vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 »


Anonym
Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#25
Quote:
Jaha du, soldaten. Du tycker att jag är en riktig amatör jämte dig


Vad pratar du om? dina inlägg är alltid yra. jag har inte sagt något om att du är en amatör, vad du nu menar med det.

Quote:
Så hur kan de isåfall tillåta dagens tyranni där britterna med Rothschildfamiljen i spetsen dominerar USA med en centralbank och en skuldbaserad valuta ?

Hur mycket av konstiutionen får köras över innan det räknas som tyranni ?


Jag gav dig precis en förklaring på hur det ligger till. Mulisha grupperna i amerika vill inte ha några onödiga konflikter, du kan inte vinna om du bara går emot eliten med några hundra män, du kommer bli slaktad då, det krävs att MÅNGA ställer sig bakom mulisha grupperna och för att många ska göra det så krävs det att saker blir ordentligt mycket värre än vad det är idag. du förstår nog detta själv.

Folk som försöker säga att det finns några andra lösningar än att försöka få bra politiker till makten som kan ändra på saker och att väcka så många människor som möjligt till nwo och förberedda sig för det värsta är lögnare och gör så att folk sitter och inte gör någonting och snöar in på spirituellt nonsens (inget fel med spirituella människor, ser själv upp till shamans, men mycket som folk snöar in på är trams) som gör att man inte kommer kuna hantera situationen om allt helvete bryter löst.

Quote:
Allt går utan våld och vapen!


Du har fel där sanningen, du ser vad vi diskuterar? om någon sparkar upp din dörr och skjuter din familj så måste du försvara dig, gör du inte det är du ansvarig för dom som dör i rummet, jag tror inte du är en mördare så jag tror du hade försvarat dig och din familj och skickat dom som sparka in dörren till himmelen där dom hör hemma.

Om du sitter i makten och ser till så att vapen blir olagligt och så att människor blir utdragna och avrättade av gestapo trupper utan att kuna försvara sig så är du oxå en mördare även om du inte själv var där och sköt personerna.

Var rädd för någon som inte vill ha en mulisha och som vill ha vapen förbud, var mycket rädd. om dom kommer till makten så kan dom förslava alla människor i deras land medvetet eller omedvetet.

Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#26


See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Du har fel där...Jag gav dig precis en förklaring på hur det ligger till. Mulisha grupperna i amerika vill inte ha några onödiga konflikter, du kan inte vinna om du bara går emot eliten med några hundra män, du kommer bli slaktad då, det krävs att MÅNGA ställer sig bakom mulisha grupperna och för att många ska göra det så krävs det att saker blir ordentligt mycket värre än vad det är idag. du förstår nog detta själv.

Det är du som inte fattar,flytta till usa då!!

Detta säger du till alla lilla vän,Du är ute å reser,livet är en resa.

Vad kan politiker göra åt DIN vardag?
Den psykiskt instabila människan blir ofta besviken över andra och annat i sin omgivning,eftersom DE ANDRA inte uppfyller de krav som denne ställer.

Försöker man smita ifrån rädslan, då attraherar man den, så är det med all smitning. Upplever man något omedelbart så blir man inte rädd. Det är bara när den jämförelsetränade tanken kommer in, som rädslan börjar att infinna sig.
Gud är inte elak! "Han" skapar inga krig e dyl. Tankarna/egot däremot...

Det goda är alltid mycket starkare än det onda ,annars hade vi förintade för länge sedan.Det "onda"har ingen styrka alls.Bara en SKENBAR.


Att göra revoluition visar att vi har en ny ide`,en ide´ in i något nytt som sedan skall göras uppror imot.Alltså en ny låsning,fängelse,etc,mao ingen frihet alls.

Posted on: 2009/1/14 2:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#27


See User information
Quote:

sale skrev:

Det goda är alltid mycket starkare än det onda ,annars hade vi förintade för länge sedan.Det "onda"har ingen styrka alls.Bara en SKENBAR.


Att göra revoluition visar att vi har en ny ide`,en ide´ in i något nytt som sedan skall göras uppror imot.Alltså en ny låsning,fängelse,etc,mao ingen frihet alls.


När vi väl prata, diskutera koncepten av en militia, eller Warriors kan man väl ser den positiva i detta, till ex indianerna i Oka Quebec som jag menade.

Att man tor att milis är den ENDA lösning vet inte jag någonting om, fast en militia handlar om NÖDSITUATION.

Det handlar att kunna välja tror jag, att ideen är positivt och skall vara ett STEG mot att kommer närmare något form av frihet sammtidigt man delta i ett sammhälle.

Nu och här i Sverige har man inte ett val, vi är mer eller mindre avvapnade, registrerade och så...

I OKA Quebek fixade Warriors TID, növändiga tid mot en BEVAPNADE stat som ledde till pressen och exposure.

Utan militian skulle den "fredliga" eller icke våldsamma åter etableringen av lagen aldrig har hänt. Det skulle finnas en golfbana där NU.

Utan press skulle armen säkert dödat alla om du så önskade.

Allt går ihop.

Jag behöver vet mer om då HUR ISF bevapnade folk skulle vara farliga när man sammtidigt bry sig om varandra och ta ansvar mer än man gör nu.

Jag litar på min familj och vänner med vapen eller inte.

Mycket handlar om ansvar.

Staten har vapen. Allt de behöver. DU om du fråga USA då fixar de detta. Jag menar detta är inte "SVARET" snarare själv försvar i nöden.

Vi vet att delar av staten och människor är väldigt korrupta, våldsamma och genomför krig och stöder konflikter efter financiella intresse. Nog bevis på att folk skulle kunna tänka bevapna sig.

Fast igen känns det som visst den GODA är starkare.

När jag ser min Mamma lagar mat, hon gör det med kärlek och hon menar god med detta.

Jag VET detta. Fast hon har kanske i onödan (enligt mig som växt ätare) slaktat en kykling tidigare på dagen.

Hon menar väl och jag förstår detta, men jag delta inte för att jag ser hur korrupt detta är för mig, enligt mina vaderingar.

Inte så Svart o Vit och jag tror de flesta skulle hellre ha chansen att göra NÅGOT mot brutalistiska självioska och hjäntvättade energier och styrker i livet.

En gång träffade jag en IRA meddlem i en Irlänkt pub i England.

Jag som idioten jag var råkade säga "fel sak" enligt honom.

Han lugnt bad om att jag kom till hans bord i puben med 3 av hans vänner och tittade på mig i mina ögon och förklarade att han VISSTE att jag fattade ingenting och var inte VÄRT ett problem och berättade hur jag skall då hål käften i framtiden.

Blicken var stenhård, iskall och mitt liv hängde i balansen.
Så var detta.

Har du haft en kniv dragen på dig?

En fd Gulf Krig speciel forces soldat hota döda alla på en trevligt fst för att han var mental skadade från krig?


Hur hantera vi sådana människor?

De finns, och när samhällen är inte uppbyggde sociallt för att skydda, hjälpa, vad gör vi för de vi älskar eller vill skyddar?

I nöd? Mot denna situation och mentalitiet: http://www.gangfightsdump.com/

Berätt då vad man bode / skulle göra?

Hur bäst lösa vi detta i stunden?

Om vi är Indianerna?

Kan inte Milis vara något positivt i detta kontext?

Jag vet inte, jag hoppas att vi kan lösa detta med något annat eller måste vi vara beredda att bara dö och lyda?

Posted on: 2009/1/14 3:38
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#28


See User information
Om man är en millis ,så blir det att "vi" kommer att leva i ett,RESERVAT som alla indianer lever i dag ,typ alcoholister...sitigin bull...Tyvärr

Att se är alltså att handla,den slags handling som ALLTID skulle kunna hålla oss i frihet-utan sk ledare.

Den ända revolution de flesta behöver är, en mental inifrån-revolution.

Börja då med att ta upp kollekt.Det är bättre att en lider än att fler lider.Att bli besviken beror på att de EGNA ideerna inte stämde överrens med de verkliga

Allt vi behöver är att våldet/"djävulen" i oss försvinner. Då upphör heriarkier - då gör och ting tillsammans. Då har vi allt, eftersom vi inget mer behöver. Då återgår vi till den som fanns i ursprunget, innan vår urspårning in på tänkandets/intellektets spår/"ordning" Då kommer vi in i det varande varandets ordning. Då blir det inte "To be or not to be", To be - att vara. Den som inte Är finns inte, bara skenbart så. Ett inbillningsvarande runt klotet.

Boka gärna en resa med tankens hjälp. Men blev det rätt?

Malmoesoldier:'

Alla för var sin strutspolitik. I stället för att ta tag i själva problemet kacklar de om allt annat. De lever ett utanpåliv med intellektets hjälp och skapar då i stället samfund, sa föreningar,Mulisha : stiftelser, klubbar osv sammanslutningar. Att födas är förening nog.

Posted on: 2009/1/14 3:40

Edited by sale on 2009/1/14 3:58:46
Edited by sale on 2009/1/14 4:00:24
Edited by sale on 2009/1/14 4:06:14
Edited by sale on 2009/1/14 4:07:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#29


See User information
[quote]
The Lorax skrev:
Har du haft en kniv dragen på dig?[quote]Svar ja,hon var finska som visade mig hennes fina bröst ,när jag smakade på dom ,så hämtade hon niven i köket...OBS en sann historia,men jag fick smaka på dom i a f...

Posted on: 2009/1/14 4:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#30


See User information
Haha Roligt med finskan!

Jo den mentala eller spirituella är bra, och jag vet att så fort man "up the ante" då BRUKAR staten också gör detta.

Freeman on the Land är ett steg http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=44080

Att man visa sig på olika sätt att man är fria och att man är soveriegn, att man VET lagen och att man vill stå fast.

All är inte lika, vissa kanske har en gräns med våld, övervåld o så....

Att bara myndigheten och STATEN ska ha rätt att bära vapen eller försvara sig fast sammtidigt inte kan vara överallt är klurigt.

Fast om det finns kameraor sensorer överallt och alla MICROCHIPPAS då funkar det bättre lovar de.

; )

Posted on: 2009/1/14 16:07
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#31
Quote:
Det är du som inte fattar,flytta till usa då!!


Tyvärr så stämmer allt jag säger.

Men det hade inte varit fel att bo i usa, det är otroligt många svenskar som är svaga mentalt och hjärntvättade så det hade varit kul att bo med lite riktiga brödrar och systrar som kommer skrivas om i historia böcker i framtiden.

Quote:
Vad kan politiker göra åt DIN vardag?


Otroligt mycket, dom kan göra så att man slipper ha en kamera i ansiktet var man än går, dom kan göra så att ens DNA inte blir sparat direkt när man föds, dom kan göra så att dom privat ägda bankerna försvinner, jag kan fortsätta hela dagen, därför behöver vi bra människor i rätt makt positioner så vi kan ändra på saker, om det inte finns en myndighet överhuvetaget så kommer hela landet kollapsa, det förstår alla som använder logik, amerikas förfäder förstog det med men gjorde det så att myndigheten hade så lite kontroll som möjligt.

Quote:
Att göra revoluition visar att vi har en ny ide`,en ide´ in i något nytt som sedan skall göras uppror imot.Alltså en ny låsning,fängelse,etc,mao ingen frihet alls.


Krig är en del av livet som du måste lära dig att leva med. vad är det jag pratar om här? om dom förklarar martial law och börjar avrätta folk på gatorna då är den enda lösningen en våldsam revolution, om du inte går med på det och går ner på dina knän och säger "våld löser inget" medans andra dör så är du en mördare även om du inte har skjutit någon, du är direkt ansvarig för människor som dör runt om kring dig och förtjänar fängelse, för ostabila människor borde inte vara fria utan få behandling tills dom mår bättre (jag står för någon annan form av fängelse som är lite lättare för äns psyke än en liten trång cell).

En millis finns som sagt bara för att se till så att saker inte spårra ur, vem har sagt att avsluta livet på en tyrann räknas som något hemskt eller måste göras med hat? det är kärlek, man skickar en förlorad själ som inte längre har rättigheten att finnas vidare. väldigt spirituella människor världen runt som shamans,david icke och till och med ghandi hållde med, som alla andra friska människor oxå gör, går man ut i krig med tyranner gör man det med en kärlek för sitt folk och sitt folks framtid medans tyranner bara gör det med hat och för att ta till sig mark och makt.

Och om man står för vapenförbud och millis förbud så stödjer man NWO, det spelar ingen roll hur mycket man lossas att man är emot nwo, om man inte vill att andra människor och andras familjer ska kuna ha rätten att försvara sig utan att man vill att dom ska följa ens egna sjuka "spirituellal" ide som man själv har, att man sätter sig ner och sjunger och hoppas på att gestapo trupperna oxå börjar sjunga, så är man OND och hjärntvättad på en hög nivå och står för att man vill att oskyldiga ska dö, vilket gör att du inte är bättre än eliten själv.

Varför vara så rädd för att dö? om patrioter som älskar sitt land är redo att offra sig, lider dom då? nej dom gör det frivilligt, varför bli gammal och dö när du kan offra dig och göra något bra för välrden?, om det kommer till det och du inte offrar dig och gör som eliten vill och alla blir förslavade så kommer du för alltid ångra att du valde att leva förslavad, vilken förlorare man är om man lever förslavad, det är bättre att vara död då.

Vi behöver människor som vågar stå upp för sig själva som i ruby ridge.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#32
Quote:
Saker och ting blir ofta bara ord och ord... om man inte alls vet grundläggansde saker, inte har ett andligt tänk i botten - inte förstår att det finn lagar, the law, något högre, gud/Gud, himlem, principer, att vi har skapats, att det finns en mening med våra liv här, att detta ären skapad plats om vi ramlat ned till - hur ska man då¨göra föratt leva rätt, enligt the law?


Meningen med livet är inte att bli slaktad av maskin gevär av hjärntvättade psykfall som kommer fortsätta att mörda så länge dom lever. vilket är bättre att oskyldiga barn dör eller att dom pyskfallen dör?. du verkar undvika verkligeten, ibland måste människor dö, det handlar om ett val om vem som ska dö, nästan varje dag görs det valet av någon och det är inte för att dom är onda i alla fall, i visa fall är det för att dom är friska människor som måste göra det valet för att försvara någon annan.

Quote:
"Krig är en del av livet som du måste lära dig att leva med."

Suck...

Vakna!


Jag är vaken i denna världen, vilken värld är du vaken i??. är inte krig en del av livet?, finns det inte krig i denna världen?, skjuter inte människor varandra?. krig är en del av livet idag.

Quote:
Du talar som en som tror på att det därute är en slump, och att det finns orättvisa, och vill aldrig fatta att det är att slåss mot sin egen skugga, som Don Qoijote. Vraför bryr du dig om andra?


Finns det inte orättvisa?. tycker du det är okej att vara en serie mördare? ska man inte försvara sig mot en serie mördare?. inom en snar framtid så kanske det blir VI MOT DOM och dom som ställer sig där emellan och inte tar en sida och tittar på och udviker att försvara andra när dom har CHANSEN att göra det är ONDA mycket sjuka människor.

Quote:
om vi bara får bort de där dumma personerna... om vi bara informerar andra - vilket är vakens stora blunder och missgärning. Vore det inte bätter att börja leva upp till ordet vaken?


Mer LSD flum. gav du någon lösning?, du är perfekt?. jag såg inte att du gav en lösning, hur lever man upp till ordet vaken? lever man upp till ordet vaken om man tittar på när civila blir avrättade? då är man vaken eller?.

Kan man leva i frihet om eliten styr bankerna osv? självklart måste bankerna falla.

Därför behövs det bra politiker som kan ändra på saker.

Eller dom kan falla genom att 100 personer samlas i ett rum och håller varandra i händerna till lite musik?.

Quote:
Roligare att följa sin dåliga natur/sida, och peka på andra därute, att det är de som är orsaken till problem...


JA det är dom som sätter maskingevär till huvudet på folk, eller det är min dåliga sida som gör att dom där ute gör det? det är mitt fel?.

Quote:
Det är inga problem därute - det därute är en scen.

De som vill hålla på med andra är det STÖRSTA fåren.


inget är på g där ute?. ta bort kartongen från ditt huvud och börja läsa om vad som händer i världen.

Du vill inte att folk ska ha rätten till självförsvar va? för det är ens eget fel på grund av ens egna dåliga sida om man blir mördad av en galning eller?.

Eller du tycker det är okej med självförsvar det är bara de att ditt inprogrammerade program av rädsla för vapen kände sig tvungen att svara på något sätt utan mening?.

Tänk igenom ditt flum innan du säger att någon annan ska vakna.

Du kanske tycker att bönderna 1776 borde låtit sina kvinnor bli våldtagna och sina barn mördade av britterna, det hade varit bättre än att försvara sig???

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#33
z30. du tar ut små delar från mina inlägg hela tiden och kommer med en massa trams. som när du försökte få john stark som att se ut som en person med mentalitet som eliten.

Quote:
Du har fallit för elitens agenda totalt.


SÅ MAN SKA INTE FÖRSVAR SIG MOT ELITEN?. MAN FALLER FÖR DERAS AGENDA OM MAN BLÅSER AV DERAS HUVEN MED ETT HAGELGEVÄR? DET ÄR VAD DOM VILL ATT MAN SKA GÖRA?.

Säger du att eliten vill att man ska skjuta dom? det är deras plan på att få mer makt? att dö?.

Jag pratar hela tiden om SJÄLVFÖRSVAR dessutom. få in det i ditt huve!

Är du emot självförsvar?. är du en mördare som tycker man ska titta på när andra dör?.

det är inte normalt att inte ta livet på någon som mördar oskyldiga, det är normalt att ta livet på en sån person, hur många människor som helst som tat livet på folk är hur normala som helst, det är krig som ger en en massa stress och annat, att man ser oskyldiga bli dödade osv det är mycket som gör att man inte mår bra efter krig inte bara en enda sak, det är hundra tals olika saker.

Quote:
Du talar om en utrensning. Nazism.


Du sprider lögner och propaganda. säger jag talar om utrensing när jag pratar om självförsvar. herregud, alla som äger en pistol är stalin oxå!

Quote:
Hej malmo... jag gillar en del av dina postningar, vissa har varit väldigt bra med suverän info, som jag stoppat undan!

Jag hinner inte svara nu, ska iväg - bara kort nu.

Du skriver:

"Meningen med livet är inte att bli slaktad av maskin gevär av hjärntvättade psykfall..."

Fint att du hade slut på mellanslagen när du skrev "psykfall" - men du skramlar ihop en del andra, såsom "maskin gevär"... talar du så? Tänker så? Du vet... man skriver som man säger/talar - så enkelt är det.
Återkommer.


Tack och jag vet att jag stavar dåligt ibland, jag orkar inte alltid gå tillbaka och titta om jag skrivit något fel när jag skriver långa inlägg och jag tog för långa raster i skolan ;).

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#34
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:
z30. du tar ut små delar från mina inlägg hela tiden och kommer med en massa trams. som när du försökte få john stark som att se ut som en person med mentalitet som eliten.
Små delar?
Jag citerade ett helt stycke.

Men jag förstår det känns jobbigt när man ställer dig mot dig själv.

Posted on: 2009/1/14 21:26
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#35
Quote:
Små delar?
Jag citerade ett helt stycke.

Men jag förstår det känns jobbigt när man ställer dig mot dig själv.


Ja du hoppar över alla mina poäng i mina inlägg och undviker det jag säger som uppenbarligen stämmer och försöker få det att se ut som att jag står för något som jag inte står för och du använder dig av straw man och lögner.

Fortsätt med dina taktiker, du behöver inte erkänna iheller vad du står för, bara fortsätt klaga utan att komma med något vettigt

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#36
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Jag poängterade det sjuka i vad du säger.

Jag läste inte ens resten, för du inledde med idioti.

Posted on: 2009/1/14 21:37
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#37
Den enda som säger något sjukt är DU. mår du bra?

Quote:
Malmoesoldier skrev:
Jag är vaken i denna världen, vilken värld är du vaken i??. är inte krig en del av livet?, finns det inte krig i denna världen?, skjuter inte människor varandra?. krig är en del av livet idag.


Oj vad sjukt det jag säger är, det jag säger är inte sant eller hur? krig finns inte?.

Krig är en del av livet, det finns människor som HAR vapen och som ANVÄNDER dom mott CIVILA, man måste kuna försvara sig mot dom.

Men självförsvar är ju för onda människor, människor som stödjer NWO eller hur?.

Det är DU som stödjer NWO här ingen annan, du sprider disinfo.

Gå med i CIA, din mentalitet passar bra där ditt troll

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#38
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Så för att stoppa krig ska man bilda en milis och kriga själva?

Posted on: 2009/1/14 21:48
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#39
Nej. när martial law osv förklaras så för att stoppa att civila blir mördade så ska man inte göra nåt, man ska bara lägga sig ner och sova och hoppas på att inte för många har blivit mördade när man vaknar. då är man en MAN..... och mulisha grupper som försöker hjälpa dom civila är ONDA och dom ska man akta sig för, om en mulisha grupp ger ut mat ska man inte ta emot det för det kanske är gift för dom är terrorister!.

Självklart spränger du av skallen på gestapo trupperna och räddar så många du kan. väljer man att bli förslavad är man en riktig förlorare, det är bättre att vara död än att vara förslavad.

Om du bodde i usa och det blev ett civil krig imorron och black water soldater sprang fritt på gatorna och sköt folk så hade du ropat efter en mulisha att komma och rädda dig.

Att gå emot deras soldater kommer inte ta ner systemet, men det är allas plikt att försvara varandra från tyranner och vi är fler och har fler vapen än dom så vi kan försvaga dom riktigt ordentligt och vinna, dom måste tänka på ryssland osv med, när folk ser att borgmästare osv ställer sig bakom mulisha grupper och att mulisha grupper vinner många strider så kommer änu fler ställa sig bakom en och börja tänka i en ny bana som dom inte gjorde innan att det kanske finns en chans att få en bra förändring och desto mer skadad deras militär blir desto mer support kommer vi få och många av deras egna soldater kommer inse att dom blivit lurade med.


Edited by Malmoesoldier on 2009/1/14 22:25:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#40
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Sånt snack som du kommer med får en normal människa att acceptera FRA. Bara så du vet det.

Posted on: 2009/1/14 22:39
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#41


See User information
z30, vad GÖR du här egentligen?

Du mår inte bra av att vara här, du gillar inte våran inlägg.

Varför kommer du hit då?

Really, du är förvirrad och gör det krångligt för andra människor som du säger du vill leva i fred med och acceptera som de är.

Verkligen...

Posted on: 2009/1/14 23:00
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#42
Nej inte en normal människa utan en hjärntvättad som dig själv.

Du är emot självförsvar, det säger rätt mycket om dig. det är inte normalt att vara emot det. folk har rätten att inte bli mördade, ingen har rätten att komma och skjuta dig utan en anledning, om någon gör det har du all rätt i världen att försvara dig.

Allt jag sa är sant och du vet det själv, du är bara hjärntvättad som eliten vill att du ska vara, du är inte vaken.

Man kan inte gå och lägga sig och sova och hoppas på det bästa medans andra behöver hjälp.

Du är feg, du är rädd för att bli kallad terrorist, folk som stödjer 911 truth har REDAN blivit kallade terrorister av kongressen i amerika. det finns ingen lag som säger att du inte får skjuta en polis/soldat som skjuter oskyldiga och även om det fanns en sån lag så är det bara något som en person som förtjänar fängelse har hittat på, tänker du följa det? gå ner på dina knä för eliten?. vad hände i ruby ridge? FBI brött mot lagen och blev skjutna, personerna som öppna eld mott FBI vann i rättegång.

Du är här för att sprida DISINFO och rädsla. Du kallar en "sjuk" du säger att man står för saker som man inte står för, du säger att man har sagt saker som man inte har sagt, du ljuger. Du är som eliten själv.

Bara kom ut och säg det "jag tycker man är ond om man försvarar sin familj".

Var snäll och sluta skriva i tråden om du bara ska anklaga mig för saker som inte är sant och vägra hålla dig till vad tråden handlar om och att erkänna hur det ligger till. detta handlar inte om vad du eller jag tycker detta handlar om RÄTT och FEL. om du är emot självförsvar så är det för du är ett psykfall och då behöver du tänka om och kanske dag drömma lite mer på vad som är rätt och fel så du kan komma fram till det rätta.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#43
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Jag har aldrig sagt jag är emot självförsvar. Var får du det ifrån?
Jag har sagt jag är emot det du kallar för försvar, för det är inte försvar du talar om utan angrepp...

Du vill rensa samhället. Precis enligt elitens agenda.
Du är slaven.

Posted on: 2009/1/14 23:16
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#44


See User information
Sist jag kollade låg inte tråden i diskussionsforumet...

Posted on: 2009/1/14 23:16
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#45
Quote:
Jag har sagt jag är emot det du kallar för försvar, för det är inte försvar du talar om utan angrepp...

Du vill rensa samhället. Precis enligt elitens agenda.
Du är slaven.


Lögner som vanligt.

Rensa samhället?. jag har inte sagt något om att rensa samhället, du har problem på riktigt, du måste hitta på saker om dom du pratar om, när du inte gillar någon säger du emot, och när du själv vet att du har fel så vägrar du erkänna det och istället hittar du på en lögn om personen. du DÖMDE mulisha grupper redan från början, för du är en slav.

Allt jag har pratat om är självförsvar inget annat.

Det är inte angrepp att förklara krig med någon som REDAN har förklarat krig och redan börjat skjuta civila, det är FÖRSVAR.

Har mulisha grupper idag startat en massa konflikter? NEJ. och jag har redan förklarat varför, dom finns bara för om saker uraratar totalt.

Något mer du vill ljuga om när du ändå är igång?

Du mår bra av att ljuga va?. det är din lilla drog på kvällen, en stor lögn, inte sant?.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#46
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Lögner?
Det är min uppfattning.
Knappast en lögn!

Se hur det gick för Davidianerna.

Posted on: 2009/1/14 23:24
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#47


See User information
Många flera har haft det nog, och har hört att våran förredetta c0mputererr0r var bannade och då kom med ny id.

Det här blir sjukt, intressant, men sjukt. Lite Novax-liknande.

Tråkigt att det har gått så långt, han har blivit sämre sen somras, verkade som han kunde åtminstone diskutera utan att hämna i mycket bråk, men jag kanske har det fel.

Hur som helts, har städat bort Novax 6.0 nu, tack vara en pers som kom på detta. Tackar.

Säg till om du vill att jag ska städa upp dtt tråd, eller så.

Blir mycket offtopic, men jag ta bort detta eventuellt.

Posted on: 2009/1/14 23:29
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#48
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

The Lorax skrev:
Många flera har haft det nog, och har hört att våran förredetta c0mputererr0r var bannade och då kom med ny id.
Har du hört detta?
Jag raderade mitt konto Lorax.

Hur är det med att kolla fakta lite?

Posted on: 2009/1/14 23:35
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 4 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
31 user(s) are online (31 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 31

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS