vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Hjärntvätt via spel

See User information
Förakt? Det är bara inbillning från din sida. Det kan du själv läsa om du inte läser det du vill läsa själv. Det är som att säga till någon som är lat att han är lat, kan man inte säga det utan att han ska få det till förakt menar du?Det är ju isf i den personens skalle föraktet sitter, och det är han som ser förakt för han är för egoistisk att se att han är lat och bara sätter sig i aoutomatisk försvars pose.
Du ja respekterar alla mäsnniskor så kom inte och säg att jag inte gör det. Och jag var verkligen inte någon mobbare i skolan utan gjorde väldigt mycket saker hjälpande för de som blev mobbade så snacka inte skit bara för att jag kritiserar att sånna som lever för sina spel är nördar oftast. Det är tragiskt tycker jag . Vet inte varöfr du skriver som du gör för jag respekterar verkligen folk. Jag känner grymt många datanördar så jag säger bara sanningen vad är deet för fel med det.

Posted on: 2009/8/14 0:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hjärntvätt via spel

See User information
Det finns folk som går i kyrkan inte för att dom tror ,utan för att det blir enklare för dom vilket är svaghet och egoism. Det finns dom som väljer att ha fredligt budskap men inte för att dom står för det utan för att dom är rädda och då utsöndrar negativ energi ist för de positiva dom säger sig förespråka . Det finns de som spelar dator och dröm,mer sig bort för att dom nu måste drömma sig bort för att dom är för svaga och rädda för den riktigta världen. Det är inget förakt mot något av dem tycker bara att folk borde bli mer osjälviska och detta är alla saker som bara handlar om lustar och om tillfredställandet för sig själv vilket är fel och egoistiskt

Posted on: 2009/8/14 0:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper