vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vetenskapens värld....

See User information
För ca 25 år sedan ansågs kiropraktorer, naprapater och akupunktörer vara "kvacksalvare" och helt i vetenskapens namn ointressanta skumma österländska och allmänt konstiga representanter för kunskap som inte var officiellt erkänd eller respekterad. I dagens Sverige kan man bli skickad till både akupunktör och kiropraktor av en ortoped. Ortopeden tar också betalt men han skakar på huvudet och säger ...jag vet inte ...jag vet inte....Jag känner inte till hur stor del av våra skattepengar går till ortopeden men antagligen en hel del för om man missar en tid så kan de bli förargade för " vi förlorar mycket inkomster på det här". Vad vi vanliga skattebetalare förlorar på att vissa utövar sin inkompetens officiellt går inte ens mäta i pengar.
Jag har fått mycket bra hjälp av olika alternativmedicinare men som arbetslös har man ju inte råd....vad är det som händer i vår värld?

Posted on: 2004/9/23 20:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vetenskapens värld....

See User information
Alternativ medicin. Alltså det alternativ som en dödssjuk pasient får effter förgifningen och stympningen har misslyckats att ta bort dina symptom. Då är det offta alldeles för sent. Ta saken i dina egna händer, gå inte på doktorernas psykos. Ta inte medeciner och vaxinationer. Tänk förebyggande. Är bra mat, färska grönsaker. Skippa konserverade halvfabrikat. Minska om inta kasta ut köttet. Gör lite yoga..

Läs massor om medicin och faror med vaxinationer mm på www.klokast.se.

Posted on: 2004/9/23 22:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Ja vad är det som händer i vår värld? Mycket och större delen av den dyker inte upp i media. Angående vaccin, det är nog det dummaste man kan stoppa i sig. Jag har en son på 3år som inte är vaccinerad, och han har haft 2 febertimmar på 3 år. Det är allt. Han ammade i nästan 2 år och det säger relativt mycket tycker jag. Men hur tusan man än vänder och vrider på det så säger vilken doktor som helst att det var tur. Nu har jag på senare tid kontaktat andra familjer som också har barn som inte är vaccinerade och dom upplever samma sak, ungarna blir inte sjuka.

För en tid sedan så studerade jag vaccin lite närmare och det är en härlig smet man måkar ihop och trycker i kroppen på människor. Man avhördar med formalin som är ett av dom starkaste nervgift i världen, man använder sig av kvicksilver för att lura in det i kroppen med mera. Helt otroligt. Det värsta är att man i US om inte på fler ställen ökat kvicksilverhalten oerhört och i dag på Fox news så rekkomenderade man alla att gå och ta vaccin. Textremsan som i vanligtvis uppdaterar en med falksa nyheter rekommenderade nu att vaccinera sig!!! Jo visst lever vi i en konstig värld alltid.

Som sagts förut, ät rätt och stressa inte. Håll all modern medicin borta från kroppen och tro inte på media :)

See User information
I USA kör man kampanjer på TV som säger att man måste vaccinera sig för att få gå till skolan. Om man inte följer dessa instruktionen så kan man bli arresterad. Som tur(?) är så är detta bara lögner som sprids och du kan enligt lag inte tvingas ta vaccin, ännu! Du får dock inte gå i skolan. I USA har man dessutom inte våra ynka 3x vaccin kur, dom har mer åt 30x stuket.

Posted on: 2004/9/23 22:41

See User information
Det finns mycket i långt borta USA som är galet, men det jag menar är det har gått åt helvete här i Sverige så det sprakar!!!

Posted on: 2004/9/29 18:29

See User information
Sant. Mycke blire.

Det som jag tror kan vara viktigt för Sverige är att belysa att dom som värkligen har makten är helt andra än vad gemene man tror sig veta. Att det helt enkelt är dags att ta ansvar själv och sluta följa flocken.

Posted on: 2004/9/29 22:41

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper