Vakencorner
|
Anonym
|
Expo 2010: Tjäna 1.000 SEK på mindre än 1 timme!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Expo2010: Tjäna 1.000 SEK på mindre än 1 timme!
Upplagt idag på min Expressen blogg likaså Jag anser att antalet filmade intervjuer med dagens politiker i Sverige är alldeles för få. Vi måste ställa dom mot väggen och fråga ut dom om deras samröre med Bilderberggruppen. Politiker som jag vill du skall fråga ut: (1.000 SEK / GODKÄND INTERVJU) * Statsminister Fredrik Reinfeldt, Moderaterna (Ottawa 2006) * Utrikesminister Carl Bildt, Moderaterna (Senaste mötet i Aten 2009) * Finansminister Anders Borg, Moderaterna (Istanbul 2007) * Energiminister Maud Olofsson, Centerpartiet (Chantilly Virginia 2008) * Skolminister Jan Björklund, Folkpartiet (Aten 2009) * Oppositionsledare Mona Sahlin, Socialdemokraterna (Toronto 1996) Tjäna pengar: * Du behöver en filmkamera med mikrofån (handycam eller liknande) * Leta upp platser där namngivna politiker håller tal på allmän plats. * Sätt igång din kamera och ställ dina frågor direkt till politikern. * Ladda upp filmklippet på youtube.com och skicka mig länken. * Därefter skickar du mig ett e-mail till star666@post.com med ditt kontonummer/IBAN kontonummer. OBS: Utbetalningen sker 20 September 2010. De 3 frågorna som jag vill att du ställer är följande: Fråga 1: Vad gjorde du på det årliga Bilderbergmötet (+ årtal + ort - se listan ovan) vad diskuterade ni och vad beslutades på mötet? (T.ex: Vad gjorde du på det årliga Bilderbergmötet i Aten 2009...etc) Fråga 2: Hur kommer det sig att du ingår i topphemliga möten där världens toppar från politik, affärsliv och media möts utan medial bevakning? Fråga 3: Vilka övriga svenskar fanns med på samma möte? OBS: FÖR ATT UTBETALNINGEN AV 1.000 SEK SKALL GÖRAS MÅSTE VIDEON OCH LJUDET VARA AV GOD KVALITET OCH INTERVJUN MÅSTE MINST HA DESSA 3 OVANSTÅENDE FRÅGOR BESVARADE. TRÖSTPRIS 500 SEK KAN BETALAS UT OM 2/3 FRÅGOR BLIR BESVARADE. DETTA GÄLLER FRAM TILL OCH MED Söndagen den 19 september 2010 då det är val till riksdag, landstings- och kommunfullmäktige. Mvh Byfånen_från_dalarna
Edited by void on 2009/9/26 11:45:27
Edited by void on 2009/9/26 11:52:07 |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Expo 2010: Tjäna 1.000 SEK på mindre än 1 timme!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.val.se/valet_2010/kalender/ (19 oktober 2010 verkar stämma)
Detta är en av de roligaste och bästa idéer jag läst på länge. Klockrent! Fler relevanta frågor som kan tänkas att användas bör ni posta här i tråden. De kommer sammanställas i ett inlägg längre fram. Vilka är egentligen de bästa frågorna att ställa utan att framstå som attackerande? Vad vill höra dessa personer uttala sig om? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Valdagen 19 september (2010)
Vallokalerna är öppna mellan kl. 08:00 och 20:00. Vissa ställen kan ha kortare öppettider. Tiderna står på röstkortet. Klockan 20:00 avslutas röstningen och rösterna börjar räknas i vallokalen. Riksdagsvalet räknas först, sedan kommunfullmäktigvalet och sist landstingsfullmäktigvalet. Resultaten från valnatten är preliminära. (http://www.val.se/valet_2010/kalender/) om man scrollar neråt en bit. Jag laddade upp en ful hemma-snickrad bild i min blogg också för att överförtydliga budskapet lite. Det kan bli dyrt detta men det är det värt! ;) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
http://blogg.expressen.se/stopnwo
Samma inlägg dock uppdaterat (Tas flitigt bort av Expressens lobbyister) Men jag väljer att vara kvar där och lägga upp min inlägg gång på gång istället.
Edited by Byfanenfrandala on 2009/9/26 15:47:07
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login