Vakencorner
|
Re: Skriv i tidningar- Ett råd
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Tillägg...var inte så övertydliga med vad ni gör, och spamma inte...då kan tidningar dra öronen åt sig och ta bort detta gratis sätt att göra marknadsföring på. Var subtil (känslig)
Om du inte kan va det, så gå istället ut på stan och hojta stoppa.... och låt de andra skriva som klarar av det ![]()
Posted on: 2009/8/28 1:10
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Sen är det ju inte fel och korta ner vissa kända herrars namn i dessa kretsar...man förstår ju av sammanhanget, allt för inget onödigt uppsnappande av diverse st. dator i landet över vattnet.
Som herr Hare, blir H. Slipper skiten dyka upp på google oxå å annat. Bättre dessa träffar kommer upp i tidningen man skriver sen....och inte omedelbart hit till detta forum.
Posted on: 2009/8/28 1:15
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ex Bill G. "Hook the poor kids on the Net, and then make sure that they're all using Internet Explorer as the browser of choice. Future generations of Microsoft market domination will be assured." Bra att använda i något sammanhang för att ge ett exempel på dessa monopolister.
Posted on: 2009/8/28 1:16
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
När tillräckligt många läst, kan jag ju ändra titeln i början, så den inte direkt syns, för någon "oinvigd" exempelvis om någon tidningskille skulle råka ramla in...
Posted on: 2009/8/28 1:18
|
|||
|
||||
|
Re: Ingen rolig läsning
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Bill Gates: "Hook the poor kids on the Net, and then make sure that they're all using Internet Explorer as the browser of choice. Future generations of Microsoft market domination will be assured." Bra att använda i något sammanhang för att ge ett exempel på dessa monopolister.
Bill Gates:"And his cold-cash concern for family planning could even be construed as asking for trouble. The groups that the Gates Foundation is giving money to have close ideological and organizational ties with pro-choice bastions like Planned Parenthood" Soros: Tuesday, August 04, 2009 Soros's pro-junta "colored revolution" in Honduras Supporters of ousted Honduran President Manuel Zelaya who have returned to the United States from Honduras report that the country's military-backed junta is supported by throngs of wealthy elites in the streets who have adopted the color white in support of the junta and its acting president Roberto Micheletti. Rika i USA ger pengar, för att de "TJÄNAR" på det Anmäl inlägget Svara på inlägget Inlagd av: Lasse, 2009-08-26 19:36 Ted Turner gav INTE bort 1 Miljard! Han skänkte FN 100 miljoner om året, under 10 år. Han slapp därmed "skatta" bort dem. Nu blev "GÅVAN" avdragsgill, = NETTO-VINST på 140 miljoner, upplägget gick via hans fastighetsbolag. och berörde inte hans egen plånbok negativt. Han gav bort Statens (medborgarnas) pengar, och han hyllas som en hjälte för det. Underbart land, det där, eller inte, för en fattig städare på minilön som skänker bort $20/månad får inte göra samma avdrag, som de rika gör.
Posted on: 2009/8/28 8:32
|
|||
|
||||
|
Re: Ingen rolig läsning
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Den här killen är grym. Här hittar man allt: Mikael Nyberg
http://www.mikaelnyberg.nu/artiklar/art_01.html Stod lite om Soros Marijuanafuffens där. Efter den artikeln drar man slutsatsen: Om jag tidigare har "försvarat", ja, det var jag som skrev den skiten och jag skäms, så är jag inte lika säker nu. Snarare drar jag slutsatsen att han lever med avbefolkningsdrömmar även han. Gn att få folk att bli förslavade under knarket, spids sexuellt smittbarasjukdomar, samt blir en oerhörd belastning för samhället.
Posted on: 2009/8/28 8:44
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login