Vakencorner
|
Planet Earth
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Planet Earth serien som finns i HDD är super ni som inte har den/eller har sett den en riktig pärla...
Finns på typ DC++ t ex mycket snygg filmat i HDD camera den första i sitt slag på detta vis Jag recomenderar att ladda ner/köpa den är totalt 8 cd/dvd Pris ca:600/800 eller gratis mde David Att... Planet Earth caves. Planet Earth Dererts Planet Earth Pole to Pole..2006 Planet Earth Jungel...O S V Planet Earth Deep Oceans Monkey cheeps:)
Posted on: 2008/12/25 22:18
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Planet Earth
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror han menar HDD som i "High-Definition Dispay" Ett samlingsnamn för de saker som ingår i High-definition - dvs High-definition video, HDTV och High-definition Audio.
Ska man anmärka på någonting är det bäst man har rätt... Kunde man inte köpa "Planet Earth"-dokumentärerna med aftonbladet (eller om det var expressen) för ett tag sedan? EDIT: Det var expressen http://www.expressen.se/Nyheter/2.2453 11 Filmer på fem discar 299:- på discshop http://www.discshop.se/shop/ds.php?re ... odukt.php&&arg=id@@@62673 Eller på blåstråle för 599:- men då på fyra discar http://www.discshop.se/shop/ds.php?re ... odukt.php&&arg=id@@@70040 |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
nja, enligt acronymfinder så betyder HDD Hard Disk Drive och
HD; increase in display or visual resolution such as in: High-definition gaming High-definition television (HDTV), television formats that have a higher resolution than their contemporary counterparts High-definition video, which is used in HDTV broadcasting, as well as digital film and computer HD video file formats High-Definition Multimedia Interface (HDMI), is an all-digital audio/video interface capable of transmitting uncompressed streams. HDV, a format for recording high-definition video onto magnetic tape HD DVD, a high-density optical disc format designed for the storage of data and high-definition video. Blu-ray, a high-definition competitor to the HD DVD standard. High Definition Audio (HD Audio), is a device driver interface (DDI) for audio and modem drivers developed by Intel HiDef, is a 24 frames-per-second digital video format. låter som samma samlingsnamn som du nämner. Strunt samma, bra var den iaf =)
Posted on: 2008/12/26 20:51
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
millitären kallad Heli Gimble
HD version med Dolby Digital. Upplevelsen är total! Har du en HDTV så rekomenderar jag dig att försöka få tag i en HD version med Dolby Digital. Upplevelsen är total! Jag vet vad jag menar ,nu gör du oxo det..ok Det är förstagången som ett högteknologiskt system används i naturen.Ingen Hard Disk Drive..så c0mputerr0r hade rätt.
Posted on: 2008/12/26 21:37
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
För att frångå ämnet, så kan ju Ting pröva att titta på sidan http://en.wikipedia.org/wiki/Hdd
Där kam man läsa: Quote:
Jag förstår att jag kanske uppfattas som en besserwisser och jag har ingenting emot dig Ting, men du sa faktist att Sale hade fel när han inte hade det och någon ordning får det vara ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ok, sorry jag hade fel. Rätt ska vara rätt
![]()
Posted on: 2008/12/27 11:11
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ting du hade inte fel ,det var jag som inte (var ) tydlig nog,sorry själv... Sen att vi har vissa (wisserwibesser) här på vaken.se är skönt... Jag vet att vissa är pålästa men långt ifrån alla...men det kommer skall ni se...Det var mitt fel s a s Hadet :)
Posted on: 2008/12/27 19:05
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ni ser !Va vad det jag sa)))
Posted on: 2008/12/27 22:57
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Heh heh... Jag kunde inte motstå.
Skämtet blir ju fullständigt fört när någon nappar... |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login