vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vart sitter ni alla då och skriver?

See User information
Egentligen ska man väl va lite hemlig. Men jag tror jag skiter i det just nu. Tror SÄPO e ganska lugna av sig eftersom vi inte gör nån skada utan egentligen bra saker. Om världsläget skulle förändras, Usa blir nya nazitysjkland dom fixar ett tredje världskrig, och fångar in oliktänkare här i sverige kanske man ska bli lite skrajare å dra någonstans. själv sitter jag i karlstad å skriver, skriver dramer å poesi, samt en deckarkomedi med en kompis och ett hobbyprojekt fantasy. Dricker tyvärr för mkt nu för tiden, så syrran klagar, har ingen brud, för har valt någon slags isolation, för var ute jämt förut och raggade men tröttnade. pluggar cnc-operatör nu...för gymnasielärarplanerna sket sig, för jag skrev nätterna i ända. Vad är ni för filurer, har i alla fall kunnat dra slutsatsen att det är diverse personer här inne som har en del intressant att berätta! Glömde förresten tillägga att jag blev deprimerad när jag var 21 så därför sket sig allt, men fick andra egenskaper på kuppen. En var att jag blev mer mänsklig. Gillar djur som fasen. Är extremt känslig om jag ser ett dött djur. Då skriver jag gärna en strof till dens minne. Ja, vore kul att vet mer om er. E så jäkla tyst härrinne. Inte för att jag är nåt ufo som behöver känna nätgemenskap, för kan lika gärna trätta alla min korridorspolare som har bott här li fem år som jag, och är outsiders och normala. mer nyfiken bara. hej

Posted on: 2009/9/4 19:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vart sitter ni alla då och skriver?

See User information
Skaffa dig ett liv utanför denna komaistdrömbubbla som vaken är.

Posted on: 2009/9/4 20:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
ha, ha...ska slå upp komaist nu! hej!

Posted on: 2009/9/4 20:05

Anonym
http://vaken.se/modules/newbb/viewforum.php?forum=31

Hur har detta med den nya världsordningen egentligen?
Du postar trådar där de inte alls hör hemma.

See User information
Det låter som du går igenom en jobbig period just nu. Du kanske nyss har "vaknat" och känner dig omtumlad. Men det går över och man får helt enkelt lära sig att leva med att man har en helt olik världsbild jämfört med andra.

Man får hålla lite lägre profil och ibland fejka, men det är inte så farligt och man lär sig.

Ex: Min mormor pratade om månlandningen 1969 hur hon såg den på TV och så imponerad hon var. Där satt jag och tänkte att det var fejk. Men det gick bra och sade att jag höll med henne. Jag ångrar inte att jag fejkade.

Att dricka en massa sprit låter meningslöst - jag hade försökt hämta spirituell kraft på något sätt. Troligtvis är du nu fri från "mind control" och har brutit dig ur "matrix". Se det som något positivt som ger dig fördel i livet.

Lycka till!

Sen kanske denna tråd inte hör hemma under NWO...

Posted on: 2009/9/4 20:45

See User information
Tråden flyttad.

Posted on: 2009/9/4 20:57

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper