vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Anonym
Re: Olov palme
Ja.

Det manifisterar sig hela tiden.

Trädet är bara ett synonymt metafysisk jämförelse med känslornas hem i organen och dess energivägar.

Men det finns alltid flera vyer och allt är ihopkopplat genom orsak och verkan- Därav.

Genom att fårstå den åttafaldiga vägen kan jag även spåra reaktioner baklänges och se anpassning och likaså gäller universum då allt följer sanningen för i skapelsen och kärleken och visdomen finns inte utrymme för falskhet eller osanna slut.
Annars hade allt kollapsat inpå sig självt innan det uppstod vad gäller skapelsen och allts reflektion och utryck genom sanningen.

För att.

Allt vibrerar.

Allt är en reflektion av Allt.

Allt följer lagarna.
Såsom inom såsom utom.

Vi tar för mycket för givet och inser inte att existensen i sig är sanningens utryck genom lagarna.

Därav ifrågasätter vi hela tiden för vi ser inte roten.

Kvinnligt möts med manligt, Materia blir vågor och vågor blir materia.

Allt har en rot.

Döden är bara en ny början.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
men det öppnar inte upp sig så starkt med så många symboler för andra och det vet du.

det är en invit.
ni är bara sura för att det var jag.

och ni vet att det finns verkligen inget ni kan göra förtutom att mjölka på information.

men hur vet ni att om jag har litet kvar att stegra.
vad vet du vad jag kanske kan bemästra.
det enda ni vill är ju att jag ska bemästra.

jag kan spelet.
det är därför jag är med fortfarande.
hade jag inte kunnat det så hade jag inte spelat.

jag vet jag är förbryllande.
jag vet ordet som nämdes för inte så länge sen bland bordet.

men det kan bli erat fall att hylla en person och inte det som står bakom.
till slut måste vi alla slänga oss in i spiralen ovanför våra huvuden och se ljuset, säg mig kan du det.
jag kunde det fr o igår.

ärligt skrivet.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Du söker men du har många hinder framför dig.

Jag får min vägledning från min ande och mitt hjärta och mina beskyddare och änglar..

JAg mediterar till hjärtat och inget annat för jag behöver inget annat.

Om du vill ha makt genom din Dantian kommer du ändå inte nå den utom genom hjärtat, så till vilken nytta är spelet du pratar om?
Tror du hjärtat vill spela?
Hjärtat vill släppa livet, för den som lyssnar.

Jag är här med ett syfte att förhöja för den som kommer efter mig och därav har jag inget behov av ljuset, jag behöver varken ljuset eller mörkret för jag har inte dess behov och jag förstår dess syfte, jag behöver varken renas eller dyl eller ta mig någonstans.Ska jag rena mig gör ajg det där karman tillåter och det är knappast i denna världsdel, men jag har min tid och utöva släppandet av livet till livet är vad alla bör göra något anna ädlare finns inte, att erkänna sanningen för sig själv.
Ja är här med ett högre syfte som jag bestämt redan innan jag föddes.

Sinnets och hjärtats rening går men att rena själen kan vi glömma
Mina misstag och synder skiljer inte från någons annan.

Vem vill kasta sten?

Det jag kan kunde jag i andra liv men anpassningen fick mig att förlora några delar genom lögnen i andra liv och förlora mitt minne, men som det alltid sägs, själen lyssnar alltid ochd et finns alltid plats för förlåtelse, därav när jag dog i lögnens karma med vetskap om detta strax innan döden så fick jag behålla mina minnen.

Det är inte utan syfte Buddha sa , Lev ett rättfärdig liv och du hittar din väg.

Min uppgift är att förhöja sanningar om du kan något om själarnas hem i och våra själars natur.

Och fängsla legion då jag har varit i strid med denna sen många livstider tillbaks tills jag nu vet var jag hittar dem, hur jag ska fånga dem och fängsla dem med mitt hjärtats ljus.

Men innan dess finns det mycket att fullfölja.

Eran uppgift är och förändra medans tiden finns och bära sanningen till dess mål för att ni ska utvecklas till den som bär sanningen.(För dom sanna sökarna som kommer bära ljuset inom sig

Jag är en Guru från ett annat liv.

Arketypernas energi finns för alla som vill lyssna och kommer ihåg barnets hjärta, att folk inte kan lyssna på sin själ ,snyft ; (

Lol kan jag det,, VAD ÖPPNA MIN KRONA FÖR LJUSET.

Ja skryter inte eller tävlar inte därav frågar jag inte andra sådana frågor utan förklarar metoderna istället för dem som vill hitta hem.

Öppna mitt innre för tomhetens eld och även använda den?

Jag har levt i babylon som en kungs son,Ryssland som en pälsjägare. kina som en taoist bonde.

Ja är en drake med ett syfte som jag sagt innan.

Därav blir min tid kort på jorden.

Det finns inga spel att spela för det finns inget att sträva efter än att bibehålla orsakernas rot för andevärlden att dömma.

Många andar vet inte heller .

Om alla själar som dog i händerna på illuminati och deras syften visste varför skulle legion och dess hat varit utrotat för längesen.
Därutöver kan ingen på denna plats bli den som frälser och öppnar .

För att vi lever i kalis tidålder, den som säger annat bortser från sanningen och dess anpassning.

Du vet inte vilka krafter vi pratar om.
Men hjärtats vittne är inga leksakskrafter.

Att leva i denna världsdel kommer aldrig leda till den högsta frälsningen.

Och det är kopplat till samvetet.

Kan du säga att du har gott samvete.?

Kan någon säga det överhuvudtaget.

NEJ.

Svarar du ja lurar du dig själv och förbiser sanningen.

Du är inget undantag från alla oss andra människor , du äter och sver precis som alla andra och har dina tankar och anpassning precis som alla andra själar som vandrat på denna jord.

DÄRAV sök dig bort från massan och intrycken.

Den som inte gör detta kommer aldrig finna vägen helt och alla själarna som hittat sitt innre kunskap har gjort det och gör det.

Att lyssna på sin själ ja men att styra den Nej.

Då sätter vi oss över sanningen och vad händer då.

Tredje ögat stängs och falska jaget leder vidare.

Därav sök er inte bortom er själva baserat på strävande.

Om ni vill lära er lyssna på er själva finns inget som hindrar er.
Men var försiktig med att leka övermodig sånt gillar inte andar för dom inser sitt värde.

Vi är en del av allt då allt är ett ,, varken mer eller mindre.

Den yttre naturen speglar den innre och vice versa.

Allt Allt Allt följer samma lagar.

Vad mer högre finns det än sanningens process?

Lev i frid.

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper