vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Anonym
PR och reklam
Hur ska vi få mer besökare till www.vaken.se? Hur och var kan vi lägga ut exempelvis reklambanners för sidan på Internet?

Jag försöker hela tiden göra reklam på diverse communitys som Lunarstorm med mera. Men jag tror dock att få exempelvis communitys är villiga att lägga ut reklamannonser med politiskt innehåll. Det cirkulerar ju dock enormt mycket människor på dessa sidor.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: PR och reklam

See User information
Vill ni verkligen få hit människorna från lunarstorm? Och andra communitys har väl ingen anledning att göra reklam för övriga communitys som kan sno åt sig deras användare. Man måste söka och proklamera på rätt ställe.

Posted on: 2005/1/6 18:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Givetvis så är alla hundra tusen användare på Lunar intresserade av exakt samma ämne? Jag har fått mängder av "Lunare" intresserade och tackat för mitt länkande till www.vaken.se.

Små bäckar....

See User information
Jag har skrivit till helgon.net och någon annan sida och frågat om att göra reklam. Jag har dock inte ens fått en mail tillbaka. Antingen så har dom för mycket annonsörer redan och inte är så profsiga att dom kan säga det, eller så bojkottar dom mig redan.

Posted on: 2005/1/8 19:27

See User information
Tjabba, allesammans - hittade än en gång - ett par nya grejjer "FRÅGOR & SVAR - som jag var tvungen att spana igenom... Och som vanligt så kan jag inte låta bli att"lägga mig i", liksom...

Jag var ute ock "drog"(vandrade), som vi brukar - kärringen och jag - med vår handikappade dotter i en grann-kommun och mötte då en mängd intressanta människor... Och jag funderade som vanligt att - vad kul det vore om man kunde få lära känna de där mäniskorna... så då styrktes min beslutsamhet att snabbt som F-N, skaffa något slag av "visit-kort"... ett mindre kort som det kunde stå något i - som beskrev vad det handlar om - med möjlighet att senare få kontakt, om man nu - önskar det...
Det är väl en bra grejj!! För hur som helst så är det ett måste att få kontakt med varandra så att något nytt och bra - kan växa fram, eller hur? Möten och sånt, liksom...
Hälsar SHYGETS...

Posted on: 2005/1/27 22:38

See User information
Ett visitkort, där det står typ:

Det är någomting
som inte är rätt.
Vill du veta vad?
www.vaken.se

micro
micro@vaken.se

;)

Posted on: 2005/1/27 23:44

Anonym
jag brukar skriva insändare på vänster sidor
som www.vänster.nu
men jag tror inte det ger så mycket resultalt.
jag vet heller inte om det jag gör skadar "konspirationen"
jag kanske kan uppfattas tjatig, men jag brukar ha olicka nickname varje gång jag gör en insändare

See User information
Tjabba, allesammans... Magotthar och Microner... (starwars, nästan)

Jag brukar också skriva på alla sider jag överhuvud taget kommer "över"... Och så det där med det lilla "kortet"... M
Nja, jag skulle nog "formulera" meddelandet lite annorlunda, men det är väl, ok!
Musik - är också, ett jäkligt "effektivt" SIGNALHORN... Galor!! och återigen - Galor!!! Det tror jag också på... DEt skall på något märkligt sätt "höras" och "synas" - kunde man "luktas" - så vore väl det också rätt så effektivt (det här senast, var nog bara ett skämt - tror jag!)
Hälsar SHYGETS - FASCO da LAMAS "lillebrorsa"...
I alla fall;
Så skall ni alla ha: INRE FRID! - YTTRE FRED! och SANN FRIHET!

Posted on: 2005/1/28 22:43

Anonym
Galor och musik är kanske bra för vissa saker, som att få in pengar och så vidare..jag förstår inte riktigt vad du menar med galor / musik:
jag tror inte folk "lyssnar" på musik när dom lyssnar!
ex: ebba gröns cover på blå tagets låt den ena handen vet vad den andra gör
eller staten & kapitalet som ebba döpte om den till. blev en hit i början av 80talet, jag tror nog att allra dom flesta människorna sket i texten.
hade det joakim thåström läst upp staten och kapitalet som dikt,hade nog dom flesta (tror jag iaf) tänkt håll käften och gå av scenen.
´tyvär

texten till staten & kapitalet http://web.telia.com/~u31131248/statkap.html

Anonym
en grej man kan göra är ju att bära ex knappar med reklam för vaken.se

man kan gå in på www.knapp.nu

och designa sin egen knapp

( tycker jag verkar vara en bra ide iaf)

Anonym
något i still med detta kanske

inte så jättefin men den gjordes på två sek

www.knapp.nu/?b=1911557

det tar ett tag innan bilden på sidan blir klar så vänta tills sidan laddat färdigt

föresten den är bättre med gul text

http://www.knapp.nu/index.aspx?ctrl=d ... &bid=1911557&nocache=9810

See User information
Jag gjorde för ett tag sedan 20 knappar med texten.

www.vaken.se, håller ett öga på den globala makteliten. Med en pyramid i mitten.

Om någon vill ha en av mig så säg till. Dom är gratis förutom eventuellt porto.. :)

Posted on: 2005/2/19 0:34

Anonym
jag ska trycka en tröja som det står New world order
www.vaken.se

kanske är en ide?

See User information
Jag har ett 20 tal knappar hemma som ser ut såhär:

www.knapp.nu/?b=2120980

Posted on: 2005/3/22 21:12

See User information
Buää.. Jag får kalla kårar av ögat :)
Jag assiocierar till toppen av pyramiden.
Gillar inte pyramider/pentagram/ögon.....Nojja...Nojja...Nojja... :)
/fresco

Posted on: 2005/3/22 23:32

See User information
Du får designa en ny knapp då ;)

Jag tycker om pyramiden. För mig symbolerar den både konspiration och andlighet.

Posted on: 2005/3/23 14:06

See User information
> Du får designa en ny knapp då ;)

Saknar grafikgenen :(

Någon stackars nojjig hypotetisk sate kan ju få för sig att tolka den som om att symbolen är toppen av pyramiden, samt att den representerar illuminati, och att vaken.se håller ett öga på folket, eftersom folket i själva verket är den riktiga globala makten. ;)

Kanske lite galler framför pyramiden skulle piffa upp den! :) Eller ännu bättre, ett förstoringsglas pålagt framför pyramiden. Då får man ju med symboliken att man håller ett öga på "illuminati". Bara en tanke...

/fresco

Posted on: 2005/3/24 2:02

Anonym
Jag föreslår också någon form av galler eller något stopptecken. Just för att förtydliga vad vi står för och att inga missuppfattningar skall ske.

See User information
Ok på allmän begäran ska jag fixa en ny logo för vaken.se.

Alla får komma med förslag, sen röstar vi i en poll.

Förslag:

1. Pyramid bakom galler.
2. Pyramid med sträck över

Ge mer förslag. Sen beställer jag 10,000 klistermärken i neongrön färg å vi kör en fet kampanj!!!

Posted on: 2005/3/24 17:08

Anonym
Oki, jag får starta upp gamla photoshop och återkomma då :)

Anonym
I mån av tid ska jag försöka också fixa någon loggaförslag. Måste fixa Photoshop igen efter min datakrasch (IBM konspiration ;))

Anonym
tjabba micron klistermärken kan jag vara med att sätta upp i Göteborg och Dalsland

See User information
Ok, jag tror att det blir en vaken.se klistermärkeskampanj. Jag tänkte göra märkerna med bara text och utan någon bild. Det skall vara tre raden text. Första skall vara olika texter för olika märken. Andra raden ska det stå www.vaken.se. Och tredje raden, håller ett öga på makteliten.

Först vill jag ha in lite förslag på texter till klistermärkerna.

Exempel:

Ta tillbaka makten över ditt liv
vaken.se
Håller ett öga på makteliten

Posted on: 2005/3/28 14:08

Anonym

Vänd upp och ner på Pyramiden och så en gubbe som pissar på ögat...haha

so88

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper