vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Who am I?

See User information
Who am I?

I was raised in one country but my father was born in another. I was not his only child. He fathered several children with a number of women.

I became very close to my mother because my father showed little interest in me. Then my mother died at an early age from cancer. Later in life, questions arose over my real name. My birth records were sketchy and no one was able to produce a reliable birth certificate.

I grow up practicing one faith, but converted to Christianity because this was widely accepted in my country. But I practiced non-traditional beliefs and did not follow mainstream Christianity.

I worked and lived among lower-class people as a young adult before I decided it was time to get serious about my life and I embarked on a new career.

I wrote a book about my struggles growing up. It was clear to those who read my memoirs that I had difficulties accepting that my father abandoned me as a child.

I became active in local politics when I was in my 30s and then burst onto the scene as a candidate for national office when I was in my 40s. I had a virtually non-existent resume, very little work history, and no experience in leading a single organization. Yet I was a powerful speaker who managed to draw incredibly large crowds during my public appearances.

At first, my political campaign focused on my country's foreign policy. I was critical of my country in the last war. But what launched my rise to national prominence were my views on the country's economy. I had a plan on how we could do better. I knew which group was responsible for getting us into this mess.

Mine was a people's campaign. I was the surprise candidate because I emerged from outside the traditional path of politics and was able to gain widespread popular support. I offered the people the hope that together we could change our country and the world.

I spoke on behalf of the downtrodden including persecuted minorities such as Jews, but my actual views were not widely known until after I became my nations leader. However, anyone could have easily learned what I really believed if they had simply read my writings and examined those people I associated with. But they did not.

Then I became the most powerful man in the world. And the world learned the truth.

Who am I? Scroll down for the answer.

Adolf Hitler

Posted on: 2008/11/25 20:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Who am I?

See User information
Var fick du den här texten ifrån?

"However, anyone could have easily learned what I really believed if they had simply read my writings and examined those people I associated with. But they did not."

Likheten med vad som hände då och det som händer nu är ganska sjuk, men det förvånar mig verkligen inte.
Folk går till jobben på morgonen och vänder ryggen åt problemen och hoppas på att det ska lösa sig på ett eller annat sätt.
Sanningen är den att jag tror inte det kommer lösa sig om folk fortsätter skit i problemen.

Men vad ska man då göra? För något måste ju göras, om man inte vill leva i en cell och göra samma saker dag in och dag ut.
När jag tänker på vad världens elit gör mot folket så brinner det inombords, jag vill bränna bilar och spränga riksdagen! Men det är just det hatet som måste kontrolleras, för det leder bara till att de inför mer lagar och mer regler som våldtar våran frihet framför ögonen på den tysta och snälla svensken som inte vågar säga ifrån för han vill bara leva sitt liv.

Vi måste med information och fakta försöka få folk att vakna, iaf så att de har chansen. Folk måste sluta hålla inne sin oro och börja ifrågasätta det liv som vi idag lever i. Istället för att hoppas på att någon ska göra något eller att någon högre makt ska ta hand om allt så måste folk börja lita på kärleken och söka inom sitt inre o fråga sig själv, "vad kan jag göra?"
För det är med hjälp av kärleken vi ska överkomma hatet, och utplåna detta maktbegär.

Jag kommer inte ihåg vem som sa det, men jag tycker det är en otroligt bra mening.

“When the Power of Love overcomes the Love of Power, the world will know peace”

Nu kanske inte denna text har någonting med ämnet att göra, men jag var bara tvungen att skriva av mig!

Posted on: 2008/11/26 12:52
Libertaz.se - För Friheten

When the Power of Love overcomes the Love of Power, the world will know peace
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag cut´n´pasteade texten från ett amerikanskt survivalistforum. Har börjat surfa sådana istället för jag har insett att världens "vakna" aldrig kommer att kunna göra något annat än att posta jootooblänkar o gagga på olika forum...

Posted on: 2008/11/26 17:32

See User information
Quote:

Bourlog skrev:

“When the Power of Love overcomes the Love of Power, the world will know peace”

Såg det citatet i en film i kampanjen för Ron Paul i det amerikanska primälvalet. Älskade det själv och tror innerligt på det. :)

Posted on: 2008/11/26 20:06
I don't need no PhD, Cause I'm 10 times smarter than you ever be"

Fahrenheit451

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper