vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Forum för fånar...
http://www.dagensbok.com/discuss.asp?id=178

Måste bara säga att på detta forum finns många som öppnar munnen och babblar om saker de inte har en aning om.

De skulle kunna behöva lite hjälp på vägen men funderar på vad man skulle kunna säga utan att det börjar snurra i huvudet på flertalet där inne?

Jag säger bara Oh My God!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Forum för fånar...
Quote:

jaxtone skrev:

Jag säger bara Oh My God!

Akta glashuset!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Forum för fånar...
Nja jag koncentrerar mig snarare på att inte glasväggen skall fällas mer runt mitt medvetande! Men jag skrev i alla fall ett inlägg till de som kanske behövde lite annat på tallriken än färdigtuggad skåpmat!

http://www.dagensbok.com/discuss.asp?id=178

Hej!

Jehanna, Anna L, Geten, Epatraktor, Ben Simeon och bl.a. Björn W verkar mycket oroliga för släppa fram andra tankegångar än de som är politiskt korrekta. Anna har till exempel vid ett antal tillfällen direkt hotat att ta bort inlägg som inte passar hennes politiska agenda.

Varje vuxen människa vet att finns vissa negativt laddade ord som utlöser en otrolig skrämseleffekt på barn... typexempel är jajabaja, farligt, inte röra, och AKTA DIG!

I vuxen ålder är det däremot inte många som märker att det finns ännu fler ord som
som gör att många människor stänger av... slutar lyssna... slutar tänka självständigt men istället låter som

När jag sett era svaromål eller inlägg så står det ju klarare än någonsin att ni svalt hela betet och gör precis som fårskocken, går dit "man" vill att ni skall gå, tänker det ni vill att "man" skall tänka.

Vem "MAN" är i detta fallet kan ni ju lista ut själva... men inte katten är det någon av de ni vill stoppa från att tala härinne!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper