Vakencorner
|
Presskonferens om svininfluensan, häpnadsväckande uttalande!!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Lyssna på vad denna nyttiga idiot, Anders Tegnell, säger, lyssna väldigt noga på ordvalen..
http://tv4play.se/nyheter/nyhetskanal ... elId=1.1045368&currPage=1
Posted on: 2009/9/17 20:07
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
Re: Presskonferens om svininfluensan, häpnadsväckande uttalande!!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hoppades han på ja...
Med en del av ekvationen att, vaccineringen är effektivare än man trott, INNAN vaccinationerna kommit igång..? Somliga nyttiga idioter är inte så nyttiga trots allt! :Hej PS: Jag har av mycket rimliga själ inget facebook-konto, men de av er som har det, kommentera, kommentera, kommentera klippet på Nyhetskanalen. Men var försiktiga, korsreferering är ju trots allt inget okänt. TeBe, du är väl "Peter"?
Posted on: 2009/9/18 0:18
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nej, jag är inte "Peter".. ;)
Kan man stämma Tegnell för bioterrorism? Han säger att dom hoppats på att pandemin skulle vara här tidigare, vilka dom och varför vill han att pandemin skall vara här tidigare? Vaccinet är ju nu oxo försenat, då är det väl bra att pandemin kommer senare? Första träffen vid sökning på "bioterrorism" http://www.internetmedicin.se/dyn_main.asp?page=1001 Och vem dyker upp som gubben ur lådan i denna artikel, titta precis under rubriken, Dr. Anders Tegnell !
Posted on: 2009/9/18 19:02
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ursäka men det blirlite OT här..... Jag är innerligt ledsen för att du på detta sätt fick klä skott för benämningen "peter", att råka ut för en sådan "beskyllan" kan få den stadigaste ur balans, men jag hoppas att vi vid tillfälle kan ordna upp det här..../P
Posted on: 2009/9/18 21:52
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Å så lite allvar....Hur var det dom sa i artikeln ovan....vaccinet kommer senare än väntet...? eller.... http://www.nytimes.com/2009/09/19/health/19flu.html?_r=1&hpw
Posted on: 2009/9/18 22:22
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Heh... min miss, beklagar!
![]() Tack för länken(arna) TeBe, och tack för ett bra jobb, både TeBe & Gaston! Det enda OT är väl min "beskyllning"/Hyllning av att TeBe skulle vara "Peter", ska denna gång låta vara osagt vem jag tror är vem. ![]() TeBe´s senaste länk känns inte det minsta OT, även om jag inte tror att det är vad Gaston menar. Tack för ert arbete pojkar! :Hej
Posted on: 2009/9/19 1:56
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nice sätt han på hitlistan.
Ser ni han så ge han en handflata. Loska.Spark i röven. Skrik pedofiljävel och peka. Måla pedofil på bostad eller hus. Brännmärk. Hahaha. Lev väldigt mycket i frid ; ) |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login