vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vi måste utreda 911 själva

See User information
När de gäller 911 så är det idag följande situation:

Vi är inte eniga hur sprängningarna av WTC 1, 2 och 7 gick till för vi har inte hittat dem som utförde det hela.

Vi är inte eniga vad som hände vid Pentagon för vi har inte hittat dem som utförde det hela.

Vi är inte eniga om vad som hände vid Shanksville för vi har inte hittat dem som utförde det hela.

Nu borde alla inse vad som är problemet och vad vi ska göra åt det hela. Vi ska hitta dem som utförde 911 och ingen annat.

För att hitta dem måste vi söka och nu ska det inte bli en total överaskning för de er som struntar i att titta på Brainiac, Mythbusters, kriminaldokumentärer och dokumentärer när CDI spränger olika saker för dessa program ger idéer och dessa ska ni nu få.

När de gäller WTC ska vi leta efter ovanlig hantering av sprängämnen före 911 och detta kan vi göra antingen genom att fråga de som levererar sprängämnen om detta . Om de vägrar säga detta så kan vi fråga deras anställda. Hittar vi sprängämnen som vi inte kan koppla till vanligt spränghantering runt New York så är vi något på spåret.

Vi ska då ta reda på så mycket som möjligt till vilka dessa sprängämnen är levererade till. Sprängämnen leveras också av några firmor som vi kan undersöka så vi via dem kan lista ut var sprängämnen tagit vägen.

Har vi kommit så långt anser jag att den fortsatta utredningen kommer att gå lättare och skulle vi råka ut för att vi blir motarbetade så kan vi vara säkra på att vara nära lösningen.

När de gäller Pentagon och Shanksville gör vi på samma sätt att börja leta där det är mest sannolikt att vi hittar någon information. Vi ska namnge de ansvariga som utförde 911 handgripligen och därmed kan de berätta vad som egentligen hände.

Skulle de flesta vara döda idag blir lite besvärligare men inte omöjligt och detta kan man kolla genom att läsa dödsannonser och höra sig för om släktingar saknar personer vi spårat genom att undersöka var sprängämnen levererades.

Det mest fantastiska är att de jag förslagit kan de i USA sätta igång med på en gång. Har de inte själva kompetensen kan de hyra privatdetektiver som de har förtroende för.

Varför har jag aldrig läst om ett liknande förslag på en enda 911 sida?

Posted on: 2009/3/31 18:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vi måste utreda 911 själva

See User information
Quote:
är de gäller WTC ska vi leta efter ovanlig hantering av sprängämnen före 911 och detta kan vi göra antingen genom att fråga de som levererar sprängämnen om detta . Om de vägrar säga detta så kan vi fråga deras anställda. Hittar vi sprängämnen som vi inte kan koppla till vanligt spränghantering runt New York så är vi något på spåret.

Vi ska då ta reda på så mycket som möjligt till vilka dessa sprängämnen är levererade till. Sprängämnen leveras också av några firmor som vi kan undersöka så vi via dem kan lista ut var sprängämnen tagit vägen.

Har vi kommit så långt anser jag att den fortsatta utredningen kommer att gå lättare och skulle vi råka ut för att vi blir motarbetade så kan vi vara säkra på att vara nära lösningen.

Om det kom från t.ex CIA, eller armen eller något annat shady som har tillgång till dom feta grejerna. Om du kan ringa runt till firmor som säljer dynamit och fråga om någon köpte mycket dynamit innan 911 så go ahead. Jag tror jag redan vet svaret och jag tror FBI redan har kollat upp det där.

Quote:

När de gäller Pentagon och Shanksville gör vi på samma sätt att börja leta där det är mest sannolikt att vi hittar någon information. Vi ska namnge de ansvariga som utförde 911 handgripligen och därmed kan de berätta vad som egentligen hände.

Skulle de flesta vara döda idag blir lite besvärligare men inte omöjligt och detta kan man kolla genom att läsa dödsannonser och höra sig för om släktingar saknar personer vi spårat genom att undersöka var sprängämnen levererades.

Tror du på fullaste allvar at tnågon har beställde sprängämnen hem i stora kvantiteter innan 911 och sen mystiskt dött?

Dom som gjorde det är förmodligen militärer dom också komma från ett annat land.
Flera av dom har nog fått sätta livet till för att röja upp spåren. Men dom kanske inte död förklarades förrens flera veckor, månader år efter?

Sorry om du tycke rjag är dryg och det är bra att du har lite ideer.

Problemet med hela 911 är det här. Jag ska ge en liknelse.

En person är död. Han dog av hjärtinfarkt. Obduktionen är klar och kroppen kremerad. Ända problemt är att folk såg liket, det hade två kul hål i bröstet och ett i huvet. Han som obducerade liket var också hans värsta fiende. Och obducerade det själv, gjorde inte alla antecknignar som skulel göras och efter 20 min var liket kremerat. Läkaren som död förklarede honom var obducentens bror.

Förstår du? Det vi måste bevisa är att han blev skjuten och inte dog av en hjärt infarkt. När vi har gjort det genom att ta fram tillräckligt med bevis kan vi åtala både obducenten och läkaren. Om bevisningen håller så åkker dom in på kåken.

Posted on: 2009/4/13 18:50
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vi måste utreda 911 själva

See User information
Nej jag tror inte att de som beställt sprängämnen eller vad de nu använde är döda utan jag har läst för kanske drygt 2 år sedan att en persom spekulerade om att de var döda för inget hade kommit fram om dem.

Vem som än utförde 911 så har de lämnat spår efter sig och att ingen ens har försökt utreda detta är både anmärkningsvärt och oroande.

Oroande för att de kan innebära att de på vår sida inte tror att de någonsin har existerat vilket innebär att den officiella versionen då har segrat.

Nej jag tror att de hela är utredningsbart vem än som utförde 911 och att de i USA är de enda som kan ta tag i detta så jag har börjat fundera på vem man ska tipsa. Man behöver ha någon med vana av kriminalutredningar för jag har sett dokumentärer hur otroligt säkra de är som har sådan erfarenhet.

T.ex. hittade en kvinnlig kriminalare som minst av allt såg ut som en sådan den misstänkte snabbt och kunde efter hur han svarade direkt förstå att han var den skyldige. Han nämnde saker som bara den skyldige kunde ha kunskaper om.

Posted on: 2009/4/15 15:33

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper