vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Loose Change 2E

Anonym skrev:
Visserligen väcker filmen ”Loose Change” många frågor men man inte bortse från att en konspiration kräver många medarbetare och frågan man kan ställa sig då är:

Hur lyckas man hålla tyst om ett så omfattande projekt?

-Mörkläggning - Officiella utredningen. med Kissinger från början.

Vem körde flygplanen in i WTC?

-dator program?

Det måste krävas flera tekniskt skickliga personer för att genomföra något sådant.

-militären kanske har ett par satanistiska sådana?

Det räcker ju knappast med en vanlig radiokontroll för att styra dessa plan in i WTC.

-tekniken är gammal.

Hur hittar man personer som är villiga att döda flera tusen Amerikanska medborgare för att starta en ny världsordning?

kollar in lite historia om ockulta satanistiska maktgalna frimurare som är bra exempel på det oändliga ego som vi alla besitter..

Nu Efterlyser jag lite ihålig Logik från en speciell person..!?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Efter att ha sett filmen ”Loose Change” så tycker jag att det finns anledning att ifrågasätta om den amerikanska regeringen är inblandad i detta på något sätt.
Jag tvivlar starkt på att man själv har iscensatt detta utan mer att man låtit dessa terrorister fullfölja sina planer utan att ingripa. Det låter mer sannolikt.

Tänk om underrättelsetjänsten hade vetskapen om att terrorister skulle kapa två plan i Amerika för att köra dessa in i WTC. Istället för att stoppa dessa terrorister så väljer man att hjälpa dem med sina planer – dock utan terroristernas vetenskap givetvis.

Jag kan tänka mig att den amerikanska underrättelsetjänsten visste allt om terroristernas planer men valde att blunda på regeringens order.
Vilket skulle ge Bush och Company precis de verktyg man skulle behöva för att genomföra de förändringar man har gjort i USA sedan 911.
Illdådet är dock inte mindre för att man valde blunda.

Det kan ju även tänkas att regeringen hjälpte terroristerna på traven genom att bomba några extra strategiska mål.
Om man har god information om en kommande händelse så borde man ju även kunna påverka händelseutvecklingen till sin egen fördel.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
jag anser själv att alla koplingar som har med araber eller muslimer att göra oftast är rena påhitt eller lögner..

dessa koraner som dyker upp på strippklubbar osv, varför inte bara presentera lite kameror från flygplatser osv..

det skulle ju göra saken enklare för alla, utom den amerikanska regeringen..

så det är väl antagligen därför vi inte får se sådant.

Anonym
Är det någon skillnad från denna såkallade "2nd edition" och den som släpptes för några månader sedan? har redan den på 701mb

See User information
Spana in googles topp 100 video nedladdningar:

http://video.google.com/videoranking

Plats 4, 9, 35 :)

Ligger på topp100-Filmer på thepiratebay.org också :)

http://thepiratebay.org/top100.php?c=201

hehe...blir svårt att stoppa sanningen...

/fresco

Posted on: 2006/4/19 22:06

Anonym
Quote:

Anonym skrev:
Är det någon skillnad från denna såkallade "2nd edition" och den som släpptes för några månader sedan? har redan den på 701mb

Den är ca 20 min längre, bestående av nytt material samt datoranimationer.

Anonym
finns den med spansk text?

Anonym
Jag behöver den också med Spansk-text. Någon som vet om det finns? Jag hittar bara Swe, Dk, ENG, Dutch, French.

Kan ni inte hjälpa till att seeda den med svensk text på TPB.
Jag har polare som försöker ladda ned den med svensk text just nu, men det verkar bara vara jag som seedar den från min klena jävla ADSL-lina.

Hjälp till, det är fan inte en så jobbig insats att ta sig an, bara låta den stå och gå:

Loose Change 2E swesub [vaken.se].avi
http://thepiratebay.org/details.php?id=3494373

Anonym

Anonym
tack anonym men jag syftar på en kopia som man kan göra till en dvd. google video har så kass kvalite :)

Anonym
nu verkar den finnas på conspiracy central med spansk sub.. men ingen seedar för tillfället..http://conspiracycentral.net:6969/tor ... 15734ce05d1c651b9.torrent

Anonym
Den här versionen har bättre textning:
http://lol.chroniclesofgaras.com/videos.html

See User information
zpz <<-- Det har den väl inte, den texten är ju inte original..

Behåll din propaganda för dig själv..

Dom som börjar tröttna på dessa lättlurade,propagandaspridande individer räcker upp en hand, om ni verkligen tröttnat kan ni räcka upp bägge.. Personligen räcker jag upp bägge+andra lösa lemmar.. Men låt dom hållas, dom kommer förhoppningsvis sent om sider att se sanningen, det kommer bara att ta lite längre tid!!

zpz, verkligen,OSPA <-- ni kanske tom längtar till att bli chippade? Tror ni att ni kommer att leva i lyx tillsammans med eliten när vårat samhälle blir fascistiskt??

Varför kan ni inte se den röda tråden som går från Northwoods dokumentet vidare genom boken The Grand Chessboard sen till PNAC dokumentet för att slutligen visa sig konkret i och med 911?? Givetvis finns det mkt mer som denna tråd går igenom men detta var ett kort sammandrag..

Posted on: 2006/8/1 10:58
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Quote:

TeBe skrev:
zpz <<-- Det har den väl inte, den texten är ju inte original..

Ja, det var ju det som gjorde textningen så mycket bättre.

Avslöjar allt skitsnack som Loose Change kommer med.

Vad får dig att tro att man vill bli "chippad" bara för att man avslöjar lögner?

See User information
Jag vill bara veta vad ni står i dom andra viktiga frågorna som USA nu håller på att implementera i sitt samhälle..Och som sakta kommer att smyga sig in i EU!!

Har du förövrigt följt den röda tråden som jag hänvisade till i förra inlägget??

OSPA ville ju inte heller svara på detta med Northwoods,PNAC så då kanske du inte heller vill det...?

Posted on: 2006/8/1 16:24
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Quote:

TeBe skrev:
Har du förövrigt följt den röda tråden som jag hänvisade till i förra inlägget??

OSPA ville ju inte heller svara på detta med Northwoods,PNAC så då kanske du inte heller vill det...?

Har inte satt mig in i vad dessa dokument handlar om, så kan tyvärr ej svara.

See User information
Hahah, nej jag kan tänka mig det. Northwoods bevisar för alla att USA kan tänka sig att begå terrorhandlingar mot sina egna medborgare!! Det enda som satte stopp för detta var ett nej från JFK!

PNAC vill ha ett "nytt" Pearl Harbor som skall få befolkningen med på invaderingen av ett gäng länder i mellanöstern, specifikt Afghanistan, Irak, Syrien, Iran. Man ser extremt tydligt hur alla händelse efter 11/9-2001 passar detta dokument som handen i handsken..

Lägg sedan till boken The Grand Chessboard och du får ytterligare en pusselbit.. I denna bok pekas just Iran, Irak, Syrien, Afghanistan ut som nästa stora energi källa som USA bör ha kontroll över..

Få se nu, USA har just nu "order out of chaos"-kontroll över Irak och Afghanistan!

Nu är det alltså Syrien och Iran som är nästa måltavla, hur skall dom kunna komma dit då undrar du? Just nu pekas dessa länder ut av hela den amerikanska massmedian med Fox i spetsen..och beskylls för att skydda/styra Hizbollah!! Denna massmedia har nu börjat varna för terrorhot i USA som är utförda av Hizbollah!

Kommer du ihåg att detta var exakt samma metod som dom använde mot Osama, Al Qaida och Irak, Saddam!?!

Fanns det några WMD i Irak? NEJ!
Hittade dom OSAMA? NEJ!

Så fort något terrorattentat händer i USA eller västvärlden (troligast i USA) så kommer fingret att pekas mot Iran,Syrien!!

Och vips så har vi en ny invasion/bombning som bygger på felaktiga grunder och en inblandning av CIA/Mossad...

Posted on: 2006/8/1 17:48

/Benjamin Franklin

Anonym
Quote:

zpz skrev:

Visst, det är mkt skit(lögner som du kallar det) i LC2 men Screw LC gör ju exakt samma sak.

23.18 in i filmen(part 1) skriver Screw LC detta:

"Attack on Syria approved by Washington Warmongers"? This is yous source?"

skulle det vara en bättre textning?

var har dom fått det ifrån att LC2 säger nåt sånt? SLC läser ju upp en annan artikel från
samma upplaga från en annan journalist lr vad det nu är. Knappast trovärdigt va? Så
ska man köra på samma linje som du nu då så är ALLT från Screw LC lögn å sidospår.

hmm svårt det här hehe

/Nico

Anonym
Quote:

Nico skrev:
Quote:

zpz skrev:

Visst, det är mkt skit(lögner som du kallar det) i LC2 men Screw LC gör ju exakt samma sak.

23.18 in i filmen(part 1) skriver Screw LC detta:

"Attack on Syria approved by Washington Warmongers"? This is yous source?"

skulle det vara en bättre textning?

var har dom fått det ifrån att LC2 säger nåt sånt? SLC läser ju upp en annan artikel från
samma upplaga från en annan journalist lr vad det nu är. Knappast trovärdigt va? Så
ska man köra på samma linje som du nu då så är ALLT från Screw LC lögn å sidospår.

hmm svårt det här hehe

/Nico

Om du inte förstod det så var syftet med den kommentaren att på ett lite humoristiskt vis illustrera vilket skräp den "källan" som LC2E upprepade gånger använde var.
Inte att påstå att LC2E tog uppgifterna från samma artikel.

Och du måste väl förstå att kommentarerna är lite skämtsamt skrivna, LC2E:s idiotiska resonemang och värdelösa källhantering är ju faktiskt stor humor många stunder. (Iofs kanske inte alla här uppskattar den humorn. )

Anonym

Citat:

TeBe skrev:

Zpz
Har inte satt mig in i vad dessa dokument handlar om, så kan tyvärr ej svara.

Det var ju inte särskilt förvånande !!

Hur vore det om du studerade dom så kanske du fattar varför så många Ifrågasätter den Officiella Storyn om 911.

Det här Pusslet kanske är lite för stort för Dig !!??

Må Väl

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper