Vakencorner
|
Re: Mitt försök att utrycka mig.
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tack för dina insikter.
Posted on: 2009/6/23 17:33
|
|||
|
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
klart jag vet om att tillfället inte är det rätta för dödande.
vem har sagt att någon skulle lyckas med det. är det därför så många backat på dessa uppdrag. rädsla. dela med mig av mitt hem? hahaha.. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Om du vill ha någon förändring i världen får du nog vara beredd på att dela med dig av "ditt" hem.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
tyvär.
emot den sanna naturen. den som inte respekterar mitt hem, har inget där att göra. dela med sig gör man bara till sanna bröder. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Lidandets lag
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Mitt
mitt mitt Jag jag jag Så lyder lidandets lag.
Edited by 13.0.0.0.0 on 2009/6/29 6:59:12
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
för mig är det inget lidande, för mig är det ingen lag..
för mig är det resultatet av andras misstag. må väl! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
Det är lättare att se brister i andra än hos sig själv och det är farligt att dyrka sig själv på andras bekostnad. Upplevd storhet väcker stora ambitioner som alltid slutar med mänskligt lidande. Må väl och tack för input. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
du glömde att ingen är felfri.
och jag är bara människa. så vad exkat menar du med farligt. om du nu tror jag lever på andra bekostnad? nu får du uttrycka dig mera specifikt, tack. eller skriver du innan du tänker kanske =) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
och varför haka upp sig på att det är stort att vara messia?
upplevd storhet. har jag sagt det eller?? nej! för det första vet du ju inte om jag driver eller menar allvar. eler hur? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
du måste ju förstå att jag driver med vissa grupper..
om man är ateist så är man, och då är det roligt att driva med dem som tror att messia kommer komma. hur som helst jag har inget agg mot dig. jag tycker det bara är roligt att skriva på ett annorlunda mer konstnärligt sätt, (KRYPTERAT) så att säga. att folka tar illa upp och blir förvirrade är en självklarhet. men det är ingen självklarhet att man måste hålla sig till dem ordinära (vanliga) svenska uttycke. jag skriver som jag gör i mellan åt, en liten öppen dagbok. och din text ovan som du skrev först var intressant, även om många dem felsta inte förstår grunden i det. för du använder ju kryptik, intessant? =) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag uppskattar dina svar, de tvingar en till eftertanke.
Vi hyser inga agg, vi är bara två själar som försöker utrycka oss i all förvirring. Men jag hoppas inte att du uppfattar mig som kristen, jag ser inget existensberättigande i religionen som låg bakom inkvisationen. Däremot har jag sett "ljuset" i en dionysisk via negativa gnosis, lever ett asketiskt och filantropiskt liv med det falska jaget avlivat. Genom att släppa alla tankar på JAG, MIG, MITT får man en större insikt i det gudomliga inom oss själva, det som finns inom alla. Sen startar man en tråd som heter, MITT försök att urycka MIG: Det är sannerligen ingen lätt resa. Nu ska jag ut och åka bil, Meister Eckhardt kör, H D Thoreau sitter shotgun, jag och Johnny Cash softar i baksätet. Brahma satyam jagan mithya jivo brahmaiva na'parah |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
simot!
=) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
I stab
my eyes repeatedly using a rusty nail in an attempt to see the truth my senses veil |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
hahaha...
att visa att jag inte fattar något ibland när jag diskuterar live med vissa personer är bara ett skådespel. varför ska jag skryta när jag vet. stupid. jag vet linjen, jag följer den. självaste illuminate är beroende av detta. känns skönt att ha makten, dela makten. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login