vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Anonym
Re: 9/11 hände aldrig...
Du är nog den i särklass sjukaste människa jag någonsin stött på Malmoesoldier.
Dina tolkningar av vad folk säger är helt enkelt ett rop på hjälp från din sida. Du kallar folk för lögnare till höger och vänster och kallar de som inte anser våld vara en lösning för svaga mentalt.

Jodu Malmoesoldier... Jag är klarvaken jämfört med dig. Du har många pusselbitar kvar innan du förstår ett och annat. Du sänker medel IQ-nivån tvåsiffrigt i varje tråd du medverkar i och jag tror uppriktigt sagt att det är fördummande att läsa dina inlägg.

Tillbaka till melonen med dig!

Gång på gång pratar du om att försvara din familj mot brödtjuvar i matköer.

Du är helt störd. Fattar du inte att de flesta situationer du räknar upp skapas av eliten SÅ EN NY VÄRLDSORDNING SKA KUNNA INFÖRAS OCH RENT AV VÄLKOMNAS AV IDIOTER SOM DU SJÄLV!

Dessutom har du inte fattat att Hitler var emot eliten och införandet av en ny världsordning. Hitler var väldigt konspirationsmedveten.
Däremot generaliserade han judarna som onda och gav judarna som folkslag skulden för de judar som satt på toppen.
Glöm inte att de som skriver historien är segrarna. Hitler blev ganska lurad av sina finansiärer dessutom och vissa påstår att kahzarerna med Rotschilds i spetsen blev av med judarna iom 2:a världskriget och allt var en skickligt regisserad plan så de skulle få sitt förlovade land som det var skrivet i Talmud.

Detta säger jag inte för att jag är för Hitler eller någon annan styrande politiker.

Du fattar visst inte hur dessa juder blev utpekade som fienden i nazityskland OCH PRECIS PÅ SAMMA SÄT SOM DU MANAR TILL "FÖRSVAR" OCH VÅLD, SKEDDE I NAZITYSKLAND!

Förbannade jävla idiot så du projicerar. Du kallar mig pro-NWO när det är just precis du själv som är det med dina krav på mer militär osv. Du har inte fattat ens vad en terrorist är!

Edited by c0mputerr0r on 2008/11/24 0:06:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Efter att du visade hur du inte förstår vad som räknas som en gissla situation så skrev jag,

Quote:
Fel igen. En person som tagit gisslan kan börja avrätta folk och säga att dom ska skyndda sig med kraven han har och ge han det, pengar eller vad det än är snabbt innan fler dör. det är en gisslansituation så länge han låter dom leva och är i rummet med dom och inte låter dom gå.

Du svarade

"Soldater ger ju du samma rättigheter."

Ingenstans har jag sagt att jag vill att soldater ska ha rättigheten att ta oskyldiga som gissla och avrätta dom och kräva pengar.

Du är en lögnare. Dina lögner är ett rop på hjälp.

Quote:
Gång på gång pratar du om att försvara din familj mot brödtjuvar i matköer.

Du är helt störd. Fattar du inte att de flesta situationer du räknar upp skapas av eliten

Självklart är det på grund av eliten att man får stå i brödköer om det händer. berätta något för mig som jag inte vet?.

Dina desperata försök att undvika mina argument syns mer än tydligt.

Familjer ska inte ha rätten att kuna försvar sig mtt tjuvar som bryter sig in i deras hem och vill ta deras mat ifrån dom som gör att dom kommer svälta?.

Man stödjer eliten om man försvarar sig mot mat tjuvar?.

Du borde leda en propaganda kampanj åt eliten genom att sprida rädsla om hur ondt och hemskt det är att försvara sig mot mat tjuvar, att man istället ska ge bort maten, gör man inte det så stödjer man den onda eliten!.

Om någon sätter en kniv mot dina familje medlemmar hals och tar er mat och du väljer att försvara dig istället för att svälta så har du valt elitens sida!

Ah jag glömde bort att situationer där någon blir hotad/skadad i ett rum är orealistiska!

Du borde producera en Komedi, den hade nog kunat bli rätt rolig.

Quote:
Dessutom har du inte fattat att Hitler var emot eliten

Som du tydligt visat innan och visar nu ännu en gång är att du är glad för att komma med påhopp om en från ingenstans "du stödjer det och det" "du vet inte detta och detta" "du har inte fattat det och det"

Jag har inte nämnt något om hitler, jag VET att hitler var emot eliten. berätta något jag inte vet?

Tack för din förklaring till hur ett samhälle idag ska fungera utan polis och militär, vem som ska ta hand om alla terrorister och bankrånare. förlåt jag glömde bort att om man har ett vapen och vill rädda civila i knipa är man själv en terrorist som stödjer eliten!.

När man strunar i att rädda civila i knipa och lämnar svaga bakom då stödjer man inte eliten!

Du vill verkligen ha en världs ordning va?. eller är du bara väldigt hjärntvättad av skräckpropaganda?.

Att tro att allt i världen är en konspiration är inte nyttigt för ens hälsa.

Det finns galna människor!

Alla stora tyraner genom historien avbeväpna deras befolkning för dom var rädda för deras vapen, eliten idag är lika rädda, för dom vet att folket med hjälp av deras vapen kan ta tillbaka makten och skapa fred!

Alla krig genom historien är inte uppgjorda innan dom starta, det finns många situationer där en militär/gerillor anfallit civila och en annan militär har svarat och räddat dom civila.

Ryssland är vår vän emot nwo, USA sätter inte missilförsvar i polen utan en anledning och USA smuts kasstar inte ryssland för ossetia situationen utan en anledning, det var en provokation för att se hur deras fiende ryssland skulle svara och att dom sedan skulle lätt och snabbt vinna support av europa att rysslands handlingar var oacceptabla, när i verkligenheten ryssland bara försvara civila och deras freds soldater som var där lagligt emot en terrorist attack som var sponsrad och förberedd med hjälp av USA.

Du är förvirrad!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Nej du... Den enda som är förvirrad här är du som hittar på vad folk säger osv.

Du ändrar åsikt på en femöring och det går överhuvudettaget inte att prata med dig.

För att nå fram till dig måste man sänka sig till en idiots, eller möjligen en imbecills nivå, och där har du mångårig erfarenhet...

Det är klart för de flesta här att du har någon störning.

Inse att det inte finns någon annan här som håller med dig.

Du projicerar vilt och nu helt plötsligt är jag för en ny världsordning när jag påpekar för dig att du strävar efter en sådan.

Du har noll koll!

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Nej du... Den enda som är förvirrad här är du som hittar på vad folk säger osv.

Du ändrar åsikt på en femöring och det går överhuvudettaget inte att prata med dig.

För att nå fram till dig måste man sänka sig till en idiots, eller möjligen en imbecills nivå, och där har du mångårig erfarenhet...

Det är klart för de flesta här att du har någon störning.

Inse att det inte finns någon annan här som håller med dig.

Du projicerar vilt och nu helt plötsligt är jag för en ny världsordning när jag påpekar för dig att du strävar efter en sådan.

Du har noll koll!

År det inte dags för att ni drar till figthspace????

Posted on: 2008/11/25 22:10
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Quote:

gaston skrev:
Läs tråden från början Gaston, så förstår du varför jag är trött på killen.

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Quote:

gaston skrev:
Läs tråden från början Gaston, så förstår du varför jag är trött på killen.

Jag är med....men det finns inget allmänintresse i att ruttna ihop på någon, vore det på de viset så skulle jag för länge sedan bannats från vaken, men jag har på nå konstigt sätt kunnat behärska mig.....hehe

Posted on: 2008/11/25 23:23

Anonym
Quote:

Arthax skrev:
Zink,

Jag säger inteatt din uppfattning är felaktig. Jag kan inte styrka min egna hypotes om vad som hände där, eller vid andra tillfällen. Viktigt är att hålla isär vad som är fakta, och vad som är hypotes.

Hade du filmer som svt inte vill skall spridas? Hade vart intressant att ta del av dom för att bredda sin uppfattning.

Här har du en mycket kort video med Erik Eriksson som var SVT reporter i Nordvietnam.

http://www.youtube.com/watch?v=dEsJVuiMpGg

Vi fick alltså från honom den Nordvietnamesiska versionen av kriget så antydan om det som inledde kriget hade flera versioner fick vi faktisk reda på men detaljerna kommer jag alltså inte ihåg.

Vad jag också menar är att man inte ska tro 100 % på allt som varit hemligtstämplat och sedan släpps fritt för det innehåller lika många felaktigheter som allt annat i denna världen.

Att tro att de finns felfria människor som skriver hemligt dokument som en dag ska komma fram och avslöja sanningen är att just att tro på den dolda sanningen vilken jag hävdar inte finns då allt vare sig det är offentligt eller hemligt är skrivna av vanliga människor med deras fel och brister så även hemliga dokument innehåller felaktigheter.

Anonym
Quote:
Nej du... Den enda som är förvirrad här är du som hittar på vad folk säger osv

Du är ond och du verkar står för en ny världs ordning.

Du kan inte svara på mina argument för du vet att svaren du ger kommer få dig att se ut som en idiot eller en mycket ond människa.

Allt jag har sagt är sjävklart korekt, bara en ond människa eller en psykopat håller inte med.

Om du nångång kan försvara ett barn som har en kniv mot halsen och du inte gör det för det är "Ondt att försvara sig" som du säger, så hoppas jag någon tar livet på dig fort.

Du har tydligt en mental störning som gör att du är veldigt rädd för verkligheten.

Följer vi dina råd att lämna dom svaga bakom och blunda för när en oskyldig blir skadad istället för att hoppa in och hjälpa dom så följer vi vad eliten vill att vi ska göra.

Du låter som en satanist som stödjer NWO.

Vad gör du på vaken.se? du är inte vaken.

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

Arthax skrev:
Zink,

Jag säger inteatt din uppfattning är felaktig. Jag kan inte styrka min egna hypotes om vad som hände där, eller vid andra tillfällen. Viktigt är att hålla isär vad som är fakta, och vad som är hypotes.

Hade du filmer som svt inte vill skall spridas? Hade vart intressant att ta del av dom för att bredda sin uppfattning.

Här har du en mycket kort video med Erik Eriksson som var SVT reporter i Nordvietnam.

http://www.youtube.com/watch?v=dEsJVuiMpGg

Vi fick alltså från honom den Nordvietnamesiska versionen av kriget så antydan om det som inledde kriget hade flera versioner fick vi faktisk reda på men detaljerna kommer jag alltså inte ihåg.

Vad jag också menar är att man inte ska tro 100 % på allt som varit hemligtstämplat och sedan släpps fritt för det innehåller lika många felaktigheter som allt annat i denna världen.

Att tro att de finns felfria människor som skriver hemligt dokument som en dag ska komma fram och avslöja sanningen är att just att tro på den dolda sanningen vilken jag hävdar inte finns då allt vare sig det är offentligt eller hemligt är skrivna av vanliga människor med deras fel och brister så även hemliga dokument innehåller felaktigheter.

Vad svamlar du om? Inga hemliga dokument. Är du med i Bilderberggruppen? I Trilateral Commission kanske? Insider?
Fram med deras dokument om du sitter på dem.

Posted on: 2008/11/26 19:18
I don't need no PhD, Cause I'm 10 times smarter than you ever be"

Fahrenheit451

Anonym
Quote:
även hemliga dokument innehåller felaktigheter

Vem här har diskuterat några dokument som innehåller felaktigheter?

Folk här läser dokument som man vet innehåller fakta.

Du kanske inte har läst några för du inte är intresserad utan hellre väljer att skapa din verklighet som känns mer trygg där onda människor bara kommer från grottor och inte är något man behöver ora sig över. Men det känns bättre att förstå att man blivit lurat hela livet, sanningen är alltid bäst och nyttigast för ens hälsa, folk går inte och ger deras barn giftiga vaccin för att dom vill skada sina barn, dom gör det för dom är ignoranta och tror att vaccinen är bra.

See User information
Är så trött på historieförnekare och deras dumhet. När sanningen hela tiden förklarats i skrift av vår styrande elit och vilka deras mål är så väljer de att inte tro på vad de säger. Aktoriteteter som de borde vara i deras ögon dessutom.

Posted on: 2008/11/26 19:54

Fahrenheit451

See User information
Quote:
Zink skrev.

Ja vad ska man säga zink du gräver din egen grav med egna
ord.

Du säger det själv, det finns inga felfria människor.

Det kanske är en början läs igenom det du skrivit
så kanske du fattar din egen dubbelmoral.

Respect

Posted on: 2008/11/26 21:41
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.

Anonym
Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Vad svamlar du om? Inga hemliga dokument. Är du med i Bilderberggruppen? I Trilateral Commission kanske? Insider?
Fram med deras dokument om du sitter på dem.

När hemliga dokument släpps fria så antar en del på vaken.se och dess sympatisörer runt om i världen att de är till 100 % sanna vilket jag sett åtskilliga exempel på.

Quote:

Malmoesoldier skrev:
Quote:
även hemliga dokument innehåller felaktigheter

Vem här har diskuterat några dokument som innehåller felaktigheter?

Folk här läser dokument som man vet innehåller fakta.

Du kanske inte har läst några för du inte är intresserad utan hellre väljer att skapa din verklighet som känns mer trygg där onda människor bara kommer från grottor och inte är något man behöver ora sig över. Men det känns bättre att förstå att man blivit lurat hela livet, sanningen är alltid bäst och nyttigast för ens hälsa, folk går inte och ger deras barn giftiga vaccin för att dom vill skada sina barn, dom gör det för dom är ignoranta och tror att vaccinen är bra.

Hur VET du att ett dokument innehåller 100 % korrekt fakta?

Quote:

Capsolito skrev:
Quote:
Zink skrev.

Ja vad ska man säga zink du gräver din egen grav med egna
ord.

Du säger det själv, det finns inga felfria människor.

Det kanske är en början läs igenom det du skrivit
så kanske du fattar din egen dubbelmoral.

Respect

Nu fattar jag inte vad du menar med dubbelmoral i detta falla så det får du utveckla.

Alla gör fel men det tror inte alls alla för på vaken.se när de för titta i hemliga dokument som släppts fria då är de 100 % sanna även om uppgifter finns som inte stödjer det som står i dem.

In min värld så ska man vara lika kritisk till ALLT så i den där ingen skillnad om de är uppgifter och dokument som var och kan få tag i eller idag släppta hemligt dokument.

De svar jag fåt visat vilket känsligt kapitel hemliga dokument är för vaken.se sympatisörerna vilket jag vetat ett bra tag så svaren var helt väntade.

Jag hävdar att hemliga dokument det bland de svåraste vi kan diskutera om på detta forum då så många på vaken.se tror på den dolda sanningen.

See User information
Att diskutera med de som blundar för de starka bevis som finns och som inte ens förstår vad propaganda är är inte svårt, det är meningslöst. Böcker, skrivelser, artiklar talar om vad makteliten har för planer. Ingenting av detta är hemligt. Dessutom är det precis den sortens aktoriteter som historieförnekare annars litar blint på.

Det som jag tror driver dem är rädslan för att bli ensam. De är inte omedvetna om att fler och fler börjar att vakna, men eftersom de gått genom ett halvt liv utan att ifrågasätta sig själva och sin omgivning och främst någon av de aktoriteter de valt så är smärtan för stor att inse att de blivit blåsta. Betydligt lättare för en person som lärt känna och förstå sig själv. I det fallet har ett "sheep" oftast låtit aktoriteter förklara för dem vad de är och inte ens utvecklats.

När kulturen alltid försökt tala om för oss vad som är fel med vår värld, så har de inte förstått, eftersom i deras värld är skolning mer värt än ett intellekt. Intellektuella, tänker alltid själva, medans "skolade" oftast tänker som någon annan vill att de ska tänka.

Posted on: 2008/11/27 10:50

Edited by Fahrenheit451 on 2008/11/27 11:13:59
Edited by Fahrenheit451 on 2008/11/27 11:20:57
Edited by Fahrenheit451 on 2008/11/27 11:22:46
Edited by Fahrenheit451 on 2008/11/27 11:24:45

Fahrenheit451

See User information
Quote:
Zink skrev.

Alla gör fel men det tror inte alls alla för på vaken.se när de för titta i hemliga dokument som släppts fria då är de 100 % sanna även om uppgifter finns som inte stödjer det som står i dem.

Quote:
Zink skrev.
Jag hävdar att hemliga dokument det bland de svåraste vi kan diskutera om på detta forum då så många på vaken.se tror på den dolda sanningen.

Nu generaliserar du igen. det är du som säger att alla tror på
alla hemliga dokument till 100% på vaken = generalisering.

( svårt o tro att alla tror på hemliga dokument här på vaken,
tror dock att många anser att, viss fakta är ren fiktion.)

Du hävdar det ja DU, för du är inte öppen person.

Quote:
Zink skrev.
In min värld så ska man vara lika kritisk till ALLT så i den där ingen skillnad om de är uppgifter och dokument som var och kan få tag i eller idag släppta hemligt dokument.

Men likt förbannat säger du man ska vara kritisk granskande,
men du köper ändå en officiel story som placeras framför dig,
och sen om ngn skulle placera en hemlig dokument som vissar
tvärtemot då ska man kritisera den me det är klart man ska det,
men det är samtidigt dubbeltänk i det du säger.

Du har pratat på för officiela storyn här i några år nu, tycker
du att du är kritisk genom att stå för enna sidan men inte för den
andra? är det kritiskt av dig?

Du är som en politiker du kör ditt eget race, där ingen annan
får vara ivägen och tycka annorlunda för då hamnar man
i nån fack.

Du vet inte vad propaganda är.

Respect

Posted on: 2008/11/27 12:46
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.

See User information
911 Flight 175 Still Flying AFTER it Crashed Into WTC - DOH!

http://www.youtube.com/watch?v=jdXGSefI6pM

Posted on: 2009/1/2 19:26

Anonym
Quote:

gaston skrev:
911 Flight 175 Still Flying AFTER it Crashed Into WTC - DOH!

http://www.youtube.com/watch?v=jdXGSefI6pM

Jaa, låt oss ignorera alla i New York som såg planen krasha in i tornen

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper