vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Therold

See User information
Ja just ja, presentera sig själv (missade det förstås). Född '76 och pappa till tre barn, bor i Uppsala men är ursprungligen från Kiruna. Jag är utbildad civilingenjör med inriktning teknisk miljövård och geokemi, även lärarutbildad. Jag skriver gärna om miljöfrågor, toxikologiska effekter, certifiering/likriktning etc. Givetvis följer jag världspolitiken eller vad man nu skall kalla det för.

Att läroplanen mejslat in koldioxidens "betydelse" är att visa oss med STORA BOKSTÄVER hur långt detta nått. Lärare är skyldiga att undervisa om koldioxidens så kallade effekter. Det är mycket sorgligt. Ingen reflektion här inte!

Jag är ex.vegan, i dagsläget vegetarian (familjelösning). För mig var det en andlig boost. Normsystemet slog tillbaka, man har hånats och provocerat andra (fastän man bara är tyst och äter annorlunda). Aktiva djurrättsmänniskor och anti-zionister kanske i grunden vill väl, men resultatet blir noll andlig utveckling och helhetsperspektivet reduceras. Ensidiga konflikter och ensidig kamp förstör människans utveckling och kreativa sidor. Jag anser att människor under illuminati bör förstå att den industriella hanteringen av djur inte så lite påminner om hur illuminati ser ner på oss. Från en gammal SF-rulle kommer utomjordingar ut ur sitt farkost, givetvis med en kokbok på engelska "how to cook humans" under armen, tappar den - "ah, they are monsters!". Sen kom rymdödlorna i V, alla häpnade. Oj, vilka läbbiga monster. Mmmm... människan drar sig aldrig från att sätta sig själv i centrum. Att bekämpa illuminati och deras mind control är att ändra på sig själv och leva ut djupare insikter. Jag skriver inte rakt ut att man skall sluta äta kött för det är inte min sak att säga. Industriell hantering är jag dock till 100% emot. Däremot skall man noga överväga ironin, den verkligt tunga sådana...