vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Vem fan var Mohammed Atta ??
"Jag är däremot mer och mer orolig varför vi inte hört ett knyst om hantverkarna bakom 911."

Vi har hört allt ifrån dom, det finns ett stort kriminellt element inuti i USAs regering som kontrollerar allt. folk som tillhör det nätverket pratar i tv och skriver böcker med mera.

"8 år har snart gått och vi vet ingenting om hantverkarna alltså den som gjorde allt i WTC 1, 2 och 7."

Vi vet exakt vilka det var. att veta namnen på alla som satte dit bomber med mera behöver man inte veta för att veta att det var ett jobb från insidan.

"för att inte någon av dem fått dåligt samvete och hört av sig är mycket märkligt."

Det sorgliga är att du är seriös. är det märkligt att ingen har hört av sig och erkänt att dom mörda tretusen människor?... du har väldigt märkliga ider om hur folk beter sig, i din värld är det alltså inte vanligt att man mördar folk och inte berättar det, ändå händer det varje dag.

ta reda på vem globalisterna är istället för att lägga ner tid på att berätta på ett forum att du tycker det är konstigt att ingen tagit på sig skulden.

Hur skulle det kunna vara möjligt att ta på sig skulden? självklart är det en omöjlighet för dom som var inblandade att göra det och det finns ingen logisk anledning till varför dom skulle vilja göra det. det är maffior som vill ha en världs regering, dom satte hitler och stalin i makten, dom har mördat miljontals människor och dom har med jämna mellanrum utfört terroristattacker och sprängt tåg och bussar med civila i luften i olika länder för att nå politska mål.

Några som tror på demoner och installerade hitler, lenin, stalin, mao-tse-tung, pol pot till makten är inte och leka med.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:
"Jag är däremot mer och mer orolig varför vi inte hört ett knyst om hantverkarna bakom 911."

Vi har hört allt ifrån dom, det finns ett stort kriminellt element inuti i USAs regering som kontrollerar allt. folk som tillhör det nätverket pratar i tv och skriver böcker med mera.

"8 år har snart gått och vi vet ingenting om hantverkarna alltså den som gjorde allt i WTC 1, 2 och 7."

Vi vet exakt vilka det var. att veta namnen på alla som satte dit bomber med mera behöver man inte veta för att veta att det var ett jobb från insidan.

Men så bra. Då vill jag ha alla namn så vi kan definitivt få veta vad det var som fick WTC 1, 2 och 7 att rasa.

Quote:

"för att inte någon av dem fått dåligt samvete och hört av sig är mycket märkligt."

Det sorgliga är att du är seriös. är det märkligt att ingen har hört av sig och erkänt att dom mörda tretusen människor?... du har väldigt märkliga ider om hur folk beter sig, i din värld är det alltså inte vanligt att man mördar folk och inte berättar det, ändå händer det varje dag.

ta reda på vem globalisterna är istället för att lägga ner tid på att berätta på ett forum att du tycker det är konstigt att ingen tagit på sig skulden.

Hur skulle det kunna vara möjligt att ta på sig skulden? självklart är det en omöjlighet för dom som var inblandade att göra det och det finns ingen logisk anledning till varför dom skulle vilja göra det. det är maffior som vill ha en världs regering, dom satte hitler och stalin i makten, dom har mördat miljontals människor och dom har med jämna mellanrum utfört terroristattacker och sprängt tåg och bussar med civila i luften i olika länder för att nå politska mål.

Några som tror på demoner och installerade hitler, lenin, stalin, mao-tse-tung, pol pot till makten är inte och leka med.

Hur än du vrider och vänder så måste det ha funnits hantverkare som handgripligen genomförde 911 och det är dessa som vet exakt vad som hände eller hur. Vilka som de tog order av är ointressant för hur man vrider och vänder det är det den som skottar hålet som vet hur stort och djupt det blev inte den som sa åt personen att gräva ett hål och du har bara skrivit om den senare, alltså de som styr inte de som genomför de styrdas vilja.

Posted on: 2009/6/15 15:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Tur för globalisterna att det finns så många som gärna mördar tretusen människor.

Att det inte finns sånna männiksor i din värld ändrar inte hur den verkliga världen ser ut.

Läs först informationen som finns här på vaken om 911 sen läs en bok som None dare call it a conspiracy av gary allen eller någon bok av antony c sutton så får du reda på vem som utförde 911.

När en terroristattack händer så tittar man på dom största terroristnätverken som finns om det kan ha varit dom som utförde det, man jagar inte spöken och muslimska skollärare. man tittar på dom kriminella elementen inuti USAs regering som sträcker sig ut över europa, och visst är deras spår exakt överallt. är man oinformerad eller i en hypnotisk trans eller har hjärnskador av fluorid så förstår man inte vad jag pratar om, och då är det dags att öppna lite böcker.

Anonym
Jag tycker du är jävligt hård mot de som inte fattar Malmoesoldier.
De som inte förstår konspirationen är de som reagerar precis som eliten planerat att de ska reagera. De är utsatta för medial hjärntvätt och det är knappast deras fel att de är födda inom systemet.
Du själv har inte öppnat dig för att förintelsen inte såg ut som den har beskrivits t ex, men det är en diskussion som förs i en annan tråd. Vi pratar inte mer om detta här för då blir det väldigt off topic.

Lite mer ödmjukhet för "fåren" om jag får be. Det är därför jag skriver detta inlägg.
Det är "fåren" som ska räddas och vi måste respektera varandras nivåer av vakenhet mer.

Anonym
Jag är inte hård, jag säger bara sanningen.

Att kalla någon för oinformerad om ett ämne och rekommendera en bok är inte att vara hård. men sen finns det dom som är i en hypnotiskt trans och skadade av fluoride och inte förstår farorna med det.

Lunar är nog någon som har varit här tidigare och försökt att debunka saker genom att bara säga emot, verkar det som.

Varför går du offtopic då? jag vet sanningen om förintelsen, jag har faktan bakom mig. ingen vaken människa förnekar förintelsen det är bara väldigt få som gör det och dom som skriver böcker om det pratar ofta inte om NWO det är ofta folk som försöker få hitler att se ut som en bättre person än vad han var. det är inte att vara vaken att neka något sådant likadant som man inte är vaken när man säger att inga plan träffade tornen. "Visa mig askan av alla dom döda, jag ska kunna räkna askan av dom döda, annars är det inte sant!" det kallas galenskap och att blunda för historia, jag har redan slaktat er i den diskussion. hela världen och alla sanningssökare om NWO har inte fel, dom har rätt och ni har fel. förintelsen tog plats och mördade miljontals judar som nazisternas dokument erkänner.

Anonym
Jag gick off topic för jag tyckte du skulle vara mer ödmjuk.
Ja, jag är en förintelseförnekare. Det kallas man så fort ens uppfattning om förintelsen inte stämmer överens med den som MS-media och skolböckerna lär ut.
Jag försöker knappast få Hitler att framstå som en bättre person, även om han var ganska vaken fanns det ingenting som kunde få Lille Hitler vars farfar var en Rothschild att få mig tycka bra om honom.

Nu har vi det avklarat så tråden kan få sin topic igen.

See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Tur för globalisterna att det finns så många som gärna mördar tretusen människor.

Att det inte finns sånna männiksor i din värld ändrar inte hur den verkliga världen ser ut.

Läs först informationen som finns här på vaken om 911 sen läs en bok som None dare call it a conspiracy av gary allen eller någon bok av antony c sutton så får du reda på vem som utförde 911.

När en terroristattack händer så tittar man på dom största terroristnätverken som finns om det kan ha varit dom som utförde det, man jagar inte spöken och muslimska skollärare. man tittar på dom kriminella elementen inuti USAs regering som sträcker sig ut över europa, och visst är deras spår exakt överallt. är man oinformerad eller i en hypnotisk trans eller har hjärnskador av fluorid så förstår man inte vad jag pratar om, och då är det dags att öppna lite böcker.

Vet du att detta är en ren motsägelse:
Quote:

Om man vet exakt vilket det var så vet namnen på dem annars vet inte exakt vilka de var utan de är en grupp namnlösa personer som man inte lätt kan hitta.

Sedan är du svår att diskutera med för du struntar i att ta hänsyn till dem du diskuterar med. De är verkligen svårt att gilla dina idéer när man får itutat sig att:

Quote:

är man oinformerad eller i en hypnotisk trans eller har hjärnskador av fluorid så förstår man inte vad jag pratar om, och då är det dags att öppna lite böcker.

Att det är på det viset är inte mitt problem utan ditt. Det är du som inte fattar att du lägger krokben för dina egna idéer genom att skita i andra.

Posted on: 2009/6/15 18:23

See User information
Seså pojkar! Ingen inne på detta forum sitter på den absoluta sanningen. Frustration över att inte bli förstådd är jobbig,men alla måste få chansen att upptäcka saker och ting själva.Det tar tid! Diskutera och ge varandra möjlighet att vakna.Vissa kommer att behöva lång tid för att inse.Vissa kommer aldrig att inse.Det är inte deras fel.Det går inte att tvinga på någon sanningen.

Posted on: 2009/6/15 19:38

See User information
Quote:

shilton skrev:
Det går inte att tvinga på någon sanningen.

Det går alldeles utmärkt! Det kallas för religion :)

I övrigt förstås helt riktigt.

Även om tråden inte behandlar förintelsen (oh no!) så är den krasst att kalla någon för förnekare då man egentligen bara tycker sig finna klara oegentligheter med en viss förklaring. Jag ifrågasätter 9/11-förklaringen lika mycket som förintelsen i den tappning som skolväsendet gärna sondmatar ungdomar med. Det är en öppen attityd och den känns rätt för mig. Att säga "nej, du har fel" känns främmande för mig. Då traskar man en bit närmare religion och det är inte bra för någon. Tycker man någon har fel kan man lugnt och sansat påtala detta, men sen får det vara bra. Ingen vinner på en miniatyrdebatt på Vaken - det finns bara förlorare i dessa sammanhang.

Posted on: 2009/6/15 21:01

See User information
Märker att folk tappar mer o mer konceptet på vad sanning egentligen är.

För att det står i en bok?
För att någon säger det?
Du själv varit på plats?
Skolan säger så?
För att någon har teorier och spekulationer?
Tolknings fråga?

Tycker de flesta här borde begrunda vad sanning egentligen är för något.

Posted on: 2009/6/17 11:55
Citat:
har lärt mig från historia att man ska kolla upp saker noggrant..

See User information
Undrar om ens "Q" i avsnittet Farpoint (Star Trek Next Generation) vet vad en eller flera (plural? intressant!) sanningar är för något? Varje enskild dimension kanske har olika sanningar, direkt eller indirekt i relation till varandra.

Farpoint är ett intressant avsnitt där väktarna har hjälmar (huvudbonad i alla fall) med en fet triangel på. De kör sedan med psykdroger för att le när de sedan åker på smisk och blir dödade (en vakt blir det).

Än en gång, man driftar iväg från trådens huvud(an)sats. Ibland är det positivt, ibland mindre positivt.

Posted on: 2009/6/17 12:54

See User information
Det hör till många ämnen men tack för svaret. För en säger att han vet sanningen, en annan säger att han vet. så säger den första att den andre ljuger. Ett bra exempel på ett låst ämne för ingen han egentligen säga vad som är sanning. Samma fall i 9/11, många teorier och spekulationer som tas som sanning. Samt bara för att man är forskare berättar han sanning? Han kanske tjänar på att ljuda, samma som tandläkarna om flourid eller så vet de inte bättre.

2+2=5

Posted on: 2009/6/17 13:09
Citat:
har lärt mig från historia att man ska kolla upp saker noggrant..

See User information
Quote:

abbadon skrev:
2+2=5

Ah, det här måste jag meditera över...

*hånfullt skratt*

Ja, det är för mycket flum. Sanning bör vara solid, något hårt, liknande en knuten näve som det gör ont att bemöta om man inte är redo att utstå en högre visdom. Sökanden av en s.k. sanning hör ofta till flummarna, de som snackar eld, element, energier, kosmos och Di Leva. Jag är inte en av dem som mjukar till vår existens.

Man skall vara trygg med en ödmjuk inställning. Att lulla på och "söka" med blommig morgonrock på och grönt te efter en stunds meditation, det ger jag inte mycket för. Det är för mycket av hela paketet ibland att jag inte kan annat än att le och ibland skratt åt det.

If truth hurts, prepare for pain.

Posted on: 2009/6/17 13:22

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper