vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
BLOGG Om ACTA
Har haft många dåliga visioner och tecken på sista tiden.

Såg detta nyss när jag nattsurfade.

http://infallsvinkel.wordpress.com/20 ... dokument-om-acta-skandal/

Djupt störda individer dessa vilsna individer som vi har att göra med.

Demoner i människoskepnad.

Barnets karma så vilset att det förvridigt och för längesedan själen murknat och dött .

Bara kvar är det förfulade skalet.

Världen går under snart om folket inte börjar agera.

Galenskaper på massnivå.

Väcka alla och agera, låt ingen nyttig idiots passiva aphjärnas åsikter påverka ditt leverne vad som är rätt och sant.

GÅ I RÄTTFÄRDIGHETENS NAMN ENLIGT SANNINGENS PRINCIPER.

En sanningens soldat.

Arjun filosofi behövs nu mer än någonsin,

AGERA

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: BLOGG Om ACTA
Nyhet för framsidan, någon? Jag måste till jobbet nu, hinner inte.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

TheAssasin skrev:
Har haft många dåliga visioner och tecken på sista tiden.

Såg detta nyss när jag nattsurfade.

http://infallsvinkel.wordpress.com/20 ... dokument-om-acta-skandal/

Djupt störda individer dessa vilsna individer som vi har att göra med.

Demoner i människoskepnad.

Barnets karma så vilset att det förvridigt och för längesedan själen murknat och dött .

Bara kvar är det förfulade skalet.

Världen går under snart om folket inte börjar agera.

Galenskaper på massnivå.

Väcka alla och agera, låt ingen nyttig idiots passiva aphjärnas åsikter påverka ditt leverne vad som är rätt och sant.

GÅ I RÄTTFÄRDIGHETENS NAMN ENLIGT SANNINGENS PRINCIPER.

En sanningens soldat.

Arjun filosofi behövs nu mer än någonsin,

AGERA

Skäms ej att trampa sanningen stig, bara för att andra går vid sidan om..... Ugh

Posted on: 2009/4/2 9:24
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Om man läser idag så kommer man underfull med att det var ett aprilskämt.

Anonym
Phheeeewwww ,, men hur vet vi det "igentligen"??

Ingen rök utan eld sägs det.

Lissabon-avtalet hade liknande inslag gick det ryckten om , strejk förbud osv.

Men det e kalrt allt putsas väl fint innan det framställs öppet sen kan man ju ändra på detaljerna i efterhand.

Anonym

Anonym
Patrix: Vad f.. yrar du om? Har du ätit så mycket lax att du fått nån hjärnskada och inte kan skilja på dikt och verklighet, din gamle Li Hongzhi-predikant.

Det enda aprilskämt jag gjorde var det med att micro skulle få besök från TV4. Iofs samma skämt som jag använde förra året.

Kan nån verifiera den här ACTA infon?

Anonym
Quote:

void skrev:
Patrix: Vad f.. yrar du om?

I förrgår kväll sent så la BanditQ ut en presentation om sig, i den där tråden där man kan presentera sig. Där skrev han/hon att han/hon var tjej och det där voidska med slang, ytvokabulär och obligatoriska engelsk ord, + antagligen hälsning på slutet, inte nu ... "ha det bäst", utan friden... fridens liljor eller vad det var - typsikt void...

Efter att tag så försvann presentationen. Sedan efter några timmar så var det uppe igen, och Tebe la in en replay om att han (eller hon...) var välkommen... Det dröjde inte länge så togs det hela bort igen, även Tebes! Sedan var det borta när jag la mig under natten.

Idag på förmiddagen så postades det hela igen! Även de orden/posten från Tebe. En vanlig user kan ju inte bocka av postningar, hålla på dom eller bocka för dom på nytt. Ej heller gå in flera timmar efteråt och ta tort egen + annas post.

Samma stil i BanditQs postningar som du void har, schargong etc.

Hur kan BanditQ ha dessa möjligheter om han inte är en admin.
Void, du har många usernamn här.

Är detta ok. Fattar inte någon att det hela är väldigt genomskinligt?

Anonym
Jag hade helt fel om det där med att postningar försvann och kom tillbaka. Blev nu medveten om att man måste vara inloggad för att se det.

BanditQ = void...

Anonym
Shit, du är ju helt paranoid beyond all help. Du har antagligen något problem av ganska allvarlig art novax/Patrix. JAG ÄR INTE BANDITQ. Det är en egen användare, med eget ipnummer någonstans i sverige.

Du har f.. i 3 år anklagat mig för att skapa olika konton och spela "games" med folk. Det har jag aldrig gjort övht. Jag har heller inte raderat någons inlägg de senaste dagarna, så ingenting i dina anklagelser stämmer.

Du blir antagligen blind/förvirrad av att analysera för mycket information, sittandes där nere och fnula för dig själv. Du gör misstag i dina analyser av vaken.se och du gör misstag i dina analyser kring omvärlden. Förstår ALLA på vaken.se nu att den här användaren novax/patrix inte är en sabotör utan antaligen helt knäpp på riktigt.

BanditQ: Får jag publicera ditt IP:nr för vår mest psykotiska användare novax/patrix?

Någon annan användare här kanske har pratat med BanditQ och kan verifiera att jag inte är honom?

Våren 2009:års "Paranoid konspirationsteoretikerpris" går till.... *Trumvirvel*..

See User information
Om inte Void är en man i kvinnokläder så behåller jag gärna min egen identitet.
Men det var ett häftigt välkomnande till Vaken grabbar. ;)

Fridens liljor

Posted on: 2009/4/2 20:50
"Drunknat? Åh nej! Det är lika omöjligt för mig att drunkna som för en kamel att trä på en synål!" /Pippi

Anonym
Quote:

patrix skrev:
Quote:

void skrev:
Patrix: Vad f.. yrar du om?

I förrgår kväll sent så la BanditQ ut en presentation om sig, i den där tråden där man kan presentera sig. Där skrev han/hon att han/hon var tjej och det där voidska med slang, ytvokabulär och obligatoriska engelsk ord, + antagligen hälsning på slutet, inte nu ... "ha det bäst", utan friden... fridens liljor eller vad det var - typsikt void...

Efter att tag så försvann presentationen. Sedan efter några timmar så var det uppe igen, och Tebe la in en replay om att han (eller hon...) var välkommen... Det dröjde inte länge så togs det hela bort igen, även Tebes! Sedan var det borta när jag la mig under natten.

Idag på förmiddagen så postades det hela igen! Även de orden/posten från Tebe. En vanlig user kan ju inte bocka av postningar, hålla på dom eller bocka för dom på nytt. Ej heller gå in flera timmar efteråt och ta tort egen + annas post.

Samma stil i BanditQs postningar som du void har, schargong etc.

Hur kan BanditQ ha dessa möjligheter om han inte är en admin.
Void, du har många usernamn här.

Är detta ok. Fattar inte någon att det hela är väldigt genomskinligt?

Patrix...

Varför anklagar du någon med rena spekulationer? Vad är poängen? Det är inte första gången heller... Det här beteendet är ju en direkt motsats av ditt predikande... Rent spontant så tänker jag på devolution - falla... dekadens, evil och pervo på samma gång...
Varför lägger du ner så extremt mycket energi på vad som sker här ute, jag trodde det handlade om den inre fighten? Styr upp ditt inre.

DrKlok...

Anonym
Quote:

void skrev:
Shit, du är ju helt paranoid beyond all help. Du har antagligen något problem av ganska allvarlig art novax/Patrix. JAG ÄR INTE BANDITQ. Det är en egen användare, med eget ipnummer någonstans i sverige.

Du har f.. i 3 år anklagat mig för att skapa olika konton och spela "games" med folk. Det har jag aldrig gjort övht. Jag har heller inte raderat någons inlägg de senaste dagarna, så ingenting i dina anklagelser stämmer.

Du blir antagligen blind/förvirrad av att analysera för mycket information, sittandes där nere och fnula för dig själv. Du gör misstag i dina analyser av vaken.se och du gör misstag i dina analyser kring omvärlden. Förstår ALLA på vaken.se nu att den här användaren novax/patrix inte är en sabotör utan antaligen helt knäpp på riktigt.

BanditQ: Får jag publicera ditt IP:nr för vår mest psykotiska användare novax/patrix?

Någon annan användare här kanske har pratat med BanditQ och kan verifiera att jag inte är honom?

Våren 2009:års "Paranoid konspirationsteoretikerpris" går till.... *Trumvirvel*..

Lycka till void/Banditen... publicera ip-nummr, det där håller inte.

Hur många usernamn har du void på ett ungefär?

See User information
Ge upp Patrix!

Posted on: 2009/4/2 21:54
"Drunknat? Åh nej! Det är lika omöjligt för mig att drunkna som för en kamel att trä på en synål!" /Pippi

Anonym
OT:
Är på jobbet nu. Ber om ursäkt om jag lät otrevlig i inlägget ovan. Jag blev bara irriterad en stund över att Patrix faktiskt inte skämtar med sitt inlägg, utan är heöt övertygad om att jag har tid, lust eller energi till att sitta och leka med olika konton och spela olika karaktärer. Get a grip man!

ON TOPIC:

Har någon mer info om detta med ACTA? Vore väldigt intressanta att läsa. Tack.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper