vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Negativa medlemmar på vaken.se?
Jag ser sällan, eller har aldrig sett, medlemmar eller besökare här försöka motsäga den information som ges här. Ofta på andra forum där man diskuterar, blir man direkt attackerad och hånad för det man säger. Hur kommer det sig att inget av detta syns här? Jag är säker på att det finns en eller flera här som tycker det som skrivs är galet, men törs inte attackera på grund av att de inte är på "hemmaplan" och inte har beskydd av andra likasinnade.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Negativa medlemmar på vaken.se?
kolla mina spalter antikonspitationsbevis i 9/11

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Negativa medlemmar på vaken.se?
Tjena!
Visst är det viktigt att reda ut vad som är sant eller inte. Jag har gått bet ett par gånger, men jag tycker så här. Med tanke på den massiva konspirationen som faktiskt ligger under ytan så tror jag att vi fortfarande bara skrapar på ytan. Nää, fel kanske, det finns gott om info om agendan, men det som är mest känsligt har vi inte fått sett så mycket bevis på än. Annars har Bush med flera skakat galler vi det här laget. Uppbyggnaden ser ut som ett korthus säger många, det stämmer... Men dom sitter ännu kvar trots att massiv information skickas världen över för tillfället.

Många springer fortfarande omkring i nuet, då det egentligen inte finns någon tid. Det som borde göras är att aggera MYCKET mer... Vi är lata och välprogammerade i Sverige, så är det. För att vända detta måste man ta sig i kragen ordentligt istället för att skälla på varandra vad som är sant eller inte. När väl alla börjar ta samma håll samlas informationen och frågan om vad som är sant eller inte benas relativt fort ut.

Hmm, negativa medlemmar.... Finns det sådana? Vi sitter i denna situation inte för att Vi har gjort något fel, inse detta. Vi sitter i en situation som Vi behöver ta oss ur... Om vad som är sant 911 eller inte finns det tillräckligt med bevis på, jag skulle själv kunna aggera advokat i ett mål om 911, det finns massvis med info som skulle sätta dessa Illuminater bakom galler. Nu håller en rättegång på angående 911, men 911 är bara toppen på problemet.... Det kommer också att se ut så en tid framöver i denna snigelfart :) ...

Nåja, det börjar visst hetta till i Nyhetsblaskor i Swe nu, jag vet att många har påverkat fram detta, så vad väntar ni på, BOMBA BOMBA BOMBA... Spridningen mellan normala dödliga så att säga går sin gilla gång, det är dom större svinen (media) som ska väckas så det kan få lite fart, eller vad tycker ni???

Hmm, nää nu har jag varit stygg nog, hare så gott så länge...
Tjipp

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper