vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#25


See User information
Så lösningen är att vara passiv och bara sitta framför datorn och inte göra något? Låter konstruktivt.

Posted on: 2009/1/28 21:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#26


See User information
Till 2universum och Slartibartfast:

Jag tror att ni är mer rädda för att bli kallade för,
Conspirations tokar, och kanske inte lyckas med ngn så kallad
karriär.

Tändstickor För Mörkrädda

Citat:

If history is to change, let it change. If the world
is to be destroyed, so be it. If my fate is to die,
I must simply laugh



Respect

Posted on: 2009/1/28 21:22
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#27


See User information
Quote:

Slartibartfast skrev:
Som 2universum sa.
Vakens aktivister blir kartlagda och gör mer skada än nytta.
Exhibitionism kan man kalla det.


HUr vet du detta?

Och hur vet du att du inte blir det nu?

Tänkte du stanna inomhus när de lägga ut mer kameror?

HERE:

Watch this very fucking closely!!!

Ok? It will help you understand what happens to cowards in HISTORY time and time again.

If it gets as bad as you think, being quiet WONT help either.

http://www.youtube.com/watch?v=TbNIU2KEz4g&feature=related

Posted on: 2009/1/28 22:02
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#28
Quote:

anti skrev:
Så lösningen är att vara passiv och bara sitta framför datorn och inte göra något? Låter konstruktivt.
Jasså var det det jag sa?
Låter inte alls som det jag sa tycker jag.
Helt och hållet din tolkning ovh du bevisar hur enkelspårigt tänkande du har.
Det sätt jag jobbar på vet jag var jag har folk och jag gör inga irriterade av fula klisterlappar på lyktstolpar.

Jag är inte här för att läxa upp dig, men bara för att du gör på ett sätt betyder det inte att det är det rätta.

Er "aktivism" är snarare att jämföra med nyblivna mödrars sammankomster. Latte-mammor om du hört uttrycket.

Jag ska inte störa din hobby och klankar inte ned på dig, utan det var du som nedvärderade mig för att jag inte gör som du.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#29


See User information
Jaja, nu ska vi inte göra en höna utav en fjäder, men jag är nyfiken på vad man ska göra då, om nu aktivism är meningslös?
Eller tycker du att problemet inte finns? Jag förstår inte varför aktivismen är så "skadlig" enligt dig. Upplys mig.

Posted on: 2009/1/28 22:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#30


See User information
Quote:

2universum skrev:
men om ni ger ut information som är viktigare än 9/11 då..'


sånt som eliten vill hålla hemligt osv.

"DETTA kommer vi inte göra. Vi sprida offentliga information, och dessutom vet inte jag hur man hitta sådana hemliga info, eller någon jag känner hellre. Det finns gott om information sen 60 talets"



samtidigt är det svårt för att ingen tror på det dem tror på, eller dem tror på det..

så dem kommer undan med det.

alltså det spelar ju ingen roll hur mycket folk som vet om 9/11.

"HUR vet du det? Är du ELITEN? ; )

Du vet inte hur det kommer gå, men det kan verka som ett mönster som historien beskrevs...som brukar godkänns av eliten, eller företag under deras kontrol...."



det är ju bara en enstaka situation som var organiserad noggrant.

fok glömmer.


är det inte viktigt också att säga VAD som kommer hända framöver?


"VI bor och leva här och nu. Vad kommer hända vet vi inte, fråga King, ghandi och Malcolm X då, nej de är döda, det kommer vi säkert bli en fin dag, och hur då kommer det kännas när du reflektera tillbacka och tycker att du BODE har gjort mer?

De människor tänkte inte som du och de PÅVERKADE många fler...."

när du säger att vissa saker händer och sen gör dem det, det är då du vinner deras förtroende.

kolla på den där killen som förutspådde det med twin tower FÖRE 9/11.

han blev ju skjuten till döds i sin bil.

utredningen ledde ingen vart osv.

"UTREDNINGEN har ingen betydelse...bevist finns, de flesta, typ 80% tror på vad vi tror på när de väll får detta förklarade, och detta handlar om TILLIT. glöm inte VARFÖR eliten skapar kontrol, de är rädda för OSS!!!! ; ) "

den här kvinnan som sade att hon måste varna jorden/världen för att något sjukt kommer hända mänskligheten.

det är det som är slagkraft i att profetera händelser i förväg..

det är det som gör att människor får veta och man åtminstonde ger dem ett val om dem vill välja god eller ond sida.


är det om jag länkar till några bra länkar som eliten tror på och vad dem tror kommer hända?



"DU vet bättre än jag om profeter tror jag,, och jag förhandla i NUET och lära mig som jag går----Under tiden spridar jag information. Sanningen vet jag inget om, men att man ska dölja, att man ska inte vara öppet, att man kan ser att onda folk massslckta barn, leka med ekonomi de skapade så att folk är desperata för att bara leva...Det räker väl med detta.

Eliten är bara människor, vi är 95%, de 5%...do the math

The odds are in our favour ;) "




Posted on: 2009/1/28 22:16
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#31
Quote:
Som 2universum sa.
Vakens aktivister blir kartlagda och gör mer skada än nytta.
Exhibitionism kan man kalla det.


Haha. Att ge ut dvd:er och sprida sanningen skadar!? det roligaste jag hört på länge. tror du eliten har poliser i sverige som sätter upp en på en lista så att dom kan förbereda en fema cell till en eller vad?.

Dom kan inte göra ett skit, det är lagligt. under martial law kan dom gripa dig och säga att du sprider terrorist propaganda, men vi är inte under martial law nu och om någon tar risken att bli gripen för att dom sprider lite info så är dom bara en äkta patriot som hjälper folk att vakna upp istället för att se på när dom blir förslavade.

vad gör du själv som är så bra? inget alls eller?, har du ett radio program? om du har ett radio program når det alla i sverige eller finns det folk på gatorna som inte har en aning om ditt radio program?. jag tror det finns hundratusentals människor på gatorna i sverige som inte har en aning om något som DU vet som behöver komma i kontakt med 911 truth osv.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#32
Quote:

anti skrev:
Jaja, nu ska vi inte göra en höna utav en fjäder, men jag är nyfiken på vad man ska göra då, om nu aktivism är meningslös?
Eller tycker du att problemet inte finns? Jag förstår inte varför aktivismen är så "skadlig" enligt dig. Upplys mig.
Vill du bli illuminated?

Skämt åsido. Själva infoutdelningen är inte skadlig naturligtvis, men ni hjälper till att få er själva kartlagda. Sprider ni ordet vidare bara har ni större kontroll i er hord.
Idag räcker det att fått ett papper av er så är man "inne".

Aktivism är inte meningslös naturligtvis, men er aktivism skulle kunna förbättras på många punkter,


Quote:

Malmoesoldier skrev:
Haha. Att ge ut dvd:er och sprida sanningen skadar!? det roligaste jag hört på länge. tror du eliten har poliser i sverige som sätter upp en på en lista så att dom kan förbereda en fema cell till en eller vad?.
Du har inte förstått vad jag menar, så du borde hellt och hållet förblivit tyst.
Försök att förstå att folk inte alls behöver mena det du tror.

Quote:

Malmoesoldier skrev:
Dom kan inte göra ett skit, det är lagligt. under martial law kan dom gripa dig och säga att du sprider terrorist propaganda, men vi är inte under martial law nu och om någon tar risken att bli gripen för att dom sprider lite info så är dom bara en äkta patriot som hjälper folk att vakna upp istället för att se på när dom blir förslavade.
Det finns mycket som är lagligt, men man kartläggs ändå.
Var du den patrioten du, för det är nog din roll enligt ditt resonemang.
Att vara fotfolket. Att vara utbytningsbar.
Inget fel med det. Men det är inte min roll

Quote:

Malmoesoldier skrev:
vad gör du själv som är så bra? inget alls eller?, har du ett radio program? om du har ett radio program når det alla i sverige eller finns det folk på gatorna som inte har en aning om ditt radio program?. jag tror det finns hundratusentals människor på gatorna i sverige som inte har en aning om något som DU vet som behöver komma i kontakt med 911 truth osv.
Tror du att jag berrättar här de saker jag gör?
Speciellt inte efter ditt uppvisande av mognad.
Varför skulle det just vara ett radioprogram? Har du själv ett radioprogram? Eller är det någonting märkligt behov att försvara någon som har det?

Jag har mig helgarderad om jag säger så.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#33


See User information
Oh man, detta är precis jag varnar om, denna förbannade Jante mentalitieten.

Visst vi kan påstå hur mycket vi vill, och jag håler med DIG Slartibartfast (How is Arthur Dent doing?) att Vaken bode gör mycket mer, fast läge är en otroligt naive och oerfärenhet med sådana aktivismen, info spridning och resurser.

Pengar behövs, och utbildningar - How To, och sådant, jag har lagt upp mycket material här från effektiva Djurens Rätts org som FUNKAR. Detta vet jag. Men, men....

Sorgligt är det, fast de som GÖRA något göra ett bra jobb. det handlar om att folk skall inser vad faran är, vad roligt det kan vara att vara med och dela info, komma på lösningar på många nivåer.

Organization. Men jag mistänker att folk vänter fortförandre på något "Frälsare" Big Daddy som skall komma....

Även att du använder ip hiding software och även att du besöka forummet, eller andra sajter kommer du blir kartlagd. För allt.

Senare kan staten använda detta info eller slänga. Bero på.

Tror man på att kunna förändra något till en rättvis och ansvarsfull och gladare samhälle skulle ALLA göra mycket mer, om inte, besök inte forum då, finns mycket annat att göra, köpa, var delaktigt i meningslösa debatt och communities, läsa om kändislivet.....

Posted on: 2009/1/29 14:42
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#34
Quote:
Aktivism är inte meningslös naturligtvis, men er aktivism skulle kunna förbättras på många punkter,


Då skulle det vara önskevärt om du presenterade ett par konstruktiva punkter på rekommenderad effektivare aktivism.
Du posta här eller maila.

Dina tankar om "kartläggning" fungerar inte. För med den krokiga-rygginställningen blir det lätt att man bara flyr och gömmer sig. Lite civilkurage, och stå upp mot de lögner som finns bara gott.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#35


See User information
Precis void, och föressten, man kan inte FLY den här gången...

Om allt går som NWO vill, då finns ingen skog, ingen plats "heat sensoring sattelites" inte kan se.

Med alla info om oss akn de, om de vill börjar hitta mönster, facebook, vem du känner med superdatorer, och under detta socialicerade system har inte PENGAR eller Ekonomi med att göra.

Ingen hinder. Bara kall rakt ut kontrol.

10 min med ALex Jones han beskriver lite fint hur det kommer vara, om vi är tysta och inte GÖR, inte syns:
http://www.infowars.com/officer-jack-boot-rants-about-fema-camps/

Fortsätta att låsas att det inte kan hända, men, som tur är, är många fler mer bered nu att ta emot informationen.

Och som tur är, när man belyser MÖRKRET, då försvinna detta.

Goda folk gör ingenting, rädda för hur andra ska se på de, de händer Pinotche, Stalin, Mao, Obama.....

Var latt, varsagod....men du vet, du KÄNNEr att något är snett och fel.

Posted on: 2009/1/29 19:03
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#36
Jag kan inte komma med några universallösningar, men en tävling skulle folk kunna tycka vara roliga.

Kanske en släkt A med 1 och sånt.
Vad Bush gjorde under attacken?
Alternativ på hur de agerat och sånt.

Vinsten kan vara en DVD. De blir nöjda över sin vinst och går hem och tittar.

Egentligen borde det sättas ihop en special-DVD för vaken med hopklipp från andra viktiga filmer. Självklartmed tillstånd från ägare.
Jag har för mig jag läst hur en del haft tillgång till studios och så.

Jag känner iallafall starkt att det är dumt att anmäla sig frivilligt till den första hämtningen av icke önskvärda.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#37
Quote:
Jag kan inte komma med några universallösningar, men en tävling skulle folk kunna tycka vara roliga.

Kanske en släkt A med 1 och sånt.
Vad Bush gjorde under attacken?
Alternativ på hur de agerat och sånt.

Vinsten kan vara en DVD. De blir nöjda över sin vinst och går hem och tittar


Skulle man bli mindre kartlagd för att man hade en tävling?. ska du ropa ut i en megafon "tävling om 911" eller ska du säga till dom att följa med dig ner i en mörk källare och att lägga av sig sina mobiler vid dörren?, låter inte som en smartare ide hahah.

Ut med dig på gatorna istället o visa inte storebror nån respekt :)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#38


See User information
Quote:

Slartibartfast skrev:
Jag kan inte komma med några universallösningar, men en tävling skulle folk kunna tycka vara roliga.

Kanske en släkt A med 1 och sånt.
Vad Bush gjorde under attacken?
Alternativ på hur de agerat och sånt.

Vinsten kan vara en DVD. De blir nöjda över sin vinst och går hem och tittar.

Egentligen borde det sättas ihop en special-DVD för vaken med hopklipp från andra viktiga filmer. Självklartmed tillstånd från ägare.
Jag har för mig jag läst hur en del haft tillgång till studios och så.

Jag känner iallafall starkt att det är dumt att anmäla sig frivilligt till den första hämtningen av icke önskvärda.


Vinsten kan vara en gratis ryggradstransplantation kanske..?

Posted on: 2009/1/30 1:30
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#39
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Skulle man bli mindre kartlagd för att man hade en tävling?. ska du ropa ut i en megafon "tävling om 911" eller ska du säga till dom att följa med dig ner i en mörk källare och att lägga av sig sina mobiler vid dörren?, låter inte som en smartare ide hahah.
Nej.
Men det skulle bli en trevligare form av aktivism om människorna känner att det här är någonting de fattat lite om.
Alternatict inte fattat ett dugg om.

Vinster kommer folk ihåg.

Quote:

gaston skrev:
Vinsten kan vara en gratis ryggradstransplantation kanske..?
Inte en dum idé.
Min gamle gode vän Dr Nick Riviera ställer säkert upp


---------------------------------------
Obama var ett genidrag av dem.
Snackar man skit om Obama är man rasist.
Faktum är att tom KKK önskar att ingenting ska hända Obama.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#40


See User information
Slartibartfastie är på rätt spår där med Tävlingar.

Jag har rekommenderat detta FLERA gånger som en DEL av aktivismen, man samla pengar och vinnaren vinnar en DVD spelare och FLERA dvd med filmer. Aktivist Paketet....

Men, det har inte sjunket in på Vaken hellre....

Åtminstone synns folk nu (förutom Jönköping där folk är för rädda! ) och då är det mycket bättre än för ett par år sen.

Jag ska kontakta kyrkorna, bla, hade hoppats att fler än 3 skulle träffas här (vi har redan träffats två gånger) nu startar vi en förening och har kontakt med flera avdelningar med kommunen.

Om ni som läsa detta nu är rädda, då är det eran problem.
Hoppas att ni hittar inspiration någonstans, alla är inte lika och vissa har ber "Ryggrad" än andra beroende på kontexten.

Lär er något från vi som är mer aktiva, och helst kom med förslag och inte kritik eller sprida räddslan hellre.

Ve VET vad vi gör och vi vet väl hur läget är.

En sak jag vet, allt handlar om människor, och oavset hur mycket jag tycker folk kan vara "dumma" eller tom "IDIOTER", deras betynde, för det mesta handlar om OKUNSKAP.

Då är det upp till mig att förmedlar på ett sätt DE kan förstår

Ang Vaken aktivismen, den ligger på 4 på en skala av 10 tycker jag, detta bero på vad de inblandade väljer och hur icke organiserade läget är.

Vill inte kasta skit på de som jobbar, jag vet att de göra mycket, jag menar att de är en liten del. De andra bode skäms för deras passivitet. Men de kanske tror att det blir bara bra ändå, någon "Big Daddy" kommer att lösa allt detta.

Kom med mer förslag Slarti, och mer konkreta information på hur, kostnaden, vart och så.

Nyficken...
-

Posted on: 2009/1/30 19:20
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#41


See User information
Oj såg detta nyss:

Aktivism Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.

SVAR: 39 VISNINGAR: 666 Today 19:20

Oj, Jönköping, the number of the beastie.

Sorry little off topic

Posted on: 2009/1/30 19:25
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#42
det ska bli gott att koma tillbaka efter tag till er och undervisa er ordentligt in i benmärgen.

kom ihåg mitt namn 2 universum.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#43
tror ni verkligen jag skulle avslöja mitt fok så lätt, mina soldater?

eran hunger mättas inte av sanningen, ni tål den inte utan svälter till döds istället när ni står inför det sanna svaret.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
49 user(s) are online (49 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 49

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS