Vakencorner
|
Re: Svart chemtrail/flygplansspår
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det är skuggan från ett trail ovanför.
Eftersom alla dessa jävla flygplan har skapat ett tunt lager redan som ligger något nedanför så ser man dessa skuggor.
Posted on: 2009/4/12 20:07
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Har sett detta ett par gånger. Det lite lustiga är att denna svarta linje är spikrak medans chemtrailen planet släpper ut är lite krokig.
Att det skulle vara en skugga efter chemtrails ovanför är jag skeptisk till för har aldrig sett någon linje ovanför som följer den svarta linjen. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja, kommer ihåg att det var ett krokigt spår i närheten medan det svarta var mer rakt. Det svarta försvann efterhand rätt så snabbt, de vita spåren i närheten varade längre. Tror inte att det var en skugga, var alldeles för mörkt för det, men vem vet, konstigt såg det i alla fall ut.
Posted on: 2009/4/13 12:26
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag såg ett plan släppa ut ett spikrakt chemtrailspår i stockholmstrakten i söndags.Jag stod och tittade på en stund,sen tog grabbens fotbollsmatch över intresset.Jag har svårt att uppskatta tiden,men jag skulle tippa på att det hade gått 30-45 min när jag tittade upp igen.Spåret hade då blivit svart.Men det som verkligen fångade min uppmärksammhet var att ett nytt plan färdades i motsatt riktning precis i samma spår som nu var svart och släppte ut ett nytt,vit spår efter sej över det svarta.Jag har spanat efter chemtrails i över ett års tid nu och jag har aldrig sett något liknande förut.Har någon mer en mej sett något liknande?
Posted on: 2009/4/13 13:06
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Min observation av dessa svarta spår är skuggor, anledning till varför det svarta försvinner medans det vita är kvar är förmodligen för att spåret är tungre än det lager den kastar skuggor på och sjunker ner.
Posted on: 2009/4/13 15:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Häromnatten drömde jag att jag blev chemtrailad...weird.
Posted on: 2009/5/12 23:01
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vem vet det vita var kanske Cocaine eller LSD . Jag skojar inte nu,om någon tror det. Air pollution has long been a fact of life in Spanish cities, but scientists now say that it is not just smog that chokes people as they walk to work or stroll through the park. A new study has found the air in Madrid and Barcelona is also laced with at least five drugs - most prominently cocaine. The Superior Council of Scientific Investigations, a government institute, said on its website that in addition to cocaine, it found trace amounts of amphetamines, opiates, cannabinoids and lysergic acid -a relative of LSD - in air-quality control stations in the cities. But it said there was no reason for alarm. "Not even if we lived for a thousand years would we consume the equivalent of a dose of cocaine by breathing this air," said one of its scientists, Miren Lopez de Alda, in the statement. The scientific group added that "in no case should these levels be considered representative of the air in the two cities". In Madrid the test site was close to a ruined building believed to be frequented by drug dealers. And in both Madrid and Barcelona, the studies were carried out close to universities. The group also said that the study showed higher concentrations of the components on weekends, suggesting that drug consumption was up in these periods. Länk Metafilter
Posted on: 2009/5/15 16:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Chemtrails And The'Black Line' In Sweden
från någon anonym gubbe/gumma länken http://www.rense.com/general2/blackline.htm det finns ett uppsjö fotos av just black lines den här e väl inte den bästa men jag ska söka och posta dom jag hittar ok. Texten går hem i alla fall. Just det, hittade nått på www.bariumblues.com som ger en bättre bild av det hela. En del förklarar det med skuggor men hur går det till med solen ovanför, reflektioner kanske men ..... länk: http://www.bariumblues.com/black_line.htm trevlig helg dokumentera mera liten text från www.bariumblues.com som kanske väcker tankar: Barium: The Poison No One Talks About Barium is just as dangerous to our health as lead, arsenic and mercury and shows up regularly in public water supplies. Exposure to small amounts of barium, dissolved in water, may cause a person to experience these problems: 1. Breathing difficulties 2. Increased blood pressure 3. Heart rhythm changes 4. Stomach irritation 5. Muscle weakness 6. Alterations in nerve reflexes 7. Damage to your brain, liver, kidney and heart Barium sprayed in the atmosphere falls to earth and gets in water supplies.
Posted on: 2009/5/15 18:36
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login