Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Sammanträffande?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Haha bra jobbat. häng med på någon manifestation i malmö vi behöver hjälp med att dela ut flyers!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2009/4/8 19:09
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Inte ett dugg. Är du säker på att inte chefen har kopplingar till skeptikerrörelsen förresten? Kanske Medlem i Föreningen Vetenskap och Folkbildning eller Humanisterna?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Får man fråga vad du jobbar med?
men det är säkert inget sammanträffande, ta och fortsätt och skriv ut saker på andra ställen o häng upp :)
Posted on: 2009/4/9 19:59
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
wikhall, Det enda jag vet är att En chef är med i en kristen församling (Smyrna församling). Vet dock inget om församlingen i sig. Men i området där jag jobbar är kristna troende inget ovanligt...(?)
Emil332, jag berättar inte. Inte än iallafall =) På kulturhuset får dom sitta uppe länge, på biblioteken också. på apoteken åker dom ner direkt ;) Jag fortsätter kampen! Fridens liljor
Posted on: 2009/4/9 20:52
|
|||
|
"Drunknat? Åh nej! Det är lika omöjligt för mig att drunkna som för en kamel att trä på en synål!" /Pippi
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hah, fan vilken bra idee du gav mig precis. man ska ju sätta upp massa vaccin info och alternativ medicin posters vid, i och på apoteket
![]() Jag fick vid ett tillfälle reda på att afa lund tog ner alla mina stickers, vi var tydligen nazister, men jag sa till på skarpen så dom slutade, men det är fortfarande någon som flitigt skrapar bort dom, ingen aning om vem. Däremot kan jag säga med säkerhet att jag vet att frimurare har plockat ner 3 av mina stickers, fast det kan bero på att jag satte dom på deras loge skyld och det stod p. hall suger :P
Posted on: 2009/4/10 11:34
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login