vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Re: Gay

See User information
Quote:

Analdoktorn skrev:
michaels skrev...

Quote:
Det verkar som om att det första folk tänker på är just själva sexakten och penetreringen när man pratar om homosexuella. "Usch, vad äckligt" tänker nog många och sedan ligger dom där själva och vill ha analsex med sina fruar efter att ha sett det i någon film eller läst i någon tidning om att det är skönt.

När det gäller det här med homosexualitet,...handlar det om just det som ordet påvisar - sexualitet. Det handlar således om sexakten mellan samma kön. Det handlar INTE om "kärlek" som många vill påskina. Allt handlar om att "packa bajs"...som en tidigare debattör så klockrent utryckte sig.

Så då är det bara heterosexuella förunnat att känna kärlek då, eller....? Och det här bajspackandet som tycks så populärt att använda som verbalt vapen, gäller det kvinnor som är homosexuella också då, eftersom det enligt dig Analdoktorn
BARA handlar om det när vi talar om homosexualitet.

Gud bevare oss från sexualmoralister som ska tala om för folk vad som är rätt och fel sex. Så länge det handlar om vuxna individer som är överens finns det enligt min mening en enkel filosofi: "ÄR DET SKÖNT SÅ ÄR DET RÄTT!" Sen är det upp till var och en att själv känna vad just han/hon tycker är skönt. Allt annat känns som en sublimering av bakomliggande motiv baserade på underliggande besvikelser och aggressioner som mynnar ut i attacker på människor som valt en annan väg i livet än den man själv går.

Posted on: 2006/4/19 8:37
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Måste komma med lite invändningar emot din "filosofi" lightsaber...
Bara för att det är skönt är det inte rätt! Detta resonemang möter jag även hos en del patienter som har psykiska störningar.
Det är så en psykopat resonerar - bara det är skönt, känns bra, eller är bra FÖR MIG så är det rätt.

En pedofil tycker också det känns skönt, likaså en våldtäktsman eller en bög som har analsex,...men det betyder inte att det är "rätt". Naturen har konstruerat kroppen så att anus har till uppgift att föra ut avföring. Att ha analsex har ingenting med kärlek att göra, det handlar om sexualitet.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Analdoktorn skrev:
Måste komma med lite invändningar emot din "filosofi" lightsaber...
Bara för att det är skönt är det inte rätt! Detta resonemang möter jag även hos en del patienter som har psykiska störningar.
Det är så en psykopat resonerar - bara det är skönt, känns bra, eller är bra FÖR MIG så är det rätt.

En pedofil tycker också det känns skönt, likaså en våldtäktsman eller en bög som har analsex,...men det betyder inte att det är "rätt". Naturen har konstruerat kroppen så att anus har till uppgift att föra ut avföring. Att ha analsex har ingenting med kärlek att göra, det handlar om sexualitet.

Du får nog läsa lite nogrannare Analdoktorn: "SÅ LÄNGE DET HANDLAR OM VUXNA INDIVIDER SOM ÄR ÖVERENS", skrev jag. Det inbegriper INTE våldtäktsmän och pedofiler. Sådan billig retorik är en förolämpning mot vakens läsare. Dessutom så måste ditt resonemang betyda att alla de par som älskar varandra och gillar analsex är diskvalificerade. Sex är alltså inte ett av de sätt som människor kan uttrycka kärlek på, såvida det inte är RÄTT sex, d.v.s DIN definition av vad som är rätt. Såvitt jag vet har vi ju munnen till att andas med, äta med och tala med, det måste alltså betyda att man inte ska ha oralsex heller då? Halleluja, det här blir bara bättre och bättre.

Tur för oss för att du inte blev psykiatriker istället för analdoktor,
Gud vet hur många stackare som skulle fått epitet psykopat stämplade på sig då.

Posted on: 2006/4/19 9:17

Anonym
Nja, jag har hört resonemanget förut, och jag säger det igen; det är inte rätt för att det är skönt (oavsett om man är vuxen och överens).
Vad som är rätt är inte MIN definition, utan naturen har skapat kroppen som den är.

Angående det här som du kallar "kärlek",...är det kärlek som två vuxna som är överens visar varandra med hjälp av t ex bajssex, sadomachism, aga, osv, osv? Är detta kärlek? Det kanske är DIN kärlek, men inte min och dom flesta andra normalt funtade människornas.

See User information
Quote:

Analdoktorn skrev:
Nja, jag har hört resonemanget förut, och jag säger det igen; det är inte rätt för att det är skönt (oavsett om man är vuxen och överens).
Vad som är rätt är inte MIN definition, utan naturen har skapat kroppen som den är.

Angående det här som du kallar "kärlek",...är det kärlek som två vuxna som är överens visar varandra med hjälp av t ex bajssex, sadomachism, aga, osv, osv? Är detta kärlek? Det kanske är DIN kärlek, men inte min och dom flesta andra normalt funtade människornas.

Bara för att jag försvarar människors rätt till sin egen sexualitet betyder det inte nödvändigtvis att jag har samma behov som dem. Återigen en billig retorik. Alla som tycker som du är alltså normalt funtade?

Jag är dock helt övertygad om att både Carola och pastor Ulf Ekman skulle instämma i ditt resonemang. Har du något recept på hur vi ska bota alla dessa "onormalt funtade människor" som är homosexuella? Så att de får en lika sund och vacker syn på livet som Analdoktorn.

Posted on: 2006/4/19 9:57

Anonym
Nä nu får du komma med riktiga argument och inte bara en massa floskler. Svara på mina frågor tack.

Jag talar inte om "rätten att utöva sin sexualitet", jag talar om vad som är normalt enligt naturen. Vissa saker är att anse som normala och andra som onormala. Det är inget jag har hittat på.

Jag talar om perverterade människors dysfunktion som tar sig utryck i form av allehanda avarter av onaturliga och motbjudande utövningar på det sexuella området.
Du "försvarar" de perverterades rätt att få utöva sitt hantverk, det är helt okej för mig. Någon måste ju stå på deras sida också...

Anonym
Analdoktorn skrev:
"Jag talar inte om "rätten att utöva sin sexualitet", jag talar om vad som är normalt enligt naturen. Vissa saker är att anse som normala och andra som onormala. Det är inget jag har hittat på".

Damn! Du är ingen riktig doktor herr Anal! Om du hade varit det eller det minsta upplyst om vad som gäller i naturen så hade du vetat att det finns djur som både äter sitt eget och andras bajs och utövar homosexualitet.

Inget som lockar mig personligen men alla fakta på den här planeten är inte aptitretande alls!

See User information
Quote:

Analdoktorn skrev:
Nä nu får du komma med riktiga argument och inte bara en massa floskler. Svara på mina frågor tack.

Jag talar inte om "rätten att utöva sin sexualitet", jag talar om vad som är normalt enligt naturen. Vissa saker är att anse som normala och andra som onormala. Det är inget jag har hittat på.

Jag talar om perverterade människors dysfunktion som tar sig utryck i form av allehanda avarter av onaturliga och motbjudande utövningar på det sexuella området.
Du "försvarar" de perverterades rätt att få utöva sitt hantverk, det är helt okej för mig. Någon måste ju stå på deras sida också...

Normalt enligt naturen!? Det finns väl rätt mycket i vår livsstil som
kanske inte skulle definieras som "normalt" enligt moder jord. Som att förgifta , land, hav och luft med utsläpp ifrån fabriker och bilar t.ex. Eller att förgifta människor med svindyra läkemedel när det finns alternativ som naturfolk och andra känt till sedan länge. Att konsumera koffein, är det naturligt enligt kroppen? Det borde det vara eftersom de flesta gör det. Hur är det med alkohol? De flesta dricker ju det alltså måste det vara naturligt enligt kroppen, eller....? Och vad ska man säga om de djur som hänfaller till homosexualitet ibland, det är inte helt ovanligt i djurvärlden. Beror det på deras uppfostran eller?? Varför blir vissa människor homosexuella enligt din mening, det vore intressant att veta.

Det finns ju människor som anser det perverst att onnanera också, håller du med dem?

Min definition på kärlek:

Jag tror att kärlek i dess djupaste mening är bortom vad som kan beskrivas med ord. Dock kan jag drista mig till att att säga att för mig handlar det först och främst om vad en människa har i sitt hjärta, om att kunna se HELA individen, bortom hudfärg, religion, ideologi, kön och sexualitet. Att välja bort kategorisering, vilken är ett resultat av att hjärnan fungerar enligt en ekonomisk princip; genom att dela in och sortera människor och företeelser i fack så får vi struktur på tillvaron. Detta är logiskt såtillvida att det motverkar kaos, men det betyder inte med nödvändighet att de slutsatser som ligger till grund för vår analys är förenliga med verkligheten. Därför tillgriper vi rationalisering och förenkling och under den processen kommer också våra undermedvetna och undertryckta känslor fram och färgar den syn ví har på tillvaron och andra människor.

Alla människor vill bli bekräftade, det är vårt viktigaste behov vid sidan av mat och dryck. Denna bekräftelse kan ske på många olika sätt och jag tror att det ultimata är när vi är helt acceptterade för precis den vi är. Utöver detta, att se skönheten i sin själ återspeglas i den andras ögon, så tror jag att sexualiteten är vårt mest fundamentala behov för att uppnå välmående. Med en så komplex varelse som människan kan detta ta sig många olika uttryck, men så länge inget sker mot någons vilja eller någon blir skadad så vore det åtminstone mig förmätet att börja tala om för folk vad som är bra för dem eller inte. Jag tror att ju mindre vi accepterar oss själva desto svårare har vi att acceptera andra.

Ytterst är det en fråga om att bli vän med sig själv, för det är först när vi är i harmoni med oss själva som vi kan bli i harmoni med andra. Så länge vi inte är det kommer vi alltid att hitta företeelser därute att reta upp oss på eftersom det är mycket enklare än att våga se mörkret i oss själva.

Posted on: 2006/4/19 10:46

Anonym
haft en trevlig dag på jobbet idag analdoktorn?

masken

Anonym
Jag tror att herr Mask är lite intresserad av någon form av behandling inom det snaraste!

Anonym
okej oss emellan jaxtone

man blir ju sugen men du berätta inte för nån

Anonym
Jag lovar men avråder dig från att besöka Analdoktorn som skrivit inlägg på Vaken. Han verkar scary!

Kolla istället in Minna Roselli... börja med denna bild.

http://www.minnaroselli.se/analmassage.htm

... kolla sedan in vad hon erbjuder dig under länken som heter:

Lustterapi för par...

Kolla dockorna på bilderna!

See User information
Och bland alla tavlor hade hon en som bröt mönstret och den föreställde en....reptil. Jag vet vad David Icke skulle tycka om den här damen i alla fall.

Posted on: 2006/4/20 17:56

Anonym
hahaha... det missade jag helt!

Jag tror att en människa som totalt släppt taget om alla formella ramar alltid riskerar att misstänkliggöras av många! Det är ganska kul att läsa om hennes guidade parturer och frigörande dans...

Minna:
Jag möter paret för första gången i Nynäshamn och vi åker tillsammans till Visby. Vi sitter i en kupé och pratar. Visar det sig, att vi inte förstår varandra, avbryts behandlingen. Oseriösa par, som anmäler sig i syftet att leka trekant med mig, är inte välkomna.

Damn! Jag tror att det är jättemånga som vill betala 6800 kronor per par för att inte ha trekant med this woman! Värsta förmaningarna direkt ju! Sen när skulle det vara oseriöst med trekant? Nej nu får jag lägga av att blotta mina egna svagheter och rädslor bara för att få ett billigt asgarv!

Anonym
Ett litet motbjudande axplock från massmedia...

RFSL planerar Gaypride på Öland

Den homosexuella lobbyorganisationen RFSL vill anordna sommarens Gaypride på Borgholm. En sådan demonstration skulle enligt RFSL Kalmar ”göra Borgholm känt för något annat än pastor Åke Greens födelseplats”.

Påhejade av socialdemokrater och icke-bibeltrogna präster kommer nu befolkningen på Öland att tvingas se silverpudrade bögar i tajta cykelbyxor, penisattrapper, män med ordet ”AIDS” skrivet på bröstet, transsexuella exhibitionister samt annat obscent som homolobbyn kan tänkas bjuda på.

Pastor Åke Green, som blivit rikskänd efter att han öppet vågat kritisera homolobbyn och den homosexuella livsstilen, är upprörd över RFSL:s provokativa tilltag att anordna paraden i hans hemstad. ”Den här sortens uppvisning handlar inte om kärlek som det så ofta påstås utan snarare om en slags egoism, att endast tillfredsställa sina egna lustar”, säger han till tidningen Svenska Dagbladet.

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper