vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 »


Anonym
Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#25
Quote:
Jaha du, soldaten. Du tycker att jag är en riktig amatör jämte dig


Vad pratar du om? dina inlägg är alltid yra. jag har inte sagt något om att du är en amatör, vad du nu menar med det.

Quote:
Så hur kan de isåfall tillåta dagens tyranni där britterna med Rothschildfamiljen i spetsen dominerar USA med en centralbank och en skuldbaserad valuta ?

Hur mycket av konstiutionen får köras över innan det räknas som tyranni ?


Jag gav dig precis en förklaring på hur det ligger till. Mulisha grupperna i amerika vill inte ha några onödiga konflikter, du kan inte vinna om du bara går emot eliten med några hundra män, du kommer bli slaktad då, det krävs att MÅNGA ställer sig bakom mulisha grupperna och för att många ska göra det så krävs det att saker blir ordentligt mycket värre än vad det är idag. du förstår nog detta själv.

Folk som försöker säga att det finns några andra lösningar än att försöka få bra politiker till makten som kan ändra på saker och att väcka så många människor som möjligt till nwo och förberedda sig för det värsta är lögnare och gör så att folk sitter och inte gör någonting och snöar in på spirituellt nonsens (inget fel med spirituella människor, ser själv upp till shamans, men mycket som folk snöar in på är trams) som gör att man inte kommer kuna hantera situationen om allt helvete bryter löst.

Quote:
Allt går utan våld och vapen!


Du har fel där sanningen, du ser vad vi diskuterar? om någon sparkar upp din dörr och skjuter din familj så måste du försvara dig, gör du inte det är du ansvarig för dom som dör i rummet, jag tror inte du är en mördare så jag tror du hade försvarat dig och din familj och skickat dom som sparka in dörren till himmelen där dom hör hemma.