vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
Chemtrails i norrland
#1
Hej allihop.

Jag e ny här, men jag har sen länge varit en flitig besökare på den här sajten.
Senaste veckan hare det hänt saker som jag nu måste dela med mig av. Det handlar om chemtrails och hur jag tror dom hänger ihop med "svininfluensan".

Det var i lördags förra veckan som jag upptäckte vad jag påstår var sk. chemtrails.
Jag hade varit på Bok & Bild mässan inne på kulturens hus och skulle börja bege mig hemåt. Steg ut ur kulturens hus och såg mig omkring i vanlig ordning. När jag tittade upp mot himlen fick jag syn på dessa kondensspår som sträckte sig över stan. Konstaterade direkt att det inte såg normalt ut. Kort därpå insåg jag att det jag såg överensstämde med hur chemtrails brukar se ut.
Det var inget jag inbillade mig för jag har för vana att titta upp mot himlen så gott som alltid när jag är ute, och tidigare har jag inte upptäckt något liknande.

När jag sedan sätter mig i bilen och färdas norrut så kan jag konstatera att dom spänner sig jäms med E4an och ända fram till min hemby, 5 mil norrut.

Dagen därpå, när jag vaknar och tittar ut genom mitt fönster, ser jag åter igen dessa chemtrails, och denna gång är det ett dussintal, över byn!!
Det är en liten by och det hör verkligen inte till vanligheterna att dussintals kondensspår hänger över byn, jag kan inte minnas att jag sett nåt liknande någon gång under dom 29 år som jag bott här.
Trailsen bredde sig sakta in i varandra och senare på kvällen var det en stor hinna som täckte byn och omnejd.

Även i dag, onsdag, har jag sett trails över bygden som mer liknar chemtrails än contrails.

Just nu kan den som följer nyhetsflödet se att det på flera skolor längs norrlandskusten har brytit ut, vad man befarar vara "svininfluensa.
Många har insjuknat. Det hela började i Skellefteå för ett tag sedan och i går kom nyheten att piteå drabbats(40 % frånvarande pga sjukdom på en av skolorna)

man kan ju spekulera i om det inte handlar om att skapa en fejkad pandemi. Vad ska komma att hända framöver ? Tvångsvaccinering ?
Betänk att vaccinationen dragit igång under veckan.

Och varför har man tagit in så mycket folk till hemvärnet ? Vad är det som förbereds ?
Känner en kompis här i byn som genomgått en utbildning. Tidigare i dag fick jag veta av henne att Röda Korset ska hjälpa till med vaccineringen, och hon menade att det inkluderar hemvärnet.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i norrland
#2


See User information
OTROLIGT!!

det som talar emot att befolkningen borde få den mera spritt och inte bara vissa grupper. Ha med dig en kamera nästa gång...Men det är klart dom syns inte kanske i statistiken...

Att grupper drabbas som skolorna är normalt enligt min observationer även mängden av sjuka brukar vara ca 30% - 50% resten verkar inte kunna få den. Positiva är att troligtvis så kommer dom drabbade inte bli så sjuka, tvärtemot vad sagt så är barn dom som drabbas lindrigt, medelålder och uppåt verka värre iallfall tills nu...

Ha oss uppdaterade...




jag har haft bekanta som är i mycket dåligt skick med alla möjliga fel..Han åkte på svininfluensa han vart jätte sjuk men helt återställd nu...

Posted on: 2009/10/14 14:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails i norrland
#3
Jag har några bilder. Tyvärr hann jag inte fota hela förloppet men det synns ganska tydligt iaf.

Har lagt upp bilderna på Facebook om nån e intresserad

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails i norrland
#4
>Kombinationen Chemtrails och Vaccinet då ? Vad kan det leda till ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i norrland
#5


See User information
Quote:

Toni skrev:
Jag har några bilder. Tyvärr hann jag inte fota hela förloppet men det synns ganska tydligt iaf.

Har lagt upp bilderna på Facebook om nån e intresserad


facebook adress please...

Posted on: 2009/10/14 15:02
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails i norrland
#6

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i norrland
#7


See User information
he he klart vi är intresserade visa bilderna bädda in dom här eller skicka adress...

Svårt att säga vad som skulle kunna hända, men att starta pandemi i mindre orter är ju en perfekt plan...Preppa med C,D och alla möjliga vitaminer så att du orkar rapportera =)

Posted on: 2009/10/14 15:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails i norrland
#8
Hur lägger jag upp bilderna här ? Ni får ursäkta men sånt är inte min starkaste sida

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i norrland
#9


See User information
Gå till din sida kopiera adressen på din bild "högerklicka på bild"...

Se bilden nedan för att fortsätta.

Tryck på iconen med dubbelbild.

Klistra i adress till bilden tryck oki, tryck oki igen se till att det inte står någonting i fälten förutom i första där adressen finns..






Resized Image

Posted on: 2009/10/14 15:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails i norrland
#10
Lyckas inte

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i norrland
#11


See User information
vad händer då jag kolla och det ska fungera vad är det för adress?

Posted on: 2009/10/14 17:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails i norrland
#12

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i norrland
#13


See User information
Man måste man vara inkopplad till till sitt eget konto innan man kan se bilderna märkte jag nu!

Annars får du öppna konto hos nåt ställe där man kan ladda upp bilderna, då går det att länka.

Posted on: 2009/10/14 18:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i norrland
#14


See User information
Har ofta känt mig dålig och fått lättare sjukdom vid kraftig chemtrail-sprejning.

Posted on: 2009/10/14 21:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i norrland
#15


See User information
Jag har tiotals minuter på min videokamera på hela himlen med chemtrails i Östersund! Vill ni se?

Posted on: 2009/10/15 0:55
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i norrland
#16


See User information
Quote:

Philochatus skrev:
Jag har tiotals minuter på min videokamera på hela himlen med chemtrails i Östersund! Vill ni se?

Jepp...

Posted on: 2009/10/15 2:22
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i norrland
#17


See User information
Facebook... på riktigt...?

Visserligen har jag som bor i Götet sett chemtrails i princip dagligen, vid nästan vilken tid som helst på dygnet, alla de dagar under året som jag valt att vända ögonen uppåt!

Trots det ser jag gärna Toni´s bilder och Philochatus video, alldeles särskilt om det är ovanligt i era trakter!? Dock inte på Facebook!

Underrättelsetjänsterna har bra betalt, gör inte deras jobb åt dem. Avsluta era konton på Facebook!

:Hej

Posted on: 2009/10/15 2:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i norrland
#18


See User information
Har sjukt intressanta bilder! Ganska många. Men att det ska vara så jobbigt o lägga upp dom...?

Posted on: 2009/10/15 3:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails i norrland
#19
Nu börjar det här bli riktigt riktigt allvarligt mina vänner.
Dom har fortsatt bomba oss i dag, och ännu en gång var det enorma mängder över Luleå. Kommer WHOs prognos slå in ?
Mycket tyder på det.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i norrland
#20


See User information
Ladda upp dina bilder på http://img21.imageshack.us du behöver inte registrera dig, sen är det bara ta adressen och länka hit...

se exempel:


Resized Image

Posted on: 2009/10/17 21:26

Edited by greensparrow on 2009/10/17 22:35:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i norrland
#21


See User information
Nej, det är inget ovanligt i våra nejder.

Jag bor på den finländska Kvarkenkusten.
Även om inga sprayers är inom direkt synhåll (vilket de är, oftare än inte), driver 'chemhazen' in över oss så gott som alltid vid västlig/nordvästlig vind.

Molnmakandet häromkring har pågått sedan 2004, såvitt jag kunnat se.
Finland skrev på det militära Open Skies Treaty
2002, helt i mörkret, utan rapportering i MSM.

Chem-eller contrails?
Fortfarande omöjligt komma till pudelns kärna, efter alla dessa år av debatt.
Spelar det nån större roll?
Ibland får jag en känsla av att hela chem/con-diskussionen är en diversionstaktik;
det tillverkas artificiella moln över hela världen.
Dagligen.
Det är faktum.
Jag försöker använda min egen hjärna till att extrapolera implikationerna av detta.
Vad händer, till exempel, med folks D-vitamin-nivåer?

Så visst, man behöver inte vara Einstein för att fatta att molnmakandet påverkar folks hälsa.
Men för att koppla ihop verksamheten med direkta sjukdomsutbrott, måste man känna till eventuell sammansättning och utfallstid hos de påstådda molnmakarpartikulaten.

Jag vet fortfarande inte.

Det mest mystifierande i det hela är dedär stora fyrmotoriga planen, som tycks flyga alltför lågt - enligt både NASA, ESA och övriga atmosfärexperter - för att skapa contrails överhuvudtaget, men ändå lämnar feta moln efter sej.
Ljudlöst, dessutom.
WTF is that?


Frid, och lycka till genom vad som ser ut att bli en högintressant senhöst/vinter.

Posted on: 2009/10/18 12:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails i norrland
#22
Jaha, då har vaccinationen dragit igång i min hemkommun.
Att det skulle bli så här tills slut. Lycka till allihopa

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i norrland
#23


See User information
Quote:

Toni skrev:
Jaha, då har vaccinationen dragit igång i min hemkommun.
Att det skulle bli så här tills slut. Lycka till allihopa

Deppa inte Toni..det är lättare att hålla sig från folksamlingar där du bor så håll ställningarna och fortsätt med infodriven..../

Posted on: 2009/10/18 13:36
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i norrland
#24


See User information
New Proof Weather Wars Manipulation Chemtrails 2009 + ExomatrixTV Mix Rappers4Truth


http://www.youtube.com/watch?v=7RPux_Am0Qw

Posted on: 2009/11/24 13:15
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
71 user(s) are online (71 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 71

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS