vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Många beställer DVD, Få donerar.
#1
Väldigt många har beställt dokumentärer som de fått skickade till sig via post. (Dvdskiva, porto, omslag, etc). Detta har gjorts mot "valfri" donation.

Dessvärre är den bistra verkligeheten att väldigt många inte förstår att vaken.se drivs helt ideellt och bortser helt och hållet från att donera.

Det har resulterat i många många utskick som inte ger en enda krona i donation. Det är några få beställare av dvd-skivor som väljer att donera, och väger upp för den stora massan som inte ger ett öre, och det är väldigt tråkigt.

Just nu måste vi sluta med utskick mot valfri donation, då väldigt få donerar för de saker dom erhåller från oss , och vi är i princip bankrutt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Många beställer DVD, Få donerar.
#2


See User information
Jag har hört om folk som beställt dvd skivor utan att få några överhuvudtaget. Om det hänt mer än dom gångerna ja hört om så är det ju inte konstigt att folk inte valt att donera, då de inte fått skivorna:S

Posted on: 2009/6/19 23:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Många beställer DVD, Få donerar.
#3
Om ingen återkoppling vid problem sker till info@vaken.se sker, så är det väldigt svårt för oss att åtgärda försändelser som kanske inte nått mottagaren.

Det är oerhört viktigt att höra av sig till ex micro@vaken.se eller till info@vaken.se så vi blir uppmärksammande på respektive problem. Utan återkoppling kan inte vi agera!

Ex: På beställsidan för DVD-dokumentärer :
http://vaken.se/modules/wiwimod/index.php?page=BestallDvd
finns givetvis information om hur man når oss.

Den som har frågor eller problem, bör då givetvis kontakt oss på adresser ovan, så kommer vi fram till en lösning.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Många beställer DVD, Få donerar.
#4
Jag vill donera och har råd att göra det.

Jag tycker att vaken.se är ett bra forum men jag tycker inte mina donationspengar kommer till sin rätt om det trycks upp "911 sucks" banners för mina hårt förvärvade slantar.

Finns det någon sida där jag kan se vilka framtida investeringar vaken.se har i sikte? Isåfall kan jag tänka mig att donera.

Min intention är att upprätthålla ett forum där oliktänkande kan framföra sin åsikt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Många beställer DVD, Få donerar.
#5

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Många beställer DVD, Få donerar.
#6


See User information
jag har beställt och jag har då inte fått några skivor :(.

Posted on: 2009/6/22 1:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Många beställer DVD, Få donerar.
#7
1114: Vi håller på att utveckla en del där man ska kunna finansiera för ett specifikt syfte.

Här är bara en början med lite av de gjorda och även kommande projekt. Det är bara ett par exempel som är noterade här:
http://vaken.se/modules/wiwimod/index.php?page=VakenProjekt

Här finns en början till möjlighet för specifik finansiering:
http://vaken.se/modules/wiwimod/index.php?page=GeBidrag2

Om den som donerar hör av sig via epost till info@vaken.se med en specifik önskan om vart pengarna ska gå, så går det också bra. Ponera att någon önskar att 400 SEK ska användas till att skicka ut informationspaket/DVD:er till journalister, musiker, politiker etc, så kommer vi framöver kunna notera det på donationssidan och visa vart just dina pengar gick till.

Alice: Nästan alla beställningar from hösten 2006 och framåt finns sparade. Skriv ett mail till info@vaken.se med vad du beställde, från vilken e-postadress, namn och adress, vid vilket datum. Notera även i mailet om du fick verifikationsmail tillbaka från vaken.se i samband med din beställning. Det ger oss möjlighet att undersöka vad som hänt med exakt din beställning.

Vi får dagligen in mängder med falska beställningar och även andra former av sabotage i form av bottar som automatisk fyller i formulären med nonsens data. Detta kommer lösas genom en bildverifikationsruta.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Många beställer DVD, Få donerar.
#8

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Många beställer DVD, Få donerar.
#9
Vi har ännu inte erhållit något mail till info@vaken.se gällande eventuella försvunna försändelser av dvd:er.

Jag åker strax till roskilde men andra i redaktionen kommer bevaka inkorgen och svara efter bästa förmåga.

MVH Void

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
20 user(s) are online (20 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 20

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS