säger?. ok

Jag trodde tråden hete "Alex jones, ren vilseledning" hur har det då inget med honom och det som rör honom att göra?.

Mina bevis för inga plan är att jag har problem mentalt och ljuger.

(1) 2 »

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper