Vakencorner
|
Re: diskussions grupp i malmö området?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det finns en del vakna i Malmö men vi ses inte riktigt regelbundet, vi har haft en del info-utdelningar, vore trevligt att anordna en sammankomst mer för att bara snackas vid och så.
Posted on: 2009/5/18 15:47
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vi ska ha en manifestation på lördag och dela ut info-blad och dvd:er och snackas vid. du är välkommen dit. vi blir fler och fler, inom någon månad är vi nog rätt många som träffas på ett par info-utdelningar i månaden.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
När ska vi förresten ta info-utdelningen på lördag? Samma tid som förra gången och avsluta runt två, tre eller när allt material är slut?
Posted on: 2009/5/18 16:37
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Med det hade ju varit trevligt, grilla någon gång, eller på något uteställe. samt ett bra sätt att få nya lyssnare o kanske kan få en o annan att vakna till.
som idag, jag o en gick i trelle för att handla lite så snackade vi lite om den avlidne bin laden som cia e så glada på att använda o vi märkte att det fick några huvuden att vända. Någon kontakt person när det gäller lördan? e nog rätt så säker på att jag kan vara med, inte helt hundra men nära.
Posted on: 2009/5/18 17:46
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Du kan skicka PM till mig eller Andre om du vill ha kontaktuppgifter, annars så håll utkik vid Gustav runt 13.00. En grill i sommar låter som en god idé. Har en del att göra nu, bland annat när det gäller Niels Harrits föredrag nu snart.
Posted on: 2009/5/18 18:24
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Bra idé med en diskussions-/aktionsgrupp i Malmö. Kom på Harrits föreläsning i Malmö d. 27 maj så kan vi ta det därifrån och nu på lördag i Malmö också så klart.
Posted on: 2009/5/18 18:53
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jepp jag kommer va där o ska filma hela föreläsningen så kommer jag va där lite tidigare o sätta upp osv.
Posted on: 2009/5/18 18:59
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Har ni några förslag på ett bra (billigare) ställe att bo om man kommer på besök i malmö?
Fridens
Posted on: 2009/5/18 21:44
|
|||
|
"Drunknat? Åh nej! Det är lika omöjligt för mig att drunkna som för en kamel att trä på en synål!" /Pippi
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vet tyvärr inte angående boende, skapa en egen tråd så kanske någon kommer med tips eller liknande.
Posted on: 2009/5/19 7:33
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Kommer nog också på Lördag:)
Har varit medlem ett tag och tycker detta vore en bra idé..
Posted on: 2009/5/26 17:49
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Så de ska låta. ta gärna med lite flyers om du kan danne
Vaken har bra info-blad. en annan jag rekommenderar om NWO är den som finns här www.operationmindseed.com |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
påminner mig att jag måste köpa bläck till skrivaren :(
Posted on: 2009/5/26 19:14
|
|||
|
Citat:
har lärt mig från historia att man ska kolla upp saker noggrant.. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
jag ska köpa nytt bläck imorron med, ska nog köpa hem några stycken så att man har hemma. tror nog det går att fixa så att man kan beställa 1000-2000 infoblad från något tryckeri billigt.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
hm, tryckeri, det låter som man kan göra det mycket billigare.
Posted on: 2009/5/26 20:01
|
|||
|
Citat:
har lärt mig från historia att man ska kolla upp saker noggrant.. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
kanske det, om någon har en skrivare där man kan hälla i bläck så kanske det blir billigare? har för mig det är rätt billigt. patroner som brukar kosta mycket.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
patroner kostar mer än skrivaren hehe
själv ska jag snoka runt lite, om man gör en kopia och sen infiltrerar någon sola :)
Posted on: 2009/5/26 20:27
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
1.
För skivomslag till dvd:er så kör jag med refillbläck till min bläckstråle. Det blir löjligt billigt om du köper bra bulkmängd. Kostar ingenting då. Måste bara lära sig påfyllnadsrutinen och alla fel som kan uppstå. Denna kille kanske har sveriges billigaste refillbläck: http://www.print-refill.nu/ han är lätt att ha och göra med och kan ge tips om just din patron inte finns representerad. 2. Vi söker också tryckeri fortf. Behöver köra upp ett antal tusen flyers, men våra försök med tryckeri har inte resultereat i någon färdig tryckning. Letar fortfarande. Ska vi inte köra från något tryckeri i tyskland och ta en löjligt stor mängd flyers? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det låter som en bra ide void. kan du ta reda på priserna hoss tyskarna?. hur ser bladen ut? vanliga A4 eller?.
Det är rea på patroner hoss kjell o company nu med, köper man en så får man en gratis. tror det gäller alla patroner, jag kör med lexmark. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login